abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215844312
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Vlindertje89
[..]
Noem vlaai en ik sta AAN :P Als je toch in America zit en het niet erg vindt een stukje te rijden: https://broekmans.nl/ Die aan de van Leeuwenhoekstraat dus, de patissier. Daar zijn de Chique Gewone En Luxe Vlaaien en andere heerlijkheden. Ben je wel meteen voor zelfs sommige Limburgse vlaaien bedorven :@ Je kunt ook een tandje terug beginnen en naar een van de ‘gewone’ Broekmans bakkers in de buurt gaan. Ik wil natuurlijk wel horen wat je uiteindelijk hebt geproefd.
Ha, Broekmans is een van de twee die ik open heb staan op een tabblad inderdaad! Omdat ik in de webshop zag dat ze de kruisbessen schuim hebben. Is die trouwens in te vriezen? En is er dus wel verschil in kwaliteit tussen die Broekmans en degene in Venray? Die in Venlo is maar 6 min langer rijden zie ik, dus dat is goed te doen O+ . En zij doen dus ook halve in de winkel? Op de webshop zag ik alleen hele. Of grote/kleine? Ik wil in ieder geval kruisbessen schuim en kersen proberen.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 00:16 schreef Queller het volgende:

[..]
Goed verhaal, lekker kort, en je hebt gelijk want het klopt niet :)

Ik zou zeggen: "Bla, bla, chocoladevla...." (hij lult poep).
Haha, ja, heel soms kan ik wel kort en bondig zijn! ;)
Dank voor de bevestiging ^O^
pi_215844332
Ik nog 1 week werken, dan een week vrij en dan een week "werken" waarin niks gebeurt en ik in bed kan blijven *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_215844424
Mogguh!

Ik ben vandaag een dagje vrij *O* kon niet uitslapen want net de auto naar de garage gebracht. (Grote beurt, distributieriem die nu echt, écht moest)

Maar eens begonnen aan de kerstkaarten. Normaal doe ik enkel het hoognodige (de buren, soms wat familieleden en een paar vrienden) maar dit jaar ook als afscheidkaartje voor m’n collega’s. Gelukkig werk ik er maar met zo’n 60 samen, met een groot deel ookbest intensief dus ik kan maar een paar mensen skippen. En dat voelt dan ook gelijk zo stom :’)

Achja, houdt me van de straat zullen we maar zeggen.
pi_215844567
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2024 09:21 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Ik ben vandaag een dagje vrij *O* kon niet uitslapen want net de auto naar de garage gebracht. (Grote beurt, distributieriem die nu echt, écht moest)

Maar eens begonnen aan de kerstkaarten. Normaal doe ik enkel het hoognodige (de buren, soms wat familieleden en een paar vrienden) maar dit jaar ook als afscheidkaartje voor m’n collega’s. Gelukkig werk ik er maar met zo’n 60 samen, met een groot deel ookbest intensief dus ik kan maar een paar mensen skippen. En dat voelt dan ook gelijk zo stom :’)

Achja, houdt me van de straat zullen we maar zeggen.
Garage-boks!
Ik reed om 7.30 naar Hilversum want de garages hier in de buurt hadden pas in 2025 tijd toen ik hem een ruime maand geleden inplande. Aangezien 'ie eigenlijk in de zomer al moest, vond ik dat wat laat. Deze zat heel dicht bij een station, dus dat was wel handig. Inmiddels ben ik alweer een half uur thuis en bezig met de laatste paar tentamenvragen maken voor het tentamen van volgende week.

En wat een hoop kerstkaarten heb je te schrijven :o wel lief als afscheid. Maar het houdt je wel bezig, ja :D

Nog 15,5 uur werken *O* ik heb vooral veel zin in CP komende week (en vlaai :9 ), en in doen waar ik zelf zin in heb/weinig verplichtingen. En in tijd hebben voor huishouden op orde brengen NAAST leuke dingen doen/chillen, ipv dat het toch vaak of-of is. Het is niet dat alles helemaal vol troep ligt of dat het onhygiënisch is, maar er ligt wel een stapel papieren/boeken/prulletjes op de eettafel die ik wil uitzoeken, de trapkast is niet meer zo mooi opgeruimd als die eerder was, en zaken als badkamerkast/keukenkasten weer eens door en opruimen/dingen weggooien enzo blijven nu ook liggen.
pi_215844639
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 09:46 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Garage-boks!
Ik reed om 7.30 naar Hilversum want de garages hier in de buurt hadden pas in 2025 tijd toen ik hem een ruime maand geleden inplande. Aangezien 'ie eigenlijk in de zomer al moest, vond ik dat wat laat. Deze zat heel dicht bij een station, dus dat was wel handig. Inmiddels ben ik alweer een half uur thuis en bezig met de laatste paar tentamenvragen maken voor het tentamen van volgende week.

En wat een hoop kerstkaarten heb je te schrijven :o wel lief als afscheid. Maar het houdt je wel bezig, ja :D

Nog 15,5 uur werken *O* ik heb vooral veel zin in CP komende week (en vlaai :9 ), en in doen waar ik zelf zin in heb/weinig verplichtingen. En in tijd hebben voor huishouden op orde brengen NAAST leuke dingen doen/chillen, ipv dat het toch vaak of-of is. Het is niet dat alles helemaal vol troep ligt of dat het onhygiënisch is, maar er ligt wel een stapel papieren/boeken/prulletjes op de eettafel die ik wil uitzoeken, de trapkast is niet meer zo mooi opgeruimd als die eerder was, en zaken als badkamerkast/keukenkasten weer eens door en opruimen/dingen weggooien enzo blijven nu ook liggen.
Ik zat eerst ook in jouw stad (vlak bij de IKEA, bedrijf van soort van familie) maar die zijn ook ontzettend druk én er is nu echt waardeloos parkeerbeleid waardoor ik mijn auto niet echt op een handige tijd kon neerzetten. Dus nu maar naar de garage op 5 minuten lopen :D

En herkenbaar hoor, hier ligt ook teveel losse troep. Al een stuk minder dan in haar appartement (we hebben nu wat meer/makkelijker te bereiken opbergruimte) maar nog steeds wel onrustig voor het oog.

Ik heb ook goede herinneringen aan CP O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 december 2024 @ 10:22:37 #36
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215844881
Vanavond Kerst #1: Met werk. We gaan hier naar toe. Verslag volgt morgen.
SPOILER: Het vervoer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En morgen #2: Kerstmarkt in Haarlem. Vorig jaar de grootste van het land :P

Dit weekend kan ik niet. Want zaterdag Regiopolitiek (icm dagje Alkmaar) en zondag ben ik uitgenodigd door Komoot voor een exclusieve dag :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215845168
Wat een KUTregering hebben we toch. Ja wisten we al.
Middeninkomens gaan er iets op vooruit door verlaging inkomensbelasting maar lagere inkomens gaan er op achteruit. Ja joh klojo's :o :r Ik ben echt steeds zo bozig en verdrietig om onze politiek. BaH! Zo.
(en dit gaat niet over mezelf want ik verdien best oké)
pi_215845180
En verder heeft g mijn schoenen die ik weer van een coll had gekocht maar toch te groot bleken en niet lekker zaten verkocht via MP :D Nooit meer gedacht *G*

We gaan vanmiddag samen richting mijn zkh, g eerst bloed prikken en daarna naar mijn werkrestaurant, om met een QR code waarbij je punten krijgt, bij de vele kraampjes wat uit te zoeken als kerstpakket. Is elk jaar erg leuk opgezet met eten/drinken/muziek en mooie artikelen.
pi_215845293
Wij hebben ook zo'n markt vandaag. Veel plezier!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215845315
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:34 schreef Clubsoda het volgende:
Jij ook ~:)
pi_215845385
Geen idee wat er op mijn nieuwe werk aan pakket hebben. Ik vind zelf uitzoeken altijd leuk, maar verwacht een klassieke doos met eten.
pi_215845417
Wij krijgen altijd een bon, wel mooi verpakt. Deze keer met een soort label erbij waarmee je het geschenk kon doorgeven. Ik heb het doorgegeven aan iemand van fok die naar mijn idee wel een aardigheidje kon gebruiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 12-12-2024 12:24:27 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215845433
Ik verwacht dat wij weer een bon krijgen, in te wisselen bij BOL e.d.

Bij het UMC hadden ze ook zo'n leuke markt. Ik heb er nog steeds een fijne pan van die we veelvuldig gebruiken :Y
pi_215845572
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:34 schreef Clubsoda het volgende:
Wij ook! :D
pi_215845693
Goedemiddag :W

Veel plezier iedereen bij de markten!

Wij staan vandaag op een kerstmarkt in het dorp, ben benieuwd hoe druk het wordt.
pi_215845733
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 12:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wij ook! :D
Hee, dat is nieuw! Ik kreeg daar altijd een bon die ik kon omwisselen voor een bon naar keuze uit een paar opties. Was ik overigens wel blij mee. Nu heb ik 5 punten die ik in een online winkel kan inwisselen, maar er zitten niet echt dingen tussen waar ik nou heel warm van word. Dus ik had liever een bon gehad :+ . Maaargoed, denk dat ik een kookboek of een boek kies en dat aan mn ouders geef.

Veel plezier aan alle kerstmarkters!

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 12-12-2024 12:59:47 ]
pi_215845736
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:49 schreef Tuindier het volgende:
Geen idee wat er op mijn nieuwe werk aan pakket hebben. Ik vind zelf uitzoeken altijd leuk, maar verwacht een klassieke doos met eten.
Die koos ik vorig jaar. Veel lekkers en een soort grote gloeilamp met liggies erin.
pi_215845772
Koud hier. Zo even met de motor mijn berg af om een pakketje op te halen, twee truien aangedaan dus dat zal beneden wel zweten worden :')
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215845882
Mooi, extreme bron van (een jaar lange) werkstress is weggenomen: eindelijk formele uitspraak over de toekomst van onze belangrijkste toepassing, en daarmee het bestaansrecht in de huidige vorm van de afdeling en samenwerkingen in het land.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215846010
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:02 schreef fietsie het volgende:
Mooi, extreme bron van (een jaar lange) werkstress is weggenomen: eindelijk formele uitspraak over de toekomst van onze belangrijkste toepassing, en daarmee het bestaansrecht in de huidige vorm van de afdeling en samenwerkingen in het land.
Dat is goed nieuws!

Heb je nu ook energie en ruimte in je hoofd voor een project waarvoor je was gevraagd een paar maanden geleden?
pi_215846035
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat is goed nieuws!

Heb je nu ook energie en ruimte in je hoofd voor een project waarvoor je was gevraagd een paar maanden geleden?
Dat doe ik er inmiddels ook naast, en dat was.. uitdagend. Vooral ook omdat dat vaak in de avond-uren "erbij" is.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215846082
Geen idee wat de kerstige zaken zijn dit jaar.
De vvv bon van vorig jaar ligt er nog. En de primera bonnen ook.
Bijna ¤ 200 zag ik vorige week.
Een attentie van de Bieb ligt klaar.
pi_215846088
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:22 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat doe ik er inmiddels ook naast, en dat was.. uitdagend. Vooral ook omdat dat vaak in de avond-uren "erbij" is.
Je kunt het! Nog altijd heb ik respect voor de studie, die je er “even” naast deed een paar jaar terug. _O_
pi_215846217
Oei…in umcu is men niet blij met kerstpakket.

“ Grote onvrede binnen het UMC Utrecht nu bekend is geworden hoe hun kerstpakket van dit jaar eruitziet. Waar ze voorheen telkens zélf een mooi cadeau mochten uitkiezen, moeten ze het nu doen met iets heel bijzonders. ,,We dachten eerst dat het één grote grap was.”

Hier in huis staan nog heel wat fraaie geschenken waar collega’s ook niet blij mee waren.
Soms kom je die nog tegen op de Koningsdag markten. 😎
Aardewerk, glas sculpturen. Ook eens gewoon ¤ 200,- en wij werkten beiden daar.
Eindelijk kwam er een compleet servies en en compleet 9-delig bestek.

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 12-12-2024 13:54:13 ]
  donderdag 12 december 2024 @ 14:03:17 #55
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215846336
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:48 schreef AnneX het volgende:
Oei…in umcu is men niet blij met kerstpakket.

“ Grote onvrede binnen het UMC Utrecht nu bekend is geworden hoe hun kerstpakket van dit jaar eruitziet. Waar ze voorheen telkens zélf een mooi cadeau mochten uitkiezen, moeten ze het nu doen met iets heel bijzonders. ,,We dachten eerst dat het één grote grap was.”
Je zal maar niet blij kunnen zijn met iets heel bijzonders.
Ik begrijp dat gemiep over kerstcadeaus van het werk niet. Schenk het te besteden bedrag aan een goed doel, dan zijn er mensen blij mee die echt een extraatje kunnen gebruiken…
  Moderator donderdag 12 december 2024 @ 14:08:00 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215846376
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik begrijp dat gemiep over kerstcadeaus van het werk niet. Schenk het te besteden bedrag aan een goed doel, dan zijn er mensen blij mee die echt een extraatje kunnen gebruiken…
Ik begrijp niet waarom dat het landelijke nieuws haalt :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215846388
kerstpakket O+
kennen ze hier niet ( echt) je krijgt een code en dan mag je iets uitzoeken online. wat WEL heel handig is, is dat je de bonnen van de verschillende jaren bij elkaar op kan sparen en dan dus een "duurder" kado kan bestellen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215846419
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nou ja, ik snap opzich wel dat als je altijd mocht kiezen en je krijgt nu een pannenkoekenset, want dat is het, dat je daar dan niet per se blij mee bent. Wtf moet je nou met een pannenkoekenset.. Ik zou ook balen dat ze vanuit het ziekenhuis dan zoveel uitgeven aan iets wat ik helemaal niet wil hebben, ipv dat je in ieder geval uit een bepaald assortiment nog zelf iets kan kiezen. Is toch gewoon geldverspilling anders? En voelt ook niet echt als waardering dan. Ik was het meest blij met een kadobon die ik dan zelf kon omzetten in Ikea/bol etc, of een vvv bon of zo. Dan kan ik er ook echt iets mee wat ik leuk vind. Zo'n markt vind ik al iets minder leuk want veel dingen die ik niet wil hebben, maar daar is in elk geval altijd nog wel iets van chocola of thee of zo te kiezen wat leuk is. En pannenkoekenset als kerstkado zou ik dus ook van balen eerlijk gezegd. Misschien heel ondankbaar, maar ja, dan heb ik liever idd niks en dat ze dan wat nuttigs doen met dat geld, of iets waar ik iig iéts van keuze in heb.
  donderdag 12 december 2024 @ 14:17:11 #59
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215846420
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik begrijp niet waarom dat het landelijke nieuws haalt :')
Bonus voor de abonnementhouders van het AD.
De kosten daarvan kunnen bij dit soort non-nieuws ook wel naar een goed doel…
  donderdag 12 december 2024 @ 14:21:10 #60
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215846445
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:16 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Nou ja, ik snap opzich wel dat als je altijd mocht kiezen en je krijgt nu een pannenkoekenset, want dat is het, dat je daar dan niet per se blij mee bent. Wtf moet je nou met een pannenkoekenset.. Ik zou ook balen dat ze vanuit het ziekenhuis dan zoveel uitgeven aan iets wat ik helemaal niet wil hebben, ipv dat je in ieder geval uit een bepaald assortiment nog zelf iets kan kiezen. Is toch gewoon geldverspilling anders? En voelt ook niet echt als waardering dan. Ik was het meest blij met een kadobon die ik dan zelf kon omzetten in Ikea/bol etc, of een vvv bon of zo. Dan kan ik er ook echt iets mee wat ik leuk vind. Zo'n markt vind ik al iets minder leuk want veel dingen die ik niet wil hebben, maar daar is in elk geval altijd nog wel iets van chocola of thee of zo te kiezen wat leuk is. En pannenkoekenset als kerstkado zou ik dus ook van balen eerlijk gezegd. Misschien heel ondankbaar, maar ja, dan heb ik liever idd niks en dat ze dan wat nuttigs doen met dat geld, of iets waar ik iig iéts van keuze in heb.
Wij kunnen tegenwoordig kiezen uit simpele, onbenullige artikelen, een tegoedbon van een online shop of een donatie aan een goed doel.
Ik kies altijd voor het laatste…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')