SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Nee dat kunnen ze overal wel krijgenquote:
Oh.quote:Op maandag 9 december 2024 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat kunnen ze overal wel krijgen
quote:Op maandag 9 december 2024 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is ook meer een 40 jaren plan.
Ik ken mezelf.quote:Op maandag 9 december 2024 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.
Dit is nieuwe info.
[..]
Ik denk gewoon heel veel kleine hoekjes.quote:Op maandag 9 december 2024 13:31 schreef UitStraling het volgende:
Heb je dan een levensgevaarlijk huis vol dynamiet, leeuwen, valse negers, prikkeldraad, losliggende stroomkabels op kernenergie en vliegende haaien?
Oh leuk, waar gaan jullie heen?quote:Op maandag 9 december 2024 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijkt me trouwens wel leuk
Met de KSC op reis
![]()
Londonquote:
Oh dat kunnen jullie prima zonder mijquote:Op maandag 9 december 2024 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
London
De helft gaat vreten en de andere helft tweedehands boeken kijken
Ik behoor tot de eerste helft.
Ja, weet ik nietquote:Op maandag 9 december 2024 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kunnen jullie prima zonder mij
Klinkt niet alsof je het al geprobeerd hebt.quote:
Oh die zien er ook leuk uitquote:Op maandag 9 december 2024 13:33 schreef essnhills het volgende:
Misschien gingerbreadkoekjes met een swirl oid
[ afbeelding ]
Goede observatiequote:Op maandag 9 december 2024 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je het al geprobeerd hebt.
Waarom niet?quote:Op maandag 9 december 2024 13:39 schreef CherryLips het volgende:
O je mag Nutella blijkbaar niet bakken.
Ik behoor tot beide helftenquote:Op maandag 9 december 2024 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
London
Ja, waar krijg je dat niet van?quote:Op maandag 9 december 2024 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het kankerverwekkend ofzo.
Jij eet van twee walletjes.quote:
2 lappen deeg op elkaar en oprollen, en dan plakjes snijdenquote:
Met die helft wil ik ook wel meequote:Op maandag 9 december 2024 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
London
Daar zie ik niks van.quote:Op maandag 9 december 2024 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het kankerverwekkend ofzo.
Zolang ik maar niet van de wal valquote:Op maandag 9 december 2024 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij eet van twee walletjes.
Je ziet er zelf leuk uitquote:
Dat is een leuk idee, zet het even in de notitiesquote:Op maandag 9 december 2024 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
2 lappen deeg op elkaar en oprollen, en dan plakjes snijden
Als je er een stok in doet met rollen dan heb je een gat erin
Kunnen ze ze ophangen
Tussen het schip enzo?quote:Op maandag 9 december 2024 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet van de wal val
Ja voor je het weet val je er tussen terwijl de beste stuurlui gewoon daar staanquote:
Ja en die weten het altijd beter.quote:Op maandag 9 december 2024 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja voor je het weet val je er tussen terwijl de beste stuurlui gewoon daar staan
Was ik dat?quote:Op maandag 9 december 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Moest ik jou niet taggen als ik dit met kerst tegenkwam hier?Omdat ik het er een keertje over had.
[ link | afbeelding ]
Bij eten moet je altijd @4EverBlackEyed taggen toch?quote:Op maandag 9 december 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Moest ik jou niet taggen als ik dit met kerst tegenkwam hier?Omdat ik het er een keertje over had.
[ link | afbeelding ]
Ja, lijkt mij niet te doenquote:Op maandag 9 december 2024 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij eten moet je altijd @:4everblackeyed taggen toch?
Wel vermoeiend als je ieder schap in de supermarkt moet fotograferen iedere keer maar ok
Ik had je net getagd hier en zei hetzelfdequote:Op maandag 9 december 2024 13:50 schreef essnhills het volgende:
@:cherrylips vanaf morgen weer Laura's Bakery bij Kruidvat, maar zie geen nieuwe dingen
quote:Voor Ricky Gervais in AFAS Live zijn verschillende soorten tickets beschikbaar:
Rang 1 - Zitplaatsen: ¤79,52
Rang 2 - Zitplaatsen: ¤68,32
Rang 3 - Zitplaatsen: ¤57,12
Rolstoel- en begeleiderplaatsen: ¤68,32
quote:
Haha wat mensen kunnen hierdoor niet naar school?quote:Op maandag 9 december 2024 13:58 schreef TaMieke het volgende:
Blijkbaar was het laatste concert van Taylor afgelopen nacht. En moesten mensen huilen. En kunnen ze vandaag niet naar school (niet omdat ze bij het concert waren maar gewoon thuis via tv gekeken ofzo)... Ze zijn zo verdrietig...
Waarvoor? Mens gaat niet dood. Stel je een partij aan ofzo.ik vind daar wat van.
quote:Voor Jimmy Carr in Ziggo Dome zijn verschillende soorten tickets beschikbaar:
Premium - Zitplaatsen: ¤77,28
Rang 1 - Zitplaatsen: ¤66,08
Rang 2 - Zitplaatsen: ¤54,88
Rang 3 - Zitplaatsen: ¤43,68
Rang 4 - Zitplaatsen: ¤43,68
Rolstoel- en begeleidersplaats: ¤43,68
Dit zijn Mokka kerstkoeken.quote:Op maandag 9 december 2024 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vind krakelingen best lekker, maar ik heb die al in geen eeuwen op
Ik las zoiets net op threads. "she is SOBBING and it is 2:13am. She needs to get some sleep, but how"quote:Op maandag 9 december 2024 13:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha wat mensen kunnen hierdoor niet naar school?
heh, heb ik dat gemist.quote:Op maandag 9 december 2024 13:58 schreef TaMieke het volgende:
Blijkbaar was het laatste concert van Taylor afgelopen nacht. En moesten mensen huilen. En kunnen ze vandaag niet naar school (niet omdat ze bij het concert waren maar gewoon thuis via tv gekeken ofzo)... Ze zijn zo verdrietig...
Waarvoor? Mens gaat niet dood. Stel je een partij aan ofzo.ik vind daar wat van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 9 december 2024 13:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik las zoiets net op threads. "she is SOBBING and it is 2:13am. She needs to get some sleep, but how"
Aka de moeder over haar kind dus
quote:Op maandag 9 december 2024 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heh, heb ik dat gemist.
Denk dat ik nu naar huis.Slechte fan jij hoor.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
te duur?quote:
Gaat ze nooit meer optreden dan?quote:Op maandag 9 december 2024 13:58 schreef TaMieke het volgende:
Ik krijg hier een beetje rode vlekken vanquote:Op maandag 9 december 2024 13:58 schreef TaMieke het volgende:
Oh ik verwacht over een paar jaar wel weer een nieuwe wereldtour.quote:Op maandag 9 december 2024 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat ze nooit meer optreden dan?![]()
Huh wat, dat heb ik gemistquote:Op maandag 9 december 2024 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had je net getagd hier en zei hetzelfde
Watquote:Op maandag 9 december 2024 13:58 schreef TaMieke het volgende:
dat wel ja, maar voor een ziggo dome vind ik best "normale" prijzenquote:Op maandag 9 december 2024 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en in zo'n ongezellige grote zaal waarin alles doodslaat.
Daarom. Overdreven gedoe.quote:Op maandag 9 december 2024 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik verwacht over een paar jaar wel weer een nieuwe wereldtour.
Ik snap die mensen welquote:Op maandag 9 december 2024 13:58 schreef TaMieke het volgende:
Lijkt me wel toch?! Maar iedereen doet alsof dit de allerbeste tour ooit was.quote:Op maandag 9 december 2024 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat ze nooit meer optreden dan?![]()
Kunnen ze alvast sparen want ik zag gister een filmpje waar mensen zeiden dat ze gerust $1400 of $1100 voor een kaartje neerlegde. Koekoek. Dat hadden ze dus ook betaald voor hun tickets.quote:Op maandag 9 december 2024 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom. Overdreven gedoe.
Zo zo, ja, Vrouwtje Theelepel is inmiddels ook wel, wat? 21?quote:Op maandag 9 december 2024 14:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch?! Maar iedereen doet alsof dit de allerbeste tour ooit was.
Die heeft haar twee keer live gezien deze tour.quote:Op maandag 9 december 2024 14:03 schreef gianni61 het volgende:
Misschien dat Dimmy daarom niet bij ons is
Lol nee man. Meer van mijn leeftijd.quote:Op maandag 9 december 2024 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo, ja, Vrouwtje Theelepel is inmiddels ook wel, wat? 21?
quote:Op maandag 9 december 2024 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laura's Bakery heeft weer bakspullies, maar het is volgens mij meer van hetzelfde.
34. over een paar dagen 35.quote:Op maandag 9 december 2024 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo, ja, Vrouwtje Theelepel is inmiddels ook wel, wat? 21?
Was je hysterisch?quote:Op maandag 9 december 2024 14:05 schreef CherryLips het volgende:
*denkt terug aan toen ze twee keer naar Robbie Williams in de Arena ging*
Is ze weg?quote:Op maandag 9 december 2024 14:03 schreef gianni61 het volgende:
Misschien dat Dimmy daarom niet bij ons is
Ja ik ging meteen teruglezenquote:
Jezus wat een bedragen.quote:Op maandag 9 december 2024 14:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Kunnen ze alvast sparen want ik zag gister een filmpje waar mensen zeiden dat ze gerust $1400 of $1100 voor een kaartje neerlegde. Koekoek. Dat hadden ze dus ook betaald voor hun tickets.
Echt waar johquote:
Ze is wel opvallend stil.quote:
Ik word in januari 35quote:
Dat zijn denk ik ook de fans die nu doen alsof ze dood gaat.quote:Op maandag 9 december 2024 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jezus wat een bedragen.
Dan snap ik ook wel beter dat Taylor 3 miljard heeft verdiend met de tournee.
quote:
Ssssstquote:
en nog steeds geen pensioenquote:
Tragischquote:
maar dan hoeft ze ons toch niet te verwaarlozen?quote:
Bedankt voor je bijdrage weer Modiequote:
Ik ben ook 42quote:Op maandag 9 december 2024 14:09 schreef essnhills het volgende:
Je weet dan wel alles
The answer to life, the universe and everything
Ja, dat zal wel.quote:Op maandag 9 december 2024 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zijn denk ik ook de fans die nu doen alsof ze dood gaat.
Jij weet dan nu al allesquote:
quote:Op maandag 9 december 2024 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ziet er heel lekker uit, maar hoe krijg je het voor elkaar van al die ingrediënten een beetje te kopen? Of is dat een soort pakket?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naisquote:@Nizno kom er maar in met je uitlegquote:Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 9 december 2024 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet hier om lachen want ik wilde echt al heel lang zelf poke bowl maken maar de hoeveelheid ingrediënten hield me tegen. Zie nu dat de voorgestoomde sushirijst die ik gebruik een kwaliteitsdatum heeft tot 05-2023
yolo
Kleine beetjes kopen lukt niet, of je bent net zoveel geld kwijt voor minder. De edamame en zeewiersalade komt uit de vriezer, dat scheelt. Maar radijs, wortel, avocado, mango, sla en zalm is vers. Ennn ik eet dit drie dagen, dus komt wel opkun je wakame uit de diepvries kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
nais
[..]
@:nizno kom er maar in met je uitleg
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
O nee kloptquote:Op maandag 9 december 2024 14:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Net zo oud als Taylor![]()
ik ben al 37;(
jaaaa!!!!quote:Op maandag 9 december 2024 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je wakame uit de diepvries kopen?
oeh, even in de gaten houden als ik weer eens daar benquote:Op maandag 9 december 2024 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaa!!!!
https://www.orientalwebsh(...)XmzV0RoaAn4wEALw_wcB = 500 g
https://www.orientalwebsh(...)eed-salad-100g?_gl=1*1s1q0lr*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=Cj0KCQiAx9q6BhCDARIsACwUxu5QEspq8YEsOBbhIU9TAS_F7GWQ6yr-OLzzgyE9O6EUhxM1XmzV0RoaAn4wEALw_wcB = 100 g
scheelt ook behoorlijk in de prijs met de appie
Nee we gaan gewoon door, we merken wel wanneer je post is hersteldquote:
tofu en tauge zijn daar ook stukken goedkoper dan bij de reguliere supermarktquote:Op maandag 9 december 2024 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oeh, even in de gaten houden als ik weer eens daar ben
quote:Op maandag 9 december 2024 14:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee we gaan gewoon door, we merken wel wanneer je post is hersteld
Tsjoeke tsjoeke tsjoekquote:
Mooi om te horen man.quote:Op maandag 9 december 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben schijnbaar geen trede gezakt bij de schaal omhoog, de hele schaal is veranderd. Dacht al zoiets.
Nu ben ik tevreden
Was ik al, maar zelfs na het narekenen zat het me toch niet lekker.
quote:Op maandag 9 december 2024 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsjoeke tsjoeke tsjoek
dan gaan we weer verder
altijd meer willen, nooit tevreden zijn met wat je hebtquote:Op maandag 9 december 2024 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi om te horen man.
Pakken wat je pakken kan, laat dat altijd het credo zijn.
Nee gekkigheid. Op zich klopt het wel, je wil natuurlijk lekker verdienen.quote:Op maandag 9 december 2024 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
altijd meer willen, nooit tevreden zijn met wat je hebt
thats the spirit!!!!!!
Welke smaak?quote:Op maandag 9 december 2024 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens, misschien word ik hier nu raar aangekeken maar ik neem even een theetje.
Pickwick strawberry.quote:
ik heb een beetje een vast lijstje aan spullen die ik moet meenemen als ik daar binnen kom.quote:Op maandag 9 december 2024 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tofu en tauge zijn daar ook stukken goedkoper dan bij de reguliere supermarkt![]()
ik moet er niet te vaak heen want dan koop ik met mn ogen en zit ik de komende maanden nog met spul in huis
deze vind ik ook echt mega lekker
https://www.orientalwebsh(...)otsu-flav-100g?_gl=1
[..]het is klaar
heb zelf absoluut niet het idee dat men in dit land gelukkiger wordt van nog rijker wordenquote:Op maandag 9 december 2024 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee gekkigheid. Op zich klopt het wel, je wil natuurlijk lekker verdienen.
Maar goed het belangrijkste is toch echt wel plezier in het werk.
als je die heel sterk zet met suiker/zoetjes dan is het net een soort ranjaquote:Op maandag 9 december 2024 14:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pickwick strawberry.
Misschien net iets te excentriek voor de eerste keer in jaren dat ik thee drink. Ben geen fan.
Herkenbaarquote:Op maandag 9 december 2024 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een beetje een vast lijstje aan spullen die ik moet meenemen als ik daar binnen kom.
Maar de vriezer sla ik meestal over.
van noodles heb ik afgelopen weekend nog van die veel te pittige buldak noodles meegenomen. want 2 voor de prijs van 1
Ja supersmerig geld verdienen, ga je schamen inhalig onmens.quote:Op maandag 9 december 2024 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee gekkigheid. Op zich klopt het wel, je wil natuurlijk lekker verdienen.
Maar goed het belangrijkste is toch echt wel plezier in het werk.
Je zou het op zich niet hopen, of verwachten. Maar goed als we ervan uitgaan dat de cijfers over armoede waarover wordt bericht waar is, dan zou het toch kunnen kloppen.quote:Op maandag 9 december 2024 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb zelf absoluut niet het idee dat men in dit land gelukkiger wordt van nog rijker worden
is dit een reactie op mijn post? Want dan volg ik hem nietquote:Op maandag 9 december 2024 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zou het op zich niet hopen, of verwachten. Maar goed als we ervan uitgaan dat de cijfers over armoede waarover wordt bericht waar is, dan zou het toch kunnen kloppen.
Dacht ik toevallig aan toen ik las over de Hollandse Energie Maatschappij.quote:Op maandag 9 december 2024 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja supersmerig geld verdienen, ga je schamen inhalig onmens.
Omdat je zei "dit land". Terwijl hier ook armoede speelt toch?quote:Op maandag 9 december 2024 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dit een reactie op mijn post? Want dan volg ik hem niet
donkere soja sausquote:Op maandag 9 december 2024 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je die heel sterk zet met suiker/zoetjes dan is het net een soort ranja
[..]
Herkenbaarmoet ook altijd even bij de jellys kijken
wat haal jij standaard?oeh vriezer is echt een van mn favo
Die noodles ken ik niet maar als het heel pittig is, is het ook niet aan mij besteed
nvmquote:Op maandag 9 december 2024 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat je zei "dit land". Terwijl hier ook armoede speelt toch?
Of bedoel je meer de rijken, die dan nog een keertje nog rijker worden
quote:Op maandag 9 december 2024 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
donkere soja saus
oestersaus
crispy chili oil
zwarte bonen knoflooksaus
kimchi
sriracha
mini paksoi
sausjes zijn belangrijkquote:Op maandag 9 december 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
zoveel sausjes!
Die haal ik daar dan weer nooit, wel een goede
quote:Op maandag 9 december 2024 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)cheesecake-chocolade
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)-chocolade-hazelnoot
hebben![]()
quote:Op maandag 9 december 2024 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)cheesecake-chocolade
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)-chocolade-hazelnoot
hebben![]()
Ik volg hem sowieso niet, waar het ook een reactie op mag zijn.quote:Op maandag 9 december 2024 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dit een reactie op mijn post? Want dan volg ik hem niet
Iedere supermarkt wel.quote:Op maandag 9 december 2024 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lidl heeft ook altijd van die lekkere dingen voor de kerst periode
nog een uurtje.quote:Op maandag 9 december 2024 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht, de dag zit er al bijna op.
Is het pas drie uur.
En het is alweer donker.quote:Op maandag 9 december 2024 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht, de dag zit er al bijna op.
Is het pas drie uur.
Is het al licht geweest vandaag?quote:
Eensquote:
jaaa, is genieten om dat boekje door te bladerenquote:Op maandag 9 december 2024 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lidl heeft ook altijd van die lekkere dingen voor de kerst periode
damnquote:Op maandag 9 december 2024 15:10 schreef essnhills het volgende:
Hoezo is er zo'n berg plastic nodig voor 4 theezeefjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 december 2024 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet hier om lachen want ik wilde echt al heel lang zelf poke bowl maken maar de hoeveelheid ingrediënten hield me tegen. Zie nu dat de voorgestoomde sushirijst die ik gebruik een kwaliteitsdatum heeft tot 05-2023
yolo
Kleine beetjes kopen lukt niet, of je bent net zoveel geld kwijt voor minder. De edamame en zeewiersalade komt uit de vriezer, dat scheelt. Maar radijs, wortel, avocado, mango, sla en zalm is vers. Ennn ik eet dit drie dagen, dus komt wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er echt goed uit wel. Ik ga het ook een keer proberen als ik heel veel inspiratie heb.
En dan ga ik niet alvast de sushirijst kopen om dat soort grappen te voorkomen.
Schuif gewoon die hele doos in de laadklep.quote:Op maandag 9 december 2024 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zien er ook wel lekker uit maar volgens mij is het echt zo'n mini toefjeze wegen 13 gram
!
3,95 koop het gewoonquote:Op maandag 9 december 2024 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze nog een keer:
https://www.magic-mushrooms-shop.com/nl/yellow-submarine-tea.html
quote:Op maandag 9 december 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, kennen jullie die siroop van Slimpie? Want de Bonirama heeft het eigen merk niet meer, maar wel veel van Slimpie. Werkt dat hetzelfde als Karvan Cevitam enzo of is het niet te zuipen?
Geen ideequote:Op maandag 9 december 2024 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien dat @:Nizno dat weet
quote:
Als de temperatuur van de wolk en de lucht onder de wolk boven nul is, bestaat de wolk geheel uit water. Door botsing van waterdruppeltjes kunnen de druppels verder aangroeien. Zijn ze groot genoeg, dan vallen ze uit de wolk en regent het.quote:
Ik wist niet dat jij bij dit soort shops deed winkelenquote:Op maandag 9 december 2024 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze nog een keer:
https://www.magic-mushrooms-shop.com/nl/yellow-submarine-tea.html
Bij bol is ie 22 euroquote:Op maandag 9 december 2024 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij bij dit soort shops deed winkelen
Ik drink veel theequote:Op maandag 9 december 2024 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens![]()
[..]
jaaa, is genieten om dat boekje door te bladerenvroeger hadden zij ook een assorti high tea mini's maar die zijn er volgens mij uit
![]()
[ afbeelding ]
[..]
damnen wat doe je met vier van die dingen?
quote:Op maandag 9 december 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)je/9200000086339170/
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 9 december 2024 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik volg hem sowieso niet, waar het ook een reactie op mag zijn.
Slim, vult denk ik beterquote:Op maandag 9 december 2024 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schuif gewoon die hele doos in de laadklep.
quote:Op maandag 9 december 2024 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Geen idee
[..]
[..]
Als de temperatuur van de wolk en de lucht onder de wolk boven nul is, bestaat de wolk geheel uit water. Door botsing van waterdruppeltjes kunnen de druppels verder aangroeien. Zijn ze groot genoeg, dan vallen ze uit de wolk en regent het.
Zet je dan geen theepot ipv kopjes thee? Of gebruik je dan ook zo'n zeefje?quote:Op maandag 9 december 2024 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik drink veel thee
Heb er thuis al 4, maar nog 2 erbij komt beter uit met de.vaatwasser, en 2 erbij voor bij mijn ouders. Daar heb ik er nu ook 2.maar die zijn niet fijn genoeg dus er komt allemaal theegruis doorheen
nommienomnomquote:
Gotta catch them all!quote:
vind ik de eenhoorn leukerquote:Op maandag 9 december 2024 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of deze
https://www.bol.com/nl/nl(...)us/9200000092538941/
quote:Op maandag 9 december 2024 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nommienomnom
ik heb nog een gele kiwi. Ik vind die echt goddelijk maar ze zijn wat prijziger dan de groene. Maar de groene hoef ik niet meer sinds ik de gele heb geproefd
Soms zet ik een potje, en daar hang ik dan ook zo'n ding in.quote:Op maandag 9 december 2024 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Slim, vult denk ik beter
[..]![]()
[..]
Zet je dan geen theepot ipv kopjes thee? Of gebruik je dan ook zo'n zeefje?
En wat voor zeefje kun je aanraden? Ik zoek er ook nog een en hij moet inderdaad niet te fijn zijn want heb een theetje met super kleine stukjesdie schieten overal doorheen behalve de lege theezakjes
Zoveel vragen, excusi![]()
Wist je dat je kiwi's ook met schil op kunt eten?quote:Op maandag 9 december 2024 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nommienomnom
ik heb nog een gele kiwi. Ik vind die echt goddelijk maar ze zijn wat prijziger dan de groene. Maar de groene hoef ik niet meer sinds ik de gele heb geproefd
Leuk feitje: @GGMM is hier een groot liefhebber van!quote:Op maandag 9 december 2024 15:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Wist je dat je kiwi's ook met schil op kunt eten?
zespri gold goden @KingRolandquote:Op maandag 9 december 2024 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nommienomnom
Oh, dat is beterquote:Op maandag 9 december 2024 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik vind groene ook heerlijk.
Mijn mandarijn was maar bleekjes.Maar de smaak was op zich prima.
thanksquote:Op maandag 9 december 2024 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms zet ik een potje, en daar hang ik dan ook zo'n ding in.
En soms gewoon een enkel glas, net waar ik zin in heb. Dan doe ik gewoon wat minder thee in het zeefje
Ik heb goede ervaringen met deze
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
En die ik net heb gekocht zijn deze en die zien er ook mooi fijn uit
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Ja, maarrr dat hoeft niet!quote:Op maandag 9 december 2024 15:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Wist je dat je kiwi's ook met schil op kunt eten?
oh dat is zeer chill, anders is alles zo natquote:Op maandag 9 december 2024 15:40 schreef essnhills het volgende:
En handig dat het dekseltje gelijk ook als onderzetter fungeert
En pics maken!quote:Op maandag 9 december 2024 15:42 schreef essnhills het volgende:
Zo, heb het meeste kerstspul inmiddels beneden staan
Morgen beginnen met uitpakken/neerzetten/ophangen
quote:Op maandag 9 december 2024 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maarrr dat hoeft niet!
[..]
oh dat is zeer chill, anders is alles zo nat
[..]
En pics maken!
Eens. Aan de buitenkant zien ze er allemaal prima uit, maar de smaak verschilt wel enorm soms. En pitjes ook inderdaad. Echt sommige zitten echt helemaal vol ermee.quote:Op maandag 9 december 2024 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat is beter![]()
Mandarijnen zijn wat dat betreft soms maar lastig in te schattensoms smaken ze naar niks, of zuur, en soms heerlijk. En soms zitten ze vol met pitten, en soms niet, en soms zitten alle pitten in één partje
[..]
thanksmooi kerstcadeautje voor mezelf
![]()
oh, ik dacht dat er buiten nog een boom stondquote:Op maandag 9 december 2024 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze wel al opgehangen aan het raam (met zuignapjes)
De mini boompjes moet ik nog versieren. Heb 2 setjes met allemaal mini kerstballen en ook een mini piek
quote:Op maandag 9 december 2024 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat er buiten nog een boom stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
waar zijn de sc-drugslab-schreeuwers? Gaan die nu ook heel hard roepen dat ze ongelijk hadden?quote:15.36 uur: Geen aanwijzingen voor drugslab
Er zijn geen aanwijzingen dat aan de Tarwekamp in Den Haag een drugslab zat. Dat zegt een woordvoerder van de politie maandagmiddag. In de straat waren zaterdagochtend twee explosies, waardoor meerdere woningen zijn verwoest.
ik heb dezequote:Op maandag 9 december 2024 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze en er komt me toch een bak licht af
https://www.action.com/nl(...)-met-ledverlichting/
Die hadden gewoon gelijk.quote:Op maandag 9 december 2024 15:54 schreef Crack_ het volgende:
waar zijn de sc-drugslab-schreeuwers? Gaan die nu ook heel hard roepen dat ze ongelijk hadden?
25 cm, toe maar. *hue hue*quote:Op maandag 9 december 2024 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Dat is allemaal opgeblazen natuurlijk bij de explosie.quote:Op maandag 9 december 2024 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar zijn de sc-drugslab-schreeuwers? Gaan die nu ook heel hard roepen dat ze ongelijk hadden?
Ben wel benieuwd, er zit hoe dan ook meer achter. En die bruidszaak heeft er sowieso mee te maken.quote:Op maandag 9 december 2024 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2024 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Ben wel benieuwd wat het verhaal is uiteindelijk.quote:Op maandag 9 december 2024 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, er zit hoe dan ook meer achter. En die bruidszaak heeft er sowieso mee te maken.
Die advertentie is wel verwijderd van Marktplaats
Ik ook. En vooral hoe dat hele woonblok de lucht in is gegaan..quote:Op maandag 9 december 2024 15:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat het verhaal is uiteindelijk.
Ik mag er niks over zeggen.quote:Op maandag 9 december 2024 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, er zit hoe dan ook meer achter. En die bruidszaak heeft er sowieso mee te maken.
quote:Op maandag 9 december 2024 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hadden gewoon gelijk.Het wordt nu door de linkse woke deugers in de doofpot gestopt om maatschappelijke onrust en verdere polarisatie te voorkomen. OPEN JE OGEN!!!11!!11!
ohja, uiteraardquote:Op maandag 9 december 2024 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is allemaal opgeblazen natuurlijk bij de explosie.
ik ben ook wel erg nieuwsgierig jaquote:Op maandag 9 december 2024 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
echt bizar, gewoon poef wegquote:Op maandag 9 december 2024 16:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook. En vooral hoe dat hele woonblok de lucht in is gegaan..
Ik verwacht wel dat er uiteindelijk meer duidelijk zal worden, ook naar de buitenwereld toe. Kan alleen even duren.quote:Op maandag 9 december 2024 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ohja, uiteraard
[..]
ik ben ook wel erg nieuwsgierig jaen geen idee, we horen het vanzelf (ofniet
)
Ik ben geen expert of zo maar volgens mij is het ook geen gaslek geweest.quote:Op maandag 9 december 2024 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt bizar, gewoon poef weg
en 19 huishoudens waarvan de woning onbewoonbaar is geworden. Weet niet of daar ook tijdelijk onbewoonbaar tussen zit maar jezus, 19
Same maar kan zijn 'was bewuste aangestoken explosie en verder weten we niks', dat is niet veel extra informatiequote:Op maandag 9 december 2024 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat er uiteindelijk meer duidelijk zal worden, ook naar de buitenwereld toe. Kan alleen even duren.
Ik denk ook geen gaslek, al is het maar omdat de politie denkt aan een misdrijf en er al een auto in de fik stond en nouja. Genoeg aanwijzingingen dat het geen gaslek was.. Al weet je het nooit zeker, het kán ook toeval zijn allemaalquote:Op maandag 9 december 2024 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben geen expert of zo maar volgens mij is het ook geen gaslek geweest.
Je zag een felle flits gevolgd door een flinke boem.
Ik dacht oprecht dat er een malloot een enorme shell op dat woonblok heeft afgeschoten. Maarja dan moet er alsnog iets in dat pand hebben gelegen waardoor de boel nog verder is gaan escaleren. (Jerrycan?)
Er werden al bloemen gelegd maar die zijn verplaatst naar het wijkcentrumquote:Op maandag 9 december 2024 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil nog wel bij het complex gaan kijken als het wat rustiger is. Zullen vast (?) bloemen komen te liggen
Wij hebben tenminste nog Ramona Koonings die dat even regelt.quote:Op maandag 9 december 2024 16:16 schreef UitStraling het volgende:
Marokkaanse bruidswinkel zat er, niks aan het handje jongens en meisjes
Aardig bedoeld maarja, noodbevel dit datquote:Op maandag 9 december 2024 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er werden al bloemen gelegd maar die zijn verplaatst naar het wijkcentrum
Dat hoop ik ook echtquote:Op maandag 9 december 2024 16:13 schreef Ama het volgende:
Ik hoop wel dat de mensen die zijn overleden ook dan maar snel zijn overleden.
Bruidszaken daarbinnen ruikt het naar de broedse hel, is ook altijd van dat huisje-op-wielen-volk.quote:Op maandag 9 december 2024 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga er een keer met een van je neefjes naartoe. Kun je middagje lachen.
Er gaat een wereld voor me open.quote:Op maandag 9 december 2024 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga er een keer met een van je neefjes naartoe. Kun je middagje lachen.
Ik ben er met mijn broer geweest.quote:Op maandag 9 december 2024 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bruidszaken daarbinnen ruikt het naar de broedse hel, is ook altijd van dat huisje-op-wielen-volk.
quote:Op maandag 9 december 2024 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er met mijn broer geweest.
Weet het niet meer helemaal zeker; maar dacht dat hij zijn trouwpak daar vandaan had. Zat ik daar met mijn moeder beetje verdwaald te kijken.quote:
Jaquote:Op maandag 9 december 2024 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aardig bedoeld maarja, noodbevel dit dat
[..]
Dat hoop ik ook echt
Volgens mij ik de laatste keer in Hasselt, waarom doe ik mezelf dit soort kutzooi aanquote:Op maandag 9 december 2024 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet het niet meer helemaal zeker; maar dacht dat hij zijn trouwpak daar vandaan had. Zat ik daar met mijn moeder beetje verdwaald te kijken.
Doe da nou nie, maar ik deej 't tochquote:Op maandag 9 december 2024 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
waar ik zei mijn moeder bedoelde ik natuurlijk "ons mam".
quote:Op maandag 9 december 2024 16:37 schreef essnhills het volgende:
Wasmachine komt woensdagochtend dan eindelijk
Hasseltquote:Op maandag 9 december 2024 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ik de laatste keer in Hasselt, waarom doe ik mezelf dit soort kutzooi aan
Ja mijn was is ook zo hoog opgestapeldquote:
je had hier prima je was mogen doen hoorquote:Op maandag 9 december 2024 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja mijn was is ook zo hoog opgestapeld
Beetje gedoetjes dat gesleepquote:Op maandag 9 december 2024 16:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
je had hier prima je was mogen doen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op maandag 9 december 2024 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje gedoetjes dat gesleepja is gesleep maar beter dan was tot het plafondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Stop de tijd.quote:Op maandag 9 december 2024 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
waar ik zei mijn moeder bedoelde ik natuurlijk "ons mam".
Best een chique winkelstadquote:Op maandag 9 december 2024 16:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HasseltGing ik altijd naartoe met m'n moeder, had leuke stylish kledingwinkels.
tis toch donker. lekker binnen onder de dekensquote:Op maandag 9 december 2024 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat het regent.
Echt gemist.
Heb daar wel eens in de lampen gehangen om 03:00 uur op een dinsdagochtend jaquote:Op maandag 9 december 2024 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij stond er op maandagavond te dansen met alle kapsters.
Ik moet nog naar buitenquote:Op maandag 9 december 2024 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis toch donker. lekker binnen onder de dekens
Vanzelfsprekend.quote:Op maandag 9 december 2024 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb daar wel eens in de lampen gehangen om 03:00 uur op een dinsdagochtend ja
Gelukkig is de gevoelstemperatuur -10quote:Op maandag 9 december 2024 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat het regent.
Echt gemist.
muts opquote:
Ja, dat scheelt echt stukken en een hele geruststellingquote:Op maandag 9 december 2024 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is de gevoelstemperatuur -10
Zou ik wel lachen vinden.quote:Op maandag 9 december 2024 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat er geen F5 tornado waait buiten.
Ja.quote:
quote:Op maandag 9 december 2024 17:10 schreef Haags het volgende:
Waarom zie ik @:dud0r hier niet meer posten?
Goedemorgenquote:Op maandag 9 december 2024 17:10 schreef Haags het volgende:
Er zijn van die vragen waar je hier geen antwoord op gaat krijgen.quote:Op maandag 9 december 2024 17:10 schreef Haags het volgende:
Wat zeg je dat weer mooi.quote:Op maandag 9 december 2024 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn van die vragen waar je hier geen antwoord op gaat krijgen.
Dat weet alleen de goudvis zelf.quote:Op maandag 9 december 2024 17:10 schreef Haags het volgende:
Dat is helemaal niet nodig.quote:Op maandag 9 december 2024 17:23 schreef Nattekat het volgende:
Maar eigenlijk weet iedereen dat hij bang is voor jou
dat zeggen ze allemaalquote:
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 9 december 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik bestel twee dingen bij Za lando
Het ene pakketje komt met DHL en het andere met PostNL.
Fantastisch.
Sneakers en een t-shirtje, want het moest 50 euro zijn i.v.m. een kortingscodequote:
Nice.quote:Op maandag 9 december 2024 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sneakers en een t-shirtje, want het moest 50 euro zijn i.v.m. een kortingscode
werken die net als bol ook al met externe verkopers?quote:Op maandag 9 december 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik bestel twee dingen bij Za lando
Het ene pakketje komt met DHL en het andere met PostNL.
Fantastisch.
Ik heb ook van die herbruikbare rietjes, die zijn echt heel fijnquote:Op maandag 9 december 2024 17:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb koolmonoxide en herbruikbare rietjes besteld bij bol.com
nuttigquote:Op maandag 9 december 2024 17:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb koolmonoxide en herbruikbare rietjes besteld bij bol.com
quote:Op maandag 9 december 2024 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
werken die net als bol ook al met externe verkopers?
irritant. ik zag een half jaartje geleden dat blokker ook externe verkopers had... ik houd daar niet vanquote:Op maandag 9 december 2024 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Soms zitten er lange afstands items tussen.
Blokker? Oh dat is bijzonder.quote:Op maandag 9 december 2024 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
irritant. ik zag een half jaartje geleden dat blokker ook externe verkopers had... ik houd daar niet van
karamel zeezoutquote:Op maandag 9 december 2024 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja.
Ik heb dus kruidnootjes gekocht, maar ik dacht dat het truffel kruidnootjes waren (lekker).
Zijn het truffelkruidnootjes met cinnamonrolsmaak (minder lekker).
Wie verzint zulke smaken bij elkaar?
uhuhquote:Op maandag 9 december 2024 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blokker? Oh dat is bijzonder.
Wel raar dat Blokker uit het straatbeeld verdwijnt, maar goed.quote:
Hm.quote:Op maandag 9 december 2024 18:00 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
zijn denk ik niet meer extern aangeboden.
je kan ook niet meer op de site bestellen trouwens
Hmmm.quote:
Nee het was tijd voor Hmmmm.quote:
hmm bobquote:
Dowab wa doowabquote:
In een pijp bij de cv-ketel zaten gaatjes, die pijp is net vervangen.quote:
dat klinkt nuttiger dan koolmonoxide bestellenquote:Op maandag 9 december 2024 18:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In een pijp bij de cv-ketel zaten gaatjes, die pijp is net vervangen.
Er kan koolmonoxide eruit komen. De monteur het afzuigsysteem boven de pijp zuig dat op.
Ik heb liever het zekere voor het onzekere, dus een koolmonoxidemelder besteld.
Heel verstandigquote:Op maandag 9 december 2024 18:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In een pijp bij de cv-ketel zaten gaatjes, die pijp is net vervangen.
Er kan koolmonoxide eruit komen. De monteur het afzuigsysteem boven de pijp zuig dat op.
Ik heb liever het zekere voor het onzekere, dus een koolmonoxidemelder besteld.
quote:Op maandag 9 december 2024 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel verstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Vandaag alle zooi naar beneden gehaald, geen energie over om te beginnen met opzettenquote:
quote:Op maandag 9 december 2024 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel verstandigAangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
tssss geschiedevervalsingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |