Naja, hij stond vorig jaar in de KKD dus dat is tenminste ietsquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:46 schreef Dven het volgende:
Dry county er weer niet in. Geen idee waarom die in de stemlijst staat want heeft er nog nooit ingestaanVerloren stem.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
1787 De Dijk Mijn Van Straat Geredde Roos
UIT
Huh, die stond er toch al een aantal jaartjes in als ik me niet vergis?quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mark Knopfler - Going Home: Theme of the Local Hero NIEUW
Sommige dingen veranderen in elk geval niet.quote:De Boer Dat Is De Keerl van Normaal
STAAT ER IN!
Ja klopt. Excuusquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:51 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Huh, die stond er toch al een aantal jaartjes in als ik me niet vergis?
GVDquote:
Zo, daar had ik geen rekening mee gehouden. Mooiquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
For No One terug. Wat een hoop goede re-entries.
met dank aan Ruud de Wild voor zijn Duitse donderdag momenten. jarenlang Major Tom als vrije keuze voor nop, na een paar uitzendingen van de Wild in de middag stond ie in de keuzelijstquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Naja, hij stond vorig jaar in de KKD dus dat is tenminste iets
Ik stem zelf al jaren op Rio van Duran Duran en Der Kommissar van Falco via de keuzelijst maar dat is nog nooit geluktdan maar bidden dat die ooit een Tiktok-hype worden.
SPOILER: RIPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: YAYOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOORWERKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/stevie-wonder/as
As van Stevie Wonder na 3 jaar afwezigheid weer terug.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
1754 Coldplay & Buena Vista Social Club Clocks (Rhythms Del Mundo)
UIT|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
The Beatles - Now And Then INIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
SPOILER: NIEUWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PECH GEHADOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WIE WEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Eefje er niet in, zoals wel verwacht.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Bankzitters heeft het niet gehaald met Entourage. En volgens mij zelfs niet samen met Roxy Dekker - Huisfeestje, al kan het zijn dat ik de juiste tag nog niet gevonden heb.![]()
Ok, 1799-1750 gecontroleerd.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Godver geen Sex Pistols meer in de lijstRemember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Oh gelukkig van die verkrachting zijn we ook af.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:57 schreef Dagoduck het volgende:
1754 Coldplay & Buena Vista Social Club Clocks (Rhythms Del Mundo)
UIT
Forum Opties Forumhop: Hop naar: