Straten lijken te huilenquote:
Is er geen forum voor mods en FA's waar je onderling kunt lachen om de teloorgang van het ooit mooiste en grootste forum van Nederland.quote:
Dit is een leugen. Tottenham speelde een keer maar vijf wedstrijden, die zesde konden ze niet spelen door die dooie koningin en de corona. Toen was de vijfde wedstrijd de laatste wedstrijd.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
Toen er 6 wedstrijden gespeeld werden was de 6e wedstrijd altijd de laatste wedstrijd
Aldus de commentator van Ziggo
Dat doen we achter de schermen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is er geen forum voor mods en FA's waar je onderling kunt lachen om de teloorgang van het ooit mooiste en grootste forum van Nederland.
Pas nou op wat je zegt straks zit je ondergedoken bij Tim.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets. Hopelijk stikt die Megafoonmongool.
Heb je je ouders de groeten gedaan?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd ze kwamen precies mijn boodschappen leveren toen de pot begon
Je boodschappen laten bezorgenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Graag je lekkerste item benoemen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haten op Wytsequote:Op donderdag 12 december 2024 21:05 schreef tong80 het volgende:
Ik wil eigenlijk wegzappen door de commentator die het straks gaat hebben over de baby van Fradiviola.
Oh, op wenken bediend.
Nou, die is er nog niet. Dus rest van de wedstrijd hoeft hij het er niet meer over te hebben.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:05 schreef tong80 het volgende:
Ik wil eigenlijk wegzappen door de commentator die het straks gaat hebben over de baby van Fradiviola.
Oh, op wenken bediend.
Ik haat rondlopen door de winkel op zaterdagmiddag voor een kar vol boodschappen. Af en toe in de avonduren naar de winkel voor wat kleins vind ik geen issue, maar je boodschappen laten bezorgen scheelt me een hoop irritatie en stress op de zaterdagmiddag.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij hebt altijd moeite met slapen toch?
Flitsbezorging is me wel een stap te ver.quote:
@Flitsbezorgerquote:Op donderdag 12 december 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flitsbezorging is me wel een stap te ver.
@Flitsbezorgerquote:Op donderdag 12 december 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Smakelijk in dat geval!quote:
Lekker man, ik heb een hack waarbij je bijna ongelimiteerd 20 euro korting krijgt op een bestelling van 40quote:Op donderdag 12 december 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zijn ze daar Flink achterlijkquote:Op donderdag 12 december 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, ik heb een hack waarbij je bijna ongelimiteerd 20 euro korting krijgt op een bestelling van 40
Fuck de inflatie, gratis boodschappen voor iedereen
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij noemde Godts net al een lekker spelertje.
Dat deed mij al denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |