Frank de Boer-Ball.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV verdiende wel een kool vond ik.
Tja ze verdienden ook een nederlaag tegen PSG en Shakthar. Zeker na die belachelijke rode kaart voor Shakthar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV verdiende wel een kool vond ik.
For sure.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja ze verdienden ook een nederlaag tegen PSG en Shakthar.
En Feyenoord verdient het om bovenaan te staan in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja ze verdienden ook een nederlaag tegen PSG en Shakthar. Zeker na die belachelijke rode kaart voor Shakthar.
't ken niet altijd meezitten.
Luuk de Jong kan niet meer.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je had hier toch gewoon wel met een gelijke stand mogen rusten
Zijn zoon ook wel een leuk ventjequote:
Aardige schoonvader.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zijn zoon ook wel een leuk ventje
Maar die heeft dus geen ruzie meer met Bassie?quote:
ik ook paprika chips op, zo een grote XL zak binnen 2 minutenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
Bakje paprika Kettle Chips op. Geen flippo gevonden in de zak @:KingRoland
Stenigenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn moeder heeft ooit mijn flippo-verzaneling weggegooid.
Smerig varken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:59 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik ook paprika chips op, zo een grote XL zak binnen 2 minuten
ik ben even gestopt met chips, elk jaar is de smaak nog slechter dan het jaar ervoor..quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
Bakje paprika Kettle Chips op. Geen flippo gevonden in de zak @:KingRoland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |