SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Nee dat kunnen ze overal wel krijgenquote:
Oh.quote:Op maandag 9 december 2024 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat kunnen ze overal wel krijgen
quote:Op maandag 9 december 2024 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is ook meer een 40 jaren plan.
Ik ken mezelf.quote:Op maandag 9 december 2024 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.
Dit is nieuwe info.
[..]
Ik denk gewoon heel veel kleine hoekjes.quote:Op maandag 9 december 2024 13:31 schreef UitStraling het volgende:
Heb je dan een levensgevaarlijk huis vol dynamiet, leeuwen, valse negers, prikkeldraad, losliggende stroomkabels op kernenergie en vliegende haaien?
Oh leuk, waar gaan jullie heen?quote:Op maandag 9 december 2024 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijkt me trouwens wel leuk
Met de KSC op reis
![]()
Londonquote:
Oh dat kunnen jullie prima zonder mijquote:Op maandag 9 december 2024 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
London
De helft gaat vreten en de andere helft tweedehands boeken kijken
Ik behoor tot de eerste helft.
Ja, weet ik nietquote:Op maandag 9 december 2024 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kunnen jullie prima zonder mij
Klinkt niet alsof je het al geprobeerd hebt.quote:
Oh die zien er ook leuk uitquote:Op maandag 9 december 2024 13:33 schreef essnhills het volgende:
Misschien gingerbreadkoekjes met een swirl oid
[ afbeelding ]
Goede observatiequote:Op maandag 9 december 2024 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je het al geprobeerd hebt.
Waarom niet?quote:Op maandag 9 december 2024 13:39 schreef CherryLips het volgende:
O je mag Nutella blijkbaar niet bakken.
Ik behoor tot beide helftenquote:Op maandag 9 december 2024 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
London
Ja, waar krijg je dat niet van?quote:Op maandag 9 december 2024 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het kankerverwekkend ofzo.
Jij eet van twee walletjes.quote:
2 lappen deeg op elkaar en oprollen, en dan plakjes snijdenquote:
Met die helft wil ik ook wel meequote:Op maandag 9 december 2024 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
London
Daar zie ik niks van.quote:Op maandag 9 december 2024 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het kankerverwekkend ofzo.
Zolang ik maar niet van de wal valquote:Op maandag 9 december 2024 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij eet van twee walletjes.
Je ziet er zelf leuk uitquote:
Dat is een leuk idee, zet het even in de notitiesquote:Op maandag 9 december 2024 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
2 lappen deeg op elkaar en oprollen, en dan plakjes snijden
Als je er een stok in doet met rollen dan heb je een gat erin
Kunnen ze ze ophangen
Tussen het schip enzo?quote:Op maandag 9 december 2024 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet van de wal val
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |