SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat voor soort muziek wordt het en was het?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Door omstandigheden kom ik er deze maand nog niet veel aan toeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
In de Yearmix doe ik altijd een hele range aan stijlen. Wat meer bekendere dance nummers.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor soort muziek wordt het en was het?![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar wie wat bewaart die heeft wat!![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Ook al geen Lanzarot genot voor mij![]()
![]()
wat rotquote:Op woensdag 11 december 2024 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Ook al geen Lanzarot genot voor mijUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat heet na vanavond denk ik 'Gans Aan Rott Geslagen Dam"quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zou zomaar kunnen!quote:Op woensdag 11 december 2024 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heet na vanavond denk ik 'Gans Aan Rott Geslagen Dam"![]()
Zou een verbetering zijn, voor zowel het land alsmede de stad zelfquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Moet je ook niet doenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:26 schreef maily het volgende:
verwarrend om met meer mensen in meer topics te posten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: