Ik zeg toch dat ze ranzig zijn? Hoezo vraag je dan nu weer hoe het niet ranzig is om 1 van die mannen te zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe is het niet ranzig om een van die 100 mannen te willen zijn?
Echt, ik zou geen greintje respect meer op kunnen brengen voor een kerel die hieraan meedoet.
Omdat seks nu eenmaal iets primitiefs en dierlijks is? De hele morele verheven lading van 'ja maar het hoort bij liefde' hebben we er helemaal zelf bij verzonnen.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:21 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom sommige mensen veranderen in zo'n beestachtige en ranzige untermensch wanneer het op seks aankomt. Het is gewoon vies dierlijk gedrag. En dat terwijl we rationele wezens proberen te zijn die het goede proberen te doen.
Naja, we kunnen leven alsof dat moreel verheven is. Dat we dat er bij verzonnen hebben maakt toch niet uit? We hebben dieren ook rechten gegeven. Bovendien is seks met dieren en kinderen ook strafbaar, dat hebben we er ook bij verzonnen. Nu is dit niet hetzelfde natuurlijk, maar dezelfde primitieve beestachtige lust ligt er aan ten grondslag.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:25 schreef Stoney3K het volgende:
Omdat seks nu eenmaal iets primitiefs en dierlijks is? De hele morele verheven lading van 'ja maar het hoort bij liefde' hebben we er helemaal zelf bij verzonnen.
Dat komt omdat dieren en kinderen niet door ons beschouwd worden als volwassen en in staat om op dezelfde manier als volwassen mensen met seks in te stemmen.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]Bovendien is seks met dieren en kinderen ook strafbaar, dat hebben we er ook bij verzonnen.
Je leest toch wel dat ik zeg dat het niet hetzelfde is, maar dat er wel dezelfde primitieve beestachtige lust er aan grondslag ligt.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat komt omdat dieren en kinderen niet door ons beschouwd worden als volwassen en in staat om op dezelfde manier als volwassen mensen met seks in te stemmen.
Als iemand zich door 100+ man laat nemen dan doet ze dat nog altijd als volwassen persoon. Sure, je kan het er niet mee eens zijn, maar ik vind het toch echt in een andere categorie. Geen enkele reden om daar op in te gaan grijpen.
Dit dus. Triestquote:Op woensdag 11 december 2024 19:33 schreef havanagila het volgende:
En wat voor mannen doen er dan mee? Sta je daar in een halletje in de rij te rukken tot je even een halve minuut een of andere ongeïnteresseerd mokkel mag penetreren. Brrrrrr
Die dieren konden zeker wel toestemmen tot McBacon te worden verwerkt of tot Dr.Martens?quote:Op donderdag 12 december 2024 11:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat komt omdat dieren en kinderen niet door ons beschouwd worden als volwassen en in staat om op dezelfde manier als volwassen mensen met seks in te stemmen.
Nee, is ook absoluut ranzig.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus omdat ze er geld mee verdient is het opeens minder ranzig? En gewoon seks? Hoe is 100 mannen op een dag gewoon
Ja ik snap die mannen ook niet. Haar ook niet. Geld is ook niet alles.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, is ook absoluut ranzig.
Maar die mannen betalen voor een super snel amper tijd om te genieten hoertje.
Zij krijgt er ten minste nog gigantisch veel geld door.
Eerst 4 km zwemmen dan 20 mannen naaien en vervolgens 50 km wielrennen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:36 schreef Evangelion het volgende:
Achja.
Ultramarathons, iron man triathlons, seksmarathons. Elke gek zijn gebrek. Benieuwd naar haar training.
Wat wil je daarmee precies zeggen? We vinden het prima om dieren te slachten, dus seks met dieren moet ook kunnen of zo?quote:Op donderdag 12 december 2024 12:03 schreef Horzula het volgende:
[..]
Die dieren konden zeker wel toestemmen tot McBacon te worden verwerkt of tot Dr.Martens?
In het geval van dieren vind ik dat verhaal van het niet kunnen geven van consent met seks niet kloppen met het niet kunnen geven van consent met seks door kinderen.
Omdat Stoney3K (en met hem/haar/qyjibo vele anderen) ergens wél vinden dat dieren een soort kinderen zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:02 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee precies zeggen? We vinden het prima om dieren te slachten, dus seks met dieren moet ook kunnen of zo?
Ik denk dat dat twee compleet los staande kwesties zijn.
Iemand woorden in de mond leggen is leuk he?quote:Op donderdag 12 december 2024 14:07 schreef Horzula het volgende:
[..]
Omdat Stoney3K (en met hem/haar/qyjibo vele anderen) ergens wél vinden dat dieren een soort kinderen zijn.
Zo hoor je tegenwoordig ook nog wel dat varkens de intelligentie van een vijfjarige hebben.
Waarschijnlijk onwaar, maar anders ga ik wel even jagen bij de kleuterschool!
Nee. Natuurlijk niet!
Als het zijn eigen koeien zijn in zijn eigen stal (en hij doet er verder geen echt zieke dingen mee, zoals mutilatie) zie ik niet in waarom tot strafrechtelijke vervolging over moet worden gegaan.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Of vind je het zelf helemaal prima als boer Kees af en toe even zijn leuter naar binnen schuift bij koe Bertha?
Beter dan Breaking.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Eerst 4 km zwemmen dan 20 mannen naaien en vervolgens 50 km wielrennen.
Ik zeg OS2028.
gewoon laten gaanquote:Op donderdag 12 december 2024 15:49 schreef VEM2012 het volgende:
Ik heb het idee van dat eerste filmpje dat ze mentaal eronder heeft geleden. En dan wil ze nu 1000+ op een dag?
Gangbangs, prima. Maar als je er niet van kan genieten en je er zelfs mentaal een enorme tik van lijkt te krijgen… dan hoop ik toch echt dat er iemand in haar omgeving is die haar tegen zichzelf in bescherming kan nemen.
Raar vergelijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat denk ik ook bij Raisa Blommestijn dus dat zegt niet zoveel
Ben ik het ook mee eens. Dat nou 'verboden' of 'strafbaar' maken vind ik wel weer een beetje ver gaan.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:49 schreef VEM2012 het volgende:
Ik heb het idee van dat eerste filmpje dat ze mentaal eronder heeft geleden. En dan wil ze nu 1000+ op een dag?
Gangbangs, prima. Maar als je er niet van kan genieten en je er zelfs mentaal een enorme tik van lijkt te krijgen… dan hoop ik toch echt dat er iemand in haar omgeving is die haar tegen zichzelf in bescherming kan nemen.
Natuurlijk. Als zij er plezier aan beleeft, helemaal prima. Maar ik twijfel daar dus aan. En ik zou het zonde vinden als ze alleen maar voor de knaken straks mentaal in de knoop zit.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
gewoon laten gaan
als zij dat leuk vind ok.
Nee, want er zijn echt wel vrouwen die er oprecht van genieten. Al houden die het doorgaans wel bij een minder ambitieus aantal.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:59 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens. Dat nou 'verboden' of 'strafbaar' maken vind ik wel weer een beetje ver gaan.
Ik weet niet of je het filmpje van haar er na hebt gezien maar zij beleeft hier geen plezier aan hoor. Dit is een vrouw met ernstige psychologische en emotionele problemen gecombineerd met een twijfelachtig zelfbeeld.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als zij er plezier aan beleeft, helemaal prima. Maar ik twijfel daar dus aan. En ik zou het zonde vinden als ze alleen maar voor de knaken straks mentaal in de knoop zit.
daar hoef jij niet over in te zitten'quote:Op donderdag 12 december 2024 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als zij er plezier aan beleeft, helemaal prima. Maar ik twijfel daar dus aan. En ik zou het zonde vinden als ze alleen maar voor de knaken straks mentaal in de knoop zit.
ja dokterquote:Op donderdag 12 december 2024 16:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het filmpje van haar er na hebt gezien maar zij beleeft hier geen plezier aan hoor. Dit is een vrouw met ernstige psychologische en emotionele problemen gecombineerd met een twijfelachtig zelfbeeld.
Hahaquote:
Je kan dit amper nog 'neuken' noemen.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
neuken is nog gezond voor je hart qua beweging, vapen niet
ik zou niet meedoen , dan ga ik liever kaartenquote:Op donderdag 12 december 2024 16:57 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je kan dit amper nog 'neuken' noemen.
Ik hoef dat inderdaad niet, maar ik hoop simpelweg voor haar dat er iemand in haar omgeving is die zich wel om haar welzijn bekommert.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:05 schreef michaelmoore het volgende:
daar hoef jij niet over in te zitten'
Niet echtquote:Op donderdag 12 december 2024 17:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hoef dat inderdaad niet, maar ik hoop simpelweg voor haar dat er iemand in haar omgeving is die zich wel om haar welzijn bekommert.
Dat noemt men ook wel empathie.
nee dat heet bemoeizuchtquote:Op donderdag 12 december 2024 17:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hoef dat inderdaad niet, maar ik hoop simpelweg voor haar dat er iemand in haar omgeving is die zich wel om haar welzijn bekommert.
Dat noemt men ook wel empathie.
?? Slachtoffer voor wat precies?quote:
Wordt nog hogere wiskunde, dat neukenquote:Op donderdag 12 december 2024 17:20 schreef Nielsch het volgende:
1000 in 24 uur?
In 24 uur zitten 1440 minuten, dus als je non-stop bezig bent is dat 1,4 minuut per man.
Nou kun je er een max van 30 seconden op zetten (paar keer in en uit) maar dan ben je alsnog 500 minuten bezig, oftewel ruim 8 uur.
Als pijpen ook telt kun je er 2 tegelijk doen, waarmee je de duur effectief kunt verkorten naar 250 minuten.
Dan kun je eventueel nog anaal toevoegen (3 tegelijk) maar ik vermoed dat je hiermee met alle wisselingen de vaginale productielijn voornamelijk in de weg zit en daarmee uiteindelijk juist langzamer bent.
Je kan er ook 5 tegelijk in je mond proppen.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:20 schreef Nielsch het volgende:
1000 in 24 uur?
In 24 uur zitten 1440 minuten, dus als je non-stop bezig bent is dat 1,4 minuut per man.
Nou kun je er een max van 30 seconden op zetten (paar keer in en uit) maar dan ben je alsnog 500 minuten bezig, oftewel ruim 8 uur.
Als pijpen ook telt kun je er 2 tegelijk doen, waarmee je de duur effectief kunt verkorten naar 250 minuten.
Dan kun je eventueel nog anaal toevoegen (3 tegelijk) maar ik vermoed dat je hiermee met alle wisselingen de vaginale productielijn voornamelijk in de weg zit en daarmee uiteindelijk juist langzamer bent.
Dit was je meest productieve gedachtengang van vandaag he?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:20 schreef Nielsch het volgende:
1000 in 24 uur?
Ik weet niet of neuken zonder condoom altijd zo gezond is.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
daar hoef jij niet over in te zitten'
Ik zie wel eens jongens vapen en dan denk ik dat ze er geen plezier aan beleven, maar ja
laat ze
neuken is nog gezond voor je hart qua beweging, vapen niet
[..]
ja dokter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |