SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
SPOILER: moodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:27 schreef Crack_ het volgende:
Damn..SPOILER: moodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:27 schreef Crack_ het volgende:
Damn.SPOILER: moodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de matches?
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, veel was er niet voor nodig.
Bek dichtquote:Op woensdag 11 december 2024 15:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, bij mij moet er veel meer gebeuren om zo eng te kijken. Daar gaan we niet aan beginnen.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bek dicht
Of wacht, 'doe het zelf dan!!11111!!!'
Pizza!quote:Op woensdag 11 december 2024 15:56 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel zin om eten te bestellen maar ik weet niet wat.
met gorgonzolaquote:
Ja, dat is in Enschede ook zo. Het zijn grotendeels Turken, geloof ik.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:10 schreef Ama het volgende:
Wel jammer dat de helft van de eettenten op thuisbezorgd pizza en/of shoarma is.
We hebben nu ook een paar burger tentjes, dat is wel chill.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is in Enschede ook zo. Het zijn grotendeels Turken, geloof ik.
Hier ookquote:Op woensdag 11 december 2024 16:10 schreef Ama het volgende:
Wel jammer dat de helft van de eettenten op thuisbezorgd pizza en/of shoarma is.
Nu heb ik honger en ik ga pas na zeven uur eten.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben nu ook een paar burger tentjes, dat is wel chill.
Sorryquote:Op woensdag 11 december 2024 16:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu heb ik honger en ik ga pas na zeven uur eten.
SOWquote:Op woensdag 11 december 2024 15:41 schreef Recce het volgende:
[..]
ja en mensen willen het ook binnen half uurtje hebbenquote:Op woensdag 11 december 2024 16:18 schreef UitStraling het volgende:
Veel voedsel leent zich erg slecht om in het brommertje van Ali door de stad heen te tuffen, meer moet je dan ook niet verwachten.
Nou soms zijn ze ook wel te snel.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja en mensen willen het ook binnen half uurtje hebben
Want?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die hele voedselbezorgindustrie heb ik het idee dat we het beter aan banden kunnen leggen.
Bij Nederlanders staat de spaghetti binnen een half uurtje op tafel (tot walging der Italianen), in Italië staat een echt lekkere en authentieke Ragù alla Bolognese vanaf de ochtend al te stoven en te pruttelen.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:26 schreef Karzai het volgende:
er is nog weinig respect voor het ambacht koken
quote:Op woensdag 11 december 2024 16:33 schreef Haags het volgende:
Nog 10 dagen werken in 2024 en dan zit het jaar erop.
Nog maar 5 hierquote:Op woensdag 11 december 2024 16:33 schreef Haags het volgende:
Hier ookquote:Op woensdag 11 december 2024 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij Nederlanders staat de spaghetti binnen een half uurtje op tafel (tot walging der Italianen), in Italië staat een echt lekkere en authentieke Ragù alla Bolognesevanaf de ochtend al te stoven en te pruttelen.
ja ik vond het een treurig jaar wilders aan de macht en de engelbewaarder op 1quote:Op woensdag 11 december 2024 16:33 schreef Haags het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |