SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
SPOILER: moodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:27 schreef Crack_ het volgende:
Damn..SPOILER: moodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:27 schreef Crack_ het volgende:
Damn.SPOILER: moodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de matches?
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, veel was er niet voor nodig.
Bek dichtquote:Op woensdag 11 december 2024 15:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, bij mij moet er veel meer gebeuren om zo eng te kijken. Daar gaan we niet aan beginnen.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bek dicht
Of wacht, 'doe het zelf dan!!11111!!!'
Pizza!quote:Op woensdag 11 december 2024 15:56 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel zin om eten te bestellen maar ik weet niet wat.
met gorgonzolaquote:
Ja, dat is in Enschede ook zo. Het zijn grotendeels Turken, geloof ik.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:10 schreef Ama het volgende:
Wel jammer dat de helft van de eettenten op thuisbezorgd pizza en/of shoarma is.
We hebben nu ook een paar burger tentjes, dat is wel chill.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is in Enschede ook zo. Het zijn grotendeels Turken, geloof ik.
Hier ookquote:Op woensdag 11 december 2024 16:10 schreef Ama het volgende:
Wel jammer dat de helft van de eettenten op thuisbezorgd pizza en/of shoarma is.
Nu heb ik honger en ik ga pas na zeven uur eten.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben nu ook een paar burger tentjes, dat is wel chill.
Sorryquote:Op woensdag 11 december 2024 16:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu heb ik honger en ik ga pas na zeven uur eten.
SOWquote:Op woensdag 11 december 2024 15:41 schreef Recce het volgende:
[..]
ja en mensen willen het ook binnen half uurtje hebbenquote:Op woensdag 11 december 2024 16:18 schreef UitStraling het volgende:
Veel voedsel leent zich erg slecht om in het brommertje van Ali door de stad heen te tuffen, meer moet je dan ook niet verwachten.
Nou soms zijn ze ook wel te snel.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja en mensen willen het ook binnen half uurtje hebben
Want?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die hele voedselbezorgindustrie heb ik het idee dat we het beter aan banden kunnen leggen.
Bij Nederlanders staat de spaghetti binnen een half uurtje op tafel (tot walging der Italianen), in Italië staat een echt lekkere en authentieke Ragų alla Bolognese vanaf de ochtend al te stoven en te pruttelen.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:26 schreef Karzai het volgende:
er is nog weinig respect voor het ambacht koken
quote:Op woensdag 11 december 2024 16:33 schreef Haags het volgende:
Nog 10 dagen werken in 2024 en dan zit het jaar erop.
Nog maar 5 hierquote:Op woensdag 11 december 2024 16:33 schreef Haags het volgende:
Hier ookquote:Op woensdag 11 december 2024 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij Nederlanders staat de spaghetti binnen een half uurtje op tafel (tot walging der Italianen), in Italië staat een echt lekkere en authentieke Ragų alla Bolognesevanaf de ochtend al te stoven en te pruttelen.
ja ik vond het een treurig jaar wilders aan de macht en de engelbewaarder op 1quote:Op woensdag 11 december 2024 16:33 schreef Haags het volgende:
5 of 6 hier... even de vraag wat ze met mijn oudjaarsdag doenquote:
Zijn toch allemaal boeven en woonwagenbewoners en gitaarspelers en ramkrakers en coke-dealersquote:Op woensdag 11 december 2024 16:35 schreef Dven het volgende:
Stemming zit er op, PVV-motie heeft het niet gehaald. Vanaf 1 januari geen grenscontroles meer tussen Bulgarije, Roemenië en Griekenland
Had je er last van? Hier permanent grenscontroles maar heb er in 10+ jaar, en vaak meerdere keren per week de grens over, maar 1x last van gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:35 schreef Dven het volgende:
Stemming zit er op, PVV-motie heeft het niet gehaald. Vanaf 1 januari geen grenscontroles meer tussen Bulgarije, Roemenië en Griekenland
Ja bolognese staat minimaal 3-4u op het vuur hier, liefst nog wat langer als we de tijd hebben.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja?
Wist dit eerst ook niet maar dat smaakt echt zoveel lekkerder.
Weet je zeker dat je met je pilletjes gaat stoppen?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
ik heb me wel twee keer laten pijpen door een lekker wijf dat maakt het nog een beetje goed
ja dat weet ik zeker, ben er klaar mee, ik heb ook nog een drank en rook probleem waaraan ik moet werkenquote:Op woensdag 11 december 2024 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je met je pilletjes gaat stoppen?
's Zomers al eens langer dan vier uur voor een grens moeten wachten bij 40+ graden. Geen pretje. Verlies gemiddeld twee uur om naar Griekenland en weer terug te gaan. Ook voor het toerisme en de transportsector is dit een zucht van verlichting. In de zomer doet het vrachtverkeer er soms 48 uur over om de Bulgaars/Roemeense grens te kunnen passeren.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je er last van? Hier permanent grenscontroles maar heb er in 10+ jaar, en vaak meerdere keren per week de grens over, maar 1x last van gehad eigenlijk.
Maar als je je medicatie omlaag gooit wordt het toch ook lastiger om die andere problemen aan te pakken?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat weet ik zeker, ben er klaar mee, ik heb ook nog een drank en rook probleem waaraan ik moet werken
het versterkt elkaar he, we gaan met kleine stapjes vooruit
Ja het is ook niet zo dat de rest van de wereld heel lekker gaat of zo.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik vond het een treurig jaar wilders aan de macht en de engelbewaarder op 1
ajax bakt er ook niks van
ik heb het idee dat de medicatie helemaal niets doet, tis meer een mindset in mijn hoofdquote:Op woensdag 11 december 2024 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je je medicatie omlaag gooit wordt het toch ook lastiger om die andere problemen aan te pakken?
Nja kun je wel van de drank, drugs, nicotine en zelfbeklag af zijn dadelijk, stop eerst eens met vrouwen wijven noemen, dat lijkt me een belangrijkere stap naar een wat menswaardiger bestaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat weet ik zeker, ben er klaar mee, ik heb ook nog een drank en rook probleem waaraan ik moet werken
het versterkt elkaar he, we gaan met kleine stapjes vooruit
Met deze gasprijzen kan ik dat niet hoor.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja bolognese staat minimaal 3-4u op het vuur hier, liefst nog wat langer als we de tijd hebben.
Precies, er zijn zoveel leukere namen. Zoals gleufdieren.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja kun je wel van de drank, drugs, nicotine en zelfbeklag af zijn dadelijk, stop eerst eens met vrouwen wijven noemen, dat lijkt me een belangrijkere stap naar een wat menswaardiger bestaan.
zo zijn wij in amsterdamquote:Op woensdag 11 december 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja kun je wel van de drank, drugs, nicotine en zelfbeklag af zijn dadelijk, stop eerst eens met vrouwen wijven noemen, dat lijkt me een belangrijkere stap naar een wat menswaardiger bestaan.
Slecht voor de natuurquote:Op woensdag 11 december 2024 15:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, bij mij moet er veel meer gebeuren om zo eng te kijken. Daar gaan we niet aan beginnen.
8ghtquote:
Vind de huisarts het ook een goed idee dan om te minderen? Je moest vanmiddag heen zei je.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb het idee dat de medicatie helemaal niets doet, tis meer een mindset in mijn hoofd
dat jij dit zegt is wel komischquote:Op woensdag 11 december 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld genoeg seksshops in Amsterdam die die dingen wel verkopen hoor.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:52 schreef Karzai het volgende:
die vrouwen zijn net zo hoor, nemen ook geen blad voor de mond
voor fluwelen handschoentjes moet je hier niet zijn
Dit bedoel ik, thanks voor het voorbeeldquote:Op woensdag 11 december 2024 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet jij niet een keer aan de pillen?
Was dat toen niet bij Mono/Moira?quote:
Wie niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet jij niet een keer aan de pillen?
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Uh uhm. Jeetje weet ik veel. Ben jij Nick dan?
Nou ik weet niet maar ik moet aan de dierentuin denken en volgens mij sta ik ook op een foto met jou in de dierentuin samen met lompehork. Ik weet het eigenlijk wel zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Herkenbaar moment om trek te krijgen in een chocolaatjequote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik weet niet maar ik moet aan de dierentuin denken en volgens mij sta ik ook op een foto met jou in de dierentuin samen met lompehork. Ik weet het eigenlijk wel zeker.
Oh grappig, kan me geen dierentuinmeet meer herinnerenquote:Op woensdag 11 december 2024 17:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik weet niet maar ik moet aan de dierentuin denken en volgens mij sta ik ook op een foto met jou in de dierentuin samen met lompehork. Ik weet het eigenlijk wel zeker.
Ik weet het echt bijna zeker.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:23 schreef n0ra het volgende:
[..]
Oh grappig, kan me geen dierentuinmeet meer herinneren
Nee ik bedoel ik geloof je wel hoorquote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Of beter gezegd, krijg ze niet
Heb denk ik wat gemist mbt je uitslagen. Wat kwam er uit de tests?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Of beter gezegd, krijg ze niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sateschnitzel, gebakken aardappelpartjes en sla.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Herkenbaar moment om trek te krijgen in een chocolaatjewat at je?
[..]
super gemiddeldquote:Op woensdag 11 december 2024 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb denk ik wat gemist mbt je uitslagen. Wat kwam er uit de tests?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:27 schreef Recce het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Sla?! Enkel sla?! Ben je een konijn?!?!!?!??????????????quote:Op woensdag 11 december 2024 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sateschnitzel, gebakken aardappelpartjes en sla.
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
super gemiddeld![]()
Nou, fingers crossed dan maar dat je er iets mee kunt straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nice.quote:
Ja. Vielen mijn oren je niet op?quote:Op woensdag 11 december 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ze mag bij mij komen![]()
[..]
Sla?! Enkel sla?! Ben je een konijn?!?!!?!??????????????
22 graden in tha housequote:Op woensdag 11 december 2024 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Ok, verwarming gaat absoluut aan zo als ik weer thuis ben. Ik geef op.
17,2quote:
Zo koud is het hier nog nooit geweest :’)quote:Op woensdag 11 december 2024 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
17,2
Misschien dat de buren nog een bijdrage leveren tijdens mijn afwezigheid, maar zal wel niet genoeg zijn.
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je weigert nog steeds je verwarming aan te zetten?quote:Op woensdag 11 december 2024 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
17,2
Misschien dat de buren nog een bijdrage leveren tijdens mijn afwezigheid, maar zal wel niet genoeg zijn.
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
jeetje kom je nu opeens op voor vrouwen rechten ouwe pielen trekkerquote:Op woensdag 11 december 2024 17:40 schreef UitStraling het volgende:
Iraanse vrouwen kunnen de doodstraf of vijftien jaar cel krijgen als ze een nieuwe moraliteitswet overtreden.
Is de overtreding zodanig dat de vrouw schuldig wordt bevonden aan "verdorvenheid op aarde" dan kan diegene ter dood veroordeeld worden.
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat nog te denken om deze zomer naar het van moll fest te gaan maar het is er niet meer van gekomenquote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:44 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha, het was een test
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:48 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey![]()
quote:maar probeer eens?quote:Op woensdag 11 december 2024 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga dat alleen proberen op rol-afstand van de eerste hulp.Baby darling doll face honey![]()
Zouden jullie naar tijdelijke andere therapeut gaan als het echt niet goed zou gaan? Ik zou dat niet snel doen, denk ik
Baby darling doll face honey![]()
In een poging om wat af te vallen drink ik tijdelijk eigenlijk nauwelijks nog bier.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:54 schreef n0ra het volgende:
[..]
Zat nog te denken om deze zomer naar het van moll fest te gaan maar het is er niet meer van gekomen
Tijdelijk duurt inmiddels wel een beetje lang nu.
🐙![]()
Lees eens beterquote:Op woensdag 11 december 2024 17:45 schreef Ama het volgende:
[..]
En je weigert nog steeds je verwarming aan te zetten?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ja als het helpt en je goede adviezen krijgt zou ik dat wel doenquote:Op woensdag 11 december 2024 17:57 schreef Crack_ het volgende:
Zouden jullie naar tijdelijke andere therapeut gaan als het echt niet goed zou gaan? Ik zou dat niet snel doen, denk ik![]()
Slayquote:Op woensdag 11 december 2024 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In een poging om wat af te vallen drink ik tijdelijk eigenlijk nauwelijks nog bier.
Tijdelijk duurt inmiddels wel een beetje lang nu.
wel gezondOp woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Wat een kleintje was dat. Met zijn blauwe haar. Wel lieve jongen.
Op zondag 18 april 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou hij nog leven? oh, nee dus -O-![]()
Ik ook niet. Als is het alleen al omdat hulp vragen een probleem an sich is.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:57 schreef Crack_ het volgende:
Zouden jullie naar tijdelijke andere therapeut gaan als het echt niet goed zou gaan? Ik zou dat niet snel doen, denk ik🐙![]()
Als het echt niet goed zou gaan wel ja. Want wat heb je te verliezen? Worst case helpt het niks.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:57 schreef Crack_ het volgende:
Zouden jullie naar tijdelijke andere therapeut gaan als het echt niet goed zou gaan? Ik zou dat niet snel doen, denk ik![]()
Minder gerichte hulp is vaak beter dan geen hulp.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:57 schreef Crack_ het volgende:
Zouden jullie naar tijdelijke andere therapeut gaan als het echt niet goed zou gaan? Ik zou dat niet snel doen, denk ik
Dus denk dat ik het wel zou doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik waardeer het eigenlijk best wel dat ik niet in een rolstoel zit.quote:Maar voor jou is het een makkie toch?
![]()
Ik zou dat ook niet zo snel doen. Moeten therapeuten trouwens niet een vervanger hebben voor als ze op vakantie zijn? Of geldt dat alleen voor psychiaters?quote:Op woensdag 11 december 2024 17:57 schreef Crack_ het volgende:
Hoe is het met je vader tegenwoordig?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mis het wel een beetje, maar het was een van de makkelijkere dingen om mee te stoppen.Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
No contact omdat redenen.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:05 schreef n0ra het volgende:
[..]
Hoe is het met je vader tegenwoordig?🐙![]()
Ahhhhhh,,, sterkte en zoquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Ja goed ik ben tegenwoordig transgender en werk in het hoger onderwijsquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
jij?Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
dit is dus mijn legacy he,,, nou mooi is datquote:Op woensdag 11 december 2024 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen kent deze kloon schijnbaarOp woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Is Nora je nieuwe naam?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:11 schreef n0ra het volgende:
[..]
Ja goed ik ben tegenwoordig transgender en werk in het hoger onderwijsYour beauty never ever scared me.![]()
Hmm, dat wordt wel even wennen, dat had ik zo niet achter je gezocht.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:11 schreef n0ra het volgende:
[..]
Ja goed ik ben tegenwoordig transgender en werk in het hoger onderwijs
Hoger onderwijs.🐙![]()
Als ik mag zeggen van deze user wie het is dan ken je die persoon misschien ook wel.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen kent deze kloon schijnbaarYour beauty never ever scared me.![]()
ja en ik heb tietenquote:
maar ben wel non-binair anders ging het weer teveel op een hokje lijken.Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Ik niet, maar leef de helft van de tijd ook onder m'n rots.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen kent deze kloon schijnbaar![]()
het is mijn ui en sig als @Nattekat dan niet weet wie ik benquote:Op woensdag 11 december 2024 18:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik mag zeggen van deze user wie het is dan ken je die persoon misschien ook wel.
Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Supquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ja na wat tegenslag begin dit jaar qua gezondheid gaat het nu best wel weer goed met mij. 👌🏼quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ik heb ook geen ideequote:Op woensdag 11 december 2024 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet, maar leef de helft van de tijd ook onder m'n rots."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
hahaquote:Op woensdag 11 december 2024 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, dat wordt wel even wennen, dat had ik zo niet achter je gezocht.
Hoger onderwijs.Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
slayquote:Op woensdag 11 december 2024 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja na wat tegenslag begin dit jaar qua gezondheid gaat het nu best wel weer goed met mij. 👌🏼Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Is het de zoveelste rentree van Braddie?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen kent deze kloon schijnbaar![]()
Je quotte zelfs nog een bericht van mij dat ik Nick had gemeet.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:14 schreef n0ra het volgende:
[..]
het is mijn ui en sig als @:nattekat dan niet weet wie ik benYour beauty never ever scared me.![]()
niet tegen yvonne zeggen alsjeblieftquote:Op woensdag 11 december 2024 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het de zoveelste rentree van Braddie?Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Nee joh.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het de zoveelste rentree van Braddie?Your beauty never ever scared me.![]()
Ik zie dat mobiel niet haha.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:16 schreef Crack_ het volgende:
het is DrNick, als het geheim zou zijn zou ik je sig aanpassenYour beauty never ever scared me.![]()
is hetzelfde bericht als de quote waarmee hij dit topic binnen kwamquote:![]()
Ahja dat klinkt wel logischquote:Op woensdag 11 december 2024 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij leeft de helft van de tijd onder je dekentjes, dus begrijp dat wel
Misschien is dat voor jou ook een optie? Stuk comfortabeler en warmer dan rotsen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja is eigenlijk geen gek idee.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja dat klinkt wel logisch
Misschien is dat voor jou ook een optie? Stuk comfortabeler en warmer dan rotsen![]()
Kwiwi heeft een harig schilletje.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja dat klinkt wel logisch
Misschien is dat voor jou ook een optie? Stuk comfortabeler en warmer dan rotsen![]()
Ik weet ook niet wie DrNick isquote:Op woensdag 11 december 2024 18:16 schreef Crack_ het volgende:
het is DrNick, als het geheim zou zijn zou ik je sig aanpassen
*Slaat deken verder om zich heen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ik ging dus een nieuw account aanmaken hier
en dat moest handmatig worden geactiveerd
en ik kreeg een email met plaintext ww
en dat in 2024Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
t is wat mensenOp woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Oh lol.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is hetzelfde bericht als de quote waarmee hij dit topic binnen kwam![]()
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 18:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie DrNick is
*Slaat deken verder om zich heen
UI kwam me wel vaag bekend voor, maar m'n geheugen laat me in de steekquote:Op woensdag 11 december 2024 18:14 schreef n0ra het volgende:
[..]
het is mijn ui en sig als @:nattekat dan niet weet wie ik ben
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die naam ken ik.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:16 schreef Crack_ het volgende:
het is DrNick, als het geheim zou zijn zou ik je sig aanpassen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hoiiiiquote:
Wat vind je van de nieuwe intercityOp woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
En dan kan een neken niet?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi heeft een harig schilletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Net als je buren.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
UI kwam me wel vaag bekend voor, maar m'n geheugen laat me in de steek![]()
nick mag gewoon hoor, zo heette ik toch nooitquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie DrNick is
*Slaat deken verder om zich heen
*Legt deken over rots![]()
Ahhquote:Op woensdag 11 december 2024 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als is het alleen al omdat hulp vragen een probleem an sich is.maar ik zou het ook niet snel doen nee
quote:Op woensdag 11 december 2024 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het echt niet goed zou gaan wel ja. Want wat heb je te verliezen? Worst case helpt het niks.verstandigquote:Op woensdag 11 december 2024 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Minder gerichte hulp is vaak beter dan geen hulp.
Dus denk dat ik het wel zou doen.
quote:Op woensdag 11 december 2024 18:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik waardeer het eigenlijk best wel dat ik niet in een rolstoel zit.Maar voor jou is het een makkie toch?
of ik bedoel, absoluut
Hmmm, weet ik eigenlijk niet? Ze geven hier ook altijd wel opties trouwensquote:Op woensdag 11 december 2024 18:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet zo snel doen. Moeten therapeuten trouwens niet een vervanger hebben voor als ze op vakantie zijn? Of geldt dat alleen voor psychiaters?Baby darling doll face honey![]()
Weet je wel wie ik ben danquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nog niet ingezeten. Hoe is het met je DDR database?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:19 schreef n0ra het volgende:
[..]
Hoiiii
Wat vind je van de nieuwe intercitySalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
toch de leeftijd he,,,quote:Op woensdag 11 december 2024 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
UI kwam me wel vaag bekend voor, maar m'n geheugen laat me in de steekOp woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Oh oke oke. Niet iedereen vindt dat chill op zo'n moment dus ik probeerde er rekening mee te houden.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:19 schreef n0ra het volgende:
[..]
nick mag gewoon hoor, zo heette ik toch nooitYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan kan een neken niet?Neeeeee niet het scheermes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zich wel qua naam, maar we hebben nooit echt veel gepraat vgmquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
misschien is ze van goudquote:Op woensdag 11 december 2024 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi heeft een harig schilletje.
zijn er nog updates voor mijn excelsheet?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet ingezeten. Hoe is het met je DDR database?Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
nee wel liefquote:Op woensdag 11 december 2024 18:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh oke oke. Niet iedereen vindt dat chill op zo'n moment dus ik probeerde er rekening mee te houden.Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Hmm nou vooruitquote:
Morgen ook pas vers bedje
Zie je in de blender toch niets meer vanquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ah okequote:Op woensdag 11 december 2024 18:20 schreef n0ra het volgende:
[..]
Op zich wel qua naam, maar we hebben nooit echt veel gepraat vgm
Dan ligt het deze keer niet per se aan mij
Stiekem vind ik die lekkerderquote:
Ik merk nooit iets van het stookgedrag van mijn buren. Maar ik deel ook maar anderhalve meter muur.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien kom ik zo wel thuis in een sauna, je weet het niet.![]()
![]()
Ik heb kiepkluifjes in de oven gegooid
Kieeeeeeep.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb kiepkluifjes in de oven gegooid![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn buurvrouw stookt wel in de groepsapp.![]()
![]()
Ja mijn lul is 35 maten gegroeid.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:21 schreef n0ra het volgende:
[..]
zijn er nog updates voor mijn excelsheet?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Hmm, vind die al snel wat weeīg. Doe mij maar gewoon lekker die groenequote:Op woensdag 11 december 2024 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm had laatst de zespri gold pas ontdekt, en vind die toch wel lekkerder eigenlijk
je zou denken dat ie richting je pensioen eerder zou krimpenquote:Op woensdag 11 december 2024 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mijn lul is 35 maten gegroeid.Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Oh en hey @DeZwabber wat goed van het niet-drinkenmisschien is het een nieuwe (onbewuste) hype? Ik ben ook intens geminderd, is nu iets *speciaals* geworden
en volgens mij voor citizen.erased hetzelfde
Misschien toch even langs de dokter gaan danquote:Op woensdag 11 december 2024 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mijn lul is 35 maten gegroeid."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Losersquote:Op woensdag 11 december 2024 18:25 schreef Crack_ het volgende:
Oh en hey @:dezwabber wat goed van het niet-drinkenmisschien is het een nieuwe (onbewuste) hype? Ik ben ook intens geminderd, is nu iets *speciaals* geworden
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hmm, dat is soms wel zo. Had er laatst ook eentje en daarvan was het mondgevoel niet lekker frisquote:Op woensdag 11 december 2024 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, vind die al snel wat weeīg. Doe mij maar gewoon lekker die groene
Dat je nog kunt lopen..quote:Op woensdag 11 december 2024 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mijn lul is 35 maten gegroeid.![]()
![]()
Helemaal niet zelfs. Ben jaloers op mensen die nog drinkenquote:Al anderhalve maand geen druppel alcohol op.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
wow er zijn zelfs nieuwe emojis op fokOp woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Wat is een lulmaat eigenlijk?quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
oh, maar niet vrijwillig of waarom the sad face?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs. Ben jaloers op mensen die nog drinkenAl anderhalve maand geen druppel alcohol op.
Alleen in diameter.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:24 schreef n0ra het volgende:
[..]
je zou denken dat ie richting je pensioen eerder zou krimpen🐙![]()
een vriend waar je eigenlijk helemaal niks aan hebtquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
hoe weet jij dat??quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Omdat ik het warme gevoel van een flinke aangeschotenheid best misquote:Op woensdag 11 december 2024 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, maar niet vrijwillig of waarom the sad face?
Vanmiddag toen het hete spoelprogramma die de installatiemeneer had aangezet klaar was kreeg ik het deurtje niet open
Dus meteen dat ding aan en uit, alle knopjes indrukken en draaien en waarom gaat dat ding nou niet open??!?!
Pas daarna zag ik dat er nog water in de trommel stond.
Boekje erbij gepakt. Blijkbaar is er een instelling dat ie niet centrifugeert en afpompt voor wanneer je niet direct je was gaat ophangen oid. En je kan dan het programma hervatten en dan doet ie dat alsnog.
Maarja, ik had alle instellingen natuurlijk al vernaggeld dus moest opzoek naar hoe ik het kon laten afpompen.
Uiteindelijk maar het kortste koude programma gedaan dat ik kon vinden (spoelen 11 minuten).
En daarna ging het deurtje wel normaal open
#wassenmetess"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
vaak heb je toch gewoon een optie om alleen af te pompen?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:29 schreef essnhills het volgende:
Vanmiddag toen het hete spoelprogramma die de installatiemeneer had aangezet klaar was kreeg ik het deurtje niet open
Dus meteen dat ding aan en uit, alle knopjes indrukken en draaien en waarom gaat dat ding nou niet open??!?!
Boekje erbij gepakt. Blijkbaar is er een instelling dat ie niet centrifugeert en afpompt voor wanneer je niet direct je was gaat ophangen oid. En je kan dan het programma hervatten en dan doet ie dat alsnog.
Maarja, ik had alle instellingen natuurlijk al vernaggeld dus moest opzoek naar hoe ik het kon laten afpompen.
Uiteindelijk maar het kortste koude programma gedaan dat ik kon vinden (spoelen 11 minuten).
#wassenmetessOp woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Maaarrr?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat ik het warme gevoel van een flinke aangeschotenheid best misBaby darling doll face honey![]()
Kom ik aankakken met m'n maatje 0,75quote:Op woensdag 11 december 2024 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maat 1 is 30cm, het FOK!minimum. En dan gaat het per maat met 10cm omhoog.
Huehue, omhoog.
eyyyyyyyyyquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Ja, ik zou af en toe nog wel eens wat bijzonders willen proberen. Of als ik eens iets sociaals doe. Maar dat gebeurt misschien twee keer per jaar, dus dat valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:25 schreef Crack_ het volgende:
Oh en hey @:dezwabber wat goed van het niet-drinkenmisschien is het een nieuwe (onbewuste) hype? Ik ben ook intens geminderd, is nu iets *speciaals* geworden
🐙![]()
liessepies liesert liesje mn liefjeOp woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
In boekvorm zou ik dit zonder ook maar een seconde te twijfelen gekocht hebben.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:29 schreef essnhills het volgende:
#wassenmetess"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Een rolmaat in je broekquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 11 december 2024 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom ik aankakken met m'n maatje 0,75quote:![]()
Ja die kon ik dus niet vindenquote:Op woensdag 11 december 2024 18:29 schreef n0ra het volgende:
[..]
vaak heb je toch gewoon een optie om alleen af te pompen?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ah, dan drink je écht nog maar heel weinig inderdaadquote:Op woensdag 11 december 2024 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik zou af en toe nog wel eens wat bijzonders willen proberen. Of als ik eens iets sociaals doe. Maar dat gebeurt misschien twee keer per jaar, dus dat valt allemaal wel mee.
Welke? Wie???quote:Op woensdag 11 december 2024 18:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoooi! Alles goed? Laatst nog dat topic van die straat van Joezi terug zitten lezen.Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb een heel spannend levenquote:Op woensdag 11 december 2024 18:30 schreef Dven het volgende:
[..]
In boekvorm zou ik dit zonder ook maar een seconde te twijfelen gekocht hebben.
Geen maar, lever moest ook een keertje met vakantie en blijkbaar heeft 'ie er direct een flinke sabbatical van gemaakt.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
IN ieder geval beter dan een rolmops in je broekquote:
Uhuh..quote:Op woensdag 11 december 2024 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht. Ho. Stop. Dit gifje insinueert misschien toch iets anders dan wat ik eigenlijk bedoelde."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Heb je meteen @EttovonBelgie in je broek hangenquote:Op woensdag 11 december 2024 18:31 schreef Dven het volgende:
[..]
IN ieder geval beter dan een rolmops in je broek"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
oooooohhhhquote:Op woensdag 11 december 2024 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja met die a4tjes en die hartjesballonnen toch?
jaaaaaa
dat zegt mij wel iets vaag ergens, kan me beter herinneren dat ik toen naar amersfoort ging voor iets met rockfireOp woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Of hoe dat ook heet"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
was ie toen niet jarigOp woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Ben trots op je lever, verstandige jongenquote:Op woensdag 11 december 2024 18:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen maar, lever moest ook een keertje met vakantie en blijkbaar heeft 'ie er direct een flinke sabbatical van gemaakt.die hersenen kunnen wel wachten, pussies
Dan doneer ik 'm per direct aan de wetenschapquote:Op woensdag 11 december 2024 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je meteen @:EttovonBelgie in je broek hangen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Daar kwam toch al niets meer van terecht, de lever maakt nog een klein kansjequote:Op woensdag 11 december 2024 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben trots op je lever, verstandige jongendie hersenen kunnen wel wachten, pussies
Rockfire ging trouwen, die hartjes waren ook tof idd, ik ze maken, jij ze brengen, de buuurvrouw ze snachts in de tuin zetten.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:32 schreef n0ra het volgende:
[..]
oooooohhhh
jaaaaaa
dat zegt mij wel iets vaag ergens, kan me beter herinneren dat ik toen naar amersfoort ging voor iets met rockfire
En met Joezi kwam je het op Den Haag ophalen en toen in Arnhem zijn straat versieren voor mij vanwege valentijnsdag.![]()
Ja dat kan wel idd. volgens mij sprak ik joezi nooit echt dus kan ik me er daarom weinig van herinnerenquote:Op woensdag 11 december 2024 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rockfire ging trouwen, die hartjes waren ook tof idd, ik ze maken, jij ze brengen, de buuurvrouw ze snachts in de tuin zetten.
En met Joezi kwam je het op Den Haag ophalen en toen in Arnhem zijn straat versieren voor mij vanwege valentijnsdag.Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
aangenaamquote:Op woensdag 11 december 2024 18:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klarabelle Ignatia Gwendoline Theresia Valentine BeaOp woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Nee klopt, je kende hem amper maar deed dat toen voor mij.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:35 schreef n0ra het volgende:
[..]
Ja dat kan wel idd. volgens mij sprak ik joezi nooit echt dus kan ik me er daarom weinig van herinneren![]()
![]()
Ik moest wat met mijn weekenden hequote:Op woensdag 11 december 2024 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee klopt, je kende hem amper maar deed dat toen voor mij.
Leuk je weer eens hier tegen te komen Nick!
Ik ga even een dutje doen, de kinders waren hyper vandaag.![]()
Ja jij ook, slaap lekkerquote:Op woensdag 11 december 2024 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk je weer eens hier tegen te komen Nick!
Ik ga even een dutje doen, de kinders waren hyper vandaag.Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Altijd leuk, heb de foto's van maart 2015 (?) bij bart nog ergensquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Ja dat was wel een mooie ja.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:38 schreef Ygritte het volgende:
Joezi hall0n ball0n was wel beste lies actie ongeveer
Al vond ik die met die fles voor Pezu ook leuk omdat Joez en ik toen zoveel lol hadden met voorbereiden.![]()
We hadden toch ook een Harlem shake?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:38 schreef n0ra het volgende:
[..]
Altijd leuk, heb de foto's van maart 2015 (?) bij bart nog ergens![]()
![]()
ik heb die video nog!!!!quote:Op woensdag 11 december 2024 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hadden toch ook een Harlem shake?Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Die Fok stok in Vlissingen heb ik mij ook dood om gelachen toen.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was wel een mooie ja.
Al vond ik die met die fles voor Pezu ook leuk omdat Joez en ik toen zoveel lol hadden met voorbereiden.
Trusten!![]()
![]()
Ik ben hem nog wel eens gaan ophalen in Den Helderquote:Op woensdag 11 december 2024 18:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die Fok stok in Vlissingen heb ik mij ook dood om gelachen toen.
Trusten!Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
vanuit zeelandOp woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Idee was om jem ergens neer te leggen waar we allemaal op een webcam konden loeren. Zat BDS daar vet verdacht te doen op een bankje en stopte er ineens een politieauto![]()
![]()
Whoop, whoop, it's the sound of the police!quote:Op woensdag 11 december 2024 18:46 schreef Ygritte het volgende:
Idee was om jem ergens neer te leggen waar we allemaal op een webcam konden loeren. Zat BDS daar vet verdacht te doen op een bankje en stopte er ineens een politieauto![]()
Jammer dat dat niet een of andere expansie van een gore afkorting is of zoquote:Op woensdag 11 december 2024 18:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klarabelle Ignatia Gwendoline Theresia Valentine BeaSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
hahaquote:Op woensdag 11 december 2024 18:46 schreef Ygritte het volgende:
Idee was om jem ergens neer te leggen waar we allemaal op een webcam konden loeren. Zat BDS daar vet verdacht te doen op een bankje en stopte er ineens een politieauto
waakzaam en dienstbaarOp woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
geweldigOp woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Ysbrandina Gwendoline Rhodesia Ignatia Theresia Theofredine Eugeniequote:Op woensdag 11 december 2024 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet een of andere expansie van een gore afkorting is of zo![]()
![]()
Handige functie wel, op zichquote:Op woensdag 11 december 2024 18:29 schreef essnhills het volgende:
#wassenmetess![]()
![]()
Ik had in m'n eerste winter onderburen die echt geweldig stookten. Merkte het enorm toen zij eruit waren.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merk nooit iets van het stookgedrag van mijn buren. Maar ik deel ook maar anderhalve meter muur.
Afgelopen winter stookte niemand omdat duur, dus ik ben snel tevreden nu.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
@essnhills
Mag toch aannemen dat je ook een optie hebt dat hij wel in 1 keer door gaat?
Moet er niet aan denken dat ik tussendoor naar de machine moet om het vervolgprogramma aan te zetten.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Stokfokquote:Op woensdag 11 december 2024 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De goede oude tijd
Voordat die reeks bergafwaarts ging.
StokFuckOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
had een chinese bovenbuur die de thermostaat op 28 had staan of zo, het plafond was warm in ieder gevalOp woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Bestaat het überhaupt nog?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De goede oude tijd
Voordat die reeks bergafwaarts ging.![]()
had toen 2 dagen de verwarming aanOp woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Zou hij nog leven? oh, nee dus -O-
Forum Opties Forumhop: Hop naar: