Een samenwerking met real housewives is niet echt een culturele verrijking.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Lijkt wel weer op een gevalletje cultuurverrijking.
Een vergelijkbaar verhaal heeft zich enkele maanden geleden hier afgespeeld in een zondagnacht om drie uur en ook dat waren Turken. Blijkbaar gokten de heren illegaal in een "sportsbar" een paar straten verderop, er is toen een vechtpartij ontstaan die zich uiteindelijk naar buiten verplaatst. Buiten trekt één van de vechtersbazen een pistool en schiet twee keer op één van de andere illegale gokkers en vlucht daarna met gierende banden met een Audi SQ5. Ik heb geen idee of de schutter uiteindelijk nog opgepakt is, maar invallen van arrestatieteams in meerdere panden op de dinsdag na de schietpartij heeft toen in ieder geval niets opgeleverd.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Natuurlijk is er ook een Turkse onderwereld. Die is trouwens ook, net als alle andere kliekjes, heel goed in het snel wegwerken van online sporen. Een aantal maanden geleden hier werd er iemand voor zijn flikker geschoten met een machinegeweer bij een """potje kaarten""" in de kantine van een beruchte Turkse voetbalvereniging. Bekende (kruimel)crimineel 1 schoot (grotere) crimineel 2 neer nadat er al vier aanslagen met een explosieven op deuren en auto's over en weer waren gepleegd.
Binnen een half uur stond de site van de vereniging op "onderhoud" en werd er op Facebook flink geschoond in de vrienden. Maar goed, dan heb je het over niet zulke lekkere, ervaren jongens. Die waren er dus sneller bij dan deze mensen van de bruidszaak. Het is een klein stukje speculaas, maar wijst er misschien op dat dit geen grote kingpins zijn in het milieu.
Hoezo uit Nijmegen? *klik*quote:Op woensdag 11 december 2024 20:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zou die vastgoedeigenaar daar helemaal vanuit Enschede goed zicht op hebben of ze een keurige vrouw is?
Wellicht, maar dan moet er wel een reden zijn waarvoor zij voor de rechter moet komen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een samenwerking met real housewives is niet echt een culturele verrijking.![]()
Maar die eigenaresse gaat door deze ramp wel financieel met de billen bloot. Linksom of rechtsom gaat die wat uit te leggen hebben bij de rechter.
Ik heb wel eens politie in actie gezien die in een wat armere buurt met veel sociale huurwoningen en de bestuurders van een dikke Audi direct om hun papieren vroegen. Vriendelijk en correct. Jongens lieten overigens direct hun papieren zien. Daagde de politie nog wat uit met "je gaat nu zeker mijn auto doorzoeken ook", Ik ben toen doorgelopen, ik was toen al bang.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:24 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Een vergelijkbaar verhaal heeft zich enkele maanden geleden hier afgespeeld in een zondagnacht om drie uur en ook dat waren Turken. Blijkbaar gokten de heren illegaal in een "sportsbar" een paar straten verderop, er is toen een vechtpartij ontstaan die zich uiteindelijk naar buiten verplaatst. Buiten trekt één van de vechtersbazen een pistool en schiet twee keer op één van de andere illegale gokkers en vlucht daarna met gierende banden met een Audi SQ5. Ik heb geen idee of de schutter uiteindelijk nog opgepakt is, maar invallen van arrestatieteams in meerdere panden op de dinsdag na de schietpartij heeft toen in ieder geval niets opgeleverd.
Maar die zijn niet de eigenaar, noch de verhuurder.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
De Vereniging van Eigenaren was gevestigd op Marssteden 114 in Enschede.
https://www.kvk.nl/bestellen/#/27369774?origin=search
Daar zit Casa Vastgoedmanagement B.V. onroerend goed en VvE beheer.
https://casabeheer.nl/
Ik denk dat je je daarin vergist…quote:Op woensdag 11 december 2024 16:51 schreef HowardRoark het volgende:
De sociale media van deze zaak lijken nogal afgesteld op de Turkse gemeenschap? En dat is opmerkelijk, Turken hebben toch niet echt een onderwereld hier volgens mij, dit in tegenstelling tot Marokkanen.
quote:Op woensdag 11 december 2024 16:51 schreef HowardRoark het volgende:
De sociale media van deze zaak lijken nogal afgesteld op de Turkse gemeenschap? En dat is opmerkelijk, Turken hebben toch niet echt een onderwereld hier volgens mij, dit in tegenstelling tot Marokkanen.
Ik vind het een beetje vreemd dat een VvE in Den Haag een vastgoedbedrijf in Enschede kiest om het VvE beheer te doen. Mijn eerste gedachte daarbij was dat Casa in Enschede dan ook wel de eigenaar zou zijn, maar dat zijn ze dus kennelijk niet, of niet meer.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:56 schreef Kamelenteen het volgende:
Maar die zijn niet de eigenaar, noch de verhuurder.
Wel zorgen dat bedrijf/vereniging voor het onderhoud namens en in samenspraak met de eigenaren.
Eigenaar en tevens verhuurder van de winkelpanden is Du Chatenier, welke ik al linkte volgens het artikel. Dat matcht ook met de 'te huur'-borden op de winkelruiten.
Als de eigenaar van de winkels op de begane grond de helft van alle panden in eigendom heeft (de winkels op de begane grond), dan is die ook goed voor de helft van de VvE, en dat zou best eens kunnen betekenen dat hij de doorslaggevende stem heeft bij het kiezen van een VvE beheerder.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd dat een VvE in Den Haag een vastgoedbedrijf in Enschede kiest om het VvE beheer te doen. Mijn eerste gedachte daarbij was dat Casa in Enschede dan ook wel de eigenaar zou zijn, maar dat zijn ze dus kennelijk niet, of niet meer.
Du Chatenier komt een beetje op me over als een nogal dubieuze club, gezien het feit dat hun website wel heel weinig informatie bevat.
http://duchatenier.com/
Ik hoop voor iets meer dan de uitvaartkosten, dus donateurs, kijk alsjeblieft een beetje uit.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Asian Heritage NL is een inzamelingsactie begonnen om de families van het gezin waarvan de 45 jarige vader, de 41 jarige moeder en de 17 jarige dochter om het leven zijn gekomen en het 8 jarige zoontje alleen verder moet, bij te staan. Het geld zal worden gebruikt voor de uitvaartkosten.
https://www.ad.nl/den-haa(...)r-te-maken~ab56d516/
https://www.gofundme.com/(...)a-tragische-explosie
ik hoop dat dat goed terecht komt, er loopt immers al een inzamelactie voor alle slachtoffers, waar deze kosten prima van gedekt kunnen wordenquote:Op woensdag 11 december 2024 23:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Asian Heritage NL is een inzamelingsactie begonnen om de families van het gezin waarvan de 45 jarige vader, de 41 jarige moeder en de 17 jarige dochter om het leven zijn gekomen en het 8 jarige zoontje alleen verder moet, bij te staan. Het geld zal worden gebruikt voor de uitvaartkosten.
Ruim ¤600.000 zie ik netquote:Op woensdag 11 december 2024 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop dat dat goed terecht komt, er loopt immers al een inzamelactie voor alle slachtoffers, waar deze kosten prima van gedekt kunnen worden
Ik ken dit als pop-up verhuur van verhuurderszijde. Leegstand is duurder.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:17 schreef Droopie het volgende:
Ik ken wel meer winkels die tijdelijk voor een lage prijs een winkel huren.
Zodra een grote partij de hoge huur wil betalen schoppen ze de oude er weer uit. En dan vertrekt de ondernemer naar een ander vaag pand die tijdelijk voor een lage prijs wordt verhuurd.
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:51 schreef HowardRoark het volgende:
Zou het eerder naïviteit noemen.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:54 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Zomaar vooringenomenheid of een echte keiharde mening?
Zo reageerden anderen ook al, maar ik heb hem elders bezig gezien.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:06 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Zou het eerder naïviteit noemen.
Zeer triest. Chinees vast hardwerkend gezin het slachtoffer van de vete tussen andere migranten groepen.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Juist ja. Want georganiseerde misdaad bestaat niet in Chinese migrantenkringenquote:Op donderdag 12 december 2024 00:08 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Zeer triest. Chinees vast hardwerkend gezin het slachtoffer van de vete tussen andere migranten groepen.
Eerder ook al in Den Haag dat een Chinese restaurant eigenaar vermoord werd door twee tieners.
Yep, wij hadden in Rotterdam een vastgoedinvesteerder uit Maastricht in onze VVE.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de eigenaar van de winkels op de begane grond de helft van alle panden in eigendom heeft (de winkels op de begane grond), dan is die ook goed voor de helft van de VvE, en dat zou best eens kunnen betekenen dat hij de doorslaggevende stem heeft bij het kiezen van een VvE beheerder.
Ben jij een Chinees?quote:Op donderdag 12 december 2024 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist ja. Want georganiseerde misdaad bestaat niet in Chinese migrantenkringen![]()
Begrijp me niet verkeerd: dit is een enorme tragedie. Voor alle getroffenen en hun naasten, maar zeker voor dit jongetje dat in 1 klap zijn hele gezin verliest.
Maar jouw frame klopt gewoon van geen kanten
Wat zijn die initialen ook alweer? Die twee letters van de naam v ad n het Marktplaats account?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:22 schreef Kamelenteen het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)rwoeste-bruidswinkel
Wel een interessant artikel over wie nu achter Aliyahs Styling bruidsmode zit.
Toevallig zat ik nalv een eerdere post even te kijken op de website van de tandarts waar een van deze eigenaressen zou werken. Zag idd een achternaam die ik al eerder had gezien. Maar ook, dat een van de tandartsen een voor- en achternaam had waarvan de initialen overeenkomt met de 'naam' -twee letters- op marktplaats bij de advertentie van de Range Rover. Die tandart is een druk baasje, want ook bestuurder van een in 2022 opgerichte transportonderneming/ BV. Nou, dacht ik, dan weten we ook gelijk wie er verantwoordelijk is voor het coketransport![]()
De in het artikel genoemde vereniging kwam ik ook al tegen,die is op hetzelfde adres ingeschreven in de kvk als de transportonderneming.
Dat valt wel mee, VVE beheer is vooral administratief, dat je dat voor een VVE aan de andere kant van het land doet is niet zo raar.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd dat een VvE in Den Haag een vastgoedbedrijf in Enschede kiest om het VvE beheer te doen. Mijn eerste gedachte daarbij was dat Casa in Enschede dan ook wel de eigenaar zou zijn, maar dat zijn ze dus kennelijk niet, of niet meer.
Du Chatenier komt een beetje op me over als een nogal dubieuze club, gezien het feit dat hun website wel heel weinig informatie bevat.
http://duchatenier.com/
Goed georganiseerde coke bende opererend met/vanuit tandartspraktijken, transport en bruidswinkkel met verhuur. Handige witwas dekmantels. Iedereen die hier op welke manier bij betrokken is gewoon schuldig aan moord op 6 mensen en poging tot moord op de rest.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:22 schreef Kamelenteen het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)rwoeste-bruidswinkel
Wel een interessant artikel over wie nu achter Aliyahs Styling bruidsmode zit.
Toevallig zat ik nalv een eerdere post even te kijken op de website van de tandarts waar een van deze eigenaressen zou werken. Zag idd een achternaam die ik al eerder had gezien. Maar ook, dat een van de tandartsen een voor- en achternaam had waarvan de initialen overeenkomt met de 'naam' -twee letters- op marktplaats bij de advertentie van de Range Rover. Die tandart is een druk baasje, want ook bestuurder van een in 2022 opgerichte transportonderneming/ BV. Nou, dacht ik, dan weten we ook gelijk wie er verantwoordelijk is voor het coketransport![]()
De in het artikel genoemde vereniging kwam ik ook al tegen,die is op hetzelfde adres ingeschreven in de kvk als de transportonderneming.
Ik vind het echt heel, heel dubieus dat de eigenaresse van de bruidszaak de witte Audi die ook in brand gestoken is, een paar dagen eerder probeerde te verkopen op Marktplaats. Die weet echt meer en die was het doelwit, al zal ze blijven volhouden dat ze van niks weet.quote:Op donderdag 12 december 2024 07:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Goed georganiseerde coke bende opererend met/vanuit tandartspraktijken, transport en bruidswinkkel met verhuur. Handige witwas dekmantels. Iedereen die hier op welke manier bij betrokken is gewoon schuldig aan moord op 6 mensen en poging tot moord op de rest.play stupid games, win stupid prizes.
Audi?quote:Op donderdag 12 december 2024 08:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel, heel dubieus dat de eigenaresse van de bruidszaak de witte Audi die ook in brand gestoken is, een paar dagen eerder probeerde te verkopen op Marktplaats. Die weet echt meer en die was het doelwit, al zal ze blijven volhouden dat ze van niks weet.
Een eckte tandartsenpraktijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 07:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat voor tandartsenpraktijk is dat? Werken daar ook echt tandartsen of is het zo’n zaak waar je je tanden kan bleken?
Excuses, ja. Wat sowieso al een dure patserbak is.quote:
Zouden tandartsen ook bepaalde verdovende middelen uit mogen schrijven/inkopen?quote:Op donderdag 12 december 2024 07:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat voor tandartsenpraktijk is dat? Werken daar ook echt tandartsen of is het zo’n zaak waar je je tanden kan bleken?
Evoque duur?quote:Op donderdag 12 december 2024 08:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Excuses, ja. Wat sowieso al een dure patserbak is.
Om verdovingen in hun eigen praktijk te geven, jazeker. Ik ken een tandarts die bij de minste vertrekking van pijn , de patiënt een verdoving aanbood. Hij had geen zin mensen pijn te doen. Man had goed lopende praktijk, maar kreeg op een gegeven moment wel vragen over zijn patiënten. Hoe die vraag bij hem terecht was gekomen, is hij nooit achter gekomen.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Zouden tandartsen ook bepaalde verdovende middelen uit mogen schrijven/inkopen?
Ik denk dat je een beetje in de war bent met de Discovery. De Evoque is echt wel een tandje hoger dan de rest.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:23 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Evoque duur?
Budget Range Rover, zeker tweedehands..
En onbetrouwbare rommel...
Hm ja dus verdovende middelen.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:26 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Om verdovingen in hun eigen praktijk te geven, jazeker. Ik ken een tandarts die bij de minste vertrekking van pijn , de patiënt een verdoving aanbood. Hij had geen zin mensen pijn te doen. Man had goed lopende praktijk, maar kreeg op een gegeven moment wel vragen over zijn patiënten. Hoe die vraag bij hem terecht was gekomen, is hij nooit achter gekomen.
Maar de tandarts waarover ik het heb, gaf dus bovengemiddeld vaak verdoving, en daar kreeg hij al visite voor over de vloer. Met de merkwaardige vraag of hij ook patiënten had die alleen maar om een verdoving kwamen. Blijkbaar hadden ze dat al uitgezocht.quote:
Discovery is een Land Rover. De terreinwagentak..quote:Op donderdag 12 december 2024 09:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje in de war bent met de Discovery. De Evoque is echt wel een tandje hoger dan de rest.
Er zijn 100.000 Chinezen in Nederland. Je hebt er 0 last van, ondanks dat er vast zoiets bestaat als een Chinese maffia in Nederland.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist ja. Want georganiseerde misdaad bestaat niet in Chinese migrantenkringen![]()
Begrijp me niet verkeerd: dit is een enorme tragedie. Voor alle getroffenen en hun naasten, maar zeker voor dit jongetje dat in 1 klap zijn hele gezin verliest.
Maar jouw frame klopt gewoon van geen kanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |