abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215824298
Ik had een paar dagen terug een date. Afspreken duurde 3 maanden omdat werk en ziekte dus dat was al een ding want normaal vind ik 2 weken al lang, maar ik zag wel potentie in haar en we belde veel. Anyway.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder een spoiler omdat het vrij veel tekst is.

Iemand advies? Dank je wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door Polomeneer op 10-12-2024 12:53:45 ]
  dinsdag 10 december 2024 @ 12:27:42 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_215824351
Ze heeft geen interesse in je maar ze heeft een ongemakkelijke persoonlijkheid en probeert spelletjes te spelen om zichzelf niet als een bitch over te laten komen.

Contact stopzetten en verder gaan met je leven.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 10 december 2024 @ 12:30:46 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215824382
Zou haar even melden dat het "Don't be TOO hard on finding love" is en het daar verder bij laten.
pi_215824436
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 12:22 schreef Polomeneer het volgende:
Wat is dit:
quote:
Deels om beter te zitten, deels om te kijken of ze open stond voor fysieke toenadering naast de knuffel bij binennkomst.
In relatie tot dit:
quote:
Tijdens een date kunnen er zenuwen zijn en ik ben iemand die vaak pas echt na 2 dates een beetje een eerlijk beeld kan schetsen.
?

En wie is die 'vriendin':
quote:
Ik appte om 18:41 een vriendin dat we net klaar waren met eten, om 18:44 appte ik diezelfde vriendin dat ze net wegreed :') Dus uiteindelijk bij thuiskomst zei ze dat ze mij een topgozer vond en een lieve gast maar dat ze geen verliefdheid voelde of zelfs maar die interesse, maar ze zag wel een vriendschap met mij zitten.
Ik kan geen zinnig inhoudelijke reactie geven over het hoe en wat zonder deze informatie.
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 10 december 2024 @ 12:35:48 #5
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215824445
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215824637
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 12:34 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Wat is dit:
[..]
In relatie tot dit:
[..]
?

En wie is die 'vriendin':
[..]
Ik kan geen zinnig inhoudelijke reactie geven over het hoe en wat zonder deze informatie.
Die vriendin is iemand die ik al 20+ jaar ken en mee ben opgegroeid.
Hoe dit in verhouding staat? Naja, een eerste date ben je vaak wat zenuwachtig en nerveus toch? Ik heb vaak zat meegemaakt dat iemand anders voorstelde om toch een 2e date in te plannen omdat het dan al wat minder "bijzonder" was en de spanningen/nerveusiteit weg was en dan kan je toch wat meer jezelf zijn en beter de vibe opvangen van elkaar en je misschien wat beter openstellen.
  Moderator dinsdag 10 december 2024 @ 13:07:54 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215824832
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 12:53 schreef Polomeneer het volgende:

[..]
Die vriendin is iemand die ik al 20+ jaar ken en mee ben opgegroeid.
Hoe dit in verhouding staat? Naja, een eerste date ben je vaak wat zenuwachtig en nerveus toch? Ik heb vaak zat meegemaakt dat iemand anders voorstelde om toch een 2e date in te plannen omdat het dan al wat minder "bijzonder" was en de spanningen/nerveusiteit weg was en dan kan je toch wat meer jezelf zijn en beter de vibe opvangen van elkaar en je misschien wat beter openstellen.
Zij heeft geen romantische interesse in je. Zo simpel is het. Qua vrienden zijn...dat was schijnbaar niet jouw intentie, dus zit je echt te wachten op 'vriendschap', wat stiekem helemaal geen echte vriendschap is, met iemand waar jij meer bij dacht dan vriendschap?

Want ik heb vrienden genoeg, ik heb er geen extra toevoegingen bij nodig, laat staan van iemand waar ik romantische interesse in heb/had.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 10 december 2024 @ 13:13:26 #8
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215824929
Je had toch een relatie?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215825211
Nee. Mijn relatie ging uit in April. Daarna wel met iemand gedate, maar dat was ook al vrij snel klaar en daarna dus met deze meid contact gekregen en 3 maanden na ons initiële contact afgesproken.
  dinsdag 10 december 2024 @ 13:53:18 #10
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215825474
Vriendschappen tussen man en vrouw zijn een illusie. Ooit komt het altijd uit op neuken en dan is de 'vriendschap' stuk.
Le Diable
pi_215825547
Wat wil je nog voor advies? Ze heeft geen interesse. Waarom jij nog wel na die date?
  dinsdag 10 december 2024 @ 14:00:19 #12
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_215825548
Jij bent van het mannelijke geslacht?
je weet niet of je vrienden wil zijn en vraagt hier voor advies? wat een softies allemaal tegenwoordig joh :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_215825677
quote:
0s.gif [b]Op

Dus ik stuurde haar dat ik niet wist of ik wel vrienden met iemand kan zijn of kan opbouwen als ik diegene leer kennen met de intentie om te daten. Toen zei ze dat de hele intentie van een date uberhaupt ook vriendschappelijk kan zijn en dat het echt heel jammer zou zijn als het contact zou stoppen. Dus ik zei dat ik het echt niet zeker wist en toen kreeg ik terug. Oh wow, vind het wel jammer. Ik weet niet wat dit gaat doen met mijn gevoel, ik kom er later nog op terug, het voelt net alsof ik gedumpt word, gevoelens zijn raar.

Dus ik zei dat ze vooral rustig aan moest doen en niet over een nacht ijs moet gaan, en nu is ze stil. En heel eerlijk? Ik voel mij ergens wel schuldig en een eikel door hoe ik dit heb aangepakt. Maar ik kan mij ergens anders ook niet voorstellen hoe ik dit anders had kunnen doen? :')[/spoiler]l.
Vrouwen die denken dat ze vrienden kunnen blijven met mannen zijn zo naïef, ik heb het een paar keer gehad, ik zei dan dat ik al genoeg vrienden heb en sloot het gesprek af, hier komt alleen maar gedoe van
  dinsdag 10 december 2024 @ 14:20:15 #14
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215825740
Gewoon vrienden blijven toch?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215825806
Jezus anus ik snap hier dus geen kut van. Je date met iemand en degene wil duidelijk niet met jou verder maar wel vrienden blijven; terwijl jullie om te beginnen überhaupt nog geen vrienden waren? Wut?
  dinsdag 10 december 2024 @ 14:41:31 #16
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_215826029
Welke pizza? Misschien dat dit nog invloed had op haar keuze
Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.
pi_215826055
De signalen waren ook wel heel duidelijk dat ze geen interesse heeft. Ik zou het hier gewoon bij laten en verder geen contact meer met haar opnemen.
  dinsdag 10 december 2024 @ 15:15:48 #18
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215826386
TS is veel te wanhopig en neemt de signalen die ze duidelijk afgaf niet eens serieus.
Dan ben je gewoon dom bezig.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator dinsdag 10 december 2024 @ 16:06:40 #19
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_215826888
Je maakt je echt veel te druk om een date die je niet ziet zitten. Tsjah, het klikte niet. Shit happens. Move the fuck on.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_215826974
Snap wel dat een persoon het lastig kan vinden als het jezelf betreft.

Maar jij ziet in haar iets meer dan vrienschap en zij heeft aangegeven dat ze je niet meer kan bieden dan vriendschap.

Tenzij je echt die grens niet over wilt gaan, en die kans lijkt mij klein, zou ik de realiteit onder ogen komen.

Jij ziet haar als love interest en zij jou niet. Dat werkt niet :)
Hell To The Liars
pi_215827021
Waarom zou je met iemand gaan 'onderhandelen' over "vrienden blijven" en voel je je dan schuldig als er duidelijk geen klik is, en je het dan terecht beter wil afbreken?
(ook als 'vriendschap' kwam die beschrijving van die date, als weinig gezellig over)

welke 'potentie' zag je eigenlijk in haar?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_215827205
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:15 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Vrouwen die denken dat ze vrienden kunnen blijven met mannen zijn zo naïef, ik heb het een paar keer gehad, ik zei dan dat ik al genoeg vrienden heb en sloot het gesprek af, hier komt alleen maar gedoe van
Volgens mij menen ze het ook vaak niet echt. Met vrienden bedoelen ze dan iemand om naar hun gezeik te luisteren als er echt niemand ter beschikking is of ze zeggen het om afwijzing te verzachten (in hun hoofd). Mannen doen het ook wel hoor, maar houden dan iemand vaak aan als backup neukertje of om van het 'waarom ben ik niet goed genoeg' gezeik af te zijn.
  dinsdag 10 december 2024 @ 16:46:32 #23
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215827262
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 16:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Volgens mij menen ze het ook vaak niet echt. Met vrienden bedoelen ze dan iemand om naar hun gezeik te luisteren als er echt niemand ter beschikking is of ze zeggen het om afwijzing te verzachten (in hun hoofd). Mannen doen het ook wel hoor, maar houden dan iemand vaak aan als backup neukertje of om van het 'waarom ben ik niet goed genoeg' gezeik af te zijn.
Dat zijn wel behoorlijk wat invullingen over vrouwen :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215831671
Sucks, maar gewoon weer door! :Y
  dinsdag 10 december 2024 @ 22:39:55 #25
338319 ZarB
Piña colada
pi_215831768
Zij zegt na 1 date dat het niks wordt, jij vindt haar leuk dus logisch dat je alleen vrienden zijn niet ziet zitten en vervolgens gaat zíj in de slachtofferrol?

Waar wil je advies over? Dit wordt geen relatie. Dus doorgaan met Tinderen, zoals zij voorstelt.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_215832506
De kans dat dit verhaal nog kan uitmonden in een succes verhaal is 1%

Stel, jullie worden toch vrienden, en zij vertelt je 3 maanden later dat ze een 1 of ander gozer heeft geneukt ga jij je sowieso kut voelen en twijfelen over je zelf.

Nergens voor nodig, knop omzetten en dit zo snel mogelijk vergeten.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 10 december 2024 @ 23:45:10 #27
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_215832511
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 13:29 schreef Polomeneer het volgende:
Nee. Mijn relatie ging uit in April. Daarna wel met iemand gedate, maar dat was ook al vrij snel klaar en daarna dus met deze meid contact gekregen en 3 maanden na ons initiële contact afgesproken.
Je relatie begon in april
Hmmm :W :W
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  woensdag 11 december 2024 @ 00:11:18 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215832595
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 december 2024 23:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 11 december 2024 @ 00:16:26 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215832607
Gewoon vragen of je 1000 euro van haar mag lenen. Als ze dat doet, dan wil ze echt vrienden zijn.
pi_215832634
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 00:16 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon vragen of je 1000 euro van haar mag lenen. Als ze dat doet, dan wil ze echt vrienden zijn.
😂

En weer door dus.
pi_215832640
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 december 2024 23:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
Waar lees jij dit?
Mijn relatie duurde van Oktober `23 tot April `24. Was met iemand die ik al jaren kende en die mij verliet voor "gewoon een online vriend" gevuld met manipulatie/gaslighting, de hele klere zooi. (de klassieker) daarna een hele poos niets gedaan omdat ik eerst wilde helen. Leerde daarna in Juli iemand anders kennen waarmee ik tot tot midden Augustus bezig was op date vlak en nu gewoon een vriendin van mij is geworden. Daarna in September deze vrouw die vrienden wilde blijven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Polomeneer op 11-12-2024 00:37:13 ]
pi_215832646
En deze vrouw heb ik zojuist verteld dat ik begrijp waar ze vandaan komt. Dat ze het idee van een date ook vriendschappelijk ziet, maar dat ik niet op Tinder zit voor vriendschappen en wel voldoende normale vrienden heb en iets zoek waar ik op een ander level dingen mee kan delen.
Toen kwam er bij haar uit dat ze 't wel echt jammer vond, en echt niet die "vibe" had, maar wel vriendschappelijk tussen ons iets zag.
Naja, het is niet dat ik haar niet vriendschappelijk aardig vind, anders ga ik ook niet met iemand daten. Maar als ik met iemand ga daten met als intentie, een relatie. Dan ga ik niet omdat het qua date vlak niet gaat terugschalen naar een vriendschap :')
  woensdag 11 december 2024 @ 00:35:15 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215832652
Waar wil je nou advies over?
The love you take is equal to the love you make.
pi_215832655
Topic kan op slot. Ze heeft me geblockt na mijn laatste bericht waarin ik aangaf dat een vriendschap niet gaat werken als de intentie in eerste instantie "daten" is :')
  woensdag 11 december 2024 @ 09:07:31 #35
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215833904
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2024 00:36 schreef Polomeneer het volgende:
Topic kan op slot. Ze heeft me geblockt na mijn laatste bericht waarin ik aangaf dat een vriendschap niet gaat werken als de intentie in eerste instantie "daten" is :')
Heel verstandig van haar.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 11 december 2024 @ 10:03:38 #36
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_215834328
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 00:30 schreef Polomeneer het volgende:

[..]
Waar lees jij dit?
Mijn relatie duurde van Oktober `23 tot April `24. Was met iemand die ik al jaren kende en die mij verliet voor "gewoon een online vriend" gevuld met manipulatie/gaslighting, de hele klere zooi. (de klassieker) daarna een hele poos niets gedaan omdat ik eerst wilde helen. Leerde daarna in Juli iemand anders kennen waarmee ik tot tot midden Augustus bezig was op date vlak en nu gewoon een vriendin van mij is geworden. Daarna in September deze vrouw die vrienden wilde blijven.
Lees je eigen topics eens na ;)
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_215834430
quote:
nou prima toch, en dooooor
pi_215835974
quote:
Opgelost :W
  Moderator woensdag 11 december 2024 @ 13:04:53 #39
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_215835984
quote:
Ik had je voor mijn eigen veiligheid ook wel geblocked :')
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_215836071
quote:
Dit soort "vriendschappen" houden gelijk op als één van jullie iemand anders tegenkomt.
Dikke kans dat zij dat is.
Als je dus geen zin hebt om op één of ander lullig telefoontje te wachten met de boodschap dat zij geen tijd meer voor je heeft zou ik gewoon zeggen kappen.
pi_215836469
Echt erg dat er mannen zijn die zo met zich laten sollen
pi_215838354
quote:
Ik had een paar dagen terug een date. Afspreken duurde 3 maanden omdat werk en ziekte dus dat was al een ding want normaal vind ik 2 weken al lang, maar ik zag wel potentie in haar en we belde veel. Anyway.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Persoonlijk: is je doel op dit moment in je leven het vinden van een relatie of meer vrienden? Is het doel meer vrienden en kan je nog prima 20 jaar zonder relatie en wil je niet daten - ga hier gerust vriendschappelijk mee door.
Is je doel wel een relatie, dan kap het af. Focus op je doel. Ga gericht daten. Had het een goede vriendschap kunnen worden? Moeilijk, zij lijkt er in 1 sec overheen want gaat weer tinderen maar wil jou ook houden. Alleen de kant van jou die ze ziet is een kant die er is omdat je meer wilt. Val je voor een ander, dan verandert die kant en brokkelt doorgaans die vriendschap ook af omdat het nooit een gelijkwaardige vriendschap was maar iemand die meer wilde en iemand die het goed vond.

Vraag jezelf ook even af wat je relatie is tot die vriendin die je meteen van alles op de hoogte houdt ;) zorg in ieder geval dat je niet stiekem hoop dat het meer wordt met sommigen in je vriendenkring voor je je vol op de datewereld stort, je zal merken dat dat niet werkt.
pi_215841028
quote:

SPOILER

Prima gehandeld gast! Jij wil geen vriendschap dus duidelijk je grenzen aan gegeven.

Als ze er uit ziet om alle hoeken van de kamer te laten zien... Maakt niet uit, er zijn meer dames om die afgestofte hoeken te laten zien, die het meer waard zijn en net zo knap of knapper... :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_215957106
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
Jij bent van het mannelijke geslacht?
je weet niet of je vrienden wil zijn en vraagt hier voor advies? wat een softies allemaal tegenwoordig joh :')
Deze TS was 15 jaar geleden ook al zo hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')