Je had al deze tijd geen ps5?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:26 schreef MMaRsu het volgende:
Over 2 weken ook een PS5
Kan een mooie launch editie overkopen van mn neef die een pro heeft gehaald
Witcher 4 doet het nog niet echt voor mij. Snap dat je na 3 delen afscheid neemt van Geralt als hoofdpersoon, maar Ciri vond ik niet zo boeiend om te spelen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 06:52 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Onimusha ein-de-lijk terug 😭😭😍
Intergalacticquote:
Het gekste is dat ze de 'best ending' nu bij het vuil gooien. Voor mijn ending klopt het overigens wel, en ik mag Ciri wel. Dus laat maar komenquote:Op vrijdag 13 december 2024 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Witcher 4 doet het nog niet echt voor mij. Snap dat je na 3 delen afscheid neemt van Geralt als hoofdpersoon, maar Ciri vond ik niet zo boeiend om te spelen.
Pfoe, was best ending niet dat ze een Witcher werd?quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gekste is dat ze de 'best ending' nu bij het vuil gooien. Voor mijn ending klopt het overigens wel, en ik mag Ciri wel. Dus laat maar komen
Vond ik best ending, maar koningin was 'best ending'. Daar ging ze zorgen voor het volk enzo.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, was best ending niet dat ze een Witcher werd?
Er was er een dat ze koningin werd, en een dat ze verdween? Te lang geleden voor mij. Hoort bij de leeftijd heb ik me laten vertellen.
Eens, ze is officieel niet eens een Witcher, ze speelt het alleen. Of ze heeft de trial of grasses een keer gedaan want ze ziet er wel een stuk ouder uit en ze drinkt witcher potions, iets dat een normaal mens niet overleefd.quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Witcher 4 doet het nog niet echt voor mij. Snap dat je na 3 delen afscheid neemt van Geralt als hoofdpersoon, maar Ciri vond ik niet zo boeiend om te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |