SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Gezellig.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Moet ineens denken aan die keer dat de hond achter de kerstboom had gekotst en we dat dus pas zagen toen we de boom opruimden.
Ik vreet wel genoeg andere zooi.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:48 schreef mschol het volgende:
een vreetSC en niemand vreet echt kerststol
ik pleur hier van mn stoel
Zwaar teleurgesteld etc etc etc
quote:Op woensdag 11 december 2024 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Moet ineens denken aan die keer dat de hond achter de kerstboom had gekotst en we dat dus pas zagen toen we de boom opruimden.
Sowieso honden, katten weet ik nietquote:
MUHAHAHAHAquote:
Sowieso dat die naalden niet goed zijn.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso honden, katten weet ik niet
dan kun je gewoon je toesingsinkomen aanpassen naar 50.000 euroquote:Op woensdag 11 december 2024 22:51 schreef mschol het volgende:
wel weer intressant, volgend jaar krijg ik weer zorgtoeslag.. terwijl ik er dit jaar geen recht op heb..
hou dat gewoon in stand en ik vraag het na belasting aangifte wel achteraf aan
Dat verwacht ik ook nietquote:Op woensdag 11 december 2024 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso dat die naalden niet goed zijn.
zit er wel aan te denken dat te doen ja..quote:Op woensdag 11 december 2024 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je gewoon je toesingsinkomen aanpassen naar 50.000 euro
Ja, denk dat hij ons nog niet gezien heeft.quote:
ik heb mijne ook te hoog staan. ergens in oktober zet ik het al een stukje omlaag en dan krijg ik 20nov een mooi extraatje voor de decembermaandquote:Op woensdag 11 december 2024 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
zit er wel aan te denken dat te doen ja..
Ik wel. Maar we halen er één en dan is het klaar. Zit niet een hele maand stol te kanen of zo.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:48 schreef mschol het volgende:
een vreetSC en niemand vreet echt kerststol
ik pleur hier van mn stoel
Zwaar teleurgesteld etc etc etc
schol alsnog teleurgesteldquote:Op woensdag 11 december 2024 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
Zit niet een hele maand stol te kanen of zo.
Gelachen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik pleur meestal meteen in slaap erna.
van de herkenning?quote:
quote:
@essnhillsquote:Op woensdag 11 december 2024 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en zo is de driehoek weer gorgonzola
driehoek of lifequote:Op woensdag 11 december 2024 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en zo is de driehoek weer gorgonzola
quote:
dat kan ook nog, maar ik schommel nu beetje rond de limiet.. en dit jaar vond ik het wel prima dat ik em niet kreeg en later kon aanvragen, krijg ik volgend jaar een bak centenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb mijne ook te hoog staan. ergens in oktober zet ik het al een stukje omlaag en dan krijg ik 20nov een mooi extraatje voor de decembermaand
dat verwacht ik ook niet.. 1 vind ik ook zatquote:Op woensdag 11 december 2024 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wel. Maar we halen er één en dan is het klaar. Zit niet een hele maand stol te kanen of zo.
ja als je op de rand zit is het beter het gewoon pas idd bij de belasting aan te passenquote:Op woensdag 11 december 2024 23:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan ook nog, maar ik schommel nu beetje rond de limiet.. en dit jaar vond ik het wel prima dat ik em niet kreeg en later kon aanvragen, krijg ik volgend jaar een bak centen
Fijne Dymo Donderdagquote:Op donderdag 12 december 2024 05:00 schreef kwiwi het volgende:
BallieSociale dag vandaag of beetje smurfen?
quote:Op donderdag 12 december 2024 05:00 schreef kwiwi het volgende:
BallieSociale dag vandaag of beetje smurfen?
Hoe voelt jouw verblijf intussen? Als een continue vakantie?quote:Op donderdag 12 december 2024 05:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Vanmiddag met de duitsers badmintonnen en eten (*doet arm omhoog) Verder niets. JIj?
Dat gevoel begint wat te verdwijnen inmiddels. Begint nu wel echt als thuis te voelenquote:Op donderdag 12 december 2024 05:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe voelt jouw verblijf intussen? Als een continue vakantie?
Niet teveel denk ik, volgens mij begin ik griep te krijgenquote:Op donderdag 12 december 2024 05:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Vanmiddag met de duitsers badmintonnen en eten (*doet arm omhoog) Verder niets. JIj?
nou wat een pechquote:Op donderdag 12 december 2024 07:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet teveel denk ik, volgens mij begin ik griep te krijgenPrecies in m'n vakantie natuurlijk
Wat ga je er op labelen?quote:Op donderdag 12 december 2024 07:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken dat ik nog een nieuw label voor de deurbel moet maken![]()
Had ik goed gelezen dat jij mij eten gaat sturen?quote:Op donderdag 12 december 2024 08:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb de labelmaker op mijn werk gelabeld als labelmaker.
Ja denk het, zou niet echt weten waar anders.quote:Op donderdag 12 december 2024 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wat een pechopgelopen op je trip afgelopen week?
@Haags opa's zouden trots zijnquote:Op donderdag 12 december 2024 05:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik ben duidelijk weer aan de beterende hand, dus een verkoudheidje blijft het bijquote:Op donderdag 12 december 2024 08:23 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt erop dat het griepje niet doorzet
doodnormaal toch?quote:Op donderdag 12 december 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
naaaaah. Moeder laat haar 8 maanden oude zoontje alleen thuis om te gaan drinken
zie ik op feesboek
hmm, das ook saaiquote:Op donderdag 12 december 2024 08:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb de labelmaker op mijn werk gelabeld als labelmaker.
Kun je geen oppas-bitterbal zijn daarvoor?quote:Op donderdag 12 december 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
naaaaah. Moeder laat haar 8 maanden oude zoontje alleen thuis om te gaan drinken
zie ik op feesboek
Dat dacht ik ook vorige week. Ben nog steeds niet fitquote:Op donderdag 12 december 2024 08:23 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt erop dat het griepje niet doorzet
quote:Op donderdag 12 december 2024 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je geen oppas-bitterbal zijn daarvoor?
Moet kunnen.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
zie ik op feesboek
"Graag kloppen"quote:
Flinke deurbel da, dat HuHu en kwiwi daar op past.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onze namen, het is al 2 jaar een stuk tape met onze namen erop
40-45 puntenquote:Op donderdag 12 december 2024 08:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:haags opa's zouden trots zijn
Fijn dat alle gezichten van die agenten goed zichtbaar zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:38 schreef bitterbal het volgende:
politie heeft weer iemand te pakken met drugs maar kijk die dat plaatje wat ze op zijn hoofd plakken![]()
[ afbeelding ]
ja die staan daar trots te wezenquote:Op donderdag 12 december 2024 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat alle gezichten van die agenten goed zichtbaar zijn.
Kaasvlindersquote:
Zo. Die pakt een behoorlijke L!quote:Op donderdag 12 december 2024 08:38 schreef bitterbal het volgende:
politie heeft weer iemand te pakken met drugs maar kijk die dat plaatje wat ze op zijn hoofd plakken![]()
[ afbeelding ]
quote:'Vandaag weer een tevreden klant koud gemaakt' van een bedrijf dat airconditioning installeert, is verkozen tot de slechtste slogan van het jaar. Voor de verkiezing kiest een jury traditiegetrouw tien slogans uit waarop het publiek vervolgens hun stem uit kan brengen.
https://nos.nl/artikel/25(...)n-klant-koud-gemaakt
quote:Op donderdag 12 december 2024 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook vorige week. Ben nog steeds niet fit
Dat is erg selectief gelezen.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had ik goed gelezen dat jij mij eten gaat sturen?
Een L?quote:Op donderdag 12 december 2024 08:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo. Die pakt een behoorlijke L!
ja dat kan ik niet ontkennen maar het stond er wel dusquote:Op donderdag 12 december 2024 08:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is erg selectief gelezen.
Wat voor straf krijgen ze? Levenslang?quote:Op donderdag 12 december 2024 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
dat weet ik niet, zijn er nog 2 gepakt geloof ik. Zal denk ik wel een flinke straf zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat voor straf krijgen ze? Levenslang?
quote:Op donderdag 12 december 2024 08:59 schreef bitterbal het volgende:
ik hoorde gisteren dat als je hier dus vast zit op het politie bureau je niets te eten krijgtpas als je naar de gevangenis gaat krijg je eten
Ook geen schattige beestjes smokkelen hè?quote:Op donderdag 12 december 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ben braaf![]()
Blijf uit de buurt van mensen die drugs gebruiken of verkopen
De L van Losing!quote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook geen schattige beestjes smokkelen hè?
En terecht.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik wilde ledlampjes onder de bitterbrommert plaatsen maar das illegaal
Janken als je als filet americain uitgesmeerd over de weg ligt omdat een automobilist gek werd van alle lampjes.quote:
Dan had je daar gezeten met die lampjes op tafel en die trotse agenten achter je.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik wilde ledlampjes onder de bitterbrommert plaatsen maar das illegaal
Nah dat handhaven ze hier niet. Veel mensen rijden hier ook bv zonder licht. Wordt niets aan gedaanquote:Op donderdag 12 december 2024 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan had je daar gezeten met die lampjes op tafel en die trotse agenten achter je.
Straatpizzaquote:Op donderdag 12 december 2024 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Janken als je als filet americain uitgesmeerd over de weg ligt omdat een automobilist gek werd van alle lampjes.
Was die foto op het eiland genomen?quote:Op donderdag 12 december 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah dat handhaven ze hier niet. Veel mensen rijden hier ook bv zonder licht. Wordt niets aan gedaan
maar drugs op sporen heeft dan wel weer hoge prio
Ja ze zijn gister avond opgepakt. Er zijn ook foto's van hun in hun huis met politiequote:Op donderdag 12 december 2024 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Was die foto op het eiland genomen?
Mijn laatste vliegreis was alweer 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:31 schreef bitterbal het volgende:
Kwart Nederlanders goed voor driekwart van het aantal vliegreizen
Het Kennisinstituut onderzocht de vliegbewegingen van 4000 inwoners van Nederland tussen september 2023 en augustus 2024. De helft van de ondervraagden vloog in die periode helemaal niet. Het blijkt dat 25 procent van de Nederlanders 75 procent van de vluchten maakt. In totaal werden er door Nederlanders in de onderzochte periode 15 miljoen vliegreizen gemaakt.
https://nos.nl/artikel/25(...)t-aantal-vliegreizen
waar was het naar toe?quote:Op donderdag 12 december 2024 09:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn laatste vliegreis was alweer 10 jaar geleden.
Barcelona.quote:
bedankt voor deze grafische omschrijvingquote:Op donderdag 12 december 2024 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Janken als je als filet americain uitgesmeerd over de weg ligt omdat een automobilist gek werd van alle lampjes.
Ik hield me nog in.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedankt voor deze grafische omschrijving
laat je vooral niet beperken in je artistieke expressiequote:
dat moet je hier nooit doenquote:
Ik vlieg in mijn hele leven evenveel als een instagram "model" in een maandquote:Op donderdag 12 december 2024 09:31 schreef bitterbal het volgende:
Kwart Nederlanders goed voor driekwart van het aantal vliegreizen
Het Kennisinstituut onderzocht de vliegbewegingen van 4000 inwoners van Nederland tussen september 2023 en augustus 2024. De helft van de ondervraagden vloog in die periode helemaal niet. Het blijkt dat 25 procent van de Nederlanders 75 procent van de vluchten maakt. In totaal werden er door Nederlanders in de onderzochte periode 15 miljoen vliegreizen gemaakt.
https://nos.nl/artikel/25(...)t-aantal-vliegreizen
Tegenwoordig kan je van die studio's huren waar ze dan het interieur van een prive vliegtuig na hebben gebouwdquote:Op donderdag 12 december 2024 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vlieg in mijn hele leven evenveel als een instagram "model" in een maand
Haha wat triest.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je van die studio's huren waar ze dan het interieur van een prive vliegtuig na hebben gebouwd
Van mij 8 jaar.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn laatste vliegreis was alweer 10 jaar geleden.
Drie maanden. Voor het eerst in 20 jaar dat ik mezelf niet plat heb gegooid met drank en valium voor ik op een vliegtuig durfde te stappenquote:
vliegangst?quote:Op donderdag 12 december 2024 10:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Drie maanden. Voor het eerst in 20 jaar dat ik mezelf niet plat heb gegooid met drank en valium voor ik op een vliegtuig durfde te stappen
Als je instapt is de vlucht een stuk minder eng.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Drie maanden. Voor het eerst in 20 jaar dat ik mezelf niet plat heb gegooid met drank en valium voor ik op een vliegtuig durfde te stappen
Geen idee welke grens dat is. Maar fijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:03 schreef Dven het volgende:
Het is nu officieel, vanaf 1 januari 2025 eindelijk die kutgrens met Roemenië en Griekenland weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die kutgrens blijkbaarquote:Op donderdag 12 december 2024 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee welke grens dat is. Maar fijn.
Ik ben 1x bang geweest in een vliegtuig. Ik viel in slaap voordat we vertrokken. En toen werd ik wakker terwijl we hard over de baan reden, ik dacht dat we gingen vertrekken en ineens ging het vliegtuig vol in de remmen. Toen raakte ik in paniek.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Meer het op elkaar zitten met honderden mensen. Helicopters, zweefvliegen, luchtballonnen, deltavliegen, allemaal geen probleem meequote:
Dat zijn de beste vluchtenquote:Op donderdag 12 december 2024 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben 1x bang geweest in een vliegtuig. Ik viel in slaap voordat we vertrokken. En toen werd ik wakker terwijl we hard over de baan reden, ik dacht dat we gingen vertrekken en ineens ging het vliegtuig vol in de remmen. Toen raakte ik in paniek.
Maar blijkbaar werd ik wakker van de landing bij de tussenstop. Dus het remmen was de bedoeling
Ik zie 1 zakje drugs op de tafel….quote:Op donderdag 12 december 2024 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik niet, zijn er nog 2 gepakt geloof ik. Zal denk ik wel een flinke straf zijn.
ja 1 was alleen met paddo's gepakt. Denk deze van de foto en de andere 2 met paddo's en methquote:Op donderdag 12 december 2024 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie 1 zakje drugs op de tafel….
Maar drugs = drugs en verder maakt de hoeveelheid en soort niet uit? Drugs = straf?quote:Op donderdag 12 december 2024 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 1 was alleen met paddo's gepakt. Denk deze van de foto en de andere 2 met paddo's en meth
nee denk dat het type en de hoeveelheid wel uitmaakt maar thailand kent strenge straffen afgezien van wiet. Verder is er ook verpakkingsmateriaal gevonden en verschillende telefoons plus cashgeld dus alles wijst op verkoop. Dus dat is denk ik niet positief.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
Maar drugs = drugs en verder maakt de hoeveelheid en soort niet uit? Drugs = straf?
Ga je naar Boekje?quote:Op donderdag 12 december 2024 10:16 schreef Dven het volgende:
Dagticket bij de Therme in Boekarest geboekt om het op 2 januari te vieren
*Wordt wakkerquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 december 2024 10:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Wordt wakker
*Leest dat goorgonzola driehoeken zijn
*Gaat weer slapen
Uitstekende therme om een doordeweeks dagje te verblijven, ook net niet de grootste van Europa. En kost maar iets van 35 euroquote:
Modern complex?quote:Op donderdag 12 december 2024 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitstekende therme om een doordeweeks dagje te verblijven, ook net niet de grootste van Europa. En kost maar iets van 35 euro
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 12 december 2024 11:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan er mee door
Bekijk deze YouTube-video
Eerder naar bedquote:
Zijn er hier nu ook één aan het bouwen, maar die is pas over twee jaar klaar. Ook zijn ze alle oude thermische baden aan het renoveren.quote:
Mag.quote:
Succes!quote:Op donderdag 12 december 2024 11:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb al twee keer mn jas aangedaan om vreten te halen bij de supermarkt, de struggle. We houden vol
quote:
Niet zo raar, als de boodschap van je filmquote:
Niet zo raar, als de boodschap van je film is dat je alle bezoekers van je eerste film haat omdat ze je niet begrepen.quote:
quote:
Die staan mooi voor Jokerquote:
De ochtend is alweer voorbijquote:Op donderdag 12 december 2024 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat het goed gaat komen, ochtend is meestal het lastigst![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dochter heeft eerste after eight op. Een ware mijlpaal.
Die komt er wel in het leven.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarommmmquote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ohquote:Op donderdag 12 december 2024 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DaarommmmOndertussen wel vieze miezer buiten, wil nog rondje gaan hardlopen
Ze vraagt nog niet om nog een, maar ze heeft hem wel helemaal opgegeten zonder alles over haar gezicht te smeren.quote:
Ze is natuurlijk deze Goddelijke smaakervaring aan het verwerkenquote:Op donderdag 12 december 2024 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze vraagt nog niet om nog een, maar ze heeft hem wel helemaal opgegeten zonder alles over haar gezicht te smeren.
Dus ik zou zeggen 6,5/10.
Voor wat het waard is, scheet ze in haar broek. Toen ik vroeg of ze had gepoept, zei ze dat ze naar de wc moest.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk deze Goddelijke smaakervaring aan het verwerken
Werkloos en doelloos?quote:Op donderdag 12 december 2024 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
![]()
Wow.
Ach joh ik leefde ook zo tot voor kort.
nice, of juist niet. Dan wil zij ze straks hebbenquote:Op donderdag 12 december 2024 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze vraagt nog niet om nog een, maar ze heeft hem wel helemaal opgegeten zonder alles over haar gezicht te smeren.
Dus ik zou zeggen 6,5/10.
ik heb mn verwarming hoger gezet!quote:
Nu op 19?quote:Op donderdag 12 december 2024 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb mn verwarming hoger gezet!![]()
hoe gaat het met de zieke, al aan de beterende hand?
Zo is dat samen te vatten!quote:
in 1 maand? dat is niet veelquote:Op donderdag 12 december 2024 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Overzicht van november. Ik heb bijna 12 uur in de auto gezeten.
Dat is een ritje naar de wintersport.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Door jou is december dus zo warm!quote:Op donderdag 12 december 2024 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ze gelijk verstopt!quote:Op donderdag 12 december 2024 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nice, of juist niet. Dan wil zij ze straks hebben
19?! Daar zit ik nog niet echt in de buurtquote:Op donderdag 12 december 2024 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Nu op 19?
Ik voel me weer een stuk beter. Het plan is om morgen aan de slag te gaan. Thnx!
waarom zou je iets moeten snappen over iemand anders zn leven?quote:Op donderdag 12 december 2024 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ruzie op reddit met iemand die meerdere Kindles heeft, voor thuis en op de bank en op het bureau en omdat ik niet snap waarom het zoveel moeite is om gewoon dat ding in je tas te stoppen als je de deur uitgaat, ben ik een debieltje
En wat zei je. Ik ben een debieltje om vele andere redenen?quote:Op donderdag 12 december 2024 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ruzie op reddit met iemand die meerdere Kindles heeft, voor thuis en op de bank en op het bureau en omdat ik niet snap waarom het zoveel moeite is om gewoon dat ding in je tas te stoppen als je de deur uitgaat, ben ik een debieltje
Nee, kouder?quote:Op donderdag 12 december 2024 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
19?! Daar zit ik nog niet echt in de buurt![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
En wat zei je. Ik ben een debieltje om vele andere redenen?
Kou is het nieuwe warm!quote:
Ik hoor het al, lijden is het nieuwe genietenquote:
Dit snap ik nietquote:Op donderdag 12 december 2024 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom zou je iets moeten snappen over iemand anders zn leven?Lijkt me prima om iets niet te snappen
Ik geniet echt intens!!!!quote:Op donderdag 12 december 2024 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoor het al, lijden is het nieuwe genieten
Dan blijf ik nog ff ouderwets, verandering is eng enz
Dat snap ik nietquote:
Hier zijn veel vragen over te stellen 🧐quote:Op donderdag 12 december 2024 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Van een noodsituatie een deugd makenquote:Op donderdag 12 december 2024 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Overlast buren, metal aan, oordopjes in
.. watquote:Op donderdag 12 december 2024 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van een noodsituatie een deugd maken
Nog niet, maar heb net was 2 van vandaag aangezet.quote:
Het punt was: je zet iets nega om in iets posiquote:
oordopjes waarmee je metal luistert? of oordopjes zodat je zelf de metal niet hoort?quote:Op donderdag 12 december 2024 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Overlast buren, metal aan, oordopjes in
oordopjes om geen gehoorschade op te lopenquote:Op donderdag 12 december 2024 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oordopjes waarmee je metal luistert? of oordopjes zodat je zelf de metal niet hoort?
quote:Op donderdag 12 december 2024 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Die gast rijdt ook hele tijd in de auto van mn buurman maar hij is altijd dronken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben ik een mede-debieltjequote:Op donderdag 12 december 2024 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon alle fysieke boeken 4x zoals een normaal persoonquote:Op donderdag 12 december 2024 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan ben ik een mede-debieltjeDat is toch juist de hele handigheid van een e-reader, dat je al je boeken zo makkelijk mee kunt nemen..
Daar ben ik prof inquote:
En nu ik dit zeg denk ik 'waarom heb ik dat nooit gemeld bij de politie'quote:
De Lord of the Rings trilogie aan een touwtje naast het toilet natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alle fysieke boeken 4x zoals een normaal persoon
1 voor in de kast in de woonkamer, 1 voor boven, 1 voor in mijn tas onderweg en 1 bij mijn ouders
Stevig touw.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Lord of the Rings trilogie aan een touwtje naast het toilet natuurlijk.
Uiteraard, over the fires of Mordor lezen op het toilet nadat je iets pittigs hebt gegeten geeft toch net weer een andere dimensie aan het verhaalquote:Op donderdag 12 december 2024 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Lord of the Rings trilogie aan een touwtje naast het toilet natuurlijk.
Elven forged natuurlijkquote:
quote:
Is zo ver wegquote:
Netjes.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Wordt wakker
*Leest dat goorgonzola driehoeken zijn
*Gaat weer slapen
ben je nog bezig met het vasten?quote:Op donderdag 12 december 2024 14:57 schreef essnhills het volgende:
Heb mijn schoenen toch maar aangetrokken
Moet nog boodschappen doen
Wel zo handig. Op blote voeten boodschappen doen is niet zo aan te raden met dit weer.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:57 schreef essnhills het volgende:
Heb mijn schoenen toch maar aangetrokken
Moet nog boodschappen doen
Nee was te zwaar, het lukte niet meer. Denk door het herstellen van de bruiloften.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je nog bezig met het vasten?
Is sowieso niet echt aan te radenquote:Op donderdag 12 december 2024 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel zo handig. Op blote voeten boodschappen doen is niet zo aan te raden met dit weer.
Ja, dat lijkt mij minder handig.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is sowieso niet echt aan te raden
Glasbak staat naast de supermarkt
Oke, doei.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:01 schreef essnhills het volgende:
Jas ook maar aangedaan
Ik ga naar buiten
Heb je je vooruitgang wel kunnen behouden?quote:Op donderdag 12 december 2024 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee was te zwaar, het lukte niet meer. Denk door het herstellen van de bruiloften.
Misschien in januari weer eens proberen.
monster gister tijdens het videobellen;quote:Op donderdag 12 december 2024 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of je al een dikkie dik bent geworden.
quote:Op donderdag 12 december 2024 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
monster gister tijdens het videobellen;
oh ben je aangekomen?
Dus ik zo van dat is toch geen aardige vraag. Begrijpt ze niet waarom
Ja, dit.quote:
nee als je dat aan haar vraagt is ze beledigtquote:Op donderdag 12 december 2024 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Mensen zonder filter.
Hoe reageert ze als jij dat aan haar vraagt? Of vindt ze dat dan heel normaal om te vragen ?
Hoe achterlijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee als je dat aan haar vraagt is ze beledigt
Duidelijk in verwachting.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee als je dat aan haar vraagt is ze beledigt
Dat stelde ik dus voor: kocht je eerst elk boek dan ook drie keer zodat je er altijd eentje binnen handbereik hebt?quote:Op donderdag 12 december 2024 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alle fysieke boeken 4x zoals een normaal persoon
1 voor in de kast in de woonkamer, 1 voor boven, 1 voor in mijn tas onderweg en 1 bij mijn ouders
Citroen?quote:
Glutenvrij?quote:
Ja, altijd leuk om te horen.quote:
Ik hoorde net van een collega dat het hier 26 graden op kantoor is.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde net van een collega dat het hier 26 graden op kantoor is.
Verklaart ook wel waarom ik me moe voel. Gisteren zaten ze hier blijkbaar met een dekentje. Maar dit is wel weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is echt niet gezond
De exacte woorden van één van mijn beste vrienden nadat we elkaar voor het eerst in zes maanden weer zagenquote:
Lastig, mag ik een hulplijn inschakelen?quote:bijna, is wel rond en gelig
Ah, Glütenfreiquote:Op donderdag 12 december 2024 15:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee gewoon van dat typische Duitse brood.
Op deze manier gaat het voelen alsof we nog een halve dag werkenquote:
kiwiquote:
Krustenbrotquote:Op donderdag 12 december 2024 15:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee gewoon van dat typische Duitse brood.
oh, lol dat is ook wel echt een mannengrapquote:Op donderdag 12 december 2024 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
De exacte woorden van één van mijn beste vrienden nadat we elkaar voor het eerst in zes maanden weer zagen
[..]
Lastig, mag ik een hulplijn inschakelen?
We hebben nu al een dag gewerkt en we moeten nog een halve.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op deze manier gaat het voelen alsof we nog een halve dag werken
[..]
quote:kiwi
Sinds wanneer zijn die geelquote:Op donderdag 12 december 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op deze manier gaat het voelen alsof we nog een halve dag werken
[..]
kiwi
Het was helaas geen grapquote:Op donderdag 12 december 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, lol dat is ook wel echt een mannengrap![]()
nee, mag niet
quote:Op donderdag 12 december 2024 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hebben nu al een dag gewerkt en we moeten nog een halve.
[..]
quote:
quote:De Kiwi Gold is een ovale vrucht die in 2000 in Nederland is geïntroduceerd als variant op de groene kiwi.
Ook jij wordt oud. Hoe zat het met je afvalplannen? Of heb je het omamd tegenwoordig? Als dat nog past xDquote:Op donderdag 12 december 2024 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Het was helaas geen grap
Ook nog eens een stuk grijzer
Vet oud
De autoriteiten weten dit toch wel?quote:Op donderdag 12 december 2024 15:43 schreef Dven het volgende:
Blijf het mooi vinden dat de eigenaren van een strandtentje hier aan de kust diep in het zand een bijna 2.000 jaar romeinse sarcofaag gevonden hebben en hier wat verf en cement opgesmeerd hebben om 'm als tafel te kunnen gebruiken in plaats van dit bij de autoriteiten te melden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even geld pinnenquote:Op donderdag 12 december 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)e-bereiden-op-oorlog
Fijn, Markie.
Niemand die het wist, tot een oud-agent en hobby-archeoloog dit bij de autoriteiten gemeld heeft en na onderzoek bleek dat het daadwerkelijk een artefact betreftquote:Op donderdag 12 december 2024 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De autoriteiten weten dit toch wel?Wat onwijs tof trouwens
Bij geel denk ik meer aan citroengeel, mijn foutquote:Op donderdag 12 december 2024 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat ja
misschien gaat de avond ook zo langzaam?
[..]
[..]![]()
[..]
Ook jij wordt oud. Hoe zat het met je afvalplannen? Of heb je het omamd tegenwoordig? Als dat nog past xD
Nee, grote terugslag door de bruiloften.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je je vooruitgang wel kunnen behouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |