SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
SPOILER: moodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:27 schreef Crack_ het volgende:
Damn..SPOILER: moodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:27 schreef Crack_ het volgende:
Damn.SPOILER: moodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de matches?
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, veel was er niet voor nodig.
Bek dichtquote:Op woensdag 11 december 2024 15:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, bij mij moet er veel meer gebeuren om zo eng te kijken. Daar gaan we niet aan beginnen.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bek dicht
Of wacht, 'doe het zelf dan!!11111!!!'
Pizza!quote:Op woensdag 11 december 2024 15:56 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel zin om eten te bestellen maar ik weet niet wat.
met gorgonzolaquote:
Ja, dat is in Enschede ook zo. Het zijn grotendeels Turken, geloof ik.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:10 schreef Ama het volgende:
Wel jammer dat de helft van de eettenten op thuisbezorgd pizza en/of shoarma is.
We hebben nu ook een paar burger tentjes, dat is wel chill.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is in Enschede ook zo. Het zijn grotendeels Turken, geloof ik.
Hier ookquote:Op woensdag 11 december 2024 16:10 schreef Ama het volgende:
Wel jammer dat de helft van de eettenten op thuisbezorgd pizza en/of shoarma is.
Nu heb ik honger en ik ga pas na zeven uur eten.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben nu ook een paar burger tentjes, dat is wel chill.
Sorryquote:Op woensdag 11 december 2024 16:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu heb ik honger en ik ga pas na zeven uur eten.
SOWquote:Op woensdag 11 december 2024 15:41 schreef Recce het volgende:
[..]
ja en mensen willen het ook binnen half uurtje hebbenquote:Op woensdag 11 december 2024 16:18 schreef UitStraling het volgende:
Veel voedsel leent zich erg slecht om in het brommertje van Ali door de stad heen te tuffen, meer moet je dan ook niet verwachten.
Nou soms zijn ze ook wel te snel.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja en mensen willen het ook binnen half uurtje hebben
Want?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die hele voedselbezorgindustrie heb ik het idee dat we het beter aan banden kunnen leggen.
Bij Nederlanders staat de spaghetti binnen een half uurtje op tafel (tot walging der Italianen), in Italië staat een echt lekkere en authentieke Ragù alla Bolognese vanaf de ochtend al te stoven en te pruttelen.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:26 schreef Karzai het volgende:
er is nog weinig respect voor het ambacht koken
quote:Op woensdag 11 december 2024 16:33 schreef Haags het volgende:
Nog 10 dagen werken in 2024 en dan zit het jaar erop.
Nog maar 5 hierquote:Op woensdag 11 december 2024 16:33 schreef Haags het volgende:
Hier ookquote:Op woensdag 11 december 2024 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij Nederlanders staat de spaghetti binnen een half uurtje op tafel (tot walging der Italianen), in Italië staat een echt lekkere en authentieke Ragù alla Bolognesevanaf de ochtend al te stoven en te pruttelen.
ja ik vond het een treurig jaar wilders aan de macht en de engelbewaarder op 1quote:Op woensdag 11 december 2024 16:33 schreef Haags het volgende:
5 of 6 hier... even de vraag wat ze met mijn oudjaarsdag doenquote:
Zijn toch allemaal boeven en woonwagenbewoners en gitaarspelers en ramkrakers en coke-dealersquote:Op woensdag 11 december 2024 16:35 schreef Dven het volgende:
Stemming zit er op, PVV-motie heeft het niet gehaald. Vanaf 1 januari geen grenscontroles meer tussen Bulgarije, Roemenië en Griekenland
Had je er last van? Hier permanent grenscontroles maar heb er in 10+ jaar, en vaak meerdere keren per week de grens over, maar 1x last van gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:35 schreef Dven het volgende:
Stemming zit er op, PVV-motie heeft het niet gehaald. Vanaf 1 januari geen grenscontroles meer tussen Bulgarije, Roemenië en Griekenland
Ja bolognese staat minimaal 3-4u op het vuur hier, liefst nog wat langer als we de tijd hebben.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja?
Wist dit eerst ook niet maar dat smaakt echt zoveel lekkerder.
Weet je zeker dat je met je pilletjes gaat stoppen?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
ik heb me wel twee keer laten pijpen door een lekker wijf dat maakt het nog een beetje goed
ja dat weet ik zeker, ben er klaar mee, ik heb ook nog een drank en rook probleem waaraan ik moet werkenquote:Op woensdag 11 december 2024 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je met je pilletjes gaat stoppen?
's Zomers al eens langer dan vier uur voor een grens moeten wachten bij 40+ graden. Geen pretje. Verlies gemiddeld twee uur om naar Griekenland en weer terug te gaan. Ook voor het toerisme en de transportsector is dit een zucht van verlichting. In de zomer doet het vrachtverkeer er soms 48 uur over om de Bulgaars/Roemeense grens te kunnen passeren.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je er last van? Hier permanent grenscontroles maar heb er in 10+ jaar, en vaak meerdere keren per week de grens over, maar 1x last van gehad eigenlijk.
Maar als je je medicatie omlaag gooit wordt het toch ook lastiger om die andere problemen aan te pakken?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat weet ik zeker, ben er klaar mee, ik heb ook nog een drank en rook probleem waaraan ik moet werken
het versterkt elkaar he, we gaan met kleine stapjes vooruit
Ja het is ook niet zo dat de rest van de wereld heel lekker gaat of zo.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik vond het een treurig jaar wilders aan de macht en de engelbewaarder op 1
ajax bakt er ook niks van
ik heb het idee dat de medicatie helemaal niets doet, tis meer een mindset in mijn hoofdquote:Op woensdag 11 december 2024 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je je medicatie omlaag gooit wordt het toch ook lastiger om die andere problemen aan te pakken?
Nja kun je wel van de drank, drugs, nicotine en zelfbeklag af zijn dadelijk, stop eerst eens met vrouwen wijven noemen, dat lijkt me een belangrijkere stap naar een wat menswaardiger bestaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat weet ik zeker, ben er klaar mee, ik heb ook nog een drank en rook probleem waaraan ik moet werken
het versterkt elkaar he, we gaan met kleine stapjes vooruit
Met deze gasprijzen kan ik dat niet hoor.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja bolognese staat minimaal 3-4u op het vuur hier, liefst nog wat langer als we de tijd hebben.
Precies, er zijn zoveel leukere namen. Zoals gleufdieren.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja kun je wel van de drank, drugs, nicotine en zelfbeklag af zijn dadelijk, stop eerst eens met vrouwen wijven noemen, dat lijkt me een belangrijkere stap naar een wat menswaardiger bestaan.
zo zijn wij in amsterdamquote:Op woensdag 11 december 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja kun je wel van de drank, drugs, nicotine en zelfbeklag af zijn dadelijk, stop eerst eens met vrouwen wijven noemen, dat lijkt me een belangrijkere stap naar een wat menswaardiger bestaan.
Slecht voor de natuurquote:Op woensdag 11 december 2024 15:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, bij mij moet er veel meer gebeuren om zo eng te kijken. Daar gaan we niet aan beginnen.
8ghtquote:
Vind de huisarts het ook een goed idee dan om te minderen? Je moest vanmiddag heen zei je.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb het idee dat de medicatie helemaal niets doet, tis meer een mindset in mijn hoofd
dat jij dit zegt is wel komischquote:Op woensdag 11 december 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld genoeg seksshops in Amsterdam die die dingen wel verkopen hoor.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:52 schreef Karzai het volgende:
die vrouwen zijn net zo hoor, nemen ook geen blad voor de mond
voor fluwelen handschoentjes moet je hier niet zijn
Dit bedoel ik, thanks voor het voorbeeldquote:Op woensdag 11 december 2024 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet jij niet een keer aan de pillen?
Was dat toen niet bij Mono/Moira?quote:
Wie niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet jij niet een keer aan de pillen?
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Uh uhm. Jeetje weet ik veel. Ben jij Nick dan?
Nou ik weet niet maar ik moet aan de dierentuin denken en volgens mij sta ik ook op een foto met jou in de dierentuin samen met lompehork. Ik weet het eigenlijk wel zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Herkenbaar moment om trek te krijgen in een chocolaatjequote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik weet niet maar ik moet aan de dierentuin denken en volgens mij sta ik ook op een foto met jou in de dierentuin samen met lompehork. Ik weet het eigenlijk wel zeker.
Oh grappig, kan me geen dierentuinmeet meer herinnerenquote:Op woensdag 11 december 2024 17:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik weet niet maar ik moet aan de dierentuin denken en volgens mij sta ik ook op een foto met jou in de dierentuin samen met lompehork. Ik weet het eigenlijk wel zeker.
Ik weet het echt bijna zeker.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:23 schreef n0ra het volgende:
[..]
Oh grappig, kan me geen dierentuinmeet meer herinneren
Nee ik bedoel ik geloof je wel hoorquote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Of beter gezegd, krijg ze niet
Heb denk ik wat gemist mbt je uitslagen. Wat kwam er uit de tests?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Of beter gezegd, krijg ze niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |