SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Gezellig.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Moet ineens denken aan die keer dat de hond achter de kerstboom had gekotst en we dat dus pas zagen toen we de boom opruimden.
Ik vreet wel genoeg andere zooi.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:48 schreef mschol het volgende:
een vreetSC en niemand vreet echt kerststol
ik pleur hier van mn stoel
Zwaar teleurgesteld etc etc etc
quote:Op woensdag 11 december 2024 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Moet ineens denken aan die keer dat de hond achter de kerstboom had gekotst en we dat dus pas zagen toen we de boom opruimden.
Sowieso honden, katten weet ik nietquote:
MUHAHAHAHAquote:
Sowieso dat die naalden niet goed zijn.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso honden, katten weet ik niet
dan kun je gewoon je toesingsinkomen aanpassen naar 50.000 euroquote:Op woensdag 11 december 2024 22:51 schreef mschol het volgende:
wel weer intressant, volgend jaar krijg ik weer zorgtoeslag.. terwijl ik er dit jaar geen recht op heb..
hou dat gewoon in stand en ik vraag het na belasting aangifte wel achteraf aan
Dat verwacht ik ook nietquote:Op woensdag 11 december 2024 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso dat die naalden niet goed zijn.
zit er wel aan te denken dat te doen ja..quote:Op woensdag 11 december 2024 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je gewoon je toesingsinkomen aanpassen naar 50.000 euro
Ja, denk dat hij ons nog niet gezien heeft.quote:
ik heb mijne ook te hoog staan. ergens in oktober zet ik het al een stukje omlaag en dan krijg ik 20nov een mooi extraatje voor de decembermaandquote:Op woensdag 11 december 2024 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
zit er wel aan te denken dat te doen ja..
Ik wel. Maar we halen er één en dan is het klaar. Zit niet een hele maand stol te kanen of zo.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:48 schreef mschol het volgende:
een vreetSC en niemand vreet echt kerststol
ik pleur hier van mn stoel
Zwaar teleurgesteld etc etc etc
schol alsnog teleurgesteldquote:Op woensdag 11 december 2024 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
Zit niet een hele maand stol te kanen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |