Persco om 15.00 uurquote:In een portiekflat in Den Haag woedt zaterdagmorgen een zeer grote brand na een explosie. Op beelden is te zien dat de gevel van enkele woningen is weggevaagd. Hulpdiensten zijn bezig met het zoeken en redden van mensen in het pand.
Lol 54.1k gekochte volgersquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:40 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/aliyahsstylingofficial/
"✖️ Tijdelijk gesloten" staat er lol
Kan ook zijn dat er door de initiële explosie andere explosies zijn ontstaan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Moest er een keer van komen natuurlijk. Honderden van die explosies per jaar in Nederland. Meestal met wat zwaar vuurwerk maar nu nam iemand het iets te serieus, en zijn er doden...
Toch lees ik via Google reviews dat ze veel goede recensies hebben, alleen de laatste paar zijn slecht. Ineens slechte service en onvriendelijk enz.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:41 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n "bruidszaak" die altijd dicht is, en waar de ware business zich op de achtergrond afspeelt.
Misschien een nieuwe uitbater of zo?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch lees ik via Google reviews dat ze veel goede recensies hebben, alleen de laatste paar zijn slecht. Ineens slechte service en onvriendelijk enz.
Lijkt sowieso steeds zwaarder te worden, pas raakte een vrouw nog haar onderbeen kwijt door zo'n 'grap'.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Moest er een keer van komen natuurlijk. Honderden van die explosies per jaar in Nederland. Meestal met wat zwaar vuurwerk maar nu nam iemand het iets te serieus, en zijn er doden...
Zegt tegenwoordig niet alles, je kunt goede reviews kopen. En zijn soms mensen die een zaak bombarderen met (verzonnen) negatieve reviews.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch lees ik via Google reviews dat ze veel goede recensies hebben, alleen de laatste paar zijn slecht. Ineens slechte service en onvriendelijk enz.
Insta vol met stockfoto'squote:Op dinsdag 10 december 2024 20:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lol 54.1k gekochte volgers
En er kwam volgens buurtbewoners bijna nooit iemand. Alleen vage figuren waarna deur meteen weer dicht ging.
Bron ADquote:De winkel, waar klanten trouw- en avondjurken konden kopen of huren, vestigde zich begin dit jaar aan de Tarwekamp. De winkel werd gerund door de eigenaresse, een jonge dame van achterin de twintig. Zij kreeg daarbij af en toe hulp van haar moeder.
,,Nadat ze de sleutels kreeg, heeft ze eerst verbouwd: nieuwe vloeren erin en muren netjes gemaakt”, vertelt de verhuurder van het pand, die alleen maar positief is over de winkel. ,,Het is heel heftig voor haar wat er is gebeurd. Daar komt nog bovenop dat net een partij bruidsjurken moest uitleveren, die al waren betaald en waar klanten nu om zitten te springen. Zij zit echt in zak en as.” De eigenaresse van de bruidsmodezaak wil zelf, ondanks meerdere pogingen, niet praten met de pers.
En toch laten veel mensen hun 12-jarige zoon met een cobra spelen tijdens oud en nieuw die zwaarder is dan een handgranaat, als je daar iets van vind ben je kinderachtig en verpest je een feestje.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt sowieso steeds zwaarder te worden, pas raakte een vrouw nog haar onderbeen kwijt door zo'n 'grap'.
Je zult zoiets op je geweten hebben
Je weet dat een cobra veel gevaarlijker is dan een knalvuurwerk, als het fout gaat zijn gevolgen ook ernstig.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:50 schreef Momo het volgende:
[..]
En toch laten veel mensen hun 12-jarige zoon met een cobra spelen tijdens oud en nieuw die zwaarder is dan een handgranaat, als je daar iets van vind ben je kinderachtig en verpest je een feestje.
Die reviews zeggen echt niks meer.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zullen niet heel veel ouders zijn die hun kind bewust cobra’s laten afsteken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:50 schreef Momo het volgende:
[..]
En toch laten veel mensen hun 12-jarige zoon met een cobra spelen tijdens oud en nieuw die zwaarder is dan een handgranaat, als je daar iets van vind ben je kinderachtig en verpest je een feestje.
Of toch wel stiekem met zijn vrienden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zullen niet heel veel ouders zijn die hun kind bewust cobra’s laten afsteken.
Stiekem wel ja, net als dat ik vroeger stiekem illegaal vuurwerk afstak. Maar dat wisten mijn ouders absoluut nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:54 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Of toch wel stiekem met zijn vrienden.
Echt bizar ja. En dan natuurlijk hulpverleners belagen die het handje van zoonlief proberen te redden als het mis gaat..quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Logisch, maar is goed afgelopen met jou toen je illegaal vuurwerk afstak?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Stiekem wel ja, net als dat ik vroeger stiekem illegaal vuurwerk afstak. Maar dat wisten mijn ouders absoluut niet
Nee hij is nu allebei z´n handen kwijt.Hij typt dit met zijn neus.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:55 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Logisch, maar is goed afgelopen met jou toen je illegaal vuurwerk afstak?
Kan heel goed mogelijk zijn ja.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee hij is nu allebei z´n handen kwijt.Hij typt dit met zijn neus.
Dat waren toen nog nitraten en strijkers, kwam niet eens in de buurt bij een cobra van nu. Zelf nooit iets aan overgehouden, hooguit wat brievenbussen en verkeersborden mee opgeblazen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:55 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Logisch, maar is goed afgelopen met jou toen je illegaal vuurwerk afstak?
Dus viel wel mee, nadat je geschreven hebt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat waren toen nog nitraten en strijkers, kwam niet eens in de buurt bij een cobra van nu. Zelf nooit iets aan overgehouden, hooguit wat brievenbussen en verkeersborden mee opgeblazen.
Die zullen daar meestal niet veel vanaf weten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Gerund door moeder en dochter(s). Meerdere malen verhuisd de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:40 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/aliyahsstylingofficial/
"✖️ Tijdelijk gesloten" staat er lol
Telefoonnummer in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Weet niet of de eigenaren veranderd zijn ofzo.
Thnx, niet met de pers willen spreken snap ik dan weer wel, maar het lijkt er dus op dat zij niet omgekomen is.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
In het artikel van de Telegraaf staat dat de eigenaresse van de bruidswinkel geen commentaar wilde geven. Echt gesproken hebben ze haar niet.
In welk opzicht? Dit heb ik gemistquote:
Om 6 uur in de ochtend in je winkelpand zijn lijkt me ook wat overdreven.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, niet met de pers willen spreken snap ik dan weer wel, maar het lijkt er dus op dat zij niet omgekomen is.
Maar waarom hebben het tuig dan om 6 uur in de ochtend alles opgeblazen? Of moest enkel de winkel kapot?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Om 6 uur in de ochtend in je winkelpand zijn lijkt me ook wat overdreven.
Misschien alleen de winkel, als waarschuwing. Plus als je het overdag doet heb je natuurlijk veel meer kans op getuigen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar waarom hebben het tuig dan om 6 uur in de ochtend alles opgeblazen? Of moest enkel de winkel kapot?
Dezelfde reden als dat er in de nacht explosies plaatsvinden, onklare handgranaten tegen deuren aan worden geplakt, gesloten panden worden beschoten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar waarom hebben het tuig dan om 6 uur in de ochtend alles opgeblazen? Of moest enkel de winkel kapot?
stel dat er een bruid een laatste pas-afspraak had omdat ze om 8 uur met de jurk de deur uit moest ....quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Om 6 uur in de ochtend in je winkelpand zijn lijkt me ook wat overdreven.
Goede vragen. Ik denk dat de politie dat ook graag zou willen weten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |