abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215969244
Linkje Un*2

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215969251
Linkje Hotel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215969424
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:42 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje Un*2

SPOILER
Bijzondere carrière move :) Aardig project verder. Je kunt je alleen afvragen of dat zakelijke o/g écht zoveel waard is, vraag me af wat daar de gedachte achter is nu het veel goedkoper gekocht wordt.
Pecunia non olet
pi_215970304
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:52 schreef obligataire het volgende:

[..]
Bijzondere carrière move :) Aardig project verder. Je kunt je alleen afvragen of dat zakelijke o/g écht zoveel waard is, vraag me af wat daar de gedachte achter is nu het veel goedkoper gekocht wordt.
Dat zullen we maar met een korreltje badzout nemen, maar de pitch ademt een energie uit die ik wel kan waarderen. Prima cijfers voor het eerste jaar na overname, en nu al besloten om de franchise te verlaten. Met zijn accountancy achtergrond ga ik ervan uit dat hij dat prima kan onderbouwen. Ook het verdwijnen van 45k huur/jr is snel verdiend, en de prive borgstelling is ook in orde, dus ik heb hem meegenomen.
pi_215970817
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:43 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje Hotel
SPOILER
Ik kon het niet nalaten het adres (woonhuis ) te googelen om de waarde bevestigt te krijgen.
pi_215971021
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:43 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje Hotel
SPOILER
Zonder inhoudelijk te worden (ik ken dit bedrijf), zou mijn advies zijn deze te laten lopen.
pi_215972018
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 15:21 schreef Bobby100 het volgende:

[..]
Zonder inhoudelijk te worden (ik ken dit bedrijf), zou mijn advies zijn deze te laten lopen.
Dank u. Ik vraag niet door maar weet voldoende.
Doorgerold naar BCS.

[ Bericht 2% gewijzigd door obligataire op 23-12-2024 16:38:32 ]
Pecunia non olet
pi_215972125
Pecunia non olet
pi_215972804
Update Mestvaals

SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door obligataire op 23-12-2024 18:16:57 ]
Pecunia non olet
  maandag 23 december 2024 @ 17:40:33 #235
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_215972901
quote:

[..]
Er legt net iemand 25k in. Gebaseerd op risicoprofiel en zekerheden van dit project kan ik mij dit voorstellen (er vanuitgaande dat deze persoon heel vermogend is én eigenlijk geen goede andere bestemming voor z'n centjes heeft).
pi_215973744
Nagevraagd UN2:

Mbt Un2 is het verschil tussen aankoopprijs en taxatie erg hoog. Dat is ook wel de reden dat we de 2e hypothecaire inschrijving op de woning hebben geeist (feitelijk 100% financiering vd aankoopsom)
pi_215973755
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 17:40 schreef InVestEerder het volgende:

[..]
Er legt net iemand 25k in. Gebaseerd op risicoprofiel en zekerheden van dit project kan ik mij dit voorstellen (er vanuitgaande dat deze persoon heel vermogend is én eigenlijk geen goede andere bestemming voor z'n centjes heeft).
Vergeet Collins fondsjes niet. ;)
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_215976439
NLI/Velzing VG is afgelost, zie ik net *O*
Pecunia non olet
pi_215976866
quote:

[..]
Toch wel lastig om aan de hand van deze ene zin mijn mening over het project te veranderen.

Ik neem aan dat Collin er goed onderzoek naar gedaan heeft en de zekerheden zijn heel goed.
Ik durf wel een investering te doen.
pi_215977508
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 21:25 schreef Collin63 het volgende:

[..]
Toch wel lastig om aan de hand van deze ene zin mijn mening over het project te veranderen.

Ik neem aan dat Collin er goed onderzoek naar gedaan heeft en de zekerheden zijn heel goed.
Ik durf wel een investering te doen.
Er wordt inderdaad met miljoenen (eigen vermogen/overwaarden) gestrooid alsof het niks is.......zoveel dat je je zou gaan afvragen waarom de huisbank niet gewoon voor deze man de rode loper uitlegt. 8)7
In plaats van dat hij zich tot Collin moet wenden. Niet dat dat een schande is, maar het is o.h.a. niet het allereerste waar je aan denkt als je geld nodig hebt en het is toch geen goedkope financiering.......

Dat huiswerk was bij het Amsterdams Proeflokaal trouwens ook niet al te best. Denk wel dat ze daar lering uit getrokken hebben _O-
Pecunia non olet
pi_215979362
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 21:25 schreef Collin63 het volgende:

[..]

Alle info is welkom voor de afweging lijkt me. Ik ben zelf wel blij met posts zoals die van bobby _O-
pi_215979427
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 21:53 schreef obligataire het volgende:

[..]
Er wordt inderdaad met miljoenen (eigen vermogen/overwaarden) gestrooid alsof het niks is.......zoveel dat je je zou gaan afvragen waarom de huisbank niet gewoon voor deze man de rode loper uitlegt. 8)7
In plaats van dat hij zich tot Collin moet wenden. Niet dat dat een schande is, maar het is o.h.a. niet het allereerste waar je aan denkt als je geld nodig hebt en het is toch geen goedkope financiering.......

Dat huiswerk was bij het Amsterdams Proeflokaal trouwens ook niet al te best. Denk wel dat ze daar lering uit getrokken hebben _O-
Dat is waar. Maar dat heeft niks te maken met wat Bobby100 schrijft, anders had hij dat wel geschreven lijkt mij. Wat ik al schreef het is lastig om aan de hand van die ene regel te weten hoe of wat. Eigenlijk vind ik dat hij hier best wat opener mag zijn als hij weet dat er wat aan de hand is.
pi_215979795
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 23:37 schreef Collin63 het volgende:

[..]
Dat is waar. Maar dat heeft niks te maken met wat Bobby100 schrijft, anders had hij dat wel geschreven lijkt mij. Wat ik al schreef het is lastig om aan de hand van die ene regel te weten hoe of wat. Eigenlijk vind ik dat hij hier best wat opener mag zijn als hij weet dat er wat aan de hand is.
Er kunnen meerdere redenen zijn waarom iemand niet bij de bank terecht kan. 8-)
Ik heb zelf ook ooit een waarschuwing afgegeven voor een leningnemer, iemand die klant was bij het bedrijf waar ik werkte, en waarvan ik wist dat deze een prutser was en een beroerde betalingsmentaliteit had. Deze details kon ik natuurlijk moeilijk er bij zetten zonder op te vallen. In zo'n geval mag men me geloven, en anders maar niet :) Bij twijfel niet inhalen.......

[ Bericht 3% gewijzigd door obligataire op 24-12-2024 00:15:02 ]
Pecunia non olet
pi_215981195
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 21:53 schreef obligataire het volgende:

[..]

De aflosvoorwaarden zijn bij ccf waarschijnlijk gunstiger
pi_215981545
CCF over achterstand p*rc z**rderheiken 45880

SPOILER
de wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar door consistente vasthoudende minderheden…
(Roos Vonk)
pi_215981594
Er zijn weer 2 Max aflossingen, 699293 en 670579, beide +/-60% van de inleg terug. Het aantal openstaande projecten begint gelukkig goed af te nemen.
pi_215981796
CCF 47998 SdeJong vervoegd + 3mnd xtr %
pi_215982184
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 08:58 schreef Red_arrow het volgende:
Er zijn weer 2 Max aflossingen, 699293 en 670579, beide +/-60% van de inleg terug. Het aantal openstaande projecten begint gelukkig goed af te nemen.
Iets is beter dan niets...
Via welke link log je momenteel in bij Max? Als ik op inloggen klik op de homepage, krijg ik nu al een paar dagen een pagina van app.maxcrowdfund.com die niet kan worden weergegeven (in meerdere browsers).
pi_215982208
Ik log gewoon in via de inloggen knop op de max website. dat linkt naar deze: https://app.maxcrowdfund.com/admin/login
pi_215982323
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 08:58 schreef Red_arrow het volgende:
Mooi :7 Was allemaal al afgeboekt in de cijfers. Dit wordt (mede hierdoor) echt een topmaand qua resultaat.
Pecunia non olet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')