SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik mis Q zo ergquote:Op woensdag 11 december 2024 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nog even en Hartman is terug.![]()
![]()
Is klaas er?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Behalve als die van klaas is, dan wordt het post 11.
Feyenoord heeft er een stuk meer in liggen in de CL dan PSV. Al 4x 3 geprikt.quote:
Wat een armoei.quote:
Ach jochie tochquote:Op woensdag 11 december 2024 22:02 schreef tong80 het volgende:
Ik had de laatste post. Een briljante TT. Maar goed. FOK! is bijna doot. Gewoon de officieuze regels aan je laars lappen. Kan jou het rotten. Nog een mod nodig in VBL, die stimulerend is ?
Je zei stuk beter. Niet over doelpunten geloof ik.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord heeft er een stuk meer in liggen in de CL dan PSV. Al 4x 3 geprikt.
PSV alleen uitgehaald tegen Girona en 3 gemaakt tegen Shakhtar.
Ik zei dat Feyenoord een stuk beter was in meer doelpunten maken in de CL.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zei stuk beter. Niet over doelpunten geloof ik.
Die was ik vergeten. Het zal me aan 'n reet roesten man. Maak er van wat je wil.quote:
Timber moet straks met de winterstop gewoon eens even een paar weken niks doen en die enkel volledig laten genezen.quote:
Nu niet terugkrabbelen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:05 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
TT slaat op de 3-1 van net
Met Q in de basis hadden we dit ook NOOIT geïncasseerd!
Dit.quote:
Maak je geen zorgen maat, niemand wil de TT van Tongquote:Op woensdag 11 december 2024 22:05 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
TT slaat op de 3-1 van net
Met Q in de basis hadden we dit ook NOOIT geïncasseerd!
Ok. Verder was het geilen toen PSV met 7 gelijkespelen oprij de EC-1 wonquote:Op woensdag 11 december 2024 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zei dat Feyenoord een stuk beter was in meer doelpunten maken in de CL.
Oh, toch nog een steek boven water.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen maat, niemand wil de TT van Tong
Niet stokeren.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had het gewoon over @:coco zijn moeder.
Ik ga het straks over jouw moeder hebben als je niet stopt met zuigenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had het gewoon over @:coco zijn moeder.
Net als de TT van Tongquote:Op woensdag 11 december 2024 22:08 schreef Coco het volgende:
De toto kan al weer bijna de prullenbak in.
Kun je dat niet persoonlijk tegen hem zeggen, nu hij bijna aan het randje is onder je bureau ?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ga het straks over jouw moeder hebben als je niet stopt met zuigen
Onfatsoenlijk vlerk dat je bent. Dekselse donderjager.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Eh...ik zou geen posts maken met een combinatie van de woorden moeder en zuigen als je geen ongewenste creativiteit wilt opwekken.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wat wordt je derde taal vanavond?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je dat niet persoonlijk tegen hem zeggen, nu hij bijna aan het randje is onder je bureau ?
quote:Op woensdag 11 december 2024 22:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Onfatsoenlijk vlerk dat je bent. Dekselse donderjager.
quote:Op woensdag 11 december 2024 22:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eh...ik zou geen posts maken met een combinatie van de woorden moeder en zuigen als je geen ongewenste creativiteit wilt opwekken.
warquote:Op woensdag 11 december 2024 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat wordt je derde taal vanavond?
Wel een idiote kaart om te ontvangen/veroorzakenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die mag niet klagen met geel.
Donkergeel. Net wat te licht voor rood imo.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die mag niet klagen met geel.
Verhoeff?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Allemaal uit de pen van Etienne.
Ik heb het al eens gezegd en ik ga het nog een keer zeggenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op Paixao en Moussa na bakken ze er geen klote van vandaag.
St. Pentiennequote:Op woensdag 11 december 2024 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Allemaal uit de pen van Etienne.
Mwah, Sparta Praag wordt nauwelijks echt gevaarlijk.quote:
Mwoah. Milambo, Smal en Hwang spelen ook prima.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op Paixao en Moussa na bakken ze er geen klote van vandaag.
Quarlis van Nispen of Willibrord Quant ?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:15 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gezegd en ik ga het nog een keer zeggen
Ik mis Q
Eem pissen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Quarlis van Nispen of Willibrord Quant ?
Het spel wordt wel steeds onverzorgerder achterin, dat baart mij zorgenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Sparta Praag wordt nauwelijks echt gevaarlijk.
Ja, de blessuregolven bij PSV en Feyenoord zijn wel minimaal opvallend.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:16 schreef fetX het volgende:
Nou ja zeg, een blessure! Dat verwacht je toch ook niet.
Smalle selectie zoquote:Op woensdag 11 december 2024 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smal geblesseerd.
Lucky Feyenoord.
Ik vergeet steeds dat ie Deens is. Hij is geen Arnesen Laudruo of Oksen. Watt doet zo'n vent daar. Ik durf te wedden dat ie voortijdig wordt ontslagen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:16 schreef Wotte het volgende:
Die 3-2 is onvermijdelijk natuurlijk opmerkelijk hoe snel Priske zich ontpopt tot Nederlandse trainer.
Denk dat we Denemarken wel kunnen annexeren dat is geen probleem.
Hebben we überhaupt al eens met onze beoogde basiselftal gespeeld dit seizoen?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:16 schreef fetX het volgende:
Nou ja zeg, een blessure! Dat verwacht je toch ook niet.
Nee, volgens mij niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:18 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Hebben we überhaupt al eens met onze beoogde basiselftal gespeeld dit seizoen?
Vermoedelijk sturen ze hem na een grondige evaluatie in goed overleg en samenspraak eind mei de laan uit.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat ie Deens is. Hij is geen Arnesen Laudruo of Oksen. Watt doet zo'n vent daar. Ik durf te wedden dat ie voortijdig wordt ontslagen.
Q is sowieso geblesseerd geweest, dus dat antwoord is makkelijkquote:Op woensdag 11 december 2024 22:18 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Hebben we überhaupt al eens met onze beoogde basiselftal gespeeld dit seizoen?
Geen conditie.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe kunnen ze iedere wedstrijd nou zo ongelooflijk inkakken?
Zijn broer (no joke)quote:
Teert die niet gewoon nog steeds op èèn goede tweede seizoenshelft.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:20 schreef snabbi het volgende:
[..]
Q is sowieso geblesseerd geweest, dus dat antwoord is makkelijk
Nee, want die speelt bij Twente.quote:
Laten we elke week maar in de CL gaan spelenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:22 schreef fetX het volgende:
Toch alweer 4 goals in de CL in totaal. Dikke prima.
Oh ik dacht misschien is ‘ie weg.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want die speelt bij Twente.
4-1
Zal wel familie zijnquote:
Vanaf januari weer.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
UedaGod @:DomboHetOlifantje1
nee, en zelfs al zou dat wel zo zijn dan nog is dat een beoogde basisspeler, niet smalquote:Op woensdag 11 december 2024 22:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Teert die niet gewoon nog steeds op èèn goede tweede seizoenshelft.
quote:Op woensdag 11 december 2024 22:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zit 2 meter van mn tv en trap ook elke keer in die schijnbewegingen van Moussa
Ik zit 2 meter van mn tv en trap ook elke keer in die schijnbewegingen van Moussa
Stuttgart is flink aan het doelsaldo aan het werken, dus je kunt ze maar hebben met Bayern en Lille nog te gaan.quote:
14 keer gescoord in 6 potjes. Dat is heel netjes.quote:
Ik hoop echt op een nieuwe keeper volgend seizoen. Zowel op Wellenreuther als Bijlow kun je niet bouwen.quote:
Andreev is er alquote:Op woensdag 11 december 2024 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop echt op een nieuwe keeper volgend seizoen. Zowel op Wellenreuther als Bijlow kun je niet bouwen.
Graag iemand die wel de voorselectie van zijn land haalt @hhh38 @Kerftminister @DombohetOlifantje1quote:Op woensdag 11 december 2024 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop echt op een nieuwe keeper volgend seizoen. Zowel op Wellenreuther als Bijlow kun je niet bouwen.
Ik hoop op die Bulgaar in de winterstop.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dan mag je je doelsaldo dus niet verpesten die laatste twee potjes.quote:
Zat ff dat potje tegen Cambuur te kijken maar is dat nou zo'n talent? Viel wat tegenquote:
Ik heb hem nog geen minuut zien spelen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zat ff dat potje tegen Cambuur te kijken maar is dat nou zo'n talent? Viel wat tegen
quote:
Ach, overdreven geleuter is dat toch elke keer. Balen staat tegenwoordig gelijk aan paniek.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:37 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Daar zijn we Feyenoorders voor toch
Je weet van mijn bakstenenpallets afquote:Op woensdag 11 december 2024 22:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, overdreven geleuter is dat toch elke keer. Balen staat tegenwoordig gelijk aan paniek.
Je moet wat met een Nieuwkoop die een tikkie gehad heeft en 0 rbs op de bank.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:38 schreef Slobeend het volgende:
Zo'n ingewikkelde systeemwissel vraagt weer om problemen.
Beelen kan er geen klote van.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
Beelen (die al in het Nederlands elftal gepraat werd hier) maakt een klein foutje.
En tegen een ploeg die er werkelijk geen kut van bakt.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:38 schreef Slobeend het volgende:
Zo'n ingewikkelde systeemwissel vraagt weer om problemen.
Maar 532 slaat nergens op. Gewoon mee stoppenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet wat met een Nieuwkoop die een tikkie gehad heeft en 0 rbs op de bank.
Hoe had je het dan willen zien?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar 532 slaat nergens op. Gewoon mee stoppen
Als hij in Amsterdam had gesprek had hij na vorig seizoen al twee interlands gehad en nu op de oranje reservelijst gestaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
Beelen (die al in het Nederlands elftal gepraat werd hier) maakt een klein foutje.
De tweede helft is altijd slecht, en vaak hebben de wissels daar debet aan.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:38 schreef fetX het volgende:
Het is echt verschrikkelijk slecht de tweede helft zeg, mijn hemel.
Gewoon 433. Zelfs met wat er nu op het veld staat is dat mogelijk en anders had je ook Ivanusec nog.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe had je het dan willen zien?
Dat was alleen omdat jij het bentquote:Op woensdag 11 december 2024 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit mocht ik vorig seizoen niet zeggen zonder gevolgen.
Behalve tegen City.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De tweede helft is altijd slecht, en vaak hebben de wissels daar debet aan.
Dit is wel een Priske-probleempje
Zuur maar ook je eigen schuld uiteindelijkquote:Op woensdag 11 december 2024 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel zuur zijn als Feyenoord er op doelsaldo uit zou gaan.
Ja maar wie rechtsback. Moet je Bueno aan de verkeerde kant gaan zetten maar dan krijgen we Lopez-scenarios.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon 433. Zelfs met wat er nu op het veld staat is dat mogelijk en anders had je ook Ivanusec nog.
Dit is wel opvallend, ja. Heel vaak is de tweede helft slecht. Lang niet altijd door de wissels overigens.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De tweede helft is altijd slecht, en vaak hebben de wissels daar debet aan.
Dit is wel een Priske-probleempje
Toen dacht ik oprecht nog dat hij snel 30mln waard zou worden. Leek op enig moment moeiteloos Trauner te vervangen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit mocht ik vorig seizoen niet zeggen zonder gevolgen.
Wat is er eigenlijk met die Kroaat die met HEEL VEEL BOMBARIE (door o.a. mij) binnen werd gehaald?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon 433. Zelfs met wat er nu op het veld staat is dat mogelijk en anders had je ook Ivanusec nog.
Denk dat City Brugge wel met ruime cijfers gaat verslaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel zuur zijn als Feyenoord er op doelsaldo uit zou gaan.
Op zich wel vaak, maar het is gewoon een labiel zooitje.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is wel opvallend, ja. Heel vaak is de tweede helft slecht. Lang niet altijd door de wissels overigens.
Die kan er welgeteld anderhalve kut vanquote:Op woensdag 11 december 2024 22:43 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die Kroaat die met HEEL VEEL BOMBARIE (door o.a. mij) binnen werd gehaald?
Bueno is prima, ja. Die is natuurlijk een stuk beter dan Lopez. En zelfs Beelen kan daar best een kwartiertje staan.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja maar wie rechtsback. Moet je Bueno aan de verkeerde kant gaan zetten maar dan krijgen we Lopez-scenarios.
Dinamo Zagreb voor het gerecht slepen wegens oplichting/misleiding svpquote:Op woensdag 11 december 2024 22:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die kan er welgeteld anderhalve kut van
Die kan blijkbaar niet rennen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:43 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die Kroaat die met HEEL VEEL BOMBARIE (door o.a. mij) binnen werd gehaald?
Die kan niet rennenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:43 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Dat zou wel heel zuur zijn.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:45 schreef Slobeend het volgende:
Laten we hopen dat het niet op doelsaldo aankomt.
De selectie is te smal.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk ging het bij de noodgedwongen wissel Smal - Beelen mis.
Laten we het op pech houden.
Tsja, kan nog best wat gebeuren.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Denk dat City Brugge wel met ruime cijfers gaat verslaan.
Terwijl van Bronckhorst na 7 nederlagen oprij mocht blijven.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vermoedelijk sturen ze hem na een grondige evaluatie in goed overleg en samenspraak eind mei de laan uit.
Indien PSV gisteren ook pecht had (om zelf te scoren), akkoord.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk ging het bij de noodgedwongen wissel Smal - Beelen mis.
Laten we het op pech houden.
Dat laatste betwijfel ik dus wel echt.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Bueno is prima, ja. Die is natuurlijk een stuk beter dan Lopez. En zelfs Beelen kan daar best een kwartiertje staan.
quote:
Laatste keer dat ik op de JAA NIEUWE SPELERT DIE OOK SICKE INTERNATIONAL IS-trein ben gestapt! Eerst Ueda die teleurstelt en nu dit!quote:
Sofiaquote:Op woensdag 11 december 2024 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, kan nog best wat gebeuren.
Ueda stelt niet teleur.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:47 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
[..]
Laatste keer dat ik op de JAA NIEUWE SPELERT DIE OOK SICKE INTERNATIONAL IS-trein ben gestapt! Eerst Ueda die teleurstelt en nu dit!
Vraag het zij.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:48 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
1. Hij heet Hwang
2. Wat heeft hij ermee te maken??
Ik ben er ook ingestonken hoor. Ueda was wel meer een vormdip, Ivanusec kan er echt geen klote van.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:47 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
[..]
Laatste keer dat ik op de JAA NIEUWE SPELERT DIE OOK SICKE INTERNATIONAL IS-trein ben gestapt! Eerst Ueda die teleurstelt en nu dit!
Dat idee krijg ik wel vaak.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Dat was alleen omdat jij het bent
Maar zegt dat wat over ons of over de nieuwe CL format? #DurfTeVragenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat je met zo’n tweede helft wegkomt in de CL is wel bijzonder
Meer over Praag. Het is nou ook niet dat zij echt grote kansen hebben gehad of zo.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:53 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Maar zegt dat wat over ons of over de nieuwe CL format? #DurfTeVragen
Ik kan er geen 1 voor de geest halen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Meer over Praag. Het is nou ook niet dat zij echt grote kansen hebben gehad of zo.
Ben benieuwd naar Priske's Instagram Story!quote:Op woensdag 11 december 2024 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon een huddle.
Een echt team.
Royston kan dat ook nog wel ff voor ons regelenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:58 schreef snabbi het volgende:
gelukkig blijft ons dat bespaard, ergste wat je als supporter kan krijgen is van die loze kreten erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |