SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prima TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Justin zijn gatje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Falsh.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat Hema even.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi Amy.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Elke post is een liedje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Every post is a song.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En nu weer klaar met dit emo gedoe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe noem je Amy?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey leave.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
is die snelle trein ook leuk, wil daar ook eens een keer mee reizenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 9 december 2024 17:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik beheers de struisvogeltactiek wel![]()
![]()
Ik vind het vooral fijn dat je een gereserveerde plek hebt. Verder lijkt het veel op een gewone treinquote:Op maandag 9 december 2024 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is die snelle trein ook leuk, wil daar ook eens een keer mee reizen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hoe lang ben je in die tunnel?quote:Op maandag 9 december 2024 17:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het vooral fijn dat je een gereserveerde plek hebt. Verder lijkt het veel op een gewone trein![]()
Hihiquote:Op maandag 9 december 2024 17:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nog steeds even lang als buiten de tunnel![]()
![]()
Arm manneke![]()
8-jarig jongetje enige overlevende uit gezin na explosie Den Haag: vader, moeder en zus omgekomen
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-8-enige-overlevendeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zielig he, arm kereltjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo dat is langquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh valt meequote:Op maandag 9 december 2024 17:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet getimed, denk een minuut of 20?![]()
Ben wel heel benieuwd wie of wat dit gedaan heeftquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hopelijk snel meer duidelijkheidquote:Op maandag 9 december 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd wie of wat dit gedaan heeft![]()
Er gaan de gekste verhalen rond.quote:Op maandag 9 december 2024 17:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hopelijk snel meer duidelijkheid“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen aanwijzingen voor drugs lab in ieder gevalquote:Op maandag 9 december 2024 17:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er gaan de gekste verhalen rond.![]()
Ik zie daar wel speculaties over.quote:Op maandag 9 december 2024 17:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen aanwijzingen voor drugs lab in ieder geval“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kleine?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vast heel betrouwbaarquote:Op maandag 9 december 2024 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie daar wel speculaties over.![]()
Dat zeg ik niet mijn beste.Het ging over jerrycans en grote vaten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En mquote:e?
Gatverdamme,daar pissen de vissen in.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ligt eraan wat voor waterquote:Op maandag 9 december 2024 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gatverdamme,daar pissen de vissen in.![]()
Zeker voor de slachtoffersquote:Op maandag 9 december 2024 17:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hopelijk snel meer duidelijkheidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maily drinkt haar water.
Het glas halfleeg gedronken.
Ze merkt nu dat het wodka is.
Komt iets later,
en een beetje
beschonken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 9 december 2024 17:46 schreef JustinK het volgende:
Misschien valt ze in slaap
En was daarom het gegaap
Of gaat het water in een kolk
En plaatst ze gewoon een bolk![]()
deze man die kan er wat van
geef hem 2 minuten maar,
en hij maakt heel wat klaar
Een bolk of een gedicht
Hij verliest nooit zijn gezicht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fruitje schat de situatie inquote:Op maandag 9 december 2024 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
maily drinkt haar water.
Het glas halfleeg gedronken.
Ze merkt nu dat het wodka is.
Komt iets later,
en een beetje
beschonken.
Vispiswater smaakt niet als gin
Gelukkig is ons kraanwater top
En bijna voor nop
Nu ff verder met mijn eten
Want dat zou ik bijna vergeten.![]()
![]()
Deze jijquote:
Lekker ite.quote:
En in goede bekomst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat ga jij eten dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
quote:
Soul zit in fase 3,een doos op de kast zetten is gelijk een hel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Doe even chill.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Jij niet Justin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hey Lovelyquote:
Lecker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huh?quote:Op maandag 9 december 2024 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
Soul zit in fase 3,een doos op de kast zetten is gelijk een hel.♡♡♡♡![]()
Moi Lovy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als in paniekeren.Maar de doos staat nu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hihiquote:Op maandag 9 december 2024 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
Soul zit in fase 3,een doos op de kast zetten is gelijk een hel.![]()
Niet om te lachen.quote:
Fijn zo houden zoquote:
Ja prima hieroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ik ook, net een half flesje weggekloektquote:
Moet tijdens het eten een medicijn in nemen met een glas water halverwege de maaltijd
Man na dat glas wat zit ik vol en geen zin meer in eten
Drink jij Justin?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je niet minde water drinken met de medicijnen?quote:Op maandag 9 december 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, net een half flesje weggekloekt
Moet tijdens het eten een medicijn in nemen met een glas water halverwege de maaltijd
Man na dat glas wat zit ik vol en geen zin meer in eten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Voor mij wel.quote:
Zet jij nou maar gauw die doos op de kastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En koop een lekkere reep chocola voor haar.![]()
![]()
Geen idee moest het met een glas water doen.quote:Op maandag 9 december 2024 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je niet minde water drinken met de medicijnen?
Maar is niet erg, vol is vol en drinken is geen calorieen
Truequote:Op maandag 9 december 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee moest het met een glas water doen.
Maar is niet erg, vol is vol en drinken is geen calorieenMaar nu heb je je bordje niet leeg gegeten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 9 december 2024 18:22 schreef maily het volgende:
[..]
Voor mij wel.
Zet jij nou maar gauw die doos op de kastHeb ik op voorraad,ze is zo druk met kerst,3 pakketten naar UK. een Secret ergens, en dan nog dobbelen met de Fam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En koop een lekkere reep chocola voor haar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohhhhhquote:Op maandag 9 december 2024 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als in paniekeren.Maar de doos staat nu.
Gelukkig staat de doos♡♡♡♡![]()
En over een uur weer trekquote:Op maandag 9 december 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee moest het met een glas water doen.
Maar is niet erg, vol is vol en drinken is geen calorieen![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2024 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als in paniekeren.Maar de doos staat nu.![]()
![]()
Slimquote:Op maandag 9 december 2024 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik op voorraad,ze is zo druk met kerst,3 pakketten naar UK. een Secret ergens, en dan nog dobbelen met de Fam.
Altijd chocola op voorraad♡♡♡♡![]()
Ik weet.Chips kan ook nog.quote:Op maandag 9 december 2024 18:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Slim
Altijd chocola op voorraad“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een slimme meid vent is op de toekomst voorbereidquote:Op maandag 9 december 2024 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik op voorraad, ze is zo druk met kerst,3 pakketten naar UK. een Secret ergens, en dan nog dobbelen met de Fam.![]()
Klinkt heel mooi maar Birkin zegt haar niks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jane ook niet?!quote:Op maandag 9 december 2024 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klinkt heel mooi maar Birkin zegt haar niks.
En wie zegt dat het zo'n merk moet zijn?![]()
Jij begint over tasquote:Op maandag 9 december 2024 18:36 schreef maily het volgende:
[..]
Jane ook niet?!
En wie zegt dat het zo'n merk moet zijn?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 9 december 2024 18:35 schreef maily het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Spoonman
@:JustinK![]()
![]()
![]()
![]()
Niet geklikt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was een tijdje geleden op zoek naar een tas.Zie ik er eentje bij Kruidvat. nog geen 10 euro.quote:Op maandag 9 december 2024 18:40 schreef maily het volgende:
[..]
Genoeg tassenmerken zonder meteen achterlijk duur te zijn ....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tadaaaa!quote:Op maandag 9 december 2024 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was een tijdje geleden op zoek naar een tas.Zie ik er eentje bij Kruidvat. nog geen 10 euro.![]()
Een papieren tasje van 0,20 cent?quote:Op maandag 9 december 2024 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was een tijdje geleden op zoek naar een tas.Zie ik er eentje bij Kruidvat. nog geen 10 euro.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik had vroeger een schoudertas van Kipling,daar zat echt alles in.Soms iets teveel..quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob.quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik heb niet zoveel met deze muziek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 9 december 2024 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ordinair jatwerk
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Doe mij maar een wijn 🍷quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zei wijn. Geen bier.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan zoek je er eentje of je kopieert de mijne, lui varken.quote:
Nee gewoon bier zuipen jijquote:Op maandag 9 december 2024 19:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zoek je er eentje of je kopieert de mijne, lui varken.![]()
![]()
Rood of wit?quote:Op maandag 9 december 2024 19:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zoek je er eentje of je kopieert de mijne, lui varken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Immer rood vriend. En bij voorkeur een Merlot, cabernet sauvignon of een bordeauxquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is liefquote:Op maandag 9 december 2024 19:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Roep maar als je kruidnoten wil en of thee![]()
![]()
Nu heb ik ook wel zin in een Merlot.quote:Op maandag 9 december 2024 19:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Immer rood vriend. En bij voorkeur een Merlot, cabernet sauvignon of een bordeaux
* FreshFruit gaat even naar de kelder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat hadden wij vroeger met die Duitse wijnen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duitse wijnen kunnen ook goed zijnquote:Op maandag 9 december 2024 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hadden wij vroeger met die Duitse wijnen.![]()
Alte weinstube.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alte Weintradition.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slobberwijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat drink jij met oud en nieuw?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thee denk ikquote:Op maandag 9 december 2024 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat drink jij met oud en nieuw?![]()
Bekijk deze YouTube-videoMet Mini-ToT naar Shadiversity zitten kijken!
"Papa? Waarom spelen die meneren net als kinderen dat ze ridder zijn?"![]()
![]()
En vuurwerk?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Scherp.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is vaak zo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hallo lieve mevrouwquote:Op maandag 9 december 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Are you coming thuis voor christemisss![]()
![]()
Dat is toch dat liedje?quote:Op maandag 9 december 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Are you coming thuis voor christemisss“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De jonge garde.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als ik op mijn laptop rechtermuisklik doe kan ik wel wa emojis kiezenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leuke mensen daar?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zit op mijn mobielquote:Op maandag 9 december 2024 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik op mijn laptop rechtermuisklik doe kan ik wel wa emojis kiezenop de laptop kan het idd ook
Windows logo + ."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
😜😜😜😜quote:Op maandag 9 december 2024 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zit op mijn mobielop de laptop kan het idd ook
Windows logo + .Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: