Wat zijn de kansen zou je zeggenquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
De aangehouden verdachten van Den Haag zijn ook 23 en 29 jaar en komen ook uit Roosendaal, dus denk dat het dezelfde kunnen zijn.
Verder klinkt het verre van autonomen, maar gewoon doorsnee criminelen die op bestelling "boodschappen afgeven"
Die loopjongetjes van de hasj en wiet hadden we ook al in de jaren 80-90. Gingen allemaal in zwaardere spul.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zijn de kansen zou je zeggen
Zijn ze wel echt bijzonder achterlijk als ze er gewoon mee door zijn gegaan bij vrijlating
Oh jij kent de motieven alquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:33 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Die loopjongetjes van de hasj en wiet hadden we ook al in de jaren 80-90. Gingen allemaal in zwaardere spul.
Ik weet niet hoe zulke afspraken zijn, maar als er een grote jongen afspraken gemaakt heeft met die 2, dan is even afbellen wel een dingetje.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zijn de kansen zou je zeggen
Zijn ze wel echt bijzonder achterlijk als ze er gewoon mee door zijn gegaan bij vrijlating
wij lezen allemaal boeken van Hillis en Bruinsma hequote:Op vrijdag 13 december 2024 19:37 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Nee, ik ken de mensen uit die tijd, en hun dossiers die in het illegale en legale circuit rondzwerven.
Je komt ietwat warrig over, kan er vaak geen touw aan vastknopen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:37 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Nee, ik ken de mensen uit die tijd, en hun dossiers die in het illegale en legale circuit rondzwerven. Kan er voor de rest niet veel meer over zeggen dan dat het in het politieke krachtenveld, niet ongewoon is levensgevaarlijke criminelen op iemand af te sturen, als de inschatting is gemaakt dat iemand daar bevattelijk voor is.
Als het de kaart staatsveiligheid getrokken wordt, dan zijn deze diensten meedogenloos. Soms vraag ik me ook af wie nog geïnteresseerd is die oude BVD-rommel. Prins Bernhard senior was lid van de NSDAP. Nou en?
Wel eens, zegt ze danquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:57 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Advocaten worden ook wel eens afgeknald als de tegenpartij ze beu zijn, of een gevaar vormen.
Ik zou de drank of andere middelen laten staan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:37 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Nee, ik ken de mensen uit die tijd, en hun dossiers die in het illegale en legale circuit rondzwerven. Kan er voor de rest niet veel meer over zeggen dan dat het in het politieke krachtenveld, niet ongewoon is levensgevaarlijke criminelen op iemand af te sturen, als de inschatting is gemaakt dat iemand daar bevattelijk voor is.
Als het de kaart staatsveiligheid getrokken wordt, dan zijn deze diensten meedogenloos. Soms vraag ik me ook af wie nog geïnteresseerd is die oude BVD-rommel. Prins Bernhard senior was lid van de NSDAP. Nou en?
Burgeroorlog Joegoslavie. Direct gevolg.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
wij lezen allemaal boeken van Hillis en Bruinsma he
Die blazen alleen geen onschuldige kinderen op, die huurden joegoslaven in om de persoon in kwestie uit de weg te ruimen.
Maar voornamelijk werkte ze samen.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:45 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Burgeroorlog Joegoslavie. Direct gevolg.
Bruinsma jr. is gewoon een eikel die uit het ruifje Rost van Tonningen zit te vreten met zijn Smart City van Bibi en de SVR in Amsterdam.
Doe ik al.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de drank of andere middelen laten staan.
Nee, neem jij je Ritalin maar eens inquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:58 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Beter tussen de regels doorlezen, het moet sneller.
Ook speciaal een account hiervoor aanmakenquote:Op donderdag 12 december 2024 19:36 schreef Zweef75 het volgende:
[..]
Precies. Ze zullen dus best naïef zijn ook. Maar om nu meteen die dames met de grond gelijk te maken is echt bullshit. Als oompje/ papa/ broertje er in die zaak een andere agenda op nahield dan nog kan het zijn dat deze dames van niets wisten. In de moslim gemeenschap is het vrij standaard dat vrouw man gescheiden leeft dus weet jij veel wat de kerels uit zon familie deden terwijl de dames met z'n allen in de keuken zaten. En ook dat is nog lang niet zeker. Ik deel weer de link
https://www.ad.nl/den-haa(...)-vernielde~a22f5058/
Deze dame had een vermoeden wie er achter zat wegens gezeik tussen ondernemers De zaak bestaat nog steeds en dit zal goed onderzocht zijn. Het is dus lang nog niet duidelijk hoe deze vork in de steel zit en ondertussen wordt de dame wel met de grond gelijk gemaakt.
Dat is best sneu na alles wat er nu al gebeurd is. Eerst maar eens afwachten lijkt me.
Hier het originele nieuwsbericht van destijds.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:37 schreef Woonbootjes het volgende:
Week eerder betrapt met bus vol jerrycans
Bron Omroep Brabant
https://www.omroepbrabant(...)et-bus-vol-jerrycans
quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bijzonder, heel erg bijzonder
Zo te lezen kan je met makkelijk verkrijgbare spullen een nogal grote aanslag plegen.
Ik mag toch hopen dat dat nog bekeken wordt...quote:In de laadbak van het busje vinden zij vervolgens veertien jerrycans met een nog onbekende inhoud, een brandblusser, fakkels, zwaar vuurwerk en extra kleding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar iets wat ze niet direct herkenden, en naar het lab van forensische opsporing moest.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[..]
Ik mag toch hopen dat dat nog bekeken wordt...
Dat is gewoonte hier zodra hier de burger recherche gaat gissen, al zijn er ook andere middelen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook speciaal een account hiervoor aanmaken
Iedereen wist wie de broer van Nabil B. was.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel wat makkelijk. Voor de onderbuik van Nederland was de broer van Nabil B. in eerste instantie ook ongetwijfeld een ‘terechte’ dode in het kader van drugscriminaliteit. Dat bleek ook wel wat anders te liggen
quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iedereen wist wie de broer van Nabil B. was.
Hier weet zgn niemand iets waarom er een deel van een huizenblok is weggevaagd?
Hou op hoor.
Algemeen Dagbladquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Zelden is een krantenkop zo van toepassing geweest op een topic
Daarin staat ook dat 2 van de aangehouden mannen dezelfden zijn die een week eerder aangehouden zijn in hun bestelbus.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Ik ga achter niemand aan hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij Brabant sluit ik kampers ook niet uit
Rara, wat zal dat zijn? Ik gok op benzine omdat dat lekker verdampt, ontbrand en algemeen verkrijgbaar is. De vraag is dan: euro95 of euro 98?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[..]
Ik mag toch hopen dat dat nog bekeken wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |