SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IK had GGG God als TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hij sprong op gesloten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Whut?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kippensoep aan het maken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moah, waarom niet?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De meeste kippen zitten al op stok nu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BilkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Uit blik?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ja, even opwarmen in de ping.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Blikkensoep dus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht al GG en soep makenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik draai zo'n blik kippensoep open, dat in een mok, in de ping plaatsen, 5 minuten op 40%, ping! en genieten maar.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat is toch geen "kippensoep maken"quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik draai zo'n blik kippensoep open, dat in een mok, in de ping plaatsen, 5 minuten op 40%, ping! en genieten maar.![]()
![]()
Easy peasyquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik draai zo'n blik kippensoep open, dat in een mok, in de ping plaatsen, 5 minuten op 40%, ping! en genieten maar.![]()
Dat is kippensoepmolekulen sneller laten vibreren!quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
dat is toch geen "kippensoep maken"![]()
![]()
Nee maar dat vond ik wat interessanter klinkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
dat is toch geen "kippensoep maken"
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Welkom in de wereld van gggquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
dat is toch geen "kippensoep maken"![]()
![]()
jaja, beetje stoefen hierquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee maar dat vond ik wat interessanter klinken![]()
![]()
Nog honger. Wat zal ik nog eens nemen? Noedels?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een everzwijn?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog honger. Wat zal ik nog eens nemen? Noedels?![]()
kippensoep?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog honger. Wat zal ik nog eens nemen? Noedels?![]()
Ik ben wel gek genoeg om in de nacht kippensoep te maken en dan echt makenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, het was zo'n klein blikje. Even kijken.... 300 ml.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben wel gek genoeg om in de nacht kippensoep te maken en dan echt maken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat weten we.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben wel gek genoeg om in de nacht kippensoep te maken en dan echt maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet je vannacht dan niet gaan pissen als een reiger?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het was zo'n klein blikje. Even kijken.... 300 ml.![]()
Dat kan, ik heb nog een paar blikken. Ook snert trouwens.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kan van die snelkokende noedels nemen en dan in die kippensoep doen, heb je noedelkippensoepquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog honger. Wat zal ik nog eens nemen? Noedels?
Uw ADH vitamine Worst
Dat moet ik tegenwoordig toch wel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je vannacht dan niet gaan pissen als een reiger?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is dat dan meteen reigersoep?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je vannacht dan niet gaan pissen als een reiger?![]()
![]()
Ja komt door al die koffie!quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat moet ik tegenwoordig toch wel.![]()
![]()
morgen weer aan de thee natuurlijkquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:16 schreef ToT het volgende:
Ik heb vanavond 3 frikandellen uit de airfryer opgevroten.
Mini-ToT kreeg er ook eentje.
maar wel goed voor zijn opvoeding!!!![]()
Heerlijkquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:16 schreef ToT het volgende:
Ik heb vanavond 3 frikandellen uit de airfryer opgevroten.
Mini-ToT kreeg er ook eentje.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tijdje geleden dat ik dat gedaan heb. Hele kip roosteren, en dan in een grote pan met water en wat groenten en kruiden laten sudderen voor een uurtje of twee.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben wel gek genoeg om in de nacht kippensoep te maken en dan echt maken![]()
Misschien ook wel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Keer wat andersquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga jij maar ff lekker reigerzeik oppeuzelen!![]()
![]()
Gewoon beetje stoefenquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga jij maar ff lekker reigerzeik oppeuzelen!![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja koffie blief ik de laatste tijd niet meer zo.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij heeft goed gegeten (had wel iets meer groente kunnen eten, maar had blijkbaar bij zijn vriendinnetje thuis al veel komkommer gegeten), en als toetje heeft hij een grote appel en een peer gegeten.quote:![]()
![]()
Erg mooi dat hij zoveel groente binnenkrijgt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dan had hij wel een frikandel verdiendquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft goed gegeten (had wel iets meer groente kunnen eten, maar had blijkbaar bij zijn vriendinnetje thuis al veel komkommer gegeten), en als toetje heeft hij een grote appel en een peer gegeten.![]()
![]()
Net niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
M'n maag kan het wel weer tolereren, maar kweenie...de caffeïne levert me onrust op en mja...misselijk is niet het juiste woord, maar het bevalt gewoon niet echt helemaal meer.quote:
Is vast wel tijdelijk.![]()
![]()
Bij mij was het na 9 maanden overquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n maag kan het wel weer tolereren, maar kweenie...de caffeïne levert me onrust op en mja...misselijk is niet het juiste woord, maar het bevalt gewoon niet echt helemaal meer.
Is vast wel tijdelijk.![]()
![]()
Meer variatie zou alleen wel echt wenselijk zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Erg mooi dat hij zoveel groente binnenkrijgt.
Maar hij is tegenwoordig dol op Granny Smith appels, en peren lustte hij tot voor kort ook niet.
En in plaats van brood met hagelslag wil hij nu brood met kaas!![]()
![]()
Ik heb ooit 9 maand vastgezeten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe was de pozza?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi HC.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BMHquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Meer variatie zou alleen wel echt wenselijk zijn.
Maar hij is tegenwoordig dol op Granny Smith appels, en peren lustte hij tot voor kort ook niet.
En in plaats van brood met hagelslag wil hij nu brood met kaas!![]()
![]()
Dat komt allemaal goed.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Meer variatie zou alleen wel echt wenselijk zijn.
En in plaats van brood met hagelslag wil hij nu brood met kaas!
Geef het tijd ....![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe was de pozza?Heel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met rucola pijnboompitten mozzarella tomaat en paprika
En ik had de pijnboompitten niet laten verbranden
♡♡♡♡![]()
Samen met GGG.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jeejquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heel lekker![]()
Met rucola pijnboompitten mozzarella tomaat en paprika
En ik had de pijnboompitten niet laten verbrandenGenieten
![]()
![]()
Zo, dat was even hektisch
In het 22:22 topic.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, dat was effe gezellig inderdaad
maily was er ook.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
elke zoveel seconden posten; dat mentionen, en een nieuw topic openen .... pffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
In het 22:22 topic.![]()
![]()
Ongekend!quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
elke zoveel seconden posten; dat mentionen, en een nieuw topic openen .... pffffffffffffffffff![]()
Ja, dat het topic vol zat, had ik niet voorbereid.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
elke zoveel seconden posten; dat mentionen, en een nieuw topic openen .... pffffffffffffffffffAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar heb je toch een scriptje voor?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
In het 22:22 topic.![]()
Kippensoepje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik vind het knap!quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat dichte topic had ik niet voorbereid.
daar mag je best over stoefen![]()
![]()
Spuit11.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, het is allemaal handwerk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar heb je toch een scriptje voor?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
ik vind het knap!
daar mag je best over stoefen
Ik stoef al over mijn kippensoep
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee die scènequote:Op dinsdag 10 december 2024 22:28 schreef maily het volgende:
[..]
je kent Finkers niet?
gebrek aan je opvoeding![]()
![]()
Herman Finkers ken je niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ken überhaupt maar 1 cabaretierquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:28 schreef maily het volgende:
[..]
je kent Finkers niet?
gebrek aan je opvoeding♡♡♡♡![]()
Ik word steeds afgeleid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
okquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ken überhaupt maar 1 cabaretier![]()
hij wordt afgeleid door vuurwerk op straatAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Frank?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij hebben heel lang zo'n draaischijf-telefoon gehad, en op een gegeven moment hadden we een "moderne" glossy zwarte smalle telefoon met snoer.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo eentje had iedereen vroeger toch
Met een puls naar toon schakelaar. Die kwam goed uit toen de centrale op dat laatste overstapte.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo eentje had iedereen vroeger toch
Toen het nog 06-11 was ipv 112![]()
dit gaat te verquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Anders word je niet in de boeiuh geslagen![]()
Cabaretier.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is nog net voor mijn tijd, kan alleen knoppen herinnerenquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen het nog 06-11 was ipv 112Uw ADH vitamine Worst
dat wieltje op de hoornquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
De burgemeester had telefoonnummer 1, de dokter had nummer 2, de bakker nummer 3, de slager nummer 4, familie Jansen nummer 5, familie Pietersen nummer 6, familie Klaassen hadden een geheim nummer, familie Cornelissen had nummer 8 en ten slotte familie De Vries had nummer 9.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
De burgemeester had telefoonnummer 1, de dokter had nummer 2, de bakker nummer 3, de slager nummer 4, familie Jansen nummer 5, familie Pietersen nummer 6, familie Klaassen hadden een geheim nummer, familie Cornelissen had nummer 8 en ten slotte familie De Vries had nummer 9.
♡♡♡♡![]()
Broekkie!quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is nog net voor mijn tijd, kan alleen knoppen herinneren![]()
![]()
Ligt aan perspectief, voor Gen Z ben ik al een wat ouderequote:
Uw ADH vitamine Worst
geen ideequote:Op dinsdag 10 december 2024 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waar is dat eigenlijk voor? volume?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen het nog 06-11 was ipv 112
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wij hadden niet zo'n wieltje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Toen wist je de nummers van al je familie en kameraden uit je hoofd.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
De burgemeester had telefoonnummer 1, de dokter had nummer 2, de bakker nummer 3, de slager nummer 4, familie Jansen nummer 5, familie Pietersen nummer 6, familie Klaassen hadden een geheim nummer, familie Cornelissen had nummer 8 en ten slotte familie De Vries had nummer 9.
Nou, als mijn telefoonlijst weg is heb ik wel een probleem
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Serieus, er waren toen zo veel mensen die vanwege dat programma 911 belden in een noodsituatie, dat je automatisch naar 06-11 doorgeschakeld werd.![]()
Ik weet wel hoe zo'n draaischijf werkt, dat kan veel Gen Z niet zeggenUw ADH vitamine Worst
Dat is nog zo volgens mij. Hier werkt 911 ook nog steeds als doorschakeling.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:38 schreef ToT het volgende:
Serieus, er waren toen zo veel mensen die vanwege dat programma 911 belden in een noodsituatie, dat je automatisch naar 06-11 doorgeschakeld werd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kom uit een dorp waar iedereen een 4-cijferig telefoonnummer had!quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toen wist je de nummers van al je familie en kameraden uit je hoofd.
Nou, als mijn telefoonlijst weg is heb ik wel een probleem![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gaan mensen in de stress de 11 zoeken!!!
![]()
Ja maar het is toen geïntroduceerd vanwege dat programma.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is nog zo volgens mij. Hier werkt 911 ook nog steeds als doorschakeling.![]()
![]()
En inmiddels een 5-cijferig?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kom uit een dorp waar iedereen een 4-cijferig telefoonnummer had!![]()
![]()
Toen stonden alle nummers op het behang naast de meterkast in de gangquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toen wist je de nummers van al je familie en kameraden uit je hoofd.
Nou, als mijn telefoonlijst weg is heb ik wel een probleem
nu staan alle nummers in je foon![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gaan mensen in de stress de 11 zoeken![]()
![]()
Dat was toen niet handig omdat het lang duurde met zo'n draaischijf, die 0 en die 6 draaien.quote:
112 is met opzet gekozen omdat het met een draaischijf snel te kiezen was.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ow zo, ja iddquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was toen niet handig omdat het lang duurde met zo'n draaischijf, die 0 en die 6 draaien.
112 is met opzet gekozen omdat het met een draaischijf snel te kiezen was.![]()
![]()
1512 hadden wij.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kom uit een dorp waar iedereen een 4-cijferig telefoonnummer had!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij communiceren hier nog met rooksignalen en trommels.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wist niet dat je in Glanerbrug woonde?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij communiceren hier nog met rooksignalen en trommels.
Hebben jullie daar inmiddels wel riolering?![]()
![]()
Wel kabel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je in Glanerbrug woonde?
Hebben jullie daar inmiddels wel riolering?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laterzquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:42 schreef ToT het volgende:
Maar goed, Mini staat morgen weer vroeg te stuiteren!Fijne voortzetting allen!
![]()
![]()
Lekker sliepe.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:42 schreef ToT het volgende:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:42 schreef ToT het volgende:
♡♡♡♡![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 10-12-2024 22:48:58 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wist toen van alles wat ik nodig had de nummers uit het hoofd. Net als van familieleden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
Toen stonden alle nummers op het behang naast de meterkast in de gang
nu staan alle nummers in je foonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is nu wel andersquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wist toen van alles wat ik nodig had de nummers uit het hoofd. Net als van familieleden.![]()
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wist toen van alles wat ik nodig had de nummers uit het hoofd. Net als van familieleden.
[ Bericht 5% gewijzigd door gebrokenglas op 10-12-2024 22:59:23 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is dat de Spaanse Frank Visserquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:50 schreef mario390 het volgende:
zort anwaltkamer,violeta werd beschuldigthaar moeder is ook daar
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
judge Judy?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat de Spaanse Frank Visser![]()
Esta es mi declaración y tendrás que vivir con ella.quote:Uw ADH vitamine Worst
Lekkere voorspellingen. Stond op Facebook. Ze is in 1996 overledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:55 schreef Dotteke het volgende:
Lekkere voorspellingen. Stond op Facebook. Ze is in 1996 overledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met slagroomquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:55 schreef Dotteke het volgende:
Lekkere voorspellingen. Stond op Facebook. Ze is in 1996 overledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dat voorspelt wat
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Morgen wc papier inslaanquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Beetje kut wel qua voetbal net, maar eerlijk is eerlijk. Brest gewonnen tegen PSV. En ook chapeau voor Brest. Eindelijk een club waar ze niet niet na ieder tikkie gaan liggen maar gewoon doorvoetballen
Lach met een schone bips![]()
Wat? Een voetbal club waarbij voetballers niet bij ieder haartje dat de verkeerde kant op waait moord en brand gaan schreeuwen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Beetje kut wel qua voetbal net, maar eerlijk is eerlijk. Brest gewonnen tegen PSV. En ook chapeau voor Brest. Eindelijk een club waar ze niet niet na ieder tikkie gaan liggen maar gewoon doorvoetballen![]()
![]()
![]()
Linea Recta opdoeken doe club!![]()
![]()
Zulke wanpraktijken kunnen echt niet in het moderne voetbal!![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
https://citymagazine.si/n(...)rlogen%20in%20Europa.quote:Baba Vanga, de Bulgaarse mysticus die beroemd werd vanwege haar voorspellingen voor gebeurtenissen als 9/11 en de dood van prinses Diana, heeft voorspeld dat het einde van de wereld in 2025 zal beginnen. Haar voorspelling is niet zo eenvoudig als het lijkt: het is niet de onmiddellijke vernietiging van de mensheid, maar het begin van gebeurtenissen die zullen leiden tot de langzame ineenstorting van de beschaving, die pas in het jaar 5079 voltooid zal zijn.
Gaat nog wel even duren dus.![]()
ik heb nog nie als en finale kwam en anwaltkamer bij en reality gezien
spanie makt veel tonelstuk daar![]()
![]()
Ik kan met het verlies leven, iedereen stond niet te janken na een tikkie. Mooi van beide kanten. Het verlies was wel wat jammer. Maar wel mooi dat het ook eens zo kan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat? Een voetbal club waarbij voetballers niet bij ieder haartje dat de verkeerde kant op waait moord en brand gaan schreeuwen?![]()
![]()
![]()
Linea Recta opdoeken doe club!![]()
![]()
Zulke wanpraktijken kunnen echt niet in het moderne voetbal!![]()
Lach met een schone bips![]()
in 2012 zouden we ook ten onder gaanquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
https://citymagazine.si/n(...)rlogen%20in%20Europa.
Gaat nog wel even duren dus.Uw ADH vitamine Worst
O ja op 21 december toch?quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in 2012 zouden we ook ten onder gaan![]()
Ja toen stond ik al boven op een bergquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in 2012 zouden we ook ten onder gaan![]()
In 2000 ook.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in 2012 zouden we ook ten onder gaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En we zijn er nog steeds.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:05 schreef JustinK het volgende:
DTS zou in december 2024 ten onder gaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij is voor sommigen een held, ik zie dat weer anders. Hij kan dat niet week in week uit meer doen. Maar denkt zelf nog wel dat ie dat kan. En ik snap de steun vanuit de club dan ook weer niet, de beste moet spelen en dat is Pepi.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kan wel genieten van dat verongelijkte gezicht van De JongLach met een schone bips![]()
Als we dat overleven, overleven we allesquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:05 schreef JustinK het volgende:
DTS zou in december 2024 ten onder gaanUw ADH vitamine Worst
Juistquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als we dat overleven, overleven we alles![]()
![]()
Dit stukje nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
https://citymagazine.si/n(...)rlogen%20in%20Europa.
Gaat nog wel even duren dus.
De meest zorgwekkende voorspelling voor 2025 is zeker de oorlog in Europa, die naar verwachting de overgrote meerderheid van de bevolking zal treffen. Baba Vanga beweert dat deze oorlog verwoesting zal achterlaten op het oude continent, wat in lijn is met Nostradamus' visie op oorlogen in EuropaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:02 schreef mario390 het volgende:
ik heb nog nie als en finale kwam en anwaltkamer bij en reality gezien
spanie makt veel tonelstuk daar![]()
Ja.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit stukje niet
De meest zorgwekkende voorspelling voor 2025 is zeker de oorlog in Europa, die naar verwachting de overgrote meerderheid van de bevolking zal treffen. Baba Vanga beweert dat deze oorlog verwoesting zal achterlaten op het oude continent, wat in lijn is met Nostradamus' visie op oorlogen in Europa![]()
De BolkOorlog van '25quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit stukje niet
De meest zorgwekkende voorspelling voor 2025 is zeker de oorlog in Europa, die naar verwachting de overgrote meerderheid van de bevolking zal treffen. Baba Vanga beweert dat deze oorlog verwoesting zal achterlaten op het oude continent, wat in lijn is met Nostradamus' visie op oorlogen in Europa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: