SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Wat een kleintje was dat. Met zijn blauwe haar. Wel lieve jongen.
Op zondag 18 april 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou hij nog leven? oh, nee dus -O-
ah woon je schuin onder nattekat? zijn buren hebben saunaquote:Op woensdag 11 december 2024 19:05 schreef n0ra het volgende:
had een chinese bovenbuur die de thermostaat op 28 had staan of zo, het plafond was warm in ieder geval
Maar hij doet het wel?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:29 schreef essnhills het volgende:
Vanmiddag toen het hete spoelprogramma die de installatiemeneer had aangezet klaar was kreeg ik het deurtje niet open
Dus meteen dat ding aan en uit, alle knopjes indrukken en draaien en waarom gaat dat ding nou niet open??!?!
Pas daarna zag ik dat er nog water in de trommel stond.
Boekje erbij gepakt. Blijkbaar is er een instelling dat ie niet centrifugeert en afpompt voor wanneer je niet direct je was gaat ophangen oid. En je kan dan het programma hervatten en dan doet ie dat alsnog.
Maarja, ik had alle instellingen natuurlijk al vernaggeld dus moest opzoek naar hoe ik het kon laten afpompen.
Uiteindelijk maar het kortste koude programma gedaan dat ik kon vinden (spoelen 11 minuten).
En daarna ging het deurtje wel normaal open
#wassenmetess
Ik heb geen context hier dus, ehh.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:04 schreef Nizno het volgende:
@:essnhills
Mag toch aannemen dat je ook een optie hebt dat hij wel in 1 keer door gaat?
Moet er niet aan denken dat ik tussendoor naar de machine moet om het vervolgprogramma aan te zetten.
Het is hier al weken 21,5quote:Op woensdag 11 december 2024 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had in m'n eerste winter onderburen die echt geweldig stookten. Merkte het enorm toen zij eruit waren.
Afgelopen winter stookte niemand omdat duur, dus ik ben snel tevreden nu.
in de abo beschikbare layout kun je zelfs ipv alleen duimpjes ook hartjes en smilies gevenquote:
moet je even de post lezen boven je waar LTetc het bericht van essie quotequote:Op woensdag 11 december 2024 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen context hier dus, ehh.
Huehuehue.
nou die bovenburen toen, had tot februari de ramen open en het was nog steeds 21 graden binnenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker even aan je plafond voelen iedere dag jatogg
hou op hoorquote:Op woensdag 11 december 2024 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de abo beschikbare layout kun je zelfs ipv alleen duimpjes ook hartjes en smilies geven
+- 2018 denk ik, en tussendoor 1 keer misschien?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen idee, al een tijdje.
Hoe lang ben je niet geweest?
We like to like it like it
neuj ik blijf hier nog gewoon ff postenquote:
Oh wacht… moet ik een abo?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de abo beschikbare layout kun je zelfs ipv alleen duimpjes ook hartjes en smilies geven
vooruitquote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik blijf hier nog gewoon ff posten
ZEER BELANGRIJKE INFOquote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mailtje van Tix "UW TERUGVLUCHT IS GEWIJZIGD"
we komen 5 minuten vroeger aan op Schiphol.
Eind mei.
heb de like alerts uitgezetquote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef n0ra het volgende:
[..]
+- 2018 denk ik, en tussendoor 1 keer misschien?
je moet nietsquote:
Misschien zit het in fles z’n cijfergeheugenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef n0ra het volgende:
[..]
+- 2018 denk ik, en tussendoor 1 keer misschien?
kun je wel tijdig je chauffeur op de hoogte stellen dat hij 5min eerder aanwezig moet zijnquote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Eind mei.
Jahoor, is een speciale instelling die je aan moet zettenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:04 schreef Nizno het volgende:
@:essnhills
Mag toch aannemen dat je ook een optie hebt dat hij wel in 1 keer door gaat?
Moet er niet aan denken dat ik tussendoor naar de machine moet om het vervolgprogramma aan te zetten.
De werkelijke tijd kan toch alles van drie kwartier vroeger tot een dag later zijn dus de toegevoegde waarde van deze mail is nul.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je wel tijdig je chauffeur op de hoogte stellen dat hij 5min eerder aanwezig moet zijn
Jaaaaquote:
Ja maar.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je even de post lezen boven je waar LTetc het bericht van essie quote
Doet ie vast bij iedereen ‘per ongeluk expres’quote:Op woensdag 11 december 2024 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jahoor, is een speciale instelling die je aan moet zetten
En om duistere redenen had de installatiemeneer dat gedaan
ergens in 2020quote:Op woensdag 11 december 2024 19:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien zit het in fles z’n cijfergeheugen
De komende dagen non-stop wassenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa
Witte was net gedraaid en opgehangen
Kan je je boekje weer herdrukken.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Eind mei.
ja de was zat tot aan het plafond in de wasmand dus dat is tot en met 31 december hard werken voor essiequote:
'es kijke of da vrouwke da snap', en dan hopen dat ze gaan bellen en extra voorrijkosten in rekening kunnen brengen zekerquote:Op woensdag 11 december 2024 19:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doet ie vast bij iedereen ‘per ongeluk expres’
Eind mei. Dus zo ver ben ik nog lang niet.quote:
Blij worden van een nieuwe wasmachine is wel soort van het ultieme ‘volwassen iets’quote:Op woensdag 11 december 2024 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa
Witte was net gedraaid en opgehangen
Morgen beddengoed wassenquote:
benen scheren!!quote:Op woensdag 11 december 2024 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Morgen beddengoed wassen
En dan morgenavond vers bedje
Jaquote:Op woensdag 11 december 2024 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blij worden van een nieuwe wasmachine is wel soort van het ultieme ‘volwassen iets’![]()
Als je het er dan uit haalt is ook ineens een hele nieuwe en betere ervaring (tenminste dat houd je jezelf voor)
@kwiwiquote:
Oh dat hebben wij met de laadpaal. Daar willen ze iets van komen fixen maar willen ze niet vertellen wat ze dan precies komen fixen maar ‘het kost sowieso 200 euro voorrijkosten’. Ja doeiiiii zoek het uit! (Hij werkt gewoon wel als je hem met home assistant aanzet)quote:Op woensdag 11 december 2024 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'es kijke of da vrouwke da snap', en dan hopen dat ze gaan bellen en extra voorrijkosten in rekening kunnen brengen zeker
Dat zou ik ook zeer kloten vindenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maargoed, een aantal weken een stukke wasmachine is ook wel echt klote
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:17 schreef LTVDK het volgende:
Heb vandaag geloof ik een stroomstoring gehad thuis, de klok op de oven was gereset en de wekker boven ook
Ja kan er niks over vinden, dus zal wel niet heel ernstig zijn geweest?quote:
hangt dat hier mee samen hangen?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:17 schreef LTVDK het volgende:
Heb vandaag geloof ik een stroomstoring gehad thuis, de klok op de oven was gereset en de wekker boven ook
Neem aan van niet, het is echt een stroomstoring geweest, de stroom is er in ieder geval rond 14.00 uur weer opgegaan volgens mijn wekkerquote:Op woensdag 11 december 2024 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
hangt dat hier mee samen hangen?
NWS / Grote storing bij Whatsapp, Facebook en Insta
zou ook wel knap lullig zijn als elke online storing problemen in huis veroorzaaktquote:Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem aan van niet, het is echt een stroomstoring geweest, de stroom is er in ieder geval rond 14.00 uur weer opgegaan volgens mijn wekker
Nee dan wss maar een kortjrquote:Op woensdag 11 december 2024 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan er niks over vinden, dus zal wel niet heel ernstig zijn geweest?
Ze zijn hier in heel het dorp wel enthousiast overal kabels aan het aanleggen, volgens mijn de glasvezel van de kpn dit keer. Hier in de straat nog niet maar ze zullen wel ergens een verdeelkast hebben gesloopt ofzo.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ook wel knap lullig zijn als elke online storing problemen in huis veroorzaakt
Geniet ervan.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'es kijke of da vrouwke da snap', en dan hopen dat ze gaan bellen en extra voorrijkosten in rekening kunnen brengen zeker
Was lekkerquote:
Gelukkig heb je het zelf opgelostquote:
of hij zocht een reden om terug te kunnen komen omdat hij je leuk vindtquote:
Want ik kan boekjes lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
of hij zocht een reden om terug te kunnen komen omdat hij je leuk vindt
naja je hebt hem niet nodig dusquote:Op woensdag 11 december 2024 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij was anders niet supervriendelijk
Wel eerder aan de telefoon dat ze er bijna waren
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want ik kan boekjes lezen
Instructieboekjes lezen, dat doet toch niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee altijd pas als er iets misgaat tochquote:Op woensdag 11 december 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Instructieboekjes lezen, dat doet toch niemand
Om te controleren of je vader wel met alle chocolaatjes en nougat thuis kwam natuurlijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:27 schreef essnhills het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag 37 jaar getrouwd![]()
Had chocolaatjes en nougat gehaald, en dat meegegeven aan mijn vader vanmiddag
En daarna mijn moeder gebeld
En dan ligt dat boekje meestal al in de papierbakquote:Op woensdag 11 december 2024 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee altijd pas als er iets misgaat toch
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om te controleren of je vader wel met alle chocolaatjes en nougat thuis kwam natuurlijk.
Nee dat wist ik al welquote:Op woensdag 11 december 2024 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om te controleren of je vader wel met alle chocolaatjes en nougat thuis kwam natuurlijk.
Crackadelicquote:Op woensdag 11 december 2024 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
hahahaha, mijn zus was zo'n type die stiekem zelf de merci op at die voor de juf was bedoeld![]()
wat een fijne matchquote:Op woensdag 11 december 2024 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat wist ik al wel
Want had melk én pure chocola gehaald. En nougat met een laagje puur en eentje zonder. Want mijn moeder houdt niet van puur en mijn vader niet van melkchocola
Dus de helft ging wel thuiskomen
Gelukkig ben ik lui dus lag alles nog op de wasmachinequote:Op woensdag 11 december 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan ligt dat boekje meestal al in de papierbak
Risicospreidingquote:Op woensdag 11 december 2024 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat wist ik al wel
Want had melk én pure chocola gehaald. En nougat met een laagje puur en eentje zonder. Want mijn moeder houdt niet van puur en mijn vader niet van melkchocola
Dus de helft ging wel thuiskomen
Gelukkig niet er inquote:Op woensdag 11 december 2024 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik lui dus lag alles nog op de wasmachine
Blijkbaar werkt het wel. Zulke verschillende smaken en al 37 jaar getrouwdquote:
Nee dat was wel lastig geweest, want ik kreeg het deurtje niet openquote:
Joequote:Op woensdag 11 december 2024 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
hahahaha, mijn zus was zo'n type die stiekem zelf de merci op at die voor de juf was bedoeld![]()
Huehue?quote:
Zit er nog steeds aan geloof ik?quote:
En dan had je ook nog een nat boekje gehadquote:Op woensdag 11 december 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat was wel lastig geweest, want ik kreeg het deurtje niet open
Waar zit je allemaal aan?quote:
Nergens aanquote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt het wel. Zulke verschillende smaken en al 37 jaar getrouwd
hehehehequote:
oh okequote:
Wel schoon boekjequote:Op woensdag 11 december 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan had je ook nog een nat boekje gehad
Of dat papier was helemaal uit elkaar gevallen en kon je gelijk de wasmachine weer vervangen vanwege vastgelopen slangen en filtersquote:
t is een boekje, geen hele boomstronk aan papierquote:Op woensdag 11 december 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dat papier was helemaal uit elkaar gevallen en kon je gelijk de wasmachine weer vervangen vanwege vastgelopen slangen en filters
Dat weet je niet, misschien is het wel een boekwerk in 84 talenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
t is een boekje, geen hele boomstronk aan papier
Weet je hoe dik die boekjes kunnen zijnquote:Op woensdag 11 december 2024 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
t is een boekje, geen hele boomstronk aan papier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel schoon boe
[..]
Weet je hoe dik die boekjes kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Oke bedankt voor dese inroquote:Op woensdag 11 december 2024 19:40 schreef Nizno het volgende:
heb de aankondiging van de likes gevonden. juli 2020
FB / Posts liken vanaf nu mogelijk
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:40 schreef Nizno het volgende:
Oke bedankt voor dese inroquote:Op woensdag 11 december 2024 19:40 schreef Nizno het volgende:
Ohquote:Op woensdag 11 december 2024 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dese inro is idd erg boeiend...
@:n0ra vroeg naar deze info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |