SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verrassing van het seizoen wat mij betreftquote:
Direct weer je gelijk willen halenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En deze Igor werd de eerste wedstrijden al afgezeken en afgeschreven.
komt niet van een dure voetbal academie. speelde nota bene in Eijsden voor hij bij Vitesse terecht kwamquote:Op woensdag 11 december 2024 21:09 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
De verrassing van het seizoen wat mij betreft
Dat de clubs in Parijs of Frankrijk hem überhaupt niet op het oog hadden
quote:Op woensdag 11 december 2024 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
7 minuten lang word je weggespeeld met de 10e minuut sta je met 2-0 voor.
Het blijft een merkwaardige sport.
Ik noem het onderstrepen.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Direct weer je gelijk willen halen.
Het was wel vrij laks hoor, maar goed je overleeft het (ook omdat die gasten er nik van kunnen) en staat 2-0 voor.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:12 schreef snabbi het volgende:
[..]![]()
je krijgt een vrije trap tegen, waar niks gebeurt en wat daaraan gerelateerde acties zoals een corner. Echt weggespeeld ja.
Asiel geven.quote:
Gewoon het gevoel geven dat er wat te halen valt en dan keihard toeslaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was wel vrij laks hoor, maar goed je overleeft het (ook omdat die gasten er nik van kunnen) en staat 2-0 voor.
Elke vader neemt nu TikTok en filmt z’n kind in hoop op gratis reisje. Het nieuwe bedel briefjequote:
Gelukkig duurt een wedstrijd 90 minuten en geen 2.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon het gevoel geven dat er wat te halen valt en dan keihard toeslaan.
Ik hoop dat hij na Feyenoord naar Union Berlin komtquote:Op woensdag 11 december 2024 21:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
komt niet van een dure voetbal academie. speelde nota bene in Eijsden voor hij bij Vitesse terecht kwam
Nee, zelfde als gisteren.quote:
Thats football.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig duurt een wedstrijd 90 minuten en geen 2.
Park the bus.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:18 schreef TweedeKlum het volgende:
We gaan toch niet achteruit lopen?
Het kan vriezen en het kan dooienquote:Op woensdag 11 december 2024 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig duurt een wedstrijd 90 minuten en geen 2.
Willem II verloor toen nog van Sparta Praag. Ter info.quote:
Leuk feitje.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willem II verloor toen nog van Sparta Praag.
[ Bericht 100% gewijzigd door De_Kraam op 11-12-2024 21:20 ]quote:Op woensdag 11 december 2024 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door De_Kraam op 11-12-2024 21:20 ]
Rommel.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door De_Kraam op 11-12-2024 21:20:22 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erwin?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
[ Bericht 100% gewijzigd door De_Kraam op 11-12-2024 21:20 ]
Priske > Farioliquote:Op woensdag 11 december 2024 21:22 schreef fetX het volgende:
Priske krijgt zelfs Smal aan het voetballen.
Die was bij Twente (oke, dat is Twente) best prima.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:22 schreef fetX het volgende:
GEPRISKEDquote:Op woensdag 11 december 2024 21:22 schreef fetX het volgende:
Zerrouki ook, zegt niet perse iets imoquote:Op woensdag 11 december 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was bij Twente (oke, dat is Twente) best prima.
1 seizoen, ja. En dan was niet vorig seizoen.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was bij Twente (oke, dat is Twente) best prima.
En de Kuip heeft zijn woning en die van zijn ouders ook stil gekregen.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Tim Wokeman heeft de hele Kuip stil gekregen.
Spezi (Zero)quote:Op woensdag 11 december 2024 21:25 schreef Coco het volgende:
Over dronken gesproken, wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Als het bij Nieuwkoop ook lukt word ik een believer.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:22 schreef fetX het volgende:
Water.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:25 schreef Coco het volgende:
Thee.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:25 schreef Coco het volgende:
Wat een leuke vraag zegquote:Op woensdag 11 december 2024 21:25 schreef Coco het volgende:
Water.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:25 schreef Coco het volgende:
Is dat lekker?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een leuke vraag zeg
Texels Skuumkoppe
@Sabata gaf al antwoord maar het verbaast mij gewoon dat de clubs in Parijs (zijn Heimat) en Frankrijk gewoon hebben legge slapuh bij deze knulquote:Op woensdag 11 december 2024 21:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Alle aannames van Moussa zijn perfect he
Ik vind dat persoonlijk uitstekend bier (ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar ik ben toch zo brutaal om antwoord te geven).quote:
Die ontwikkelt zich echt geweldig.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:27 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
@:Sabata gaf al antwoord maar het verbaast mij gewoon dat de clubs in Parijs (zijn Heimat) en Frankrijk gewoon hebben legge slapuh bij deze knul
Doe ik ook. @Pisces29 houdt wel van een stukje brutaliteit.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk uitstekend bier (ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar ik ben toch zo brutaal om antwoord te geven).
PiscesGodinquote:Op woensdag 11 december 2024 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe ik ook. @:Pisces29 houdt wel van een stukje brutaliteit.
Ik blijf het een mooiweervoetballer vinden, maar het is wel iemand die uit z'n slof kan schieten waar dus een verdediger echt wel aan gebonden moet worden, dat helpt altijd.quote:
Maar zijn beste wedstrijden speelt hij juist met matig weer.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik blijf het een mooiweervoetballer vinden, maar het is wel iemand die uit z'n slof kan schieten waar dus een verdediger echt wel aan gebonden moet worden, dat helpt altijd.
Ja hoe noemen we dat dan? Een slechtweervoetballer?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar zijn beste wedstrijden speelt hij juist met matig weer.
Mwah, er is nu wel een patroon op te sporen hoor, hij blijft mij de laatste potten steeds maar weer verrassenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik blijf het een mooiweervoetballer vinden
het is ook heel fijn dat ie het punt bewijst. haha, Eijsden ftwquote:Op woensdag 11 december 2024 21:27 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
@:Sabata gaf al antwoord maar het verbaast mij gewoon dat de clubs in Parijs (zijn Heimat) en Frankrijk gewoon hebben legge slapuh bij deze knul
Speelt uitstekend de laatste weken. Kan best echt een hele goede worden.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoe noemen we dat dan? Een slechtweervoetballer?
quote:Op woensdag 11 december 2024 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sparta Praag doet een huddle
Nog eentje en we staan zowaar in de plus.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:31 schreef DaMart het volgende:
Fijn dat we aan het doelsaldo werken vandaag![]()
.
Omdat die niet tegen Sparta Praag moesten spelen.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
@:mexicanobakker waarom kan PSV dit niet?
Peter Boosz houdt niet van vrije geestenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
@:mexicanobakker waarom kan PSV dit niet?
Nu die andere Sparta nog!quote:Op woensdag 11 december 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
Sparta krijgt alle hoeken van de Kuip te zien.
Meer dan Paixao.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Werd overigens ook afgeschreven @:Slobeend
Welk soort drinken?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik haalde even drinken en de derde zit er in
Ik las iets anders.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2024 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Het is hem vergeven dat hij de Bundesliga overslaat (zodat ik hem bij Union van dichtbij kan genieten)quote:Op woensdag 11 december 2024 21:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Voor Moussa staat City of United komende zomer op de stoep.
7-upquote:
Eigenlijk wel, ja. Vond die Osman nog niet denderend.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We mogen wel blij zijn dat Osman geblesseerd raakte.
Hij begon ook echt dramatisch.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Het is hem vergeven dat hij de Bundesliga overslaat (zodat ik hem bij Union van dichtbij kan genieten)
Wat een held, diepe diepe buiging voor deze knul. Vond hem eerst echt helemaal niks.
Die was niet beter nee.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja. Vond die Osman nog niet denderend.
Heeft een paar maanden nodig gehad om inhoud te kweken, for sure. Maar ik denk dat we het allemaal niks vonden. Daarom zijn wij ook supporters en geen trainert.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Het is hem vergeven dat hij de Bundesliga overslaat (zodat ik hem bij Union van dichtbij kan genieten)
Wat een held, diepe diepe buiging voor deze knul. Vond hem eerst echt helemaal niks.
@yats zou een discussie voeren dat deze winst door Vitesse komtquote:Op woensdag 11 december 2024 21:35 schreef De_Kraam het volgende:
En dan te bedenken dat Hadj Moussa vorig jaar bij een club speelde die volgend jaar niet meer bestaat. @:yats
Die hebben geen fans.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Maar goed, City stond ook met 3-0 voor.
Wijze woorden maat, is ook zo!quote:Op woensdag 11 december 2024 21:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heeft een paar maanden nodig gehad om inhoud te kweken, for sure. Maar ik denk dat we het allemaal niks vonden. Daarom zijn wij ook supporters en geen trainert.
Nee, ze spelen tegen Sparta Praag.quote:
Lijkt me niet ideaal om daar Wellenreuther voor te halen, maar PSG zit in een lastige situatie.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:39 schreef CR7 het volgende:
Als dit niet de opvolger van Neymar is dan weet ik het ook niet meer.
Chaos is een ladderquote:Op woensdag 11 december 2024 21:40 schreef bbuddybb het volgende:
Leuke tussenstand, maar ik zie graag meer structure in het spel.
Ik wil een rondo zien.
Koop maar een zak cement.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:40 schreef bbuddybb het volgende:
Ik wil een rondo zien.
Jeetje wat ben je kritischquote:Op woensdag 11 december 2024 21:40 schreef bbuddybb het volgende:
Ik wil een rondo zien.
Dan koop je maar een Playstationquote:Op woensdag 11 december 2024 21:40 schreef bbuddybb het volgende:
Ik wil een rondo zien.
ai, te vroegquote:Op woensdag 11 december 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wekelijks Wellenreuter momentje ook weer gehad.
Het is ook maar goed dat Sparta Praag niet nog 3 doelpunten heeft gemaakt.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan is het maar goed dat je die 2e en 3e hebt gemaakt.
Te makkelijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Gijs Smal zijn schuld. Tsja het blijft Feyenoord
Is dit echt zo?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:44 schreef Flitsbezorger het volgende:
En dan te bedenken dat Wellenreuther regelmatig de voorselectie van die Mannschaft haalt
Rest mij nog de vraag: HOE DAN
Ja, dat gebeurde dus wel tegen Willem II. Die stonden met 3-1 voor en verloren met 3-4.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook maar goed dat Sparta Praag niet nog 3 doelpunten heeft gemaakt.
Het kan nog.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook maar goed dat Sparta Praag niet nog 3 doelpunten heeft gemaakt.
Smal dacht inderdaad te makkelijk daar.quote:
Was dat met Adriaanse en co?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurde dus wel tegen Willem II. Die stonden met 3-1 voor en verloren met 3-4.
Ja, dat was wel echt een hele zure nederlaag toen.quote:
Ja, de voorselectie hèquote:
Dat verzin je toch nietquote:Op woensdag 11 december 2024 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurde dus wel tegen Willem II. Die stonden met 3-1 voor en verloren met 3-4.
Dat vind ik nog steeds opvallend. Er moeten toch minstens 10 Duitse keepers beter zijn?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:46 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ja, de voorselectie hè
Niet dat dat wat uitmaakt met Neuer (tot zijn pensioen) en Ter Stegen voor hem
Je overschat Duitsland een beetje, zo goed zijn ze niet meerquote:Op woensdag 11 december 2024 21:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds opvallend. Er moeten toch minstens 10 Duitse keepers beter zijn?
En Willem II scoorde ook 2x in de eerste 10 minuten!quote:Op woensdag 11 december 2024 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verzin je toch niet
Wat zullen de de fans van Willem II toen gebaald hebben zeg
Toch ben ik van mening dat Timon veel te hard aangepakt wordt.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds opvallend. Er moeten toch minstens 10 Duitse keepers beter zijn?
Die totaal onnodige goals tegen (uit het niets) worden wel een beetje vermoeiend en is natuurlijk geen toeval meer.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Goaltje tegen is jammer, maar wordt nog wel 4/5-1 joh.
Nou, nee.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch ben ik van mening dat Timon veel te hard aangepakt wordt.
Nouja, dit was natuurlijk wel een knotsgoal eerste klas.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Die totaal onnodige goals tegen (uit het niets) worden wel een beetje vermoeiend en is natuurlijk geen toeval meer.
Is ook niet waar. Blaswich, Ortega, Baumann, Leno, Nübel zijn recent nog allemaal opgeroepen.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is idd een patroon, for sure.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Die totaal onnodige goals tegen (uit het niets) worden wel een beetje vermoeiend en is natuurlijk geen toeval meer.
Ingooi was eigenlijk ook nog eens niet voor hun, UEFA maffia altijd tegen ons.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nouja, dit was natuurlijk wel een knotsgoal eerste klas.
Zolang je er zelf maar genoeg scoort boeit het niet en dat doet Feyenoord een stuk beter dan PSV in de CL en in de eredivisie is het precies omgekeerd.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrije trap in de eerste minuut was ook al niks waardoor die Tsjechen wat momentjes kregen (en wij 'weggespeeld' werden)quote:Op woensdag 11 december 2024 21:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ingooi was eigenlijk ook nog eens niet voor hun, UEFA maffia altijd tegen ons.
Het is ronduit verdacht.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is idd een patroon, for sure.
Dan sluit je ons even af, we nemen je het niet kwalijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:51 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ben te lui om te googlen tijdens een live topic van Feyenoord
Heb ik dus al gedaan zojuist. Het klopt niet wat je zegt.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:51 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ben te lui om te googlen tijdens een live topic van Feyenoord
Klopt, heb het ook meer over de algemene trend dan specifiek over deze goal.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vermoeden van?quote:
Ja maar op deze manier gaat er bij elke tegengoal wel wat mis.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Die ingooi waar de goal uit kwam had niet voor Praag moeten zijn.. en waar gaat het dan mis.. dat je die gasten laat doorkoppen en Smal staat te slapen
https://datencenter.dfb.d(...)ellenreuther/spielerquote:Op woensdag 11 december 2024 21:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb ik dus al gedaan zojuist. Het klopt niet wat je zegt.
Hwang kopte zelf door toch?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Die ingooi waar de goal uit kwam had niet voor Praag moeten zijn.. en waar gaat het dan mis.. dat je die gasten laat doorkoppen en Smal staat te slapen
Toch wel bijzonder, want PSV is aanvallend juist een stuk sterker dan Feyenoord. Vind Feyenoord verdedigend dan wel weer iets beter. Wel met Trauner en Read ipv Nieuwkoop.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang je er zelf maar genoeg scoort boeit het niet en dat doet Feyenoord een stuk beter dan PSV in de CL en in de eredivisie is het precies omgekeerd.
30.06.2015quote:Op woensdag 11 december 2024 21:54 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
https://datencenter.dfb.d(...)ellenreuther/spieler
Was in de war met Jong Duitsland, my bad
Toch heeft Feyenoord minimaal zoveel moeite om de nul te houden.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder, want PSV is aanvallend juist een stuk sterker dan Feyenoord. Vind Feyenoord verdedigend dan wel weer iets beter. Wel met Trauner en Read ipv Nieuwkoop.
Bij PSV schrijf ik al standaard de tegengoal op.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch heeft Feyenoord minimaal zoveel moeite om de nul te houden.
Oh niet gezien. Het is in ieder geval een typische Feyenoord-tegengoal. Pech kan je het niet noemenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hwang kopte zelf door toch?
Ik zie je anders nooit mee doen bij de toto.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij PSV schrijf ik al standaard de tegengoal op.
Kan je in principe ook bij Feyenoord doen ja.
Gewoon Gijs Smal de schuld gevenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oh niet gezien. Het is in ieder geval een typische Feyenoord-tegengoal. Pech kan je het niet noemen
Nog even en Hartman is terug.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:58 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Gewoon Gijs Smal de schuld geven
Klopt, al vind ik in de CL de tegenstanders wel van een wat hoger niveau.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch heeft Feyenoord minimaal zoveel moeite om de nul te houden.
Ik ben de host, ik moet neutraal zijn.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie je anders nooit mee doen bij de toto.
Stuk beterquote:Op woensdag 11 december 2024 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang je er zelf maar genoeg scoort boeit het niet en dat doet Feyenoord een stuk beter dan PSV in de CL en in de eredivisie is het precies omgekeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |