quote:
Op vrijdag 3 januari 2025 22:46 schreef MissHobje het volgende:[..]
Wow ik ben gewoon 1e van het hele jaar.. wat een eer
En @:SpeedyGJ heel erg bedankt voor alle uitslagen, tof! lijkt me idd ontzettend P werk

Mooie samenvatting gemaakt en uiteraard gaan we weer een jaar elke week braaf alles invullen.
Het weer blijft interessant in NL.. bedoel je zal maar elke week het weer bericht van Egypte in moeten vullen.. vrij saaie voorspellingen vrees ik
Ik vond het in iedergeval leuk om te doen en ga nog beter mijn best doen om deze score te kunnen blijven houden
Ik hoop overigens dat iedereen die meedeed blijft meedoen

en anderen ook een gokje komen wagen, des te leuker!
Dankjewel! En ja ik vind het ook erg leuk om mee te doen en kijken wie het beste kan scoren
En inderdaad blijf gezellig mee doen ook al zakt de moed in je de schoenen

en natuurlijk probeer het bij te houden door een wekker te zetten, op die manier kun je niks vergeten
quote:
Ja die heb je even mooi te pakken kerel! Eens kijken of dit record er dit jaar aangaat

quote:
Thnx
quote:
Op zaterdag 4 januari 2025 16:52 schreef Stephan5 het volgende:O, o, o .. dit moeten we echt niet hebben dit.
Wat een faalhaas.
Dan op naar week 2... vrijdag 10 jan 2025.
1 Min. temp (graden C): -1,8 C
2 Max. temp (graden C): 5,7 C
3 Neerslag (mm): 0.6 mm
4 Zon (uren): 1
5 Windsnelheid (m/s): 1,8
6 Windrichting (graden): W
7 Luchtdruk (hPa): 1017 HpA
Whaha ja dit was echt niet een beste start, maar we hebben nog 51 weken te gaan dus voor je het weer kun je ook 1ste eindigen
quote:
Op zondag 5 januari 2025 09:14 schreef Stephan5 het volgende:[..]
Ik kan mij volkomen vinden in jouw lijstje voor vrijdag.
Er is één klein verschilletje... ik vervang de woordjes 'geloof'niet meer' in 'Ik WIL GEEN' kou meer.

Kou vind ik geen probleem daar kun je prima in kleden, die verdoemde hitte met vooral die vochtigheid mag me gestolen worden
quote:
Op zondag 5 januari 2025 13:28 schreef Frutsel het volgende:Bedankt voor het mooie overzicht @:SpeedyGJ !! Toppie!
Wat ik even niet begrijp is het stuk "qua strafpunten en te laat invullen" zijn Aloa en ik (19) koploper. Kan zijn maar ik zou denken dat ik het hooguit 1x gemist heb of veel te laat heb ingevuld en misschien nog één of twee keer een paar minuten ofzo.
Maar goed, het jaar was lang dus misschien heeft dit oude hoofd alweer het nodige vergeten.
Ik heb het even voor je opgezocht en nagekeken, en ja regelmatig voerde jij je gegevens pas de volgende dag in rond 11 uur. Ik heb jou betreffende post erbij gezet
Week 19 - 5 punten -
Frutsel in WKN / Voorspellingstopic: Wie is hier de weerkundige? #4Week 28 - 5 punten -
Frutsel in WKN / Voorspellingstopic: Wie is hier de weerkundige? #4Week 33 - 4 punten -
Frutsel in WKN / Voorspellingstopic: Wie is hier de weerkundige? #5Week 43 - 5 punten -
Frutsel in WKN / Voorspellingstopic: Wie is hier de weerkundige? #6Totaal 19 punten dus wat uiteindelijk wel klopt, en zo zie je maar dat je het zomaar kan vergeten
quote:
Bedankt! +O
Klopt is ook best wel een werk geweest, vooral als je hier nog niet echt op voorbereid bent

vooral met het maken van het overzicht bedenk ik weer iets nieuws erbij en ja uitzoeken kost dus enorme veel tijd

gelukkig ben ik hier nu wel op voorbereid zodat ik aan het einde van het jaar een makkelijkere overzicht kan maken