Frank de Boer-Ball.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV verdiende wel een kool vond ik.
Tja ze verdienden ook een nederlaag tegen PSG en Shakthar. Zeker na die belachelijke rode kaart voor Shakthar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV verdiende wel een kool vond ik.
For sure.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja ze verdienden ook een nederlaag tegen PSG en Shakthar.
En Feyenoord verdient het om bovenaan te staan in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja ze verdienden ook een nederlaag tegen PSG en Shakthar. Zeker na die belachelijke rode kaart voor Shakthar.
't ken niet altijd meezitten.
Luuk de Jong kan niet meer.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je had hier toch gewoon wel met een gelijke stand mogen rusten
Zijn zoon ook wel een leuk ventjequote:
Aardige schoonvader.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zijn zoon ook wel een leuk ventje
Maar die heeft dus geen ruzie meer met Bassie?quote:
ik ook paprika chips op, zo een grote XL zak binnen 2 minutenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
Bakje paprika Kettle Chips op. Geen flippo gevonden in de zak @:KingRoland
Stenigenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn moeder heeft ooit mijn flippo-verzaneling weggegooid.
Smerig varken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:59 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik ook paprika chips op, zo een grote XL zak binnen 2 minuten
ik ben even gestopt met chips, elk jaar is de smaak nog slechter dan het jaar ervoor..quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
Bakje paprika Kettle Chips op. Geen flippo gevonden in de zak @:KingRoland
Een Kuifje verzameling was erger geweestquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn moeder heeft ooit mijn flippo-verzaneling weggegooid.
Mijn hond kon vroeger ook schrokkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:59 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik ook paprika chips op, zo een grote XL zak binnen 2 minuten
Oh je zit nu vol op chocoladequote:Op dinsdag 10 december 2024 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben even gestopt met chips, elk jaar is de smaak nog slechter dan het jaar ervoor..
Doritos genotquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben even gestopt met chips, elk jaar is de smaak nog slechter dan het jaar ervoor..
Ik las wat andersquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een Kuifje verzameling was erger geweest
@Coco ziet het welquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen idee wat voor anders je erin kan lezen
Leuke anekdote.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:04 schreef Caland het volgende:
Ik heb ooit een keer wat supporter in een pub in Sunderland wijsgemaakt dat ik speciaal voor Boudewijn Zenden de plas was overgestoken en op die manier bijna de hele middag gratis pints gekregen
Tot zover deze ietwat matige anekdote
Komt goed.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord het maar doen morgen.
Grappig dat daar allemaal judo fans zatenquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:04 schreef Caland het volgende:
Ik heb ooit een keer wat supporters in een pub in Sunderland wijsgemaakt dat ik speciaal voor Boudewijn Zenden de plas was overgestoken en op die manier bijna de hele middag gratis pints gekregen
Eej eh just for Boudewijn he just for Boudewijn dets waai aai em hierquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:04 schreef Caland het volgende:
Ik heb ooit een keer wat supporters in een pub in Sunderland wijsgemaakt dat ik speciaal voor Boudewijn Zenden de plas was overgestoken en op die manier bijna de hele middag gratis pints gekregen
Wel een leuk clubjequote:Op dinsdag 10 december 2024 22:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Eej eh just for Boudewijn he just for Boudewijn dets waai aai em hier
Oke Erikquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Eej eh just for Boudewijn he just for Boudewijn dets waai aai em hier
Wat is haar functie?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:09 schreef ISVV het volgende:
Ik was wel productief in de rust jongons: honten laten plassen, brood gesmeerd, tandjes gepoetst, kwark gegeten en bekvechten met vriendin omdat ik de kots van ons kind nog niet had opgeruimd.
Willekeurige volgorde
Sterkte man. Je kinderen nog zo jong en nu al niks meer te vertellen thuisquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:09 schreef ISVV het volgende:
Ik was wel productief in de rust jongons: honten laten plassen, brood gesmeerd, tandjes gepoetst, kwark gegeten en bekvechten met vriendin omdat ik de kots van ons kind nog niet had opgeruimd.
Willekeurige volgorde
Binnenkort een klein calandje?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterkte man. Je kinderen nog zo jong en nu al niks meer te vertellen thuis
Kun je nagaan hoe slecht de rest is.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:10 schreef Jojoortje het volgende:
PSV is wel te goed voor de Eredivisie hè..
Dank.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterkte man. Je kinderen nog zo jong en nu al niks meer te vertellen thuis
Of we doen het in Franse franc.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:14 schreef Halcon het volgende:
Die 40 miljoen voor Saibari kan weer het matras in
Het zit wel eens mee, het zit wel eens tegenquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat mogen we niet zeggen van de Feyenoord fans.
Wat heeft Feyenoord met voetbal te maken dan?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Na 40 45 rode kaarten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |