SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, anders waren we een soort snack geworden.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een goed iets dat de mensheid dan al is uitgestorven.
Dat is het enige goede wat ooit uit Frankrijk is gekomen.quote:
Zo voelde ik me in mijn prime ookquote:Op woensdag 11 december 2024 09:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, anders waren we een soort snack geworden.
Bende gij een Belg?quote:Op woensdag 11 december 2024 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het enige goede wat ooit uit Frankrijk is gekomen.
Nou ja, en vermoedelijk mijn achternaam, al komt die uit bezet voormalig Vlaams gebied als m'n vermoedens kloppen.
De hoogste therapode is 3,5 meter en vermoedelijk zijn de hoogste exemplaren ooit 4/4,5 meter hoog. Een kip van tien meter hoog is derhalve uitgesloten. Desalniettemin heb je ook aan een kip van vier meter toch nog een behoorlijke kluif.quote:
Vroeger hadden we emoe's op de boerderij. Met 20 man van een ei gegetenquote:
Zodat we nog wel dingen kunnen kopen als er een langere tijd geen stroom is.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Waarom roept DNB dat we cash geld in huis moeten halen i.v.m. de geopolitieke situatie in de wereld?
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo voelde ik me in mijn prime ook
Absoluut niet. De complete familie heeft z'n oorsprong in Zuid-Holland. Moeders kant komt uit het oosten.quote:
Ben binnen drie dagen dood.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als er geen stroom is, kan ik helemaal niks.
Komt de Therizino terug?quote:Op woensdag 11 december 2024 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
De hoogste therapode is 3,5 meter en vermoedelijk zijn de hoogste exemplaren ooit 4/4,5 meter hoog. Een kip van tien meter hoog is derhalve uitgesloten. Desalniettemin heb je ook aan een kip van vier meter toch nog een behoorlijke kluif.
Oké Wil de Neucker.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut niet. De complete familie heeft z'n oorsprong in Zuid-Holland. Moeders kant komt uit het oosten.
Dikke kans dat het gewoon toeval is, er is nog een andere familie met mijn achternaam, dus ik verzet me
Niemand niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als er geen stroom is, kan ik helemaal niks.
Oké die werd nog iets hoger maar die eet godverdomme blaadjes. Kan je hoogstens een beetje krabben.quote:
Mijn werk kan ik dan ook niet doen. Want alles zit in de cloud.quote:
quote:
quote:
hoeft al niet meer hoorquote:Op woensdag 11 december 2024 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Mijne krijg je niet ik heb er nog maar 2.
Maar good luck
ik verbaas me echt iedere keer hoe goedkoop water isquote:Op woensdag 11 december 2024 10:26 schreef Ama het volgende:
Ohja moet nog steeds de waterstand opschrijven.
Kaarsvet en houtsnippers (of zaagsel, watten, blaadjes, whatever lekker brand)quote:Op woensdag 11 december 2024 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Zag laatst wel hoe je makkelijke kaarsen kunt maken voor vuur om op te koken maar ben alweer vergeten hoe.
Dat zal ook wel stijgen met alle zooi die we erin gooien.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik verbaas me echt iedere keer hoe goedkoop water is
Bij mij werd al 10 jaar het waterverbruik geschat toen hebben ze toch maar eens de stand opgenomen en bleek ik al 10 jaar ruim 150% te gebruiken van wat zij hadden geschat.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat wij te onzuinig met water omgaan, zou het wat dat betreft niet erg vinden als de prijzen omhoog zouden gaan want dan doen mensen zuinigerquote:Op woensdag 11 december 2024 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal ook wel stijgen met alle zooi die we erin gooien.
De belastingen enzo gaan volgend jaar toch omhoog dacht ik.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat wij te onzuinig met water omgaan, zou het wat dat betreft niet erg vinden als de prijzen omhoog zouden gaan want dan doen mensen zuiniger
Ohja waterstand ging ik opschrijven.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
1 van de zekerheden in het leven.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De belastingen enzo gaan volgend jaar toch omhoog dacht ik.
Maar we zouden er toch op vooruit gaan. Dat had Wilders beloofd.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Medicijnen en drugs, vooral dat laatste, Nederland is een landje van zwakkies.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal ook wel stijgen met alle zooi die we erin gooien.
Het kromme daaraan is dat de echte grootverbruikers daar absoluut geen fuck om geven. Maar in ieder geval weer een paar minimumloners die uit pure armoede een douchewekker tegen de wand plakken.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat wij te onzuinig met water omgaan, zou het wat dat betreft niet erg vinden als de prijzen omhoog zouden gaan want dan doen mensen zuiniger
De datacenters gaan niet ineens minder koelen inderdaad. Die rekenen dat door aan de klanten. Die rekenen dat weer door aan ons.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Het kromme daaraan is dat de echte grootverbruikers daar absoluut geen fuck om geven. Maar in ieder geval weer een paar minimumloners die uit pure armoede een douchewekker tegen de wand plakken.
Word je van twee kanten genaaid.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
De datacenters gaan niet ineens minder koelen inderdaad. Die rekenen dat door aan de klanten. Die rekenen dat weer door aan ons.
Om maar wat te noemen: Op jaarbasis verbruikt een datacenter ongeveer 4.600.000.000,00 liter water.
Misschien een douchewekker cadeau doenquote:Op woensdag 11 december 2024 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
De datacenters gaan niet ineens minder koelen inderdaad. Die rekenen dat door aan de klanten. Die rekenen dat weer door aan ons.
Om maar wat te noemen: Op jaarbasis verbruikt een datacenter ongeveer 4.600.000.000,00 liter water.
Hebben we dat tenminste nog meequote:Op woensdag 11 december 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Word je van twee kanten genaaid.
Ohja?quote:Op woensdag 11 december 2024 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja waterstand ging ik opschrijven.
Die krijgen dan watertoeslagquote:Op woensdag 11 december 2024 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Het kromme daaraan is dat de echte grootverbruikers daar absoluut geen fuck om geven. Maar in ieder geval weer een paar minimumloners die uit pure armoede een douchewekker tegen de wand plakken.
Waardoor de helft van het land inmiddels met een woonkamer van 17 graden zit. FEESTquote:Op woensdag 11 december 2024 10:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die krijgen dan watertoeslag![]()
Met de verhoogde prijzen van het gasverbruik lukte het mensen ineens ook super goed om de verwarming wat lager te zetten. En gingen mensen veel bewuster kijken naar hun energieverbruik. Niet de bedoeling dat mensen er aan onder door gaan nee
Ehmmmquote:Op woensdag 11 december 2024 10:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Waardoor de helft van het land inmiddels met een woonkamer van 17 graden zit. FEEST
Nog meer geld rondpompenquote:Op woensdag 11 december 2024 10:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die krijgen dan watertoeslag![]()
Met de verhoogde prijzen van het gasverbruik lukte het mensen ineens ook super goed om de verwarming wat lager te zetten. En gingen mensen veel bewuster kijken naar hun energieverbruik. Niet de bedoeling dat mensen er aan onder door gaan nee
Bij @Nattekat zelfs nog een paar graden daaronder.quote:
En die betalen daar niks voor.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Dan had die verwarming allang aan gestaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij @:nattekat zelfs nog een paar graden daaronder.
toch niet goorgonzola?quote:
Watje.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had die verwarming allang aan gestaan.
Denk dat het vanavond eindelijk gaat gebeuren. Ben niet lekker en dan ga ik niet in de kou zitten.
Gewoon een vest aan doen.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had die verwarming allang aan gestaan.
Denk dat het vanavond eindelijk gaat gebeuren. Ben niet lekker en dan ga ik niet in de kou zitten.
Ik had een fantheorie gezien dat hij hier wel vanalles verteld, maar dat dat in het Engels nog niet is uitgevonden dus de enige vertaling die de Tardis kon geven was 'physics, physics, physics'quote:
Wat had je gedaanquote:Op woensdag 11 december 2024 10:47 schreef Dven het volgende:
In ander nieuws, na een week met gestrekt been te liggen kan ik nu eindelijk weer enigszins normaal op een stoel zitten
Met verwarmingselementjes erin en een deken er rondom geslagenquote:Op woensdag 11 december 2024 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon een vest aan doen.
Ik heb jaren geleden van @EttovanBelgie een elektrische deken gekregen. Als je daar op gaat zitten voelt je bips helemaal getoast aan.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Met verwarmingselementjes erin en een deken er rondom geslagen
wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 11 december 2024 10:47 schreef Dven het volgende:
In ander nieuws, na een week met gestrekt been te liggen kan ik nu eindelijk weer enigszins normaal op een stoel zitten
Alsof je in je broek plastquote:Op woensdag 11 december 2024 10:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden van @:ettovanbelgie een elektrische deken gekregen. Als je daar op gaat zitten voelt je bips helemaal getoast aan.
Van een deelstepje gevallen toen ik in een bocht over een olievlek reed en in het midden van het centrum finaal onderuit gingquote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Van een deelstepje gevallen toen ik in een bocht over een olievlek reed en in het midden van het centrum finaal onderuit ging
Snel opstaan en rondom je kijken of niemand je gezien heeft
Vervolgens constateren dat er honderden toeschouwers waren
Meniscus en buitenste knieband hebben gelukkig de ergste klap opgevangen. M'n wenkbrauw gaf slechts een kusje aan de grond
Oh dat is wel lullig.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Van een deelstepje gevallen toen ik in een bocht over een olievlek reed en in het midden van het centrum finaal onderuit ging
Meniscus en buitenste knieband hebben gelukkig de ergste klap opgevangen. M'n wenkbrauw gaf slechts een kusje aan de grond
Dat is andersquote:Op woensdag 11 december 2024 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij @:nattekat zelfs nog een paar graden daaronder.
Wist je dat de mens 'nat' niet kan waarnemenquote:
Zo zit ik al thuisquote:Op woensdag 11 december 2024 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon een vest aan doen.
Ik word altijd wat ontoepasselijk van stoelverwarmingquote:Op woensdag 11 december 2024 10:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden van @:ettovanbelgie een elektrische deken gekregen. Als je daar op gaat zitten voelt je bips helemaal getoast aan.
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 11 december 2024 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik word altijd wat ontoepasselijk van stoelverwarming
Bij mij ook niet, al de hele week stabiel op 18. Alleen 's ochtends iets frisser nu door de koude nachten.quote:
Ik hou daar ook absoluut niet van. In mijn cabrio zetten we bij elkaar te stoelverwarming aan om elkaar te pesten :’)quote:
Moest lachen.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik word altijd wat ontoepasselijk van stoelverwarming
quote:
het is hier wel frisquote:Op woensdag 11 december 2024 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, al de hele week stabiel op 18. Alleen 's ochtends iets frisser nu door de koude nachten.
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou daar ook absoluut niet van. In mijn cabrio zetten we bij elkaar te stoelverwarming aan om elkaar te pesten :’)
Zat er aan te komen. Alleen leefde ik met de verwachting dat het tijdens een dronkenmansrit zou gebeuren in plaats van dat ik broodnuchter zou zijn.quote:
Ik zou niet weten waarom je jezelf zoiets aan zou doen.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, al de hele week stabiel op 18. Alleen 's ochtends iets frisser nu door de koude nachten.
Dat je nuchter was maakt het alleen maar lulliger eigenlijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Zat er aan te komen. Alleen leefde ik met de verwachting dat het tijdens een dronkenmansrit zou gebeuren in plaats van dat ik broodnuchter zou zijn.
Enfin, dit jaar al 7 doden na een val van een deelscooter en m'n vriendin heeft een paar maanden terug haar kaak op drie plaatsen gebroken na een val. Dus het kan altijd slechter
Echt he.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je jezelf zoiets aan zou doen.
Moet weer aan dit topic denken: GC / Schimmel in huis.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Is toch ook helemaal niet nodig om energie te verspillen aan het maken van zinloze receptoren wanneer je al over de benodigde receptoren beschikt om tot dezelfde conclusie te kunnen komen.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is andersNK houdt van lijden
[..]
Wist je dat de mens 'nat' niet kan waarnemendat vind ik zo bizar
Mja geen idee eigenlijk. Broertje en ik hebben elkaar daar ook altijd mee gepest in de auto, door stiekem de stoelverwarming van de ander aan te zettenquote:
Gewoon dusdanig weinig thuis zijn dat het niet meer de moeite waard isquote:Op woensdag 11 december 2024 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Onpasselijkquote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou daar ook absoluut niet van. In mijn cabrio zetten we bij elkaar te stoelverwarming aan om elkaar te pesten :’)
Ik vind dat juist heerlijk voor m'n rug, net als de airscarf voor m'n nek. Ik word oudquote:Op woensdag 11 december 2024 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik het bochtje een meter eerder of later nam zou er ook niets aan de hand zijn geweestquote:Op woensdag 11 december 2024 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat je nuchter was maakt het alleen maar lulliger eigenlijk.
Toastje erlangs halen en klaar.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:59 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is zo'n elektrisch dekentje ook funest voor je kut en teelballen op hygiënisch gebied, leuk om kaas te kweken.
de wat?quote:Op woensdag 11 december 2024 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heerlijk voor m'n rug, net als de airscarf voor m'n nek. Ik word oud
Momenten, even explosief braken.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toastje erlangs halen en klaar.
Ben jij zo'n wiskundig genie dat je dit uit je hoofd kunt onthouden?quote:Op woensdag 11 december 2024 11:01 schreef Ama het volgende:
0193
Dat moet ik even onthouden. Ik sta bij mijn waterstand lol.
ah, daar ga je al, ik rij nooit in een airco. is niet goed voor mn kapselquote:Op woensdag 11 december 2024 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soort stoelverwarming voor je nek in een cabrio. Blaast warme lucht in je nek.
Ik rij ook niet in een airco. Nattekat misschien wel want die heeft een mobielequote:Op woensdag 11 december 2024 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, daar ga je al, ik rij nooit in een airco. is niet goed voor mn kapsel
fancequote:Op woensdag 11 december 2024 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soort stoelverwarming voor je nek in een cabrio. Blaast warme lucht in je nek.
Gewoon zonenummer Gouda+10 onthoudenquote:Op woensdag 11 december 2024 11:01 schreef Ama het volgende:
0193
Hoe fris? En Yolo zegt toch juist dat je moet genietenquote:Op woensdag 11 december 2024 10:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
het is hier wel frismaar heb twee truien aan en yolo
Ik maak altijd een foto.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:01 schreef Ama het volgende:
0193
Ik word hier echt zo moedeloos van... wil een gemeente een compleet nieuw dorp uit de grond stampen voor zo veel mogelijk inwoners, gaan we dit eeuwige gejank weer krijgen. Dit is waarom Europa naar de tering aan het gaan isquote:Ook de natuurorganisaties, onder aanvoering van Stichting Duinbehoud, krijgen deels gelijk van de Raad van State. Zij voorzien dat de bouw van Valkenhorst zorgt voor extra recreatie in de toch al overbelaste, beschermde duingebieden die eraan grenzen. Katwijk stelt voldoende maatregelen te nemen om dat te voorkomen, maar de rechter is daar net als de natuurorganisaties niet van overtuigd.
Ja maar dat luik is super kut om terug te doen maar kon het zo ook lezen gelukkig.quote:
*Nederlandquote:Op woensdag 11 december 2024 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word hier echt zo moedeloos van... wil een gemeente een compleet nieuw dorp uit de grond stampen voor zo veel mogelijk inwoners, gaan we dit eeuwige gejank weer krijgen. Dit is waarom Europa naar de tering aan het gaan is
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Is toch ook helemaal niet nodig om energie te verspillen aan het maken van zinloze receptoren wanneer je al over de benodigde receptoren beschikt om tot dezelfde conclusie te kunnen komen.
Tenminste niet zo'n gruwelijke evolutionaire fout als de luchtpijp en slokdarm eenzelfde ingang te geven om dat vervolgens maar improvesorisch op te knappen met één of ander banaal klepje.
Ze komen vanzelf een keer langsquote:Op woensdag 11 december 2024 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Mijn meterkast is letterlijk drie meter van de pc vandaan en toch moet ik altijd even een foto maken voor de zekerheid anders vertrouw ik mijn eigen geheugen niet, vier keer achter elkaar.
Minimale van wat moetquote:Op woensdag 11 december 2024 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe fris? En Yolo zegt toch juist dat je moet genieten
ik vind dit een apart tijdstip om te douchenquote:
In Duitsland speelt hetzelfde, die zijn zelfs al veel verder heen.quote:
Wel je douchewekker op anderhalve minuut zetten hèquote:
Het enige aparte zou zijn wanneer je een biertje meeneemt. Dat zou strikt genomen niet voor 12:00 moeten gebeuren. Behalve als je een flinke kater hebt.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind dit een apart tijdstip om te douchen![]()
maar wel heel lekker, geniet ervan
Of een cocktail.. bier vind ik niet zo lekker.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Het enige aparte zou zijn wanneer je een biertje meeneemt. Dat zou strikt genomen niet voor 12:00 moeten gebeuren. Behalve als je een flinke kater hebt.
Met kaas?quote:Op woensdag 11 december 2024 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Welja... gewoon een complete borrelplank mee onder de douche
Yoloquote:Op woensdag 11 december 2024 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, maar niet met goorgonzolaquote:
Of een volle pan snert om je mee in te smeren.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee de naam zegt het alquote:Op woensdag 11 december 2024 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet met goorgonzola
Dat mag uiteraard ookquote:Op woensdag 11 december 2024 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een cocktail.. bier vind ik niet zo lekker.
Nicequote:Op woensdag 11 december 2024 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Het enige aparte zou zijn wanneer je een biertje meeneemt. Dat zou strikt genomen niet voor 12:00 moeten gebeuren. Behalve als je een flinke kater hebt.
Waar ga ik nu weer de boot inquote:
Wat is er dan apart aan een douche pakken rond 11:00?quote:Op woensdag 11 december 2024 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nergens? is toch chill als dat het enige is wat je apart vindt
Je bent zelf een beetje apartquote:Op woensdag 11 december 2024 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nergens? is toch chill als dat het enige is wat je apart vindt
Niks, doe ik regelmatigquote:Op woensdag 11 december 2024 11:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat is er dan apart aan een douche pakken rond 11:00?
Genotquote:
Voor mij apart want ik doe dat zelf nooitquote:Op woensdag 11 december 2024 11:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat is er dan apart aan een douche pakken rond 11:00?
Ja zo rol ikquote:Op woensdag 11 december 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
KiJk mIj EenS lekkEr GeK eN wiLd ziJn
Morgen eens om 11:00 douchen dan. Wat warme verlichting, kaa(r)sjes, muziek en een biertje erbij om vervolgens op de grond te gaan zitten janken terwijl de regendouche ongenadig hard over je heen klettertquote:Op woensdag 11 december 2024 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor mij apart want ik doe dat zelf nooitNiet stom/gek/oordelend apart
Met of zonder sokken?quote:Op woensdag 11 december 2024 11:49 schreef Crack_ het volgende:
Vond het best een goed ideeen nu wil ik ook douchen maar dan wil ik daarna naar bed dusja, lets not
Je weet de sfeer ook wel weer te verpesten.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:54 schreef UitStraling het volgende:
Die Sednaya gevangenis, humanity at its worst, sort of medieval holocaust.
Douchen zonder sokkenquote:
Dat je het bekijkt. Naar de pc loopt en dan toch weer teruggaan om te kijken of je het wel goed hebt onthouden. Weer terug naar de pc. Invullen, voordat je versturen drukt, toch nog even terug om het te controleren.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Mijn meterkast is letterlijk drie meter van de pc vandaan en toch moet ik altijd even een foto maken voor de zekerheid anders vertrouw ik mijn eigen geheugen niet, vier keer achter elkaar.
Stadsverwarming levert ook warm water in Bulgarije?quote:Op woensdag 11 december 2024 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Genot
Ben vooral blij dat ik weer aan de stadsverwarming zit en daarom ongegeneerd een douche van een half uur kan pakken in plaats van verplicht word de douche te verlaten na het leegtrekken van de boiler.
Juistem.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat je het bekijkt. Naar de pc loopt en dan toch weer teruggaan om te kijken of je het wel goed hebt onthouden. Weer terug naar de pc. Invullen, voordat je versturen drukt, toch nog even terug om het te controleren.
Een kwartier. Min de strafseconde die je al in voorarrest gezeten hebt voor het lezen van die melding.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Inlog lukte niet. Krijg ik een automagische mail dat mijn account geblokkeerd is door meerdere onsuccesvolle inlogpogingen en dat ik nu 899 seconden (oddly specific) moet wachten.
Als ze niet willen dat ik mijn werk die, ga ik wel iets anders doen hoor.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een kwartier. Min de strafseconde die je al in voorarrest gezeten hebt voor het lezen van die melding.
In ieder geval komt het hier in de stad allemaal bij één en dezelfde vandaanquote:Op woensdag 11 december 2024 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stadsverwarming levert ook warm water in Bulgarije?
Ze willen dat je je werk goed doet, niet dat je met je worstvingers jezelf buitensluit.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze niet willen dat ik mijn werk die, ga ik wel iets anders doen hoor.
Praktischquote:Op woensdag 11 december 2024 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
In ieder geval komt het hier in de stad allemaal bij één en dezelfde vandaan
Geen wonder dat het hier zo duur jsquote:Op woensdag 11 december 2024 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stadsverwarming levert ook warm water in Bulgarije?
En dan onder je elektrische dekentjequote:Op woensdag 11 december 2024 12:18 schreef Ama het volgende:
Ik heb door het gesprek hier net maar brie gekocht toen ik net in de Lidl was. Ik heb nog toastjes.
Ik ging net pas uit bed, ik ben ziekquote:Op woensdag 11 december 2024 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind dit een apart tijdstip om te douchen![]()
maar wel heel lekker, geniet ervan
Toastje erlangs halen.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik nieste over de schone was heen.
No way Josequote:Op woensdag 11 december 2024 11:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel je douchewekker op anderhalve minuut zetten hè
Dus jij hebt me aangestokenquote:Op woensdag 11 december 2024 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ging net pas uit bed, ik ben ziek
Oké oven op 200 graden want dat is het getal dat ik net las op de verpakking.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Juistem.
Net als wanneer je iets in de magnetron of oven knalt en drie keer de verpakking uit de prullenbak vist om te controleren.
Koffietje erbijquote:Op woensdag 11 december 2024 11:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Morgen eens om 11:00 douchen dan. Wat warme verlichting, kaa(r)sjes, muziek en een biertje erbij om vervolgens op de grond te gaan zitten janken terwijl de regendouche ongenadig hard over je heen klettert
met zonderquote:
'En hoelang ook alweer?'quote:Op woensdag 11 december 2024 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
Oké oven op 200 graden want dat is het getal dat ik net las op de verpakking.
Hmm, weet ik dat wel zeker?
ahhh, beterschapquote:Op woensdag 11 december 2024 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ging net pas uit bed, ik ben ziek
Ik ben nog niet ziek, maar merk wel dat ik iets opgelopen heb.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk jij mij. Ik ben het sinds gisternacht.
Het levenquote:Op woensdag 11 december 2024 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog niet ziek, maar merk wel dat ik iets opgelopen heb.
Mannengriep?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog niet ziek, maar merk wel dat ik iets opgelopen heb.
Andere winkels hebben datquote:Op woensdag 11 december 2024 12:25 schreef Ama het volgende:
Hoezo heeft de Lidl geen kerst inpakpapier.
Ja of morgen in Duitsland, die hebben zoveel kerstmeuk in de supermarkt.quote:
Het is sowieso een getal dat op de oven niet staat aangegeven en dat je maar een beetje moet gokken waar die temperatuur ongeveer zit.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
Oké oven op 200 graden want dat is het getal dat ik net las op de verpakking.
Hmm, weet ik dat wel zeker?
Ik klik dit niet aan. Sorry.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:32 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ty Dolla $ign - Ego Death (feat. Kanye West, FKA twigs & Skrillex)
Is het dan niet meer een brunch?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zit nog vol van het ontbijtwat ga je lunchen?
Gulden middenweg dan. Irish koffietjequote:Op woensdag 11 december 2024 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Koffietje erbijdat is heeerlijk
misschien van het weekend na een stevige koude buitenwandeling
[..]
met zonder
Hee vriendjequote:Op woensdag 11 december 2024 12:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Gulden middenweg dan. Irish koffietje
Paar jaar geleden was er toch ook al een docu over vuurwerk, was dat ook niet van hem?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:41 schreef Ama het volgende:
Een nieuwe docu van Danny Ghosen op Videoland, ben benieuwd. Over zwaar vuurwerk.
Hmm dit is wel iets nieuws.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was er toch ook al een docu over vuurwerk, was dat ook niet van hem?
Zal wel over de handel in cobra's gaan en over de aanslagen die daarmee gepleegd wordenquote:
Ja kloptquote:Op woensdag 11 december 2024 12:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Zal wel over de handel in cobra's gaan en over de aanslagen die daarmee gepleegd worden
Dag baas. Hoe maakt u het?quote:
Die cobra's uitbannen is echt een hele zware kluif. Volgens mij is vorig jaar die fabriek van de oprichter daarvan gesloten maar tegelijkertijd schieten de namakers als paddenstoelen uit de grond.quote:
Hoeveel eieren heb je gehad?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pasta.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2024 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is sowieso een getal dat op de oven niet staat aangegeven en dat je maar een beetje moet gokken waar die temperatuur ongeveer zit.
Als ik de eerste paar minuten van deze docu al zo zie dan geloof ik dat wel ja.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Die cobra's uitbannen is echt een hele zware kluif. Volgens mij is vorig jaar die fabriek van de oprichter daarvan gesloten maar tegelijkertijd schieten de namakers als paddenstoelen uit de grond.
Zijn ook vast van topkwaliteit.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Die cobra's uitbannen is echt een hele zware kluif. Volgens mij is vorig jaar die fabriek van de oprichter daarvan gesloten maar tegelijkertijd schieten de namakers als paddenstoelen uit de grond.
En timers die iedere vijf minuten een getal hebben en dan 3 streepjes ertussen voor vier minuten.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd hoger want ik heb een combiding die is minder dan een echte oven.
Brie onder je dekentje klinkt als een vervelende soa.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan onder je elektrische dekentje
@:Uitstraling
Waarom moet je meerdere e-readers hebben?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:44 schreef CherryLips het volgende:
@:Kwiwi
https://www.reddit.com/r/(...)y_have_an_addiction/
quote:
2quote:
Oehhh, warm of koud?quote:
Toastje erlangs.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brie onder je dekentje klinkt als een vervelende soa.
Waarom lees ik dat terwijl ik net een hap van mijn bolletje neem.quote:
Dat snap ik dus ook niet. Er zijn daar meer mensen die het overdreven vinden maar die moeten zich er niet mee bemoeien geloof ikquote:Op woensdag 11 december 2024 12:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom moet je meerdere e-readers hebben?
Dinchen is nieuw voor mij. Ik leer steeds weer iets nieuws.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:52 schreef TaMieke het volgende:
Brunch zit tussen breakfast en lunch. Dinchen is dan weer tussen diner en lunch.
Want die van je koffer mag niet mee naar binnen? Of de ander mee naar buiten? Is toch juist handig dat je 1 ding hebt die je overal mee naartoe kan nemen, niets weegt en kan switchen tussen boeken.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Er zijn daar meer mensen die het overdreven vinden maar die moeten zich er niet mee bemoeien geloof ik![]()
'Ik heb een ereader voor in mijn koffer en eentje voor thuis'.
Lui mormel.
Nee ik vind dit ook echt onbegrijpelijk. Geef dan gewoon toe dat je elk jaar een nieuw model wil hebben. Het voordeel van zo'n ding is dat het niks weegt en klein is, en dan koop je er drie. Kocht je eerst dan ook van elk boek drie exemplaren?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Want die van je koffer mag niet mee naar binnen? Of de ander mee naar buiten? Is toch juist handig dat je 1 ding hebt die je overal mee naartoe kan nemen, niets weegt en kan switchen tussen boeken.
Ieder zn ding, maar snappen doe ik het niet
quote:Op woensdag 11 december 2024 12:52 schreef TaMieke het volgende:
Brunch zit tussen breakfast en lunch. Dinchen is dan weer tussen diner en lunch.
Zo ingewikkeldquote:Op woensdag 11 december 2024 12:52 schreef TaMieke het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2024 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo ingewikkeldik noem het allemaal 'grote lunch' ofzo denk ik
![]()
Oh nicequote:Op woensdag 11 december 2024 12:48 schreef Ama het volgende:
@:haags Oh Danny zegt dat nu echt letterlijk.
Ik was daar vrij snel klaar mee geweest.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:06 schreef bitterbal het volgende:
Doen alle katten dit snachts?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
neuhquote:Op woensdag 11 december 2024 13:06 schreef bitterbal het volgende:
Warm.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]het ging hier van de week ook over brunchen, ik weet eigenlijk niet zo goed wat dat is
![]()
Volgens mij gebruik ik 'uitgebreide lunch' als definitie voor brunch maar dat klopt niet
[..]
2
[..]
Oehhh, warm of koud?![]()
je caafs doen dit niet? of kebab?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was daar vrij snel klaar mee geweest.
Mijn kat gaat wel aan m'n haren likken en trekken als ze 's ochtends op m'n slaapkamer is.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:06 schreef bitterbal het volgende:
Nee die komen hun kooi niet uit 's nachts. Denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je caafs doen dit niet? of kebab?
zodat je ontbijt voor haar gaat maken?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat gaat wel aan m'n haren likken en trekken als ze 's ochtends op m'n slaapkamer is.
Heb je het welles gecheckt?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die komen hun kooi niet uit 's nachts. Denk ik.
Hahaha, ja die hadden wij vroeger ook, dat was inderdaad wel écht brunchenquote:Op woensdag 11 december 2024 13:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]snap ik. Volgens mij is brunchen/dinchen ook wel echt iets van vroeger, in een restaurant, met de hele familie ter ere van de 80e verjaardag van opa enzo
Nu heb je vooral zuip brunches, als ik IG moet geloven.
Ja, ontbijt, spelen, op het balkon kunnen, actie in de tent.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zodat je ontbijt voor haar gaat maken?
Geen idee, ze komen mn slaapkamer niet inquote:Op woensdag 11 december 2024 13:06 schreef bitterbal het volgende:
Dat is bij mij ook het idee.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, ze komen mn slaapkamer niet in
Alleen als er een camera aan staat.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:06 schreef bitterbal het volgende:
Als ik 's nachts naar de wc ga kijk ik even bij ze. En dan kijken ze heel betrapt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Gaan ze dan niet aan de deur krabben en mauwen?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, ze komen mn slaapkamer niet in
quote:Op woensdag 11 december 2024 13:20 schreef Ama het volgende:
Omg ik heb mijn verloren LEGO terug gevonden.
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 13:20 schreef Crack_ het volgende:
Heb door de gesprekken hier echt zoveel zin in een uitgebreid champagne-ontbijtje op beden dan heerlijk uitgebreid douchen. En dan ergens eind middag een spoom en ander chill eten en dan de hele dag zo lekker rozig
![]()
moest spoom googlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Daarom sluit ik mijn geval op in de woonkamer.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan ze dan niet aan de deur krabben en mauwen?
Naast de kasten haha. Er rolde iets anders heen en toen zag ik het liggen. Nu is mijn set weer compleet.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
![]()
En waar had het zich verstopt?
Maar je krijgt er zoveel voor terug.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarom sluit ik mijn geval op in de woonkamer.
Ja, ik zie hier een kotsje met drie brokjes erin liggen.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug.
miauwen deden ze wel, daarom mogen ze de gang niet meer in. Krabben doen ze nooit gelukkigquote:Op woensdag 11 december 2024 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan ze dan niet aan de deur krabben en mauwen?
Je staat er in elk geval niet met je blote voeten in.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik zie hier een kotsje met drie brokjes erin liggen.
Die van mij gaat ook krabben om het miauwen kracht bij te zetten. Als ik 'EH EH EH' roep, houdt het een paar minuten op. Soms lang genoeg om weer in slaap te vallen en dan weer wakker te worden van het gezeur.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
miauwen deden ze wel, daarom mogen ze de gang niet meer in. Krabben doen ze nooit gelukkig
Dat scheelt soms niet veel 's ochtends.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je staat er in elk geval niet met je blote voeten in.
Ohhh, kende je het woord niet of heb je het nog nooit gehad?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 13:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Die van mij gaat ook krabben om het miauwen kracht bij te zetten. Als ik 'EH EH EH' roep, houdt het een paar minuten op. Soms lang genoeg om weer in slaap te vallen en dan weer wakker te worden van het gezeur.
quote:Op woensdag 11 december 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Naast de kasten haha. Er rolde iets anders heen en toen zag ik het liggen. Nu is mijn set weer compleet.
Die van mij wil nu ook steeds overdag even in de slaapkamer kijken. Hele tijd bij de deur mauwen die nu dicht is omdat de verwarming daar nu niet aanstaat. En als ik de deur opendoe, doet ze een heel kort rondje en komt ze er weer uit. En dan een kwartier later weer hetzelfde.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]die van reageert ook best braaf op geschreeuw maarja, als je moet schreeuwen is het al te laat
. Ik dacht eerst dat mijn kat eenzaam was en om die reden heb ik er ooit eentje bij gehaald
. Ze hebben het heel gezellig samen maar hij wil nog steeds even graag de slaapkamer in.
Maar jouwe zit ook in de woonkamer en miauwt dan nog steeds? Ahww
*wijst*quote:Op woensdag 11 december 2024 13:35 schreef Ama het volgende:
Tering wat irritant. Krijg die boom niet meer vast want als je er naar wijst flikkert die al helemaal uit elkaar.
Wil je kat in de slaapkamer kijken omdat het winter is en ie opzoek is naar een lekker warm plekje, of omdat de deur dicht zit?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Die van mij wil nu ook steeds overdag even in de slaapkamer kijken. Hele tijd bij de deur mauwen die nu dicht is omdat de verwarming daar nu niet aanstaat. En als ik de deur opendoe, doet ze een heel kort rondje en komt ze er weer uit. En dan een kwartier later weer hetzelfde.![]()
Haha, nee, ze mauwt niet in de woonkamer. Ze verstopt zich vaak onder het bed van de logeerkamer als ik wil gaan slapen, zodat ik haar niet kan opsluiten.
's ochtends ligt 1 van mijn 2 katten gewoon onder de dekens naast mij.quote:Op woensdag 11 december 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je kat in de slaapkamer kijken omdat het winter is en ie opzoek is naar een lekker warm plekje, of omdat de deur dicht zit?![]()
![]()
het zijn net kleine kindjes
Ik denk soms dat één van mijn katten echt dom is maar de hersencapaciteit om zich te gaan verstoppen op lastige plekken op bepaalde momenten heeft volgens mij iedere kat
Maar een Sjoom hoort ook gewoon in een glas. Eigenlijk in zo'n champagneglas zelfsquote:Op woensdag 11 december 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, kende je het woord niet of heb je het nog nooit gehad?![]()
Ik had bij 't zusje een sjoom "Versgeperste jus d’orange met een bolletje vanille-ijs en schuim van mandarijn" maar vond ik tegenvallenhad andere verwachtingen
ik had gehoopt op een drankje maar dit kwam in een bakje en ja nee, weet eigenlijk niet wat ik nou precies kreeg
quote:Op woensdag 11 december 2024 14:26 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine wasjes
Grote wasjes
Stop ze in je
Wasmasjien
Laat maar lekker draaien![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 14:26 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine wasjes
Grote wasjes
Stop ze in je
Wasmasjien
![]()
Woehoequote:Op woensdag 11 december 2024 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt op de mijne en ik stink volgens mij niet, dus goede keuze.
wasseeeen spoeleen hoeveel programmas, heeft deze?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:26 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine wasjes
Grote wasjes
Stop ze in je
Wasmasjien
![]()
Hoe was het bij de huisarts?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
wasseeeen spoeleen hoeveel programmas, heeft deze?
Geen idee, staan er genoeg en dan kun je nog allemaal spelen met temperaturen enzkoquote:Op woensdag 11 december 2024 14:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
wasseeeen spoeleen hoeveel programmas, heeft deze?
ging goed, ik ga wat minder medicatie nemen, ik hoop dat het eind van volgend jaar afgebouwd is tot nulquote:
Hopelijk gaat dat goedquote:Op woensdag 11 december 2024 14:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ging goed, ik ga wat minder medicatie nemen, ik hoop dat het eind van volgend jaar afgebouwd is tot nul
Voornamelijk dat tweede. Dichte deuren zijn gewoon niet oké.quote:Op woensdag 11 december 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je kat in de slaapkamer kijken omdat het winter is en ie opzoek is naar een lekker warm plekje, of omdat de deur dicht zit?![]()
Dat is een soort oerinstinct.quote:![]()
het zijn net kleine kindjes
Ik denk soms dat één van mijn katten echt dom is maar de hersencapaciteit om zich te gaan verstoppen op lastige plekken op bepaalde momenten heeft volgens mij iedere kat
katten schijnen iedere seconde van hun leven te weten waar hun baasje in de woning is.quote:Op woensdag 11 december 2024 14:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Voornamelijk dat tweede. Dichte deuren zijn gewoon niet oké.In de herfst kruipt ze wel eens tussen de dekbedhoes en het dekbed. Dan zit er een bobbel in het bed waar je tegen kunt praten.
[..]
Dat is een soort oerinstinct.Soms is de hele kat kwijt, terwijl mijn appartement toch echt niet heel groot is.
Zeg.quote:Op woensdag 11 december 2024 14:56 schreef Nattekat het volgende:
Als ik de dating app mag geloven betekent introvert dat iemand weinig beweegt en veel eet. Die correlatie begint wel heel duidelijk te worden.
Wij FOK!ers krijgen een slechte naam zo.
beidequote:Op woensdag 11 december 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, kende je het woord niet of heb je het nog nooit gehad?![]()
Ik had bij 't zusje een sjoom "Versgeperste jus d’orange met een bolletje vanille-ijs en schuim van mandarijn" maar vond ik tegenvallenhad andere verwachtingen
ik had gehoopt op een drankje maar dit kwam in een bakje en ja nee, weet eigenlijk niet wat ik nou precies kreeg
Pualaquote:Op woensdag 11 december 2024 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar een Sjoom hoort ook gewoon in een glas. Eigenlijk in zo'n champagneglas zelfs
Veroorzaken de medicijnen je psychoses?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ging goed, ik ga wat minder medicatie nemen, ik hoop dat het eind van volgend jaar afgebouwd is tot nul
*Ligt op de bank met chocolaquote:Op woensdag 11 december 2024 14:56 schreef Nattekat het volgende:
Als ik de dating app mag geloven betekent introvert dat iemand weinig beweegt en veel eet. Die correlatie begint wel heel duidelijk te worden.
nou ik heb er eigenlijk al een jaar 10 last van in meer of mindere mate, in oktober naar het crisisteam geweest waar gelukkig snel werd geholpen 3 gesprekjes gehad met een hulpverlener en een psychiater.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veroorzaken de medicijnen je psychoses?
quote:Op woensdag 11 december 2024 14:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Voornamelijk dat tweede. Dichte deuren zijn gewoon niet oké.In de herfst kruipt ze wel eens tussen de dekbedhoes en het dekbed. Dan zit er een bobbel in het bed waar je tegen kunt praten.
[..]
Dat is een soort oerinstinct.Soms is de hele kat kwijt, terwijl mijn appartement toch echt niet heel groot is.
Hoe gaat het met de matches?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:56 schreef Nattekat het volgende:
Oef, ik zou het eens proberen als ik jou wasquote:
Oh hm, had je een psychose? Dacht persoonlijkheidsstoornisquote:Op woensdag 11 december 2024 15:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou ik heb er eigenlijk al een jaar 10 last van in meer of mindere mate, in oktober naar het crisisteam geweest waar gelukkig snel werd geholpen 3 gesprekjes gehad met een hulpverlener en een psychiater.
heeft wel geholpen, ik heb het idee dat de puzzelstukjes nu wat beter in mijn hoofd vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |