SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoop wel dat de bom valt voordat ik mijn studieschuld heb afbetaald anders was dat ook wel weer zonde van mijn geld geweestTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja hoor en met jou?quote:
Ben vrij vandaag, na een storingsdienstweekje. Moest hem nog wel even overdragen maar dat gaat via teams bij ons dus kon vanaf de bank
Do what you love, love what you do!![]()
LOL ik moet ook afbetalen, echt tot de max uitgesteld.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop wel dat de bom valt voordat ik mijn studieschuld heb afbetaald anders was dat ook wel weer zonde van mijn geld geweest
Maar dat is nog van de oude prestatiebeurs regeling, dus ik kom daar niet onderuit.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop wel dat de bom valt voordat ik mijn studieschuld heb afbetaald anders was dat ook wel weer zonde van mijn geld geweest![]()
Ow lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoor en met jou?
Ben vrij vandaag, na een storingsdienstweekje. Moest hem nog wel even overdragen maar dat gaat via teams bij ons dus kon vanaf de bank![]()
Ja met mij ook goed hoor![]()
![]()
Viel wel mee hoor, grapte er meer over dan dat het mij aangreep of zoquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
En in dit geval kwam het dan een beetje lullig overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor, grapte er meer over dan dat het mij aangreep of zo![]()
![]()
Ik ken je ondertussen( denk ik) een klein beetje. Zie jou niet snel iemand kwetsen of aanvallen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga mij alvast melden bij het ministerie van lijdensweg of te wel martelenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee dat zal ik niet (bewust) doen iddquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken je ondertussen( denk ik) een klein beetje. Zie jou niet snel iemand kwetsen of aanvallen.![]()
ToTti Frottiquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Môgguh!
Ah, maroni in de OP!![]()
![]()
Ja doe maar, Rutte had het het er ook al over en defensiequote:Op vrijdag 13 december 2024 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mij alvast melden bij het ministerie van lijdensweg of te wel martelen
Ik ga straks maar eens hamsteruhhhhhhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh ToTquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Môgguh!
Ah, maroni in de OP!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: