Precies...quote:Op woensdag 11 december 2024 20:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar het meisje is het grootste probleem in deze casus, niet die 100 kerels die hem er wel even in wilden hangen
Ik stel juist ook die mannen ter discussie..quote:Op woensdag 11 december 2024 20:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar het meisje is het grootste probleem in deze casus, niet die 100 kerels die hem er wel even in wilden hangen
Hier is ook helemaal geen zak aan. Onlyfans is echt een verschrikking.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Na afloop vertelde ze dat ze misschien 8 tot 10 man kon herinneren. De dissociatie is erg sterk in deze
Je kunt je lul daarna wassen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom zou je dit ook als man doen... Je lult raakt indirect die andere 99 lullen aan. Bovendien is dit ook gewoon goor.
Het meisje zal vast een licht trauma hebben opgelopen vroeger toen ze jong was, wellicht dat haar vader ook heel afwezig was.
OF kan ook alleen maar bestaan bij de gratie van al die mannen die daar naar kijken. Om af te geven op de vrouwen dat ze aansachtshoeren zijn of trauma’s hebben of wat dan ook, is te gemakkelijk. Als mannen niet zulke perverselingen zouden zijn, zouden deze vrouwen niet op OF zitten.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier is ook helemaal geen zak aan. Onlyfans is echt een verschrikking.
Ik mag toch hopen dat die mannen niet veel hoefde te betalen. 4 minuten...
Oh geef ik je helemaal gelijk in. Geld geven voor digitale seks is een klote ontwikkeling.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OF kan ook alleen maar bestaan bij de gratie van al die mannen die daar naar kijken. Om af te geven op de vrouwen dat ze aansachtshoeren zijn of trauma’s hebben of wat dan ook, is te gemakkelijk. Als mannen niet zulke perverselingen zouden zijn, zouden deze vrouwen niet op OF zitten.
Ietwat gechargeerd, uiteraard, maar alleen commentaar hebben op dergelijke vrouwen zoals in dit topic voorbijkomt is we zeer selectief één kant belichten.
Ik kan ook wel een hondendrol op pakken en daarna m'n hand wassen. Tja, is gewoon goor.quote:
Nena heeft er nog een nummer over gemaakt. Qua ballonnen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom zou je dit ook als man doen... Je lult raakt indirect die andere 99 lullen aan. Bovendien is dit ook gewoon goor.
Ach, ik heb bijna 800.000 posts.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:36 schreef Evangelion het volgende:
Achja.
Ultramarathons, iron man triathlons, seksmarathons. Elke gek zijn gebrek. Benieuwd naar haar training.
Alweer een briljante woordspeling.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh geef ik je helemaal gelijk in. Geld geven voor digitale seks is een klote ontwikkeling.
Vanavond Feijenoord. Dan niet hand in hand gaan lopen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een hondendrol op pakken en daarna m'n hand wassen. Tja, is gewoon goor.
Ik word niet zo heel geil van een hondendrol.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een hondendrol op pakken en daarna m'n hand wassen. Tja, is gewoon goor.
Ik word totaal niet geil van een gangbang met 100 mannen. Die hoogstwaarschijnlijk ook nog eens een tering laag IQ hebben.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik word niet zo heel geil van een hondendrol.
Als het zaad was van 100 intellectuelen zou je die poes natuurlijk helemaal uitlebberen....quote:Op woensdag 11 december 2024 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik word totaal niet geil van een gangbang met 100 mannen. Die hoogstwaarschijnlijk ook nog eens een tering laag IQ hebben.
Het is gewoon dierlijk en ranzig untermensch gedrag zoiets.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als het zaad was van 100 intellectuelen zou je die poes natuurlijk helemaal uitlebberen....
*Beelddenker*quote:Op woensdag 11 december 2024 20:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als het zaad was van 100 intellectuelen zou je die poes natuurlijk helemaal uitlebberen....
Eerlijk gezegd vind ik het minder schokkend dat er een meisje rondloopt dat ze duidelijk niet helemaal op een rijtje heeft, dan dat er in haar buurt blijkbaar 100 kerels bestaan die daar wel misbruik van willen maken.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jaja ze moeten er allemaal wat voor terugkrijgen, heeft Hans Teeuwen toch gelijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OF kan ook alleen maar bestaan bij de gratie van al die mannen die daar naar kijken. Om af te geven op de vrouwen dat ze aansachtshoeren zijn of trauma’s hebben of wat dan ook, is te gemakkelijk. Als mannen niet zulke perverselingen zouden zijn, zouden deze vrouwen niet op OF zitten.
Ietwat gechargeerd, uiteraard, maar alleen commentaar hebben op dergelijke vrouwen zoals in dit topic voorbijkomt is we zeer selectief één kant belichten.
Welk trauma hebben die mannen dan precies opgelopen toen ze jong waren? Geen borstvoeding gehad?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
Het meisje zal vast een licht trauma hebben opgelopen vroeger toen ze jong was, wellicht dat haar vader ook heel afwezig was.
quote:SHE’S already slept with 101 men in a day, but is now on a mission to bed 1,000 men in just 24 hours.
Lily Phillips, 23, has banked well over £2 million thanks to her Onlyfans career.
https://www.google.com/am(...)k-1000-24-hours/amp/quote:The current record holder is a woman called Lisa Sparks who had sex with 919 men in Warsaw, Poland, in a day in 2004.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |