SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder een spoiler omdat het vrij veel tekst is.
Iemand advies? Dank je wel.
[ Bericht 3% gewijzigd door Polomeneer op 10-12-2024 12:53:45 ]
Wat is dit:quote:
In relatie tot dit:quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:22 schreef Polomeneer het volgende:
Deels om beter te zitten, deels om te kijken of ze open stond voor fysieke toenadering naast de knuffel bij binennkomst.
?quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:22 schreef Polomeneer het volgende:
Tijdens een date kunnen er zenuwen zijn en ik ben iemand die vaak pas echt na 2 dates een beetje een eerlijk beeld kan schetsen.
Ik kan geen zinnig inhoudelijke reactie geven over het hoe en wat zonder deze informatie.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:22 schreef Polomeneer het volgende:
Ik appte om 18:41 een vriendin dat we net klaar waren met eten, om 18:44 appte ik diezelfde vriendin dat ze net wegreedDus uiteindelijk bij thuiskomst zei ze dat ze mij een topgozer vond en een lieve gast maar dat ze geen verliefdheid voelde of zelfs maar die interesse, maar ze zag wel een vriendschap met mij zitten.
Die vriendin is iemand die ik al 20+ jaar ken en mee ben opgegroeid.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:34 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat is dit:
[..]
In relatie tot dit:
[..]
?
En wie is die 'vriendin':
[..]
Ik kan geen zinnig inhoudelijke reactie geven over het hoe en wat zonder deze informatie.
Zij heeft geen romantische interesse in je. Zo simpel is het. Qua vrienden zijn...dat was schijnbaar niet jouw intentie, dus zit je echt te wachten op 'vriendschap', wat stiekem helemaal geen echte vriendschap is, met iemand waar jij meer bij dacht dan vriendschap?quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:53 schreef Polomeneer het volgende:
[..]
Die vriendin is iemand die ik al 20+ jaar ken en mee ben opgegroeid.
Hoe dit in verhouding staat? Naja, een eerste date ben je vaak wat zenuwachtig en nerveus toch? Ik heb vaak zat meegemaakt dat iemand anders voorstelde om toch een 2e date in te plannen omdat het dan al wat minder "bijzonder" was en de spanningen/nerveusiteit weg was en dan kan je toch wat meer jezelf zijn en beter de vibe opvangen van elkaar en je misschien wat beter openstellen.
Vrouwen die denken dat ze vrienden kunnen blijven met mannen zijn zo naïef, ik heb het een paar keer gehad, ik zei dan dat ik al genoeg vrienden heb en sloot het gesprek af, hier komt alleen maar gedoe vanquote:[b]Op
Dus ik stuurde haar dat ik niet wist of ik wel vrienden met iemand kan zijn of kan opbouwen als ik diegene leer kennen met de intentie om te daten. Toen zei ze dat de hele intentie van een date uberhaupt ook vriendschappelijk kan zijn en dat het echt heel jammer zou zijn als het contact zou stoppen. Dus ik zei dat ik het echt niet zeker wist en toen kreeg ik terug. Oh wow, vind het wel jammer. Ik weet niet wat dit gaat doen met mijn gevoel, ik kom er later nog op terug, het voelt net alsof ik gedumpt word, gevoelens zijn raar.
Dus ik zei dat ze vooral rustig aan moest doen en niet over een nacht ijs moet gaan, en nu is ze stil. En heel eerlijk? Ik voel mij ergens wel schuldig en een eikel door hoe ik dit heb aangepakt. Maar ik kan mij ergens anders ook niet voorstellen hoe ik dit anders had kunnen doen?[/spoiler]l.
Volgens mij menen ze het ook vaak niet echt. Met vrienden bedoelen ze dan iemand om naar hun gezeik te luisteren als er echt niemand ter beschikking is of ze zeggen het om afwijzing te verzachten (in hun hoofd). Mannen doen het ook wel hoor, maar houden dan iemand vaak aan als backup neukertje of om van het 'waarom ben ik niet goed genoeg' gezeik af te zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:15 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze vrienden kunnen blijven met mannen zijn zo naïef, ik heb het een paar keer gehad, ik zei dan dat ik al genoeg vrienden heb en sloot het gesprek af, hier komt alleen maar gedoe van
Dat zijn wel behoorlijk wat invullingen over vrouwenquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:40 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Volgens mij menen ze het ook vaak niet echt. Met vrienden bedoelen ze dan iemand om naar hun gezeik te luisteren als er echt niemand ter beschikking is of ze zeggen het om afwijzing te verzachten (in hun hoofd). Mannen doen het ook wel hoor, maar houden dan iemand vaak aan als backup neukertje of om van het 'waarom ben ik niet goed genoeg' gezeik af te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |