Mocro maffia zeker?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou ja, volgens de Telegraaf heeft de eigenaresse ook meegedaan met jurken voor BN-ers in een serie voor videoland dus is een beetje kort door de bocht.
Dat laatste staat niet vast.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Naima Jilal had op papier niet eens inkomsten volgens panorama. Ze deed letterlijk niks maar leefde in weelde. Wel echt naar hoe ze om het leven is gebracht.
https://panorama.nl/artik(...)e-van-de-onderwereld
Ik bedoel op papier, legaal werk. Zelfs geen dekmantel voor het een of ander.quote:
Nee, dat ze dood is. Dat is een vermoeden.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik bedoel op papier, legaal werk. Zelfs geen dekmantel voor het een of ander.
Geen eigen bedrijfje, niks.
Volgens mij niet , edit foutjequote:Op woensdag 11 december 2024 19:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, dat ze dood is. Dat is een vermoeden.
Natuurlijk, zo lang er geen lichaam is gevonden… maar de kans lijkt me groot dat deze dame niet meer leeft.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, dat ze dood is. Dat is een vermoeden.
Grote kans ook dat zij het op die foto is maar goed.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo lang er geen lichaam is gevonden… maar de kans lijkt me groot dat deze dame niet meer leeft.
Ze heeft toch grote criminelen waar ze mee samenwerkte belazerd.
Eens.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grote kans ook dat zij het op die foto is maar goed.
Er worden in die bikkelharde criminele wereld, heel veel beschuldigende vingers uitgestoken naar naar mensen die er niets mee te maken hebben, of ooit mee te maken willen hebben.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo lang er geen lichaam is gevonden… maar de kans lijkt me groot dat deze dame niet meer leeft.
Ze heeft toch grote criminelen waar ze mee samenwerkte belazerd.
Zou die vastgoedeigenaar daar helemaal vanuit Enschede goed zicht op hebben of ze een keurige vrouw is?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:08 schreef MissButterflyy het volgende:
En de vastgoedeigenaar van het pand zegt dat ze een keurige vrouw is.
Dat klinkt mij heel bekend.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor de geïnteresseerde, tis Real Housewives of Amsterdam
Oh dat kijk ik wel.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alsof die eigenaar zou zeggen van "Ja, echt een fout type. Ze vroeg nog of het makkelijk stroom aftappen was, rook naar skunk en ze had de sos nog in haar neushaar zitten".quote:Op woensdag 11 december 2024 20:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zou die vastgoedeigenaar daar helemaal vanuit Enschede goed zicht op hebben of ze een keurige vrouw is?
Als hij in de vuurwerkhandel zit...quote:Op woensdag 11 december 2024 20:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zou die vastgoedeigenaar daar helemaal vanuit Enschede goed zicht op hebben of ze een keurige vrouw is?
Oh haha ja Djamila.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat roze pauperwijf liet zich vorig jaar kleden/sponsoren door dit bedrijf.
Dat zit ik nu dus gewoon te kijkenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind t wel vermakelijkquote:Op woensdag 11 december 2024 21:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat zit ik nu dus gewoon te kijkenWat vreselijk zeg, geef mij de Amerikaanse housewives maar
Wat een draak van een mens is dat.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat roze pauperwijf liet zich vorig jaar kleden/sponsoren door dit bedrijf.
Ik begin nu aan afl 2 pas. Was even vergeten dat ik ook op videoland nu kan dankzij vriendquote:Op woensdag 11 december 2024 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind t wel vermakelijk![]()
Ging om het eerste seizoen dat zij de kleding verzorgde.
Ik zou direct overstappen op Alone, ook op Videoland. Ook een soort van real life tv.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik begin nu aan afl 2 pas. Was even vergeten dat ik ook op videoland nu kan dankzij vriend![]()
Op Atlanta na volg ik alle Amerikaanse Housewives en veel andere meuk nog van BravoTV
Die aflevering in Spanje was echt de druppel, in die beachclub…quote:Op woensdag 11 december 2024 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een draak van een mens is dat.
Beetje doen alsof ze op de Dam wonen terwijl ze dat gewoon voor de opnames huurde
Het asogehalte was sowieso erg hoog onder die groep vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |