SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, anders waren we een soort snack geworden.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een goed iets dat de mensheid dan al is uitgestorven.
Dat is het enige goede wat ooit uit Frankrijk is gekomen.quote:
Zo voelde ik me in mijn prime ookquote:Op woensdag 11 december 2024 09:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, anders waren we een soort snack geworden.
Bende gij een Belg?quote:Op woensdag 11 december 2024 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het enige goede wat ooit uit Frankrijk is gekomen.
Nou ja, en vermoedelijk mijn achternaam, al komt die uit bezet voormalig Vlaams gebied als m'n vermoedens kloppen.
De hoogste therapode is 3,5 meter en vermoedelijk zijn de hoogste exemplaren ooit 4/4,5 meter hoog. Een kip van tien meter hoog is derhalve uitgesloten. Desalniettemin heb je ook aan een kip van vier meter toch nog een behoorlijke kluif.quote:
Vroeger hadden we emoe's op de boerderij. Met 20 man van een ei gegetenquote:
Zodat we nog wel dingen kunnen kopen als er een langere tijd geen stroom is.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Waarom roept DNB dat we cash geld in huis moeten halen i.v.m. de geopolitieke situatie in de wereld?
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo voelde ik me in mijn prime ook
Absoluut niet. De complete familie heeft z'n oorsprong in Zuid-Holland. Moeders kant komt uit het oosten.quote:
Ben binnen drie dagen dood.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als er geen stroom is, kan ik helemaal niks.
Komt de Therizino terug?quote:Op woensdag 11 december 2024 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
De hoogste therapode is 3,5 meter en vermoedelijk zijn de hoogste exemplaren ooit 4/4,5 meter hoog. Een kip van tien meter hoog is derhalve uitgesloten. Desalniettemin heb je ook aan een kip van vier meter toch nog een behoorlijke kluif.
Oké Wil de Neucker.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut niet. De complete familie heeft z'n oorsprong in Zuid-Holland. Moeders kant komt uit het oosten.
Dikke kans dat het gewoon toeval is, er is nog een andere familie met mijn achternaam, dus ik verzet me
Niemand niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als er geen stroom is, kan ik helemaal niks.
Oké die werd nog iets hoger maar die eet godverdomme blaadjes. Kan je hoogstens een beetje krabben.quote:
Mijn werk kan ik dan ook niet doen. Want alles zit in de cloud.quote:
quote:
quote:
hoeft al niet meer hoorquote:Op woensdag 11 december 2024 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Mijne krijg je niet ik heb er nog maar 2.
Maar good luck
ik verbaas me echt iedere keer hoe goedkoop water isquote:Op woensdag 11 december 2024 10:26 schreef Ama het volgende:
Ohja moet nog steeds de waterstand opschrijven.
Kaarsvet en houtsnippers (of zaagsel, watten, blaadjes, whatever lekker brand)quote:Op woensdag 11 december 2024 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Zag laatst wel hoe je makkelijke kaarsen kunt maken voor vuur om op te koken maar ben alweer vergeten hoe.
Dat zal ook wel stijgen met alle zooi die we erin gooien.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik verbaas me echt iedere keer hoe goedkoop water is
Bij mij werd al 10 jaar het waterverbruik geschat toen hebben ze toch maar eens de stand opgenomen en bleek ik al 10 jaar ruim 150% te gebruiken van wat zij hadden geschat.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat wij te onzuinig met water omgaan, zou het wat dat betreft niet erg vinden als de prijzen omhoog zouden gaan want dan doen mensen zuinigerquote:Op woensdag 11 december 2024 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal ook wel stijgen met alle zooi die we erin gooien.
De belastingen enzo gaan volgend jaar toch omhoog dacht ik.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat wij te onzuinig met water omgaan, zou het wat dat betreft niet erg vinden als de prijzen omhoog zouden gaan want dan doen mensen zuiniger
Ohja waterstand ging ik opschrijven.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
1 van de zekerheden in het leven.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De belastingen enzo gaan volgend jaar toch omhoog dacht ik.
Maar we zouden er toch op vooruit gaan. Dat had Wilders beloofd.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Medicijnen en drugs, vooral dat laatste, Nederland is een landje van zwakkies.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal ook wel stijgen met alle zooi die we erin gooien.
Het kromme daaraan is dat de echte grootverbruikers daar absoluut geen fuck om geven. Maar in ieder geval weer een paar minimumloners die uit pure armoede een douchewekker tegen de wand plakken.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat wij te onzuinig met water omgaan, zou het wat dat betreft niet erg vinden als de prijzen omhoog zouden gaan want dan doen mensen zuiniger
De datacenters gaan niet ineens minder koelen inderdaad. Die rekenen dat door aan de klanten. Die rekenen dat weer door aan ons.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Het kromme daaraan is dat de echte grootverbruikers daar absoluut geen fuck om geven. Maar in ieder geval weer een paar minimumloners die uit pure armoede een douchewekker tegen de wand plakken.
Word je van twee kanten genaaid.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
De datacenters gaan niet ineens minder koelen inderdaad. Die rekenen dat door aan de klanten. Die rekenen dat weer door aan ons.
Om maar wat te noemen: Op jaarbasis verbruikt een datacenter ongeveer 4.600.000.000,00 liter water.
Misschien een douchewekker cadeau doenquote:Op woensdag 11 december 2024 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
De datacenters gaan niet ineens minder koelen inderdaad. Die rekenen dat door aan de klanten. Die rekenen dat weer door aan ons.
Om maar wat te noemen: Op jaarbasis verbruikt een datacenter ongeveer 4.600.000.000,00 liter water.
Hebben we dat tenminste nog meequote:Op woensdag 11 december 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Word je van twee kanten genaaid.
Ohja?quote:Op woensdag 11 december 2024 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja waterstand ging ik opschrijven.
Die krijgen dan watertoeslagquote:Op woensdag 11 december 2024 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Het kromme daaraan is dat de echte grootverbruikers daar absoluut geen fuck om geven. Maar in ieder geval weer een paar minimumloners die uit pure armoede een douchewekker tegen de wand plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |