SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Wat een kleintje was dat. Met zijn blauwe haar. Wel lieve jongen.
Op zondag 18 april 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou hij nog leven? oh, nee dus -O-
ah woon je schuin onder nattekat? zijn buren hebben saunaquote:Op woensdag 11 december 2024 19:05 schreef n0ra het volgende:
had een chinese bovenbuur die de thermostaat op 28 had staan of zo, het plafond was warm in ieder geval
Maar hij doet het wel?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:29 schreef essnhills het volgende:
Vanmiddag toen het hete spoelprogramma die de installatiemeneer had aangezet klaar was kreeg ik het deurtje niet open
Dus meteen dat ding aan en uit, alle knopjes indrukken en draaien en waarom gaat dat ding nou niet open??!?!
Pas daarna zag ik dat er nog water in de trommel stond.
Boekje erbij gepakt. Blijkbaar is er een instelling dat ie niet centrifugeert en afpompt voor wanneer je niet direct je was gaat ophangen oid. En je kan dan het programma hervatten en dan doet ie dat alsnog.
Maarja, ik had alle instellingen natuurlijk al vernaggeld dus moest opzoek naar hoe ik het kon laten afpompen.
Uiteindelijk maar het kortste koude programma gedaan dat ik kon vinden (spoelen 11 minuten).
En daarna ging het deurtje wel normaal open
#wassenmetess
Ik heb geen context hier dus, ehh.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:04 schreef Nizno het volgende:
@:essnhills
Mag toch aannemen dat je ook een optie hebt dat hij wel in 1 keer door gaat?
Moet er niet aan denken dat ik tussendoor naar de machine moet om het vervolgprogramma aan te zetten.
Het is hier al weken 21,5quote:Op woensdag 11 december 2024 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had in m'n eerste winter onderburen die echt geweldig stookten. Merkte het enorm toen zij eruit waren.
Afgelopen winter stookte niemand omdat duur, dus ik ben snel tevreden nu.
in de abo beschikbare layout kun je zelfs ipv alleen duimpjes ook hartjes en smilies gevenquote:
moet je even de post lezen boven je waar LTetc het bericht van essie quotequote:Op woensdag 11 december 2024 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen context hier dus, ehh.
Huehuehue.
nou die bovenburen toen, had tot februari de ramen open en het was nog steeds 21 graden binnenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker even aan je plafond voelen iedere dag jatogg
hou op hoorquote:Op woensdag 11 december 2024 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de abo beschikbare layout kun je zelfs ipv alleen duimpjes ook hartjes en smilies geven
+- 2018 denk ik, en tussendoor 1 keer misschien?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen idee, al een tijdje.
Hoe lang ben je niet geweest?
We like to like it like it
neuj ik blijf hier nog gewoon ff postenquote:
Oh wacht… moet ik een abo?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de abo beschikbare layout kun je zelfs ipv alleen duimpjes ook hartjes en smilies geven
vooruitquote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik blijf hier nog gewoon ff posten
ZEER BELANGRIJKE INFOquote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mailtje van Tix "UW TERUGVLUCHT IS GEWIJZIGD"
we komen 5 minuten vroeger aan op Schiphol.
Eind mei.
heb de like alerts uitgezetquote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef n0ra het volgende:
[..]
+- 2018 denk ik, en tussendoor 1 keer misschien?
je moet nietsquote:
Misschien zit het in fles z’n cijfergeheugenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef n0ra het volgende:
[..]
+- 2018 denk ik, en tussendoor 1 keer misschien?
kun je wel tijdig je chauffeur op de hoogte stellen dat hij 5min eerder aanwezig moet zijnquote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Eind mei.
Jahoor, is een speciale instelling die je aan moet zettenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:04 schreef Nizno het volgende:
@:essnhills
Mag toch aannemen dat je ook een optie hebt dat hij wel in 1 keer door gaat?
Moet er niet aan denken dat ik tussendoor naar de machine moet om het vervolgprogramma aan te zetten.
De werkelijke tijd kan toch alles van drie kwartier vroeger tot een dag later zijn dus de toegevoegde waarde van deze mail is nul.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je wel tijdig je chauffeur op de hoogte stellen dat hij 5min eerder aanwezig moet zijn
Jaaaaquote:
Ja maar.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je even de post lezen boven je waar LTetc het bericht van essie quote
Doet ie vast bij iedereen ‘per ongeluk expres’quote:Op woensdag 11 december 2024 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jahoor, is een speciale instelling die je aan moet zetten
En om duistere redenen had de installatiemeneer dat gedaan
ergens in 2020quote:Op woensdag 11 december 2024 19:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien zit het in fles z’n cijfergeheugen
De komende dagen non-stop wassenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa
Witte was net gedraaid en opgehangen
Kan je je boekje weer herdrukken.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Eind mei.
ja de was zat tot aan het plafond in de wasmand dus dat is tot en met 31 december hard werken voor essiequote:
'es kijke of da vrouwke da snap', en dan hopen dat ze gaan bellen en extra voorrijkosten in rekening kunnen brengen zekerquote:Op woensdag 11 december 2024 19:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doet ie vast bij iedereen ‘per ongeluk expres’
Eind mei. Dus zo ver ben ik nog lang niet.quote:
Blij worden van een nieuwe wasmachine is wel soort van het ultieme ‘volwassen iets’quote:Op woensdag 11 december 2024 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa
Witte was net gedraaid en opgehangen
Morgen beddengoed wassenquote:
benen scheren!!quote:Op woensdag 11 december 2024 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Morgen beddengoed wassen
En dan morgenavond vers bedje
Jaquote:Op woensdag 11 december 2024 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blij worden van een nieuwe wasmachine is wel soort van het ultieme ‘volwassen iets’![]()
Als je het er dan uit haalt is ook ineens een hele nieuwe en betere ervaring (tenminste dat houd je jezelf voor)
@kwiwiquote:
Oh dat hebben wij met de laadpaal. Daar willen ze iets van komen fixen maar willen ze niet vertellen wat ze dan precies komen fixen maar ‘het kost sowieso 200 euro voorrijkosten’. Ja doeiiiii zoek het uit! (Hij werkt gewoon wel als je hem met home assistant aanzet)quote:Op woensdag 11 december 2024 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'es kijke of da vrouwke da snap', en dan hopen dat ze gaan bellen en extra voorrijkosten in rekening kunnen brengen zeker
Dat zou ik ook zeer kloten vindenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maargoed, een aantal weken een stukke wasmachine is ook wel echt klote
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:17 schreef LTVDK het volgende:
Heb vandaag geloof ik een stroomstoring gehad thuis, de klok op de oven was gereset en de wekker boven ook
Ja kan er niks over vinden, dus zal wel niet heel ernstig zijn geweest?quote:
hangt dat hier mee samen hangen?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:17 schreef LTVDK het volgende:
Heb vandaag geloof ik een stroomstoring gehad thuis, de klok op de oven was gereset en de wekker boven ook
Neem aan van niet, het is echt een stroomstoring geweest, de stroom is er in ieder geval rond 14.00 uur weer opgegaan volgens mijn wekkerquote:Op woensdag 11 december 2024 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
hangt dat hier mee samen hangen?
NWS / Grote storing bij Whatsapp, Facebook en Insta
zou ook wel knap lullig zijn als elke online storing problemen in huis veroorzaaktquote:Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem aan van niet, het is echt een stroomstoring geweest, de stroom is er in ieder geval rond 14.00 uur weer opgegaan volgens mijn wekker
Nee dan wss maar een kortjrquote:Op woensdag 11 december 2024 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan er niks over vinden, dus zal wel niet heel ernstig zijn geweest?
Ze zijn hier in heel het dorp wel enthousiast overal kabels aan het aanleggen, volgens mijn de glasvezel van de kpn dit keer. Hier in de straat nog niet maar ze zullen wel ergens een verdeelkast hebben gesloopt ofzo.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ook wel knap lullig zijn als elke online storing problemen in huis veroorzaakt
Geniet ervan.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'es kijke of da vrouwke da snap', en dan hopen dat ze gaan bellen en extra voorrijkosten in rekening kunnen brengen zeker
Was lekkerquote:
Gelukkig heb je het zelf opgelostquote:
of hij zocht een reden om terug te kunnen komen omdat hij je leuk vindtquote:
Want ik kan boekjes lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
of hij zocht een reden om terug te kunnen komen omdat hij je leuk vindt
naja je hebt hem niet nodig dusquote:Op woensdag 11 december 2024 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij was anders niet supervriendelijk
Wel eerder aan de telefoon dat ze er bijna waren
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want ik kan boekjes lezen
Instructieboekjes lezen, dat doet toch niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee altijd pas als er iets misgaat tochquote:Op woensdag 11 december 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Instructieboekjes lezen, dat doet toch niemand
Om te controleren of je vader wel met alle chocolaatjes en nougat thuis kwam natuurlijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:27 schreef essnhills het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag 37 jaar getrouwd![]()
Had chocolaatjes en nougat gehaald, en dat meegegeven aan mijn vader vanmiddag
En daarna mijn moeder gebeld
En dan ligt dat boekje meestal al in de papierbakquote:Op woensdag 11 december 2024 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee altijd pas als er iets misgaat toch
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om te controleren of je vader wel met alle chocolaatjes en nougat thuis kwam natuurlijk.
Nee dat wist ik al welquote:Op woensdag 11 december 2024 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om te controleren of je vader wel met alle chocolaatjes en nougat thuis kwam natuurlijk.
Crackadelicquote:Op woensdag 11 december 2024 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
hahahaha, mijn zus was zo'n type die stiekem zelf de merci op at die voor de juf was bedoeld![]()
wat een fijne matchquote:Op woensdag 11 december 2024 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat wist ik al wel
Want had melk én pure chocola gehaald. En nougat met een laagje puur en eentje zonder. Want mijn moeder houdt niet van puur en mijn vader niet van melkchocola
Dus de helft ging wel thuiskomen
Gelukkig ben ik lui dus lag alles nog op de wasmachinequote:Op woensdag 11 december 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan ligt dat boekje meestal al in de papierbak
Risicospreidingquote:Op woensdag 11 december 2024 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat wist ik al wel
Want had melk én pure chocola gehaald. En nougat met een laagje puur en eentje zonder. Want mijn moeder houdt niet van puur en mijn vader niet van melkchocola
Dus de helft ging wel thuiskomen
Gelukkig niet er inquote:Op woensdag 11 december 2024 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik lui dus lag alles nog op de wasmachine
Blijkbaar werkt het wel. Zulke verschillende smaken en al 37 jaar getrouwdquote:
Nee dat was wel lastig geweest, want ik kreeg het deurtje niet openquote:
Joequote:Op woensdag 11 december 2024 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
hahahaha, mijn zus was zo'n type die stiekem zelf de merci op at die voor de juf was bedoeld![]()
Huehue?quote:
Zit er nog steeds aan geloof ik?quote:
En dan had je ook nog een nat boekje gehadquote:Op woensdag 11 december 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat was wel lastig geweest, want ik kreeg het deurtje niet open
Waar zit je allemaal aan?quote:
Nergens aanquote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt het wel. Zulke verschillende smaken en al 37 jaar getrouwd
hehehehequote:
oh okequote:
Wel schoon boekjequote:Op woensdag 11 december 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan had je ook nog een nat boekje gehad
Of dat papier was helemaal uit elkaar gevallen en kon je gelijk de wasmachine weer vervangen vanwege vastgelopen slangen en filtersquote:
t is een boekje, geen hele boomstronk aan papierquote:Op woensdag 11 december 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dat papier was helemaal uit elkaar gevallen en kon je gelijk de wasmachine weer vervangen vanwege vastgelopen slangen en filters
Dat weet je niet, misschien is het wel een boekwerk in 84 talenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
t is een boekje, geen hele boomstronk aan papier
Weet je hoe dik die boekjes kunnen zijnquote:Op woensdag 11 december 2024 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
t is een boekje, geen hele boomstronk aan papier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel schoon boe
[..]
Weet je hoe dik die boekjes kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Oke bedankt voor dese inroquote:Op woensdag 11 december 2024 19:40 schreef Nizno het volgende:
heb de aankondiging van de likes gevonden. juli 2020
FB / Posts liken vanaf nu mogelijk
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:40 schreef Nizno het volgende:
Oke bedankt voor dese inroquote:Op woensdag 11 december 2024 19:40 schreef Nizno het volgende:
Ohquote:Op woensdag 11 december 2024 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dese inro is idd erg boeiend...
@:n0ra vroeg naar deze info
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:48 schreef kwiwi het volgende:
Chilipepers gesneden en daarna in m'n oog gewreven
*Stopt @kwiwi in de nieuwe wasmasjienquote:Op woensdag 11 december 2024 19:48 schreef kwiwi het volgende:
Jankenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:48 schreef kwiwi het volgende:
De 'wacht maar lijst' van Etto van B.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat zijn jullie favoriete sprookjes?
Gelachenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De 'wacht maar lijst' van Etto van B.
wacht eens...quote:Op woensdag 11 december 2024 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wacht eens...
dit is een zieke diss...
Lijst?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wacht eens...
dit is een zieke diss...
Nee de Verzamelde Werken van Uitstralingquote:Op woensdag 11 december 2024 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
dat zou ik ook graag eens doen bij een jankend kindquote:
Ik berg de spiritus weer op... dit brandt vanzelf wel ahahahahahaquote:Op woensdag 11 december 2024 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee de Verzamelde Werken van Uitstraling
Alles van USquote:Op woensdag 11 december 2024 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat zijn jullie favoriete sprookjes?
The Day of the Jackalquote:Op woensdag 11 december 2024 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Aan welke serie zal ik eens beginnen.
Dat is een beetje alsof je de hele Bibliotheek van Alexandrië wilt gaan lezenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee de Verzamelde Werken van Uitstraling
joequote:Op woensdag 11 december 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje alsof je de hele Bibliotheek van Alexandrië wilt gaan lezen
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 11 december 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje alsof je de hele Bibliotheek van Alexandrië wilt gaan lezen
wat nou dienst.... tjong een goeie addblocker en klaar is CLquote:Op woensdag 11 december 2024 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die dienst heb ik dus niet.
gecenceld, triestigquote:Op woensdag 11 december 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
wat lullig dat je @:n0ra ineens No one noemt
Je bent zelf de Nobelprijsquote:Op woensdag 11 december 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
Wacht maar
Wacht maar
Ik val in de prijzen
En ik zal het bewijzen
Hmm. Volgens die logica, houd ik van eten maken en heb ik dus alleen iemand nodig die het op wil eten. Nice.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt het wel. Zulke verschillende smaken en al 37 jaar getrouwd
Ik ben Superstore opnieuw aan het kijken, blijft leukquote:Op woensdag 11 december 2024 20:03 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent zelf de Nobelprijs
Laat me proeven van de hemelquote:Op woensdag 11 december 2024 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent zelf de Nobelprijs
Vorige week begonnen aan Cowboy Bebop, ken heel die anime waar het op gebaseerd is niet, maar vind het erg vermakelijkquote:Op woensdag 11 december 2024 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Zou toch niet onmogelijk moeten zijn om zo iemand te vindenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Volgens die logica, houd ik van eten maken en heb ik dus alleen iemand nodig die het op wil eten. Nice.
Aan dat lied moest ik wel denken jaquote:Op woensdag 11 december 2024 20:10 schreef n0ra het volgende:
[..]
Laat me proeven van de hemel
laat me zweven van geluk
Ik wil jou de wereld geven
die van ons kan niet meer stuk
'k neem je mee naar warme oorden
op een eindeloze reis
Dit zijn meer dan mooie woorden
Jij verdient de Nobelprijs
Ik ben soesjes aan het maken maar ik ben eigenlijk te moe. Terwijl ik het beslag in de spuitzak sta te lepelen loopt het aan de onderkant weer terug de pan in.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga nu een uur lang alle streamingdiensten af om uiteindelijk te gaan Fokken
wil je een link dat je niet alle diensten langs hoeft?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga nu een uur lang alle streamingdiensten af om uiteindelijk te gaan Fokken
ik wil ook soesjesquote:Op woensdag 11 december 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben soesjes aan het maken maar ik ben eigenlijk te moe. Terwijl ik het beslag in de spuitzak sta te lepelen loopt het aan de onderkant weer terug de pan in.
Schiet lekker op danquote:Op woensdag 11 december 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben soesjes aan het maken maar ik ben eigenlijk te moe. Terwijl ik het beslag in de spuitzak sta te lepelen loopt het aan de onderkant weer terug de pan in.
Never ending soesjequote:Op woensdag 11 december 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het met visvulling soeshi?quote:
Net als kaas.quote:
goed bezigquote:Op woensdag 11 december 2024 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er staan er nu 24 in de oven dus dat is een begin.
Als het maar geen goorgonzola isquote:Op woensdag 11 december 2024 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als kaas.
Ook never ending.
Ik heb zo iemandquote:Op woensdag 11 december 2024 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou toch niet onmogelijk moeten zijn om zo iemand te vinden
Ja dat zit al in de naamquote:Op woensdag 11 december 2024 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het maar geen goorgonzola is
Spiegeltje aan de muuuuuuurquote:
Cirkel is weer rondquote:
Balletje McBalleface is nog vrijquote:Op woensdag 11 december 2024 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Volgens die logica, houd ik van eten maken en heb ik dus alleen iemand nodig die het op wil eten. Nice.
aNdErs iS hEt geEn ciRkeLquote:
Ja met name goorgonzolaquote:
Wat is de link tussen goor en Ama ?quote:
quote:
quote:
sorry maar wtfquote:
nou ja zeg...quote:Op woensdag 11 december 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is de link tussen goor en Ama ?
Toastje erlangs halen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is de link tussen goor en Ama ?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
aNdErs iS hEt geEn ciRkeL
Jouw woorden.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou ja zeg...
abject en infaam dit
wie is Bram nou weerquote:Op woensdag 11 december 2024 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw woorden.
Niet de mijne, Bram.
Met wat gestampte slakken en zuurkool?quote:
En ze heeft nog een vrije woning ook. Double score!quote:Op woensdag 11 december 2024 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Balletje McBalleface is nog vrij
nie echtquote:
Moszkowiczquote:
En wat kwijl van een Mexicaanse baby.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met wat gestampte slakken en zuurkool?
net nogquote:Op woensdag 11 december 2024 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar hoor je nooit meer wat van trouwens.
Oh ik ben de kokert en bakkertquote:Op woensdag 11 december 2024 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben de niet kokert overigens![]()
Eten
En 10 miljoen liter goorgonzolasausquote:Op woensdag 11 december 2024 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wat kwijl van een Mexicaanse baby.
Nou wil ik niet een enorme snob zijn die de anime gezien heeft, maar de vibe van alleen de trailer van die serie vond ik al een veeg teken. Ik heb het nog niet aangedurfd.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorige week begonnen aan Cowboy Bebop, ken heel die anime waar het op gebaseerd is niet, maar vind het erg vermakelijk
Die was beter in instabiele vrouwtjes oplaaien en lunchen dan in de advocatuur.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeven we niet zo heel jammer te vinden, gok ik zoquote:Op woensdag 11 december 2024 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
dat zit gewoon in je hoofdquote:
Ik ben er compleet blanco in gegaan, vind het tot nu toe best vermakelijkquote:Op woensdag 11 december 2024 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou wil ik niet een enorme snob zijn die de anime gezien heeft, maar de vibe van alleen de trailer van die serie vond ik al een veeg teken. Ik heb het nog niet aangedurfd.
Op een aanhangwagen?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was beter in instabiele vrouwtjes oplaaien en lunchen dan in de advocatuur.
Dat soberso. Zou evolutionair gezien wel iets te maken hebben met aversie tegen blubberige builenpest of zoquote:
een minuut heeft 60 seconden. een uur 60 minuten... en zo gaat het vanaf 0:00 tot 23:59quote:Op woensdag 11 december 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, hoezo is het nu alweer half 9?
Ik zag het plaatje niet eens, denk dat mijn brein het gewoon onbewust negeerdequote:
Kaas.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
een minuut heeft 60 seconden. een uur 60 minuten... en zo gaat het vanaf 0:00 tot 23:59
Dat verklaart wel de brainfog als dat in mijn hoofd zitquote:
Beetje hetzelfde als ‘we eten geen blauw’.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles wat beweegt zonder herkenbaar te zijn is vies en ongewenst.
Goorgonzola?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat verklaart wel de brainfog als dat in mijn hoofd zit
'Blauwe' bessen?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als ‘we eten geen blauw’.
zo blij dat je zelf al op jezelf reageert zodat wij dat niet meer hoeven te doenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan nog steeds niet zo goed bukken vanwege spierpijn
Inb4 dan buk je toch niet ?
Oke bedankt, had ik zelf nog niet aan gedacht
JA, DAT ZIT IN DE NAAMquote:
Cirkels zijn rondquote:
Ja, bedankt voor je reactie Niznoquote:Op woensdag 11 december 2024 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo blij dat je zelf al op jezelf reageert zodat wij dat niet meer hoeven te doen
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, hoezo is het nu alweer half 9?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
aNdErs iS hEt geEn ciRkeL
Wafels zeker nietquote:Op woensdag 11 december 2024 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh, ik moet nog even mn tandartsrekening betalenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
zo... mn uitvaartverzekering voor aankomend jaar weer voldaan. meteen ook mn FOK!abonnement weer voldaan.
Zoveel lekkers missen we daar niet mee, een zwaailicht, ijsvogels (smaken naar levertraan), bosbessen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blauwe m&m's zijn wel exht natuurlijk jaquote:Op woensdag 11 december 2024 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
blauwe druiven
blauwe m&m's
smurfen
Ja okequote:
mn zorgverzekering moet ook nog.... maar daar heb ik de nota nog niet van... dan is 1600 euro ineens... poef... wegquote:Op woensdag 11 december 2024 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik moet nog even mn tandartsrekening betalen
Thanks voor dit onderwerp
Moest hierdoor ineens denken aan een basisschooljufquote:Op woensdag 11 december 2024 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles wat beweegt zonder herkenbaar te zijn is vies en ongewenst.
Never ending storyquote:
maar dat ben je alt...quote:Op woensdag 11 december 2024 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke
DAG RIVAL
IK BEN AAN HET ETEN
Inb4, maar dat ben je altijd
Ja klopt ook weer
Verkeerde account USquote:Op woensdag 11 december 2024 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest hierdoor ineens denken aan een basisschooljufDat was een soort uit de kluiten gewassen barbapapa in drukke bloemetjesjurken waarbij alles flubberde als ze bewoog/waggelde. Het is dat ze een gezicht had..
Die komt in januari.. is volgens mij 2000 euroquote:Op woensdag 11 december 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn zorgverzekering moet ook nog.... maar daar heb ik de nota nog niet van... dan is 1600 euro ineens... poef... weg
@DeZwabber, kijk nog iemand die altijd eetquote:Op woensdag 11 december 2024 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke
DAG RIVAL
IK BEN AAN HET ETEN
Ja klopt ook weer
ik durfde al niet te quotenquote:
Ook blauw?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest hierdoor ineens denken aan een basisschooljufDat was een soort uit de kluiten gewassen barbapapa in drukke bloemetjesjurken waarbij alles flubberde als ze bewoog/waggelde. Het is dat ze een gezicht had..
Net als de googonzolacirculatiequote:
Iedereen in deze ksc eet altijdquote:Op woensdag 11 december 2024 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:DeZwabber, kijk nog iemand die altijd eet
ik heb geen aanvullende pakketten, minimale eigen risico gebeuren en daarmee de goedkoopste gepakt aankomend jaarquote:Op woensdag 11 december 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die komt in januari.. is volgens mij 2000 euro
Blancheren en even krokant ombakken met wat kruidige kruidjes?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De voeten van de Jan-van-Gent.
Die zijn niet lekkerquote:Op woensdag 11 december 2024 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De voeten van de Jan-van-Gent.
Roze toch?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen in deze ksc eet altijd
Jij eet zaagsel en tafelpotenquote:
Dat weet je niet, denk ikquote:
Je bent de r vergeten, nu slaat die hele goorgonzolacirculatie nergens op want nu is het niet goorquote:Op woensdag 11 december 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als de googonzolacirculatie
quote:
Oh, ik dacht.. ik probeer iets nieuwsquote:Op woensdag 11 december 2024 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent de r vergeten, nu slaat die hele goorgonzolacirculatie nergens op want nu is het niet goor
begint problematisch te worden...quote:Op woensdag 11 december 2024 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal Etto-slank zijn
Waarom praat je de hele avond tegen jezelf?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke
DAG RIVAL
IK BEN AAN HET ETEN
Ja klopt ook weer
Ik ontken alles.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen in deze ksc eet altijd
lofquote:
Of een blauwe meconopsis, de heilige graal onder de tuiniers.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blancheren en even krokant ombakken met wat kruidige kruidjes?
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
begint problematisch te worden...
zwaai ik mijn rugzak iets te wild recht, val ik bijna omver.
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:35 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom praat je de hele avond tegen jezelf?
quote:
hij zegt zn bed gedag.... is denk ik uitgeslapenquote:
Misschien moeten wij eens een paar weekjes ruilen van eetpatroonquote:Op woensdag 11 december 2024 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
begint problematisch te worden...
zwaai ik mijn rugzak iets te wild recht, val ik bijna omver.
* side eyequote:
Nu het niet goor meer is moeten we het dan nu opeten?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht.. ik probeer iets nieuws
Mislukt het direct
Nee, want andere dingen zijn ook niet goor en die eten we ook niet opquote:Op woensdag 11 december 2024 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu het niet goor meer is moeten we het dan nu opeten?
Oh gelukkigquote:Op woensdag 11 december 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want andere dingen zijn ook niet goor en die eten we ook niet op
Ja, ik weet ook niet waar dit heen gaat
Gok, het tijdstipquote:
Ja, echt een opluchtingquote:
zn bed verkopenquote:
Kaiser Wilhelm I is not amused.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want andere dingen zijn ook niet goor en die eten we ook niet op
Ja, ik weet ook niet waar dit heen gaat
Kaiserbroodjesquote:Op woensdag 11 december 2024 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kaiser Wilhelm I is not amused.
[ afbeelding ]
is een gerecycleddequote:Op woensdag 11 december 2024 20:39 schreef gianni61 het volgende:
Een nieuwe Ts.
Is foqueville al in paniek?
wiequote:Op woensdag 11 december 2024 20:39 schreef gianni61 het volgende:
Een nieuwe Ts.
Tijd voor een muffin om van de schrik te bekomenquote:
Citroenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tijd voor een muffin om van de schrik te bekomen
Neequote:Op woensdag 11 december 2024 20:39 schreef gianni61 het volgende:
Een nieuwe Ts.
Check de UIquote:Op woensdag 11 december 2024 20:39 schreef gianni61 het volgende:
Een nieuwe Ts.
Nee speculaasquote:
Ah.quote:
Nee hoor is een oud bekende van de meeste van ons.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:39 schreef gianni61 het volgende:
Een nieuwe Ts.
Die zie ik mobiel nietquote:
Ik ken hem nietquote:Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor is een oud bekende van de meeste van ons.
Eh watquote:Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Geen WhatsApp instagram
We gaan eraan
lekker rustig juistquote:Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Geen WhatsApp instagram
We gaan eraan
Is vlinder weer overwerken ofzo.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ken hem niet
Ik vertrouw het niet.
Ergo:
LIJST
Die naam ken ik nog ergens vanquote:
Oke Gijs-Hendrik.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Balletje McBalleface is nog vrij
Ik hoorde laatst op m'n werk ook al dat ik hierom een goede echtgenoot zou zijn voor iemand. Iedereen heeft altijd geweldige ideeën om dat soort vervelende klusjes uit te besteden aan theoretische anderen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:DeZwabber, kijk nog iemand die altijd eet
je hebt de lapo, schiet eens opquote:Op woensdag 11 december 2024 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik hoorde laatst op m'n werk ook al dat ik hierom een goede echtgenoot zou zijn voor iemand. Iedereen heeft altijd geweldige ideeën om dat soort vervelende klusjes uit te besteden aan theoretische anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |