Meeste zijn snacks/zoetigheid. Ik dacht dat het om echt eten ging.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt erop dat we vooral opgekrikt zijn door deze:
- Nonnevot
- Zeeuwse Bolus
- Poffertjes
- Stroopwafel
- Appeltaart
- Reypenaer
- Zoervleis
- Boterkoek
- Rijsttafel (ja, echt)
Nederlandse pannenkoekenquote:Op woensdag 11 december 2024 18:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt erop dat we vooral opgekrikt zijn door deze:
- Nonnevot
- Zeeuwse Bolus
- Poffertjes
- Stroopwafel
- Appeltaart
- Reypenaer
- Zoervleis
- Boterkoek
- Rijsttafel (ja, echt)
U heeft kennissen in de EBI? Ik zit daar achter de bewakingscamera.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, is goed. Vertel de volgende Algerijn die je ziet maar dat het voedsel daar hetzelfde is als in Marokko
In de Vlaamse pot hebben ze iets anders gevonden dan de hond van de Chinees.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederlandse pannenkoeken![]()
Zwaar superieur aan die dikke droge krengen uit de VS
Uhquote:Op woensdag 11 december 2024 19:14 schreef yessie234 het volgende:
[..]
In de Vlaamse pot hebben ze iets anders gevonden dan de hond van de Chinees.
Rusland staat nog boven Nederland! En ik vind Russische gerechten amper te eten.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:30 schreef KvanG het volgende:
Litouwen staat op 38. Het is maar dat jet het weet.
Ik denk niet dat ze de Griek in Nederland hiervoor genomen hebbenquote:Op woensdag 11 december 2024 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
Lekker van die goedkope gyros en souvlaki vreten als je bezopen bent. Verder natuurlijk een hele schrale keuken die in het teken van kwantiteit staat
Beiden prima op z'n tijd. Heb liever Amerikaanse pannenkoeken als ontbijt. Nederlandse pannenkoeken passen meer als avondeten.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederlandse pannenkoeken![]()
Zwaar superieur aan die dikke droge krengen uit de VS
En zo wel, dan nog niet op z'n Grieks.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de Griek in Nederland hiervoor genomen hebben
Oh die rijst met drap is wel lekker hoor, daar niet van, maar het is natuurlijk niet bijzonder ofzo.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
haten op rice and beans... Dan ben je gewoon af
regionaal prima joh.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:17 schreef RetepV het volgende:
[..]
Rusland staat nog boven Nederland! En ik vind Russische gerechten amper te eten.
Tzatziki, moussaka, spanakopita, calamari,quote:Op woensdag 11 december 2024 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
Lekker van die goedkope gyros en souvlaki vreten als je bezopen bent. Verder natuurlijk een hele schrale keuken die in het teken van kwantiteit staat
wtf is 'echt eten'?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:10 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Meeste zijn snacks/zoetigheid. Ik dacht dat het om echt eten ging.
Zaltbommelquote:Op woensdag 11 december 2024 18:30 schreef GerryDV het volgende:
Indonesië had natuurlijk gewoon op 1 gemoeten.
daarbuiten toch genoeg variatiequote:Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh die rijst met drap is wel lekker hoor, daar niet van, maar het is natuurlijk niet bijzonder ofzo.
Staat op 87, met allemaal gerechten die niet Israëlisch zijnquote:Op woensdag 11 december 2024 19:24 schreef Nober het volgende:
Wel Libanon, Iran, Palestina maar geen Israël.
Grieks Specialiteiten Restaurant Zorba de Griekquote:Op woensdag 11 december 2024 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tzatziki, moussaka, spanakopita, calamari,
Mwah, ik vind het altijd zo matig om een worstje of een stuk vlees typisch voor een land te noemen. Het is niet zo dat het vlees an sich heel anders is ofzo.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
daarbuiten toch genoeg variatie
[ afbeelding ]
Je bedoelt ingrediënten mag ik hopen.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
allemaal britse gerechten
[ afbeelding ]
Dat komt door boven de rivieren.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:25 schreef Harvest89 het volgende:
Griekenland en Italië gun ik wat mij betreft een welverdiende eerste plaats.
Superfood.
Nederland staat ook op 45 nog veel te hoog.
Die moeten het hebben van die gore slappe frietjes en vette vis waar ze azijn en erwtensaus op gooien in plaats van mayonaise.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Britten moeten het denk ik ook vooral van de chicken Masala hebben.
Ik ken alleen maar de Bossche bol.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat komt door boven de rivieren.
De Brabantse keuken is van Italiaanse allure.
Voor bezoekers van de Efteling zeker.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog iets wat Brabant superieur maakt inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:30 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Voor bezoekers van de Efteling zeker.
Voor haar brievenbus zeker.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar de Bossche bol.
Ach, de Belgen van het COC hebben ook hun beste tijd gehad.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog iets wat Brabant superieur maakt inderdaad.
Ik denk dan meer aan hoofdgerecht maaltijden niet aan dit soort tussendoortjes.quote:
Op Cyprus moet je eerst door een labyrint lopen en met een minotaurus vechten voordat je een glaasje ouzo mag drinken.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:32 schreef silverhill het volgende:
En hoezo Griekenland op 1 en Cyprus op 50?
Beef Wellington, Full English, de trifle.... shepherd's pie... yorkshire puddingquote:Op woensdag 11 december 2024 20:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die moeten het hebben van die gore slappe frietjes en vette vis waar ze azijn en erwtensaus op gooien in plaats van mayonaise.
Zure zult en worstenbroodjes?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als het ondergewaardeerd is waarom dan plaats 13? Is toch vrij hoog...quote:Op woensdag 11 december 2024 18:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Prima toch. Heel erg ondergewaardeerde keuken.
Japan heeft wel de beste presentatie vind ik.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:08 schreef RotatoR het volgende:
Wat een onzin lijstje. Japan hoort op 1.
https://youtube.com/shorts/lbLW9d9PhJA
Liever de Belgische idd.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:29 schreef gwn_een_user het volgende:
japanse en franse keukens zijn nogal overgewaardeerd
mediteraans
nederlands??wat, pepernootjes en andijvestamppot?
Barbeque. Als in low n slow?quote:
Wat is dit? Vijf verschillende soorten diarree met wat sla erbij?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
Maar niet Ethiopië
Ethiopië is echt het enige land ter wereld dat een nationaal gerecht heeft waarbij je gelijk liever een hutspot eet
[ afbeelding ]
Gedeelde 1e plaats met Turkije dan, die zijn verantwoordelijk voor het döner-godenvoer.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:30 schreef GerryDV het volgende:
Indonesië had natuurlijk gewoon op 1 gemoeten.
Een land waar ze boos worden als je iets bij je pasta eet dat oma er niet bij deed, of als je het op een ander moment eet dan oma deed, etc...nee, die mogen lekker onderaan bungelen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Italia moet natuurlijk ter aller tijden op 1 staan.
...of als je het waagt je spaghetti in stukjes te breken, omdat dat makkelijker eet.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een land waar ze boos worden als je iets bij je pasta eet dat oma er niet bij deed, of als je het op een ander moment eet dan oma deed, etc...nee, die mogen lekker onderaan bungelen.
Mag dit wel?quote:Op donderdag 12 december 2024 09:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
...of als je het waagt je spaghetti in stukjes te breken, omdat dat makkelijker eet.
Laat ze dit maar niet zien.
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |