Persco om 15.00 uurquote:In een portiekflat in Den Haag woedt zaterdagmorgen een zeer grote brand na een explosie. Op beelden is te zien dat de gevel van enkele woningen is weggevaagd. Hulpdiensten zijn bezig met het zoeken en redden van mensen in het pand.
Lol 54.1k gekochte volgersquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:40 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/aliyahsstylingofficial/
"✖️ Tijdelijk gesloten" staat er lol
Kan ook zijn dat er door de initiële explosie andere explosies zijn ontstaan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Moest er een keer van komen natuurlijk. Honderden van die explosies per jaar in Nederland. Meestal met wat zwaar vuurwerk maar nu nam iemand het iets te serieus, en zijn er doden...
Toch lees ik via Google reviews dat ze veel goede recensies hebben, alleen de laatste paar zijn slecht. Ineens slechte service en onvriendelijk enz.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:41 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n "bruidszaak" die altijd dicht is, en waar de ware business zich op de achtergrond afspeelt.
Misschien een nieuwe uitbater of zo?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch lees ik via Google reviews dat ze veel goede recensies hebben, alleen de laatste paar zijn slecht. Ineens slechte service en onvriendelijk enz.
Lijkt sowieso steeds zwaarder te worden, pas raakte een vrouw nog haar onderbeen kwijt door zo'n 'grap'.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Moest er een keer van komen natuurlijk. Honderden van die explosies per jaar in Nederland. Meestal met wat zwaar vuurwerk maar nu nam iemand het iets te serieus, en zijn er doden...
Zegt tegenwoordig niet alles, je kunt goede reviews kopen. En zijn soms mensen die een zaak bombarderen met (verzonnen) negatieve reviews.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch lees ik via Google reviews dat ze veel goede recensies hebben, alleen de laatste paar zijn slecht. Ineens slechte service en onvriendelijk enz.
Insta vol met stockfoto'squote:Op dinsdag 10 december 2024 20:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lol 54.1k gekochte volgers
En er kwam volgens buurtbewoners bijna nooit iemand. Alleen vage figuren waarna deur meteen weer dicht ging.
Bron ADquote:De winkel, waar klanten trouw- en avondjurken konden kopen of huren, vestigde zich begin dit jaar aan de Tarwekamp. De winkel werd gerund door de eigenaresse, een jonge dame van achterin de twintig. Zij kreeg daarbij af en toe hulp van haar moeder.
,,Nadat ze de sleutels kreeg, heeft ze eerst verbouwd: nieuwe vloeren erin en muren netjes gemaakt”, vertelt de verhuurder van het pand, die alleen maar positief is over de winkel. ,,Het is heel heftig voor haar wat er is gebeurd. Daar komt nog bovenop dat net een partij bruidsjurken moest uitleveren, die al waren betaald en waar klanten nu om zitten te springen. Zij zit echt in zak en as.” De eigenaresse van de bruidsmodezaak wil zelf, ondanks meerdere pogingen, niet praten met de pers.
En toch laten veel mensen hun 12-jarige zoon met een cobra spelen tijdens oud en nieuw die zwaarder is dan een handgranaat, als je daar iets van vind ben je kinderachtig en verpest je een feestje.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt sowieso steeds zwaarder te worden, pas raakte een vrouw nog haar onderbeen kwijt door zo'n 'grap'.
Je zult zoiets op je geweten hebben
Je weet dat een cobra veel gevaarlijker is dan een knalvuurwerk, als het fout gaat zijn gevolgen ook ernstig.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:50 schreef Momo het volgende:
[..]
En toch laten veel mensen hun 12-jarige zoon met een cobra spelen tijdens oud en nieuw die zwaarder is dan een handgranaat, als je daar iets van vind ben je kinderachtig en verpest je een feestje.
Die reviews zeggen echt niks meer.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zullen niet heel veel ouders zijn die hun kind bewust cobra’s laten afsteken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:50 schreef Momo het volgende:
[..]
En toch laten veel mensen hun 12-jarige zoon met een cobra spelen tijdens oud en nieuw die zwaarder is dan een handgranaat, als je daar iets van vind ben je kinderachtig en verpest je een feestje.
Of toch wel stiekem met zijn vrienden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zullen niet heel veel ouders zijn die hun kind bewust cobra’s laten afsteken.
Stiekem wel ja, net als dat ik vroeger stiekem illegaal vuurwerk afstak. Maar dat wisten mijn ouders absoluut nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:54 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Of toch wel stiekem met zijn vrienden.
Echt bizar ja. En dan natuurlijk hulpverleners belagen die het handje van zoonlief proberen te redden als het mis gaat..quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Logisch, maar is goed afgelopen met jou toen je illegaal vuurwerk afstak?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Stiekem wel ja, net als dat ik vroeger stiekem illegaal vuurwerk afstak. Maar dat wisten mijn ouders absoluut niet
Nee hij is nu allebei z´n handen kwijt.Hij typt dit met zijn neus.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:55 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Logisch, maar is goed afgelopen met jou toen je illegaal vuurwerk afstak?
Kan heel goed mogelijk zijn ja.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee hij is nu allebei z´n handen kwijt.Hij typt dit met zijn neus.
Dat waren toen nog nitraten en strijkers, kwam niet eens in de buurt bij een cobra van nu. Zelf nooit iets aan overgehouden, hooguit wat brievenbussen en verkeersborden mee opgeblazen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:55 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Logisch, maar is goed afgelopen met jou toen je illegaal vuurwerk afstak?
Dus viel wel mee, nadat je geschreven hebt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat waren toen nog nitraten en strijkers, kwam niet eens in de buurt bij een cobra van nu. Zelf nooit iets aan overgehouden, hooguit wat brievenbussen en verkeersborden mee opgeblazen.
Die zullen daar meestal niet veel vanaf weten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Gerund door moeder en dochter(s). Meerdere malen verhuisd de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:40 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/aliyahsstylingofficial/
"✖️ Tijdelijk gesloten" staat er lol
Telefoonnummer in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Weet niet of de eigenaren veranderd zijn ofzo.
Thnx, niet met de pers willen spreken snap ik dan weer wel, maar het lijkt er dus op dat zij niet omgekomen is.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
In het artikel van de Telegraaf staat dat de eigenaresse van de bruidswinkel geen commentaar wilde geven. Echt gesproken hebben ze haar niet.
In welk opzicht? Dit heb ik gemistquote:
Om 6 uur in de ochtend in je winkelpand zijn lijkt me ook wat overdreven.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, niet met de pers willen spreken snap ik dan weer wel, maar het lijkt er dus op dat zij niet omgekomen is.
Maar waarom hebben het tuig dan om 6 uur in de ochtend alles opgeblazen? Of moest enkel de winkel kapot?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Om 6 uur in de ochtend in je winkelpand zijn lijkt me ook wat overdreven.
Misschien alleen de winkel, als waarschuwing. Plus als je het overdag doet heb je natuurlijk veel meer kans op getuigen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar waarom hebben het tuig dan om 6 uur in de ochtend alles opgeblazen? Of moest enkel de winkel kapot?
Dezelfde reden als dat er in de nacht explosies plaatsvinden, onklare handgranaten tegen deuren aan worden geplakt, gesloten panden worden beschoten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar waarom hebben het tuig dan om 6 uur in de ochtend alles opgeblazen? Of moest enkel de winkel kapot?
stel dat er een bruid een laatste pas-afspraak had omdat ze om 8 uur met de jurk de deur uit moest ....quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede vragen. Ik denk dat de politie dat ook graag zou willen weten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan woonden ze er dus niet boven, of ze waren persoonlijk geen doel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zouden ze erboven wonen dan? Ze huurden het winkelpand toch alleen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan woonden ze er dus niet boven, of ze waren persoonlijk geen doel.
Als alleen de zaak het doelwit was dan mag ik toch hopen dat ze niet bewust het halve blok weggeblazen hebben.
Dat zal dan wel een van die drie inbeslagname genomen auto’s geweest zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:23 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt me sterk dat die Yaris of Ceed de 200 km/u kunnen halen, zo wel, dan zijn het wel heel erg sportieve blokjes.
Ja, maar soms hebben mensen een winkelpand onder hun woning.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zouden ze erboven wonen dan? Ze huurden het winkelpand toch alleen.
Sommige geloof ik wel, zitten genoeg foto's uit Nederland en Duitsland tussen dus niet heel vreemd. En misschien zijn sommige foto's gewoon van een jurk die beschikbaar is en komen die van een producent of een fotoshoot van het merk ergens. Maarja, het ziet er alles bij elkaar wel een beetje vreemd uit vind ik.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:08 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ja, stockfoto's? Of zullen ze die gewoon zelf gemaakt hebben?
En de auto.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Is er nog getüterd?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:33 schreef Elan het volgende:
Bruidsmode en criminaliteit, laat me raden aanslag gepleegd door Turken of Marokkanen zeker?
Vaak worden de dombo's ingezet voor dit soort acties en blijven de bazen buiten beeld. Datzelfde zie je soms ook bij liquidaties, laten ze de dommerikjes het oplossen, die vaak helemaal niet goed kunnen schieten en daardoor (ook) anderen raken. De nevenschade calculeren ze gewoon in, als het doelwit geraakt wordt is het prima.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan woonden ze er dus niet boven, of ze waren persoonlijk geen doel.
Als alleen de zaak het doelwit was dan mag ik toch hopen dat ze niet bewust het halve blok weggeblazen hebben.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:19 schreef Stupidisco het volgende:
Op Facebook is de post waarin de auto te koop staat nog wel gewoon te vinden.
[ afbeelding ]
Dit zou de auto moeten zijn die uitgebrand is gevonden?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:35 schreef Rechercheurspeurneus het volgende:
Het telefoonnummer bij deze advertentie is dezelfde als die van Aliyah's styling.
[..]
Misschien was het een gaslab of drugslek.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Maar als een gaslek/drugslab wordt uitgesloten wordt de vraag enkel interessanter; wat dan wel?
En iemand die nog even wat kwam 'afrekenen'?quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat het een illegale gokfaciliteit is, zijn best veel cafes die dat faciliteren.
Vermoeden van wel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dit zou de auto moeten zijn die uitgebrand is gevonden?
Zo, en daar meldt je je speciaal voor aan met zo'n naamquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:35 schreef Rechercheurspeurneus het volgende:
Het telefoonnummer bij deze advertentie is dezelfde als die van Aliyah's styling.
[..]
Ik vind sowieso dat we in Nederland de grip op deze georganiseerde misdaad van voornamelijk "buutnlanders" aan het verliezen zijn. Het ondermijnt onze vrijheid, democratie en rechtstaat. Advocaten worden omgelegd, onschuldigen op klaar lichte dag neergeschoten inmiddels hele flatblokken opgeblazen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:34 schreef TLC het volgende:
De daders mogen ze stuk voor stuk levenslang geven, en geen zicht op vervroegde vrijlating.
Dat jongetje blijft geen familie houden voor de rest van zijn leven, en daarom moet ook de cel de graftombe worden voor de daders.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt t meer op. Eigenaresse is doelbewust deze zaak begonnen als dekmantel of is afgeperst en hier onvrijwillig in beland. Aanslag als waarschuwing of afrekening door mocro of turkomaffiaquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Misschien was het een gaslab of drugslek.
[..]
En iemand die nog even wat kwam 'afrekenen'?
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, gezien het telefoonnummer.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hooguit een enkele.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:53 schreef Misrer1972 het volgende:
Wonen er veel Marokkanen in Den Haag?
Ja, toen ik nog op mezelf woonde kon er bij wijze van spreken een topoverleg van terroristen aan een tafel plaatsvinden en dan nog had ik er niets van meegekregen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:
En hij zegt daar dit:
Nooit iets crimineels gezien’
Dinsdag vernam hij dat de politie drie mensen heeft gearresteerd en eerder al dat er aanwijzingen zijn voor een misdrijf. Die informatie kwam voor hem als een verrassing. „Ik heb hier in de buurt nooit iets crimineels gezien. Er gebeurden geen rare dingen”, vertelt hij.
Terwijl ik afgelopen dagen meerdere interviews van buurtbewoners heb gelezen die zeiden dat er iets niet klopte en dat het een komen en gaan was van dure auto’s bij de betreffende zaken.
Ik ben met je eens, dus Nederland wordt helaas een gevaarlijke land waar ook georganiseerde misdaad de lakens uitdeelt. De daders hebben vaak topadvocaten die proberen vaak voor hun cliënt lagere straf pleidooien tegen de rechter. Dus de slachtoffers krijgen dan geen bescherming meer, maar de daders wel! Belachelijk!quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat we in Nederland de grip op deze georganiseerde misdaad van voornamelijk "buutnlanders" aan het verliezen zijn. Het ondermijnt onze vrijheid, democratie en rechtstaat. Advocaten worden omgelegd, onschuldigen op klaar lichte dag neergeschoten inmiddels hele flatblokken opgeblazen.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Harder straffen, levenslang, dubbele paspoorters ongewenst verklaren etc. etc.
Oké, maar het zou ook kunnen zijn dat er ook georganiseerde misdaadbende actief zijn in Den Haag.quote:
Bestaan er nog steden in Nederland waar geen misdaadbendes aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:48 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Oké, maar het zou ook kunnen zijn dat er ook georganiseerde misdaadbende actief zijn in Den Haag.
Niet echt opgelet op school vroeger.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:47 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ik ben met je eens, dus Nederland wordt helaas een gevaarlijke land waar ook georganiseerde misdaad de lakens uitdeelt. De daders hebben vaak topadvocaten die proberen vaak voor hun cliënt lagere straf pleidooien tegen de rechter. Dus de slachtoffers krijgen dan geen bescherming meer, maar de daders wel! Belachelijk!
Nee, er is geen criminaliteit in Den Haag.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:48 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Oké, maar het zou ook kunnen zijn dat er ook georganiseerde misdaadbende actief zijn in Den Haag.
Ik weet niet hoe dat bij dit pand is, maar tegenwoordig wordt er bij zon winkel-strip rekening gehouden met het mogelijk samenvoegen van meerdere winkelruimten. Wanneer dan met vergunningen op de juiste plek een doorbraak wordt gemaakt is er niets aan de hand. Want de muur is niet volledig dragen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik begin me nu ineens iets af te vragen.
Die sportschool zat op nummers 61 en 63. Die eigenaar van die sportschool zal dus waarschijnlijk de muur tussen die twee panden hebben doorbroken, om daarmee één grote ruimte te krijgen, en toen hij vertrok heeft hij daar weer een muurtje laten metselen.
Zou het mogelijk kunnen zijn dat deze muur daardoor een zwakke plek in de constructie van het pand is geworden, en dat dit heeft bijgedragen aan de omvang van de schade?
Maar ook veel trouwe klanten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zeker ook wel, in dorpen en kleinere steden neem ik aan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:49 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Bestaan er nog steden in Nederland waar geen misdaadbendes aanwezig zijn?
Er wordt nogal wat afgetrouwd in die kringen en de bezoekers hebben ook allemaal dergelijke jurken aanquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Mensen die elk jaar een trouwjurk kopen?
Madurodam?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:49 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Bestaan er nog steden in Nederland waar geen misdaadbendes aanwezig zijn?
Het kan. Maar er waren natuurlijk wel eerst meerdere brandjes, een auto in de fik, kleine explosies en daarna die hele grote. Toch wel heftig.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:50 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij dit pand is, maar tegenwoordig wordt er bij zon winkel-strip rekening gehouden met het mogelijk samenvoegen van meerdere winkelruimten. Wanneer dan met vergunningen op de juiste plek een doorbraak wordt gemaakt is er niets aan de hand. Want de muur is niet volledig dragen.
Maar als er een beunhaas gewoon een diamantzaag gepakt heeft zonder overleg met een constructeur, dan kan dat uiteraard wel een flinke rol spelen bij de gevolgen van de explosie.
Een soort kettingreactie denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het kan. Maar er waren natuurlijk wel eerst meerdere brandjes, een auto in de fik, kleine explosies en daarna die hele grote. Toch wel heftig.
Waarschuwing?! Kijk als het tegen iemands leven is gericht, volstaat een stukje staal van 9 mm en hoef je niet moeilijk te doen met explosieven.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Een galajurk voor als er weer eens een neef met een nicht getrouwd is. Alles voor het plaatje.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Mensen die elk jaar een trouwjurk kopen?
Ik neem aan dat hele dure jurken zijn?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een galajurk voor als er weer eens een neef met een nicht getrouwd is. Alles voor het plaatje.
Nee, dan gaat hele auto total los, zowel helemaal afgebrand wordt als niets meer van overblijft.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:57 schreef Vis1980 het volgende:
Vraagje, een kofferbak vol met cobra's geef dat nog een extra BIEM? Valt mee toch?
Je moet je zwarte drugsgeld toch ergens aan uitgeven.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt nogal wat afgetrouwd in die kringen en de bezoekers hebben ook allemaal dergelijke jurken aan
Huurauto’s, huurjurken, lelijke feestzalen, flinke business zit daarachter.
Gebeurd alleen in Vlissingen joh.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:48 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Maar niet van een huis dat ernaast staat?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:58 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Nee, dan gaat hele auto total los, zowel helemaal afgebrand wordt als niets meer van overblijft.
Exact, enkel slecht voetbal.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, er is geen criminaliteit in Den Haag.
Met dezelfde velgen, wat best uitzonderlijk is voor een 10 jaar oude auto.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:42 schreef Rechercheurspeurneus het volgende:
Ja of ze moet toevallig hetzelfde model auto hebben gehad.
[..]
Als men de auto heel dicht bij het huis staat wel, ja.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar niet van een huis dat ernaast staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |