SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IK had GGG God als TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hij sprong op gesloten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Whut?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kippensoep aan het maken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moah, waarom niet?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De meeste kippen zitten al op stok nu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BilkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Uit blik?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ja, even opwarmen in de ping.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Blikkensoep dus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht al GG en soep makenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, ik draai zo'n blik kippensoep open, dat in een mok, in de ping plaatsen, 5 minuten op 40%, ping! en genieten maar.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat is toch geen "kippensoep maken"quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik draai zo'n blik kippensoep open, dat in een mok, in de ping plaatsen, 5 minuten op 40%, ping! en genieten maar.![]()
![]()
Easy peasyquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik draai zo'n blik kippensoep open, dat in een mok, in de ping plaatsen, 5 minuten op 40%, ping! en genieten maar.![]()
Dat is kippensoepmolekulen sneller laten vibreren!quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
dat is toch geen "kippensoep maken"![]()
![]()
Nee maar dat vond ik wat interessanter klinkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
dat is toch geen "kippensoep maken"
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Welkom in de wereld van gggquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
dat is toch geen "kippensoep maken"![]()
![]()
jaja, beetje stoefen hierquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee maar dat vond ik wat interessanter klinken![]()
![]()
Nog honger. Wat zal ik nog eens nemen? Noedels?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een everzwijn?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog honger. Wat zal ik nog eens nemen? Noedels?![]()
kippensoep?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog honger. Wat zal ik nog eens nemen? Noedels?![]()
Ik ben wel gek genoeg om in de nacht kippensoep te maken en dan echt makenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, het was zo'n klein blikje. Even kijken.... 300 ml.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben wel gek genoeg om in de nacht kippensoep te maken en dan echt maken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat weten we.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben wel gek genoeg om in de nacht kippensoep te maken en dan echt maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet je vannacht dan niet gaan pissen als een reiger?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het was zo'n klein blikje. Even kijken.... 300 ml.![]()
Dat kan, ik heb nog een paar blikken. Ook snert trouwens.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kan van die snelkokende noedels nemen en dan in die kippensoep doen, heb je noedelkippensoepquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog honger. Wat zal ik nog eens nemen? Noedels?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat moet ik tegenwoordig toch wel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je vannacht dan niet gaan pissen als een reiger?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is dat dan meteen reigersoep?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je vannacht dan niet gaan pissen als een reiger?![]()
![]()
Ja komt door al die koffie!quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat moet ik tegenwoordig toch wel.![]()
![]()
morgen weer aan de thee natuurlijkquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:16 schreef ToT het volgende:
Ik heb vanavond 3 frikandellen uit de airfryer opgevroten.
Mini-ToT kreeg er ook eentje.
maar wel goed voor zijn opvoeding!!!![]()
Heerlijkquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:16 schreef ToT het volgende:
Ik heb vanavond 3 frikandellen uit de airfryer opgevroten.
Mini-ToT kreeg er ook eentje.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tijdje geleden dat ik dat gedaan heb. Hele kip roosteren, en dan in een grote pan met water en wat groenten en kruiden laten sudderen voor een uurtje of twee.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben wel gek genoeg om in de nacht kippensoep te maken en dan echt maken![]()
Misschien ook wel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Keer wat andersquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga jij maar ff lekker reigerzeik oppeuzelen!![]()
![]()
Gewoon beetje stoefenquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga jij maar ff lekker reigerzeik oppeuzelen!![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja koffie blief ik de laatste tijd niet meer zo.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij heeft goed gegeten (had wel iets meer groente kunnen eten, maar had blijkbaar bij zijn vriendinnetje thuis al veel komkommer gegeten), en als toetje heeft hij een grote appel en een peer gegeten.quote:![]()
![]()
Erg mooi dat hij zoveel groente binnenkrijgt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dan had hij wel een frikandel verdiendquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft goed gegeten (had wel iets meer groente kunnen eten, maar had blijkbaar bij zijn vriendinnetje thuis al veel komkommer gegeten), en als toetje heeft hij een grote appel en een peer gegeten.![]()
![]()
Net niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
M'n maag kan het wel weer tolereren, maar kweenie...de caffeïne levert me onrust op en mja...misselijk is niet het juiste woord, maar het bevalt gewoon niet echt helemaal meer.quote:
Is vast wel tijdelijk.![]()
![]()
Bij mij was het na 9 maanden overquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n maag kan het wel weer tolereren, maar kweenie...de caffeïne levert me onrust op en mja...misselijk is niet het juiste woord, maar het bevalt gewoon niet echt helemaal meer.
Is vast wel tijdelijk.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: