Questo non è chiaramente l'Ajax con Kluivert, Overmars, Davids e De Boer.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is duidelijk niet het Lazio met Nedved, Simeone en Nesta.
Eren ze een nazi of wordt iemand voor aap uitgemaakt?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:43 schreef Zipportal het volgende:
Het uitvak maakt meer lawaai dan het thuispubliek.
Vast Halsema.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eren ze een nazi of wordt iemand voor aap uitgemaakt?
In loyaliteit, bedoel je?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gaat zijn oude niveau niet meer halen vrees ik.
Zou je zeggen dat hij op zijn retour is?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gaat zijn oude niveau niet meer halen vrees ik.
Uitstekendquote:Op donderdag 12 december 2024 21:43 schreef Flitsbezorger het volgende:
Hoe gaat het met mijn vriend @:Frozen-assassin
Hadden ze maar in de Kuip moeten spelen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Italianen hebben meer betaald.
Zuip je thee maar op.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat je het voor ajax opneemt daar schrik ik van
Kwestie van tijd (een era) gok ik, ik gun het iig jou dat je met veel vreugde naar je cluppie kan kijken makker!quote:Op donderdag 12 december 2024 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitstekendwel een kutpot dit om te kijken. Pijnlijk het verschil tov Ajax onder Haggie
Ach ja gaat met golfbewegingen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:50 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Kwestie van tijd (een era) gok ik, ik gun het iig jou dat je met veel vreugde naar je cluppie kan kijken makker!
Een kikker?quote:
Je bent niet vergeten denk ik?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die koffie zwart drinken hebben een micropenis
Gun jullie niks.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:50 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Kwestie van tijd (een era) gok ik, ik gun het iig jou dat je met veel vreugde naar je cluppie kan kijken makker!
Ja, waardeloos is dat tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Embedded Youtube zonder titel(niet geklikt)
Ik heb vandaag eens even die Conference League poule bekeken.quote:
Ik heb in De Kuip staan zingen in de vakken achter figuren als Leroy Fer en Jaap Stam.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja gaat met golfbewegingen natuurlijk.
Nounounouquote:
Ik mis de conference league.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb vandaag eens even die Conference League poule bekeken.
Wat een genot met al die obscure clubs.
Dit is wel ongeveer niveau Youri Baasquote:Op donderdag 12 december 2024 21:58 schreef Flitsbezorger het volgende:
[ afbeelding ]
@:De_Kraam @:Zipportal
Iedereen heeft lopen kijken naar zeer matige spelers tot 2018. Jullie waren niet speciaal.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:58 schreef Flitsbezorger het volgende:
[ afbeelding ]
@:De_Kraam @:Zipportal
Kijk dit heeft niks met Ajacied zijn te maken jij bent gewoon een ongezellige horkquote:Op donderdag 12 december 2024 22:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Iedereen heeft lopen kijken naar zeer matige spelers tot 2018. Jullie waren niet speciaal.
Nu niet meer lieverd.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:05 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Kijk dit heeft niks met Ajacied zijn te maken jij bent gewoon een ongezellige hork
Niks mis meequote:Op donderdag 12 december 2024 22:04 schreef Wotte het volgende:
@:PSVCL heeft moeten kijken naar Toivonen
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:09 schreef Wotte het volgende:
Ik mis alleen die gozer rennend met vlag op de lange zijde.
Wat een kutgoal ja, slecht verdedigd.quote:
Geen greintje nederigheid te vinden bij jou.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:12 schreef Wotte het volgende:
Maar nergens om vind dit wel een lekker elftal dat Lazio. Die zouden de Eredivisie op een hoop spelen.
Die bevonden zich vorig seizoen in de Kuip in een 90 minuten lang durende rondo.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:12 schreef Wotte het volgende:
Maar nergens om vind dit wel een lekker elftal dat Lazio. Die zouden de Eredivisie op een hoop spelen.
Kom gewoon aandachttekort.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:12 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Geen greintje nederigheid te vinden bij jou.
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:13 schreef Zipportal het volgende:
Para wist meer van Tarwekamp. Daarom is hij dood. @:ripcity
Aura -5000 @Cocoquote:Op donderdag 12 december 2024 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kom gewoon aandachttekort.
Maar ze zetten wel hoog druk en zitten wel paar prima spelers tussen.
Godts kan nog geen negentig minuten, allesweter.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godts eraf, Ajax wil niet winnen denk ik
De nieuwe Ebecilio!quote:Op donderdag 12 december 2024 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Godts kan nog geen negentig minuten, allesweter.
10 g/a in 660 minuten dit seizoen. Waaronder 2 goals in de CL en gisteren een wereldassist op vleugel flitser Paixao.quote:
Of warm laten lopen en dan niet inbrengen.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
Zou lachen zijn als Wout de eerste de beste kopkans erin legt
Beetje type Vincent Janssenquote:Op donderdag 12 december 2024 22:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
10 g/a in 660 minuten dit seizoen. Waaronder 2 goals in de CL en gisteren een wereldassist op vleugel flitser Paixao.
Ik ben doorgaans de career mode en create a club guy maar ik neem aan dat je in FUT-termen zegt dat hij vrij basic is?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brobbey is echt zo'n spits die je in week 1 bij FIFA hebt met 88 pace en fysiek, 60 passing en 55 finishing en composure.
Snel en sterk maar kan niet scoren.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:22 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans de career mode en create a club guy maar ik neem aan dat je in FUT-termen zegt dat hij vrij basic is?
Beter nog Vincent scoorde tegen Liverpool en Barcelona.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja want Janssen scoort ook een wereldgoal tegen City. Of 5 goals in 2 seizoenen tegen Lazio.
Klinkt als 95% van mijn spitsen in mijn youth academy, gotcha.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snel en sterk maar kan niet scoren.
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
Haal die trekker nou eens over man.
@onderzoeksteamzaaktaghiquote:
Ik heb net Twente gezien en dit kijkt toch echt heel veel beter weg.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitstekendwel een kutpot dit om te kijken. Pijnlijk het verschil tov Ajax onder Haggie
Dat zie je al bij corners tegenwoordig, bijna allemaal kort genomen, een goede lange zit er niet meer in.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom is een vrije bal geven richting de tweede paal zo moeilijk? Overal worden ze bij de eerste paal simpel weggekopt, man man man.
Ja zeer matig.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zie je al bij corners tegenwoordig, bijna allemaal kort genomen, een goede lange zit er niet meer in.
Weghorst vs Argentinie.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:28 schreef AmaninFull het volgende:
Scoren wij ooit uit een standaardsituatie? Ik heb het idee dat er geen enkel plan achter zit. Net ook weer met Berghuis.
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of warm laten lopen en dan niet inbrengen.
[ afbeelding ]
Vandaag of in het algemeen?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:33 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat Traore wat op is
Hij houdt denk ik niet van beef.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom
Het houdt je tandvlees gezond
Worden allerlei ziektes gelinkt aan tandvleesontsteking waaronder hart en vaatziekten.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom
Het houdt je tandvlees gezond
linkquote:Op donderdag 12 december 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken hier wel een lekker nummertje bij.
Heb het idee dat dat meer met Lazio te maken heeft.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Ajax in het eerste bedrijf eigenlijk niet minder, maar deze tweede helft is wel matig.
Als Brobbey eentje scoort hebben we een hele andere wedstrijdquote:Op donderdag 12 december 2024 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Ajax in het eerste bedrijf eigenlijk niet minder, maar deze tweede helft is wel matig.
Tijd voor een excursie naar de wallen.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:37 schreef Themeparktommy het volgende:
Ze mogen wel eens gaan werken aan het afwerken
Ja, dat sluit ik niet uit, aangezien dit Ajax natuurlijk niet bol staat van de kwaliteit.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb het idee dat dat meer met Lazio te maken heeft.
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor een excursie naar de wallen.
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:38 schreef Flitsbezorger het volgende:
De M50 en M54 zullen nu vast vollopen.
Dit is mod onwaardig.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor een excursie naar de wallen.
Prima elftal ook wel dat Lazio natuurlijk. Zou er wel een paar hier willen houden.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb het idee dat dat meer met Lazio te maken heeft.
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Niet om te zieken, maar wat een doelpunt was dat
Kan gewoon hoor. Dat die gozer alweer 37 is. We worden oud.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Niet om te zieken, maar wat een doelpunt was dat
Dit is te laat, die pit moet er eerder inzittenquote:Op donderdag 12 december 2024 22:42 schreef Haringkop het volgende:
Weghorst en Henderson, wat een act.
Ik ga niet liegen, Henderson is wel een leipe transfer die ik alleen de CPU van FIFA/EA FC zie makenquote:Op donderdag 12 december 2024 22:42 schreef Haringkop het volgende:
Spitsen wiens naam begint met Cas en eindigt op nos zijn zelden een succes.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:43 schreef Caland het volgende:
Blij dat voor Feyenoord toen Castellanos te duur was
Matig spitsje
Casbrobbeynos?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spitsen wiens naam begint met Cas en eindigt op nos zijn zelden een succes.
Ik zie alleen niet waarom Weghorst nou weer geel kreegquote:Op donderdag 12 december 2024 22:42 schreef Haringkop het volgende:
Heb jij Ueda al gehaald op EA FC?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:44 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ga niet liegen, Henderson is wel een leipe transfer die ik alleen de CPU van FIFA/EA FC zie maken
Niet dat het heeft bijgedragen vanavond verder.
Zag alleen Akpom die daarna in beeld werd gebracht.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:46 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Traore, akpom stond buitenspel
Betere xGquote:Op donderdag 12 december 2024 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelijkspel was toch wel verdiend geweest wat mij betreft.
Als we Luuk hadden stond het nu 5-3quote:Op donderdag 12 december 2024 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al die kopballen die mis gaan.
Ja maar ik heb nu een gekke Robben regen uit mijn jeugd nu in de basis staan. Kwartfiinale CL nu.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij Ueda al gehaald op EA FC?
Joden lopen altijd weg.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:51 schreef Zipportal het volgende:
Ik geloof dit wel verder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |