SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2024 13:42 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje Un*2Bijzondere carrière moveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aardig project verder. Je kunt je alleen afvragen of dat zakelijke o/g écht zoveel waard is, vraag me af wat daar de gedachte achter is nu het veel goedkoper gekocht wordt.
Pecunia non olet
Dat zullen we maar met een korreltje badzout nemen, maar de pitch ademt een energie uit die ik wel kan waarderen. Prima cijfers voor het eerste jaar na overname, en nu al besloten om de franchise te verlaten. Met zijn accountancy achtergrond ga ik ervan uit dat hij dat prima kan onderbouwen. Ook het verdwijnen van 45k huur/jr is snel verdiend, en de prive borgstelling is ook in orde, dus ik heb hem meegenomen.quote:Op maandag 23 december 2024 13:52 schreef obligataire het volgende:
[..]
Bijzondere carrière moveAardig project verder. Je kunt je alleen afvragen of dat zakelijke o/g écht zoveel waard is, vraag me af wat daar de gedachte achter is nu het veel goedkoper gekocht wordt.
quote:Op maandag 23 december 2024 13:43 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje HotelIk kon het niet nalaten het adres (woonhuis ) te googelen om de waarde bevestigt te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank u. Ik vraag niet door maar weet voldoende.quote:Op maandag 23 december 2024 15:21 schreef Bobby100 het volgende:
[..]
Zonder inhoudelijk te worden (ik ken dit bedrijf), zou mijn advies zijn deze te laten lopen.
[ Bericht 5% gewijzigd door obligataire op 23-12-2024 18:16:57 ]Pecunia non olet
Er legt net iemand 25k in. Gebaseerd op risicoprofiel en zekerheden van dit project kan ik mij dit voorstellen (er vanuitgaande dat deze persoon heel vermogend is én eigenlijk geen goede andere bestemming voor z'n centjes heeft).quote:Op maandag 23 december 2024 15:21 schreef Bobby100 het volgende:
[..]
Zonder inhoudelijk te worden (ik ken dit bedrijf), zou mijn advies zijn deze te laten lopen.
Vergeet Collins fondsjes niet.quote:Op maandag 23 december 2024 17:40 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Er legt net iemand 25k in. Gebaseerd op risicoprofiel en zekerheden van dit project kan ik mij dit voorstellen (er vanuitgaande dat deze persoon heel vermogend is én eigenlijk geen goede andere bestemming voor z'n centjes heeft).
Toch wel lastig om aan de hand van deze ene zin mijn mening over het project te veranderen.quote:Op maandag 23 december 2024 15:21 schreef Bobby100 het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad met miljoenen (eigen vermogen/overwaarden) gestrooid alsof het niks is.......zoveel dat je je zou gaan afvragen waarom de huisbank niet gewoon voor deze man de rode loper uitlegt.quote:Op maandag 23 december 2024 21:25 schreef Collin63 het volgende:
[..]
Toch wel lastig om aan de hand van deze ene zin mijn mening over het project te veranderen.
Ik neem aan dat Collin er goed onderzoek naar gedaan heeft en de zekerheden zijn heel goed.
Ik durf wel een investering te doen.
Alle info is welkom voor de afweging lijkt me. Ik ben zelf wel blij met posts zoals die van bobbyquote:Op maandag 23 december 2024 21:25 schreef Collin63 het volgende:
[..]
Toch wel lastig om aan de hand van deze ene zin mijn mening over het project te veranderen.
Dat is waar. Maar dat heeft niks te maken met wat Bobby100 schrijft, anders had hij dat wel geschreven lijkt mij. Wat ik al schreef het is lastig om aan de hand van die ene regel te weten hoe of wat. Eigenlijk vind ik dat hij hier best wat opener mag zijn als hij weet dat er wat aan de hand is.quote:Op maandag 23 december 2024 21:53 schreef obligataire het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad met miljoenen (eigen vermogen/overwaarden) gestrooid alsof het niks is.......zoveel dat je je zou gaan afvragen waarom de huisbank niet gewoon voor deze man de rode loper uitlegt.![]()
In plaats van dat hij zich tot Collin moet wenden. Niet dat dat een schande is, maar het is o.h.a. niet het allereerste waar je aan denkt als je geld nodig hebt en het is toch geen goedkope financiering.......
Dat huiswerk was bij het Amsterdams Proeflokaal trouwens ook niet al te best. Denk wel dat ze daar lering uit getrokken hebben![]()
Er kunnen meerdere redenen zijn waarom iemand niet bij de bank terecht kan.quote:Op maandag 23 december 2024 23:37 schreef Collin63 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat heeft niks te maken met wat Bobby100 schrijft, anders had hij dat wel geschreven lijkt mij. Wat ik al schreef het is lastig om aan de hand van die ene regel te weten hoe of wat. Eigenlijk vind ik dat hij hier best wat opener mag zijn als hij weet dat er wat aan de hand is.
De aflosvoorwaarden zijn bij ccf waarschijnlijk gunstigerquote:Op maandag 23 december 2024 21:53 schreef obligataire het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad met miljoenen (eigen vermogen/overwaarden) gestrooid alsof het niks is.......zoveel dat je je zou gaan afvragen waarom de huisbank niet gewoon voor deze man de rode loper uitlegt.![]()
In plaats van dat hij zich tot Collin moet wenden. Niet dat dat een schande is, maar het is o.h.a. niet het allereerste waar je aan denkt als je geld nodig hebt en het is toch geen goedkope financiering.......
Dat huiswerk was bij het Amsterdams Proeflokaal trouwens ook niet al te best. Denk wel dat ze daar lering uit getrokken hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar door consistente vasthoudende minderheden…
(Roos Vonk)
Iets is beter dan niets...quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:58 schreef Red_arrow het volgende:
Er zijn weer 2 Max aflossingen, 699293 en 670579, beide +/-60% van de inleg terug. Het aantal openstaande projecten begint gelukkig goed af te nemen.
Mooiquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:58 schreef Red_arrow het volgende:
Er zijn weer 2 Max aflossingen, 699293 en 670579, beide +/-60% van de inleg terug. Het aantal openstaande projecten begint gelukkig goed af te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |