Ik vind het juist ook altijd leuk om met die dagen uit te pakken en wat jij ook zegt.. fijn om te zien hoe anderen er dan van genieten.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik doe ook niet gek maar haal of maak wel wat lekkere dingetjes niet omdat het moet maar omdat ik het zelf gewoon leuk vind om te doen... ik vind het heerlijk om te zien dat mensen aant genieten zijn... en dan pak je een beetje extra uit met dit soort dagen... het hoeft ook geen vreetfestijn te worden...
Ja straks hebben we weer BB SCquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:56 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen.. kan nog nettijd voor een bakkie en even wat rondneuzen hier
![]()
Ik heb zo’n zin in weer een seizoen BB
En een “gezellige Coss”quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja straks hebben we weer BB SC
Deze was op verzoek hier geplaatst.
Ja die ook, maar geen liveshow meerquote:
Ooh ja, dat is niet geinig... hier zijn ze erg makkelijk...😉quote:Op donderdag 19 december 2024 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe dat niet meer. die lust dit niet, die dat niet die eet geen varken, die eet geen rund etc etc
Ja uiteraard, ik kan niet wachten....🤪... jij toch ook?quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je er weer bij dit jaar Frum?
Of nou ja volgend jaar ?
Haha dat heb jij helemaal goed Dotje...quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat Frum niet weg te slaan is bij een RLS
Ach lief.. met jou ook hoor Dotje...quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met Frum is het altijd gezellig.
Ja heerlijk en de tafel mooi dekken enzo... mooie wijn enz heerlijk..🤗quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het juist ook altijd leuk om met die dagen uit te pakken en wat jij ook zegt.. fijn om te zien hoe anderen er dan van genieten.
Kijk ze nooit omdat ik de taal niet versta.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:00 schreef Frummelie het volgende:
Zit te genieten van la Palma een Noorse serie... altijd goed!
Maar gaat wel spannend worden..👍
Je kan toch lezen Dotje...quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk ze nooit omdat ik de taal niet versta.
Ik ben helemaal niet van die regio... verhaal misschien spannend. Alleen zo duister en down altijd... lekker Amerikaanse rommel voor mijquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je kan toch lezen Dotje...
Altijd een goed verhaal en spannend...
Ja maar ik wil het horen en niet lezen 🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je kan toch lezen Dotje...
Altijd een goed verhaal en spannend...
Ja het zijn niet de vrolijkste series... maar het zit altijd goed in elkaar en dat trekt mij wel... maar ik hou ook van Amerikaanse rommel hoor...quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van die regio... verhaal misschien spannend. Alleen zo duister en down altijd... lekker Amerikaanse rommel voor mij
Ja dat dacht ik al....cursusje Noors misschien...quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het horen en niet lezen 🤣🤣🤣
Net zoals die boeken (mijn vrijwilligerswerk staat er vol mee) ik kom er gewoon niet doorheen door de sfeer. Het beïnvloed mijn gemoed zoquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja het zijn niet de vrolijkste series... maar het zit altijd goed in elkaar en dat trekt mij wel... maar ik hou ook van Amerikaanse rommel hoor...
Denken in oplossingenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al....cursusje Noors misschien...
@Fogel kan je mij een cursusje Noors geven 😉quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al....cursusje Noors misschien...
Slinger de ondertiteling aan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Fogel kan je mij een cursusje Noors geven 😉
Ik hou er nooit van iets te luisteren wat ik niet versta 🤣quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Slinger de ondertiteling aan.
La Palma is een OK serie
Ik kan me er wel iets bij voorstellen want het is vrij donker... ja maar lieve schat omdat ik het goed vind, hoef jij het nog niet goed te vinden hé.. ieder z'n dingetjequote:Op zaterdag 21 december 2024 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Net zoals die boeken (mijn vrijwilligerswerk staat er vol mee) ik kom er gewoon niet doorheen door de sfeer. Het beïnvloed mijn gemoed zo
En ik weet dat verder iedereen het goed vind
Alleen tja
Het liefst lees ik, als ik thrillers lees (lang niet het enige dat ik lees) dan van Nederlandse bodem (Suzanne Vermeer, Linda van Rijn, Jet van Vuuren en dergelijke dingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |