Dat ligt er maar net aan over welke drugs je het hebt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja bedankt alle gebruikers. Bedankt voor een deels ontwrichte samenleving. Gelukkig ga je er niet best van uitzien.
Bedankt de Nederlandse overheid maar die ooit op het geniale idee kwamen om de verkoop van softdrugs te legaliseren maar de inkoop nog steeds illegaal te houden. Drugsgebruik zal je altijd houden, in elk land ter wereld.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja bedankt alle gebruikers. Bedankt voor een deels ontwrichte samenleving. Gelukkig ga je er niet best van uitzien.
Ja, dat weet ik. Er zal altijd een overweldigende vraag naar zijn. En ik denk dat dat steeds meer zal worden. Nogmaals bedankt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt de Nederlandse overheid maar die ooit op het geniale idee kwamen om de verkoop van softdrugs te legaliseren maar de inkoop nog steeds illegaal te houden. Drugsgebruik zal je altijd houden, in elk land ter wereld.
Welk chemisch afval komt er in de natuurgebieden door wiet?quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Rook je toetertjes? Dan wil ik jullie bedanken voor chemisch afval in natuurgebiede
Mensen die wiet roken die hebben zo’n witte gezichtshuid valt me op. Het ziet er niet blozend uit in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Welk chemisch afval komt er in de natuurgebieden door wiet?
Oh en graag gedaan
Sure. Jij kan aan iemand zijn huid zien wat ze rokenquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mensen die wiet roken die hebben zo’n witte gezichtshuid valt me op. Het ziet er niet blozend uit in ieder geval.
Rijd je auto? Vlieg je wel eens? Eet je vlees? Ben je onderdeel van de door kapitalisme gedreven massaconsumptie? Dan wil ik je bedanken voor het vervuilen van onze atmosfeer, het vervuilen van ons water, en het vervuilen van onze bodem, voor het financieren van de sabotage van de rechtstaat, voor het in stand houden van moderne slavernij en uitbuiting, voor je bijdrage aan de roofbouw op onze planeet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Neem je partypillen? Leg je wel eens een lijntje? Rook je toetertjes? Dan wil ik jullie bedanken voor chemisch afval in natuurgebieden, voor de aanslagen en afrekeningen, voor het financieren van de sabotage van de rechtsstaat.
Dank voor jullie bijdrage aan de maatschappij, geniet ervan, neem geen verantwoording, een prettig verblijf in Hedon.
Slaap goed, en sluit iedere kritiek uit met "dan moeten ze het maar legaliseren"
‘Zullie doen het ook’, wijst naar iets totaal anders.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Rijd je auto? Vlieg je wel eens? Eet je vlees? Ben je onderdeel van de door kapitalisme gedreven massaconsumptie? Dan wil ik je bedanken voor het vervuilen van onze atmosfeer, het vervuilen van ons water, en het vervuilen van onze bodem, voor het financieren van de sabotage van de rechtstaat, voor je bijdrage aan de roofbouw op onze planeet.
Dank voor je bijdrage aan de leefbaarheid van onze planeet, geniet ervan, neem geen verantwoording, een prettig verblijf in Hedon. Slaap goed!, en sluit iedere kritiek uit met "ik doe niks illegaals".
Dat is dan ook precies het punt hè: ook jouw leven draagt bij aan vervuiling en (maatschappelijke) schade. En dat is allemaal heel vanzelfsprekend en prima, mogen we vooral geen kritiek op hebben, maar zodra mensen iets doen dat jij niet doet dan is het een grof schandaal en zijn vervuiling en maatschappelijke kosten ineens wel héél belangrijk.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
‘Zullie doen het ook’, wijst naar iets totaal anders.
Wat is de TT?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies het punt hè: ook jouw leven draagt bij aan vervuiling en (maatschappelijke) schade. En dat is allemaal heel vanzelfsprekend en prima, mogen we vooral geen kritiek op hebben, maar zodra mensen iets doen dat jij niet doet dan is het een grof schandaal en zijn vervuiling en maatschappelijke kosten ineens wel héél belangrijk.
Whataboutismquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Rijd je auto? Vlieg je wel eens? Eet je vlees? Ben je onderdeel van de door kapitalisme gedreven massaconsumptie? Dan wil ik je bedanken voor het vervuilen van onze atmosfeer, het vervuilen van ons water, en het vervuilen van onze bodem, voor het financieren van de sabotage van de rechtstaat, voor je bijdrage aan de roofbouw op onze planeet.
Dank voor je bijdrage aan de leefbaarheid van onze planeet, geniet ervan, neem geen verantwoording, een prettig verblijf in Hedon. Slaap goed!, en sluit iedere kritiek uit met "ik doe niks illegaals".
Drink je wel eens iets met cafeïne? Zo ja ben je ook een drugsgebruikerquote:
Pardon?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Drink je wel eens iets met cafeïne? Zo ja ben je ook een drugsgebruiker
Welk gedeelte snap je niet? cafeïne is een drug. Dus als je cafeïne tot je neemt ben je een drugsgebruiker.quote:
Wat een ‘antwoord’. Zeg dan dat je geen antwoord hébt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Welk gedeelte snap je niet? cafeïne is een drug. Dus als je cafeïne tot je neemt ben je een drugsgebruiker.
Wat klopt er niet aan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat een ‘antwoord’. Zeg dan dat je geen antwoord hébt.
Ik consumeer niets wat valt onder de opiumwet, maar als jij mij wil aanvallen om mijn kopje thee dan staat jou dat vrij schobbejak.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Welk gedeelte snap je niet? cafeïne is een drug. Dus als je cafeïne tot je neemt ben je een drugsgebruiker.
Aanvallen? Hoe is dat een aanvalquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik consumeer niets wat valt onder de opiumwet, maar als jij mij wil aanvallen om mijn kopje thee dan staat jou dat vrij schobbejak.
Niet volgens de wetgeving, wat hier zeker relevant is.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Aanvallen? Hoe is dat een aanvalJe moet zelf weten wat je wel of niet gebruikt
Zeg alleen dat cafeïne en drank ook gewoon drugs zijn.
Vind ik niet zo relevant eigenlijk. Alcohol staat er ook niet in. En is toch een heel stuk meer schadelijk dan de meeste andere drugs die er wel instaan. En voor stuk meer overlast voor de maatschappij zorgt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet volgens de wetgeving, wat hier zeker relevant is.
Ooooooo dus dan zijn de problemen, vooral elders op deze aardbol, die onze cafeïneconsumptie veroorzaakt ineens niet zo erg meer of zo?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet volgens de wetgeving, wat hier zeker relevant is.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind ik niet zo relevant eigenlijk. Alcohol staat er ook niet in. En is toch een heel stuk meer schadelijk dan de meeste andere drugs die er wel instaan. En voor stuk meer overlast voor de maatschappij zorgt.
Zeer zeker wel, de illegaliteit zorgt er mede voor dat er nu chemisch afval in natuurgebieden wordt gedumpt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ooooooo dus dan zijn de problemen die onze cafeïneconsumptie veroorzaakt ineens niet zo erg meer of zo?
Want Opiumwet!
Lifestijl en gezondheid?quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Geen enkel probleem maat. Van jointjes krijg je echter geen chemisch afval en na wat pilletjes en lijntjes slaap je ook niet meer zo lekker.
Zelden een OP zo vol met onzin gezien, dit pas beter in een subforum elders.
Want de koffieteelt en -productie is zo'n fijne business wil je zeggen? Maar daar hebben we hier natuurlijk geen last van, dus het is niet erg.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Zeer zeker wel, de illegaliteit zorgt er mede voor dat er nu chemisch afval in natuurgebieden wordt gedumpd.
Weinig omtrent chemisch afval of explosies gelezen in relatie tot theeproductie, maar enlighten me.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want de koffieteelt en -productie is zo'n fijne business wil je zeggen? Maar daar hebben we hier natuurlijk geen last van, dus het is niet erg.
Dat wil ik best doen, mits je de doelpaaltjes laat staan waar ze stonden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weinig omtrent chemisch afval of explosies gelezen in relatie tot theeproductie, maar enlighten me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |