SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
wij welquote:Op maandag 9 december 2024 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Mensen lijken wel in rap tempo zwakzinniger te worden maar ik merk nog niets aan mezelf.
quote:Op maandag 9 december 2024 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Mensen lijken wel in rap tempo zwakzinniger te worden maar ik merk nog niets aan mezelf.
Dat Koning Willem-Alexander ineens uitslaakt "altijd weer die Marokkanen"quote:Op maandag 9 december 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk buda. ons koningspaar bezoekt de rampplek in den haag
[ afbeelding ]
5 huizen weg; 6 doden. Zijn de helft van die mensen geėmigreerd naar Thailand stiekem?quote:Op maandag 9 december 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaja, dat kun je wel zeggen, maar ik zie alleen maar ruggenquote:Op maandag 9 december 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of ze liggen er nogquote:Op maandag 9 december 2024 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
5 huizen weg; 6 doden. Zijn de helft van die mensen geėmigreerd naar Thailand stiekem?
dat lukt hier ook nietquote:Op maandag 9 december 2024 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je beter op het strand liggen.
18.500 keer per week sporten.quote:Op maandag 9 december 2024 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgende week 5x sporten
Maar goed, ik vreet het er net zo hard weer aan
Want het oog wil ook wat?quote:
Charles Darwin had hier wat van gevonden.quote:Op maandag 9 december 2024 09:34 schreef bitterbal het volgende:
@:crack
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af hoe die dreads ruiken.quote:Op maandag 9 december 2024 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Charles Darwin had hier wat van gevonden.
Kun je gewoon wassen hoor.quote:Op maandag 9 december 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die dreads ruiken.
Naar zo'n vergeten aardappel met harige uitlopers onderaan de keldertrap.quote:Op maandag 9 december 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die dreads ruiken.
quote:Op maandag 9 december 2024 09:34 schreef bitterbal het volgende:
@:crack @:CRACK @Crack
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Nee.quote:
quote:Op maandag 9 december 2024 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar zo'n vergeten aardappel met harige uitlopers onderaan de keldertrap.
Crackquote:Op maandag 9 december 2024 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je nou scheur of crack gedaan
Uitzetten.quote:Op maandag 9 december 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb grammarly, Die vertaald van engels naar NL. Denk dat die nu vervelend aan het doen is
quote:Op maandag 9 december 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Ahhh heb chrome geupdate en nu doet die het weer
Nee juist niet, die doet precies wat die moet doenquote:Op maandag 9 december 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb grammarly, Die vertaald van engels naar NL. Denk dat die nu vervelend aan het doen is
Maakt die "ik" van "k'?quote:Op maandag 9 december 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Geef die man een dextrootje.quote:Koning 'staat te trillen op zijn benen' na bezoek aan plek explosie Tarwekamp
Bal is het niet gewend dat ze verbeterd wordt.quote:Op maandag 9 december 2024 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee juist niet, die doet precies wat die moet doen
bananendoos van de supermarkt?quote:Op maandag 9 december 2024 09:58 schreef Ama het volgende:
Moet deze week eens een grote doos of 2 zien te fiksen zodat ik de keuken leeg kan maken.
er staat hier gewoon 10x crack, geen scheur. Als ie vertaald dan blijft wel staan wat jij typt, maar zie jij het zelf 'vertaald'quote:
ja dat zie ik nu ookquote:Op maandag 9 december 2024 10:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er staat hier gewoon 10x crack, geen scheur. Als ie vertaald dan blijft wel staan wat jij typt, maar zie jij het zelf 'vertaald'![]()
![]()
heb geen 10 meldingen gehad tho want mijne heeft nog een kleine toevoeging
quote:Jay-Z beschuldigd van verkrachting van dertienjarig meisje samen met Diddy
Kan je die bij mij op kantoor ook aan zetten? Het is hier kouder dan bij mij thuisquote:Op maandag 9 december 2024 10:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb de verwarming eens aangedaan @:nattekat
Of ik moet geluk hebben maar denk dat hij net begint met de boel langzaam openen als ik er ben.quote:
Hier staat er ook een in het centrum, maar die heb ik nog niet open gezien tijdens de lunchwandelingen.quote:Op maandag 9 december 2024 10:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Of ik moet geluk hebben maar denk dat hij net begint met de boel langzaam openen als ik er ben.
Vind het ook een leuk dansnummerquote:Op maandag 9 december 2024 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zie ik nu ook![]()
'ja moest aan jou denken
quote:Op maandag 9 december 2024 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je die bij mij op kantoor ook aan zetten? Het is hier kouder dan bij mij thuis
quote:Op maandag 9 december 2024 10:39 schreef Ama het volgende:
Ik denk ineens ik moet bloed laten prikken en als ik dan door fiets naar de Albert Heijn kom ik langs de oliebollenkraam maar die is natuurlijk straks nog niet open.
ahquote:Op maandag 9 december 2024 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier staat er ook een in het centrum, maar die heb ik nog niet open gezien tijdens de lunchwandelingen.
Volgens mij is die ik bedoel met winkeltijden open want zit midden in het centrum maar andere kramen lijkt random te zijn. Bij een vriendin in de wijk staat er ook 1 en zij zegt dat die alleen savonds open is.quote:Op maandag 9 december 2024 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het ook een leuk dansnummer![]()
![]()
[..]![]()
dat is niet best
[..]![]()
hoe laat gaan die dingen eigenlijk open en dicht? Heb het idee dat ze geen hele ruime openingstijden hebben. Heb de kraam hier bij de appie nog nooit open gezien
kan ook aan mij liggen
Ik dacht dat ik hier de taartenbakker wasquote:
Je verwarming voelt zich niet gewaardeerd en is in staking gegaanquote:Op maandag 9 december 2024 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Verwarming is gewoon stuk hier
Al die weken thuis in de kou zitten betaalt zich nu uit, muhaha
ik ben meer een taarteneterquote:Op maandag 9 december 2024 11:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier de taartenbakker was
Spreek ze eens vermanend toequote:Op maandag 9 december 2024 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat een herrie maken mijn collega's.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 9 december 2024 11:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier de taartenbakker was
Ieder zo zijn rolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Net hier een of andere rare machtstrijd gehad over of de verwarming hoger mag.quote:Op maandag 9 december 2024 11:17 schreef Nattekat het volgende:
*Bakt uit protest een taartquote:
Koekjesquote:
Ja primaquote:
Dit is op kantoorquote:Op maandag 9 december 2024 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je verwarming voelt zich niet gewaardeerd en is in staking gegaan
ga knus bij elkaar zittenquote:Op maandag 9 december 2024 11:17 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2024 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is die ik bedoel met winkeltijden open want zit midden in het centrum maar andere kramen lijkt random te zijn. Bij een vriendin in de wijk staat er ook 1 en zij zegt dat die alleen savonds open is.
oeh, klinkt lekker maar nog nooit op. Wat voor soort taart is het?quote:Op maandag 9 december 2024 11:34 schreef TaMieke het volgende:
ik heb een nieuwe bakvorm gekregen, tijd om een keer pecanpie te maken
quote:Op maandag 9 december 2024 11:34 schreef TaMieke het volgende:
ik heb een nieuwe bakvorm gekregen, tijd om een keer pecanpie te maken
Je kantoorverwarming is solidair!quote:Op maandag 9 december 2024 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is op kantoor
Thuis zou ik het nu nog niet eens weten als ie de zomer niet overleefd zou hebben
Ga je helemaal van rollenquote:
Met pecannotenquote:Op maandag 9 december 2024 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga knus bij elkaar zitten
[..]wel chill
[..]
oeh, klinkt lekker maar nog nooit op. Wat voor soort taart is het?
Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, heb het ook nog maar 1x gegeten. maar zie plaatje van Essnquote:Op maandag 9 december 2024 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga knus bij elkaar zitten
[..]wel chill
[..]
oeh, klinkt lekker maar nog nooit op. Wat voor soort taart is het?
En ik bedacht me vanmorgen dat ik eigenlijk zou moeten afvallen. 😅quote:
Afvallen? In December?quote:Op maandag 9 december 2024 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik bedacht me vanmorgen dat ik eigenlijk zou moeten afvallen. 😅![]()
Hoeveel kg moet/ wil je?quote:Op maandag 9 december 2024 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik bedacht me vanmorgen dat ik eigenlijk zou moeten afvallen. 😅![]()
quote:Op maandag 9 december 2024 11:38 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
*Gaat bij @:tamieke eten
Volgens mij wel. Volgens mij heeft die ook een variant zonder suiker of iig een stuk minder dan KC. (maar pin me er niet op vast)quote:Op maandag 9 december 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, kennen jullie die siroop van Slimpie? Want de Bonirama heeft het eigen merk niet meer, maar wel veel van Slimpie. Werkt dat hetzelfde als Karvan Cevitam enzo of is het niet te zuipen?
Misschien dat @Nizno dat weetquote:Op maandag 9 december 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, kennen jullie die siroop van Slimpie? Want de Bonirama heeft het eigen merk niet meer, maar wel veel van Slimpie. Werkt dat hetzelfde als Karvan Cevitam enzo of is het niet te zuipen?
Ze hadden ook wel interessante smaakcombinaties.quote:Op maandag 9 december 2024 11:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Volgens mij heeft die ook een variant zonder suiker of iig een stuk minder dan KC. (maar pin me er niet op vast)
Neefje van mijn ex dronk dat. Ik jeb het zelf nooit gehad maar werkte wel hetzelfde als aanmaaklimonade.quote:Op maandag 9 december 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2024 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kantoorverwarming is solidair!
quote:
hoe is de binnenkant? *googletquote:Op maandag 9 december 2024 11:38 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
*Gaat bij @:tamieke eten
Hmmm, heeft het wat weg van de pecanbroodjes?quote:Op maandag 9 december 2024 11:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, heb het ook nog maar 1x gegeten. maar zie plaatje van Essn
ik ben dol op slimpie!quote:Op maandag 9 december 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Vaak is het met nog meer (gehakte) pecannoten en een soort karamelachtige substantiequote:Op maandag 9 december 2024 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]zo ver was ik gekomen
[..]
hoe is de binnenkant? *googlet
Volgens mij wel.quote:Op maandag 9 december 2024 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, heeft het wat weg van de pecanbroodjes?die zijn ook al errruggg lekker
Qua smaak jaquote:Op maandag 9 december 2024 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, heeft het wat weg van de pecanbroodjes?die zijn ook al errruggg lekker
Ik moet de eerste taart nog tegen komen die niet zoet en vettig is.quote:
Truequote:Op maandag 9 december 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet de eerste taart nog tegen komen die niet zoet en vettig is.
Hartige taart?quote:Op maandag 9 december 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is wel vettig maar niet zoet over het algemeenquote:
Vettigquote:
Tenzij met pastinaak.quote:Op maandag 9 december 2024 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is wel vettig maar niet zoet over het algemeen
Of wortelquote:
Pastinaaksoep met peerquote:Op maandag 9 december 2024 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een vers pastinaaksoepje op het vuur staan, moet niet joever worden dit.
quote:Op maandag 9 december 2024 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ooit een keer pastinaaksoep gemaakt, maar dat vond ik echt te zoet
Mais.quote:
quote:
Oke, ja dat isquote:
pompoentaart oid? nog nooit op maar kan me niet voorstellen dat die heel zoet zijnquote:Op maandag 9 december 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ben je 3 jaar ofzo ?quote:
Ik heb weleens mais in mini hartige taartjes gebruikt, met ham en kaasquote:Op maandag 9 december 2024 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mais.
Maar goed, daar wordt over het algemeen geen taart van gemaakt.
Mag ik hopen
Nee, absoluut onmogelijk.quote:Op maandag 9 december 2024 11:54 schreef essnhills het volgende:
Zou je worteltaart ook met pastinaak kunnen maken?
quote:Op maandag 9 december 2024 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben dol op slimpie!Vooral sinaasappel & framboos en bloedsinaasappel & grapefruit
![]()
en is gewoon aanmaaklimonade inderdaad
Hangt van de hoeveelheid suiker afquote:Op maandag 9 december 2024 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oke, ja dat is![]()
[..]
pompoentaart oid? nog nooit op maar kan me niet voorstellen dat die heel zoet zijn
Met anijs ofzo lijkt me dat best lekkerquote:
Ik ben zelf al een zoete, vettige taartquote:Op maandag 9 december 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ze missen de zonquote:Op maandag 9 december 2024 11:56 schreef Crack_ het volgende:
Waarom miauwen mijn kat de hele dag in de winter, hebben ze het koud? Moeten ze een jas aan? STOP IT
Winterdepressie, dus ik snap ze wel.quote:Op maandag 9 december 2024 11:56 schreef Crack_ het volgende:
Waarom miauwen mijn kat de hele dag in de winter, hebben ze het koud? Moeten ze een jas aan? STOP IT
En toch was jij daar ookquote:Op maandag 9 december 2024 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik had zaterdag zulk smerig goor eten, ik begin zo'n AYCE steeds meer te haten, dat gore kleffe plebs eten (nee een droge frikdadel is gvd geen Chinese snack) en waarom stinkt het er naar ruft, en dan de mensen die daar zitten, allemaal van dat zwakbegaafde volk (ik kan elke uitvoering van Mercedes na 1975 opnoemen), de hel gewoon.
Maatje van me mocht kiezen, hij is net zo'n dikke pinguļn die inmiddels luxueuze warmte is gewend maar af en toe toch terug naar de koude rent als je even niet oplet.quote:
Ben benieuwdquote:Op maandag 9 december 2024 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]Dan neem ik er van de week eentje mee.
Ze hadden ook watermeloen en aardbei.
quote:
Wilde zeggen, ze zijn niet de enigequote:
SPOILER: pics or didnt happenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 9 december 2024 12:10 schreef Crack_ het volgende:
Had gisteren poke bowl gemaakt![]()
![]()
was echt heeeeeeeerlijk. Ik vind die zeewiersalade zo lekker he
![]()
of eigenlijk alles.
Dat ziet er heel lekker uit, maar hoe krijg je het voor elkaar van al die ingrediėnten een beetje te kopen? Of is dat een soort pakket?SPOILER: pics or didnt happenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2024 12:10 schreef Crack_ het volgende:
Had gisteren poke bowl gemaakt![]()
![]()
was echt heeeeeeeerlijk. Ik vind die zeewiersalade zo lekker he
![]()
of eigenlijk alles.
Ziet er goed uitSPOILER: pics or didnt happenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik heb m'n Goodreads-doel al ruim gehaald, al zet ik die vaak wel laag in. Het moet wel leuk blijvenquote:
Nee ook nog nietquote:Op maandag 9 december 2024 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Gwendy trilogie al gelezen?
Anijsdropquote:Op maandag 9 december 2024 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met anijs ofzo lijkt me dat best lekker
Ja die ouwe schrijft steevast zes bladzijden per dag, elke dag al jarenlang.quote:Op maandag 9 december 2024 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ook nog nietEn over een half jaar komt die ouwe weer met een nieuw boek.
Oh, maar dan ben je dus niet ontevreden, lijkt me? Ik lees echt veel te weinig weer. Ik doe weken over een boek.quote:Op maandag 9 december 2024 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n Goodreads-doel al ruim gehaald, al zet ik die vaak wel laag in. Het moet wel leuk blijven
Ik ken iemand die 150 boeken ofzo per jaar leestquote:Op maandag 9 december 2024 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, maar dan ben je dus niet ontevreden, lijkt me? Ik lees echt veel te weinig weer. Ik doe weken over een boek.
quote:Op maandag 9 december 2024 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit hier met het raam open, heerlie de peerlie
Ik zei vorige week heerlie de peerlie waar m'n ouders bij waren en nu zijn ze een gesticht voor me aan het uitzoeken.quote:Op maandag 9 december 2024 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit hier met het raam open, heerlie de peerlie
Mijn stiefmoeder haalt dat wel eens, denk ik. Die leest echt bizar snel.quote:Op maandag 9 december 2024 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken iemand die 150 boeken ofzo per jaar leest
Waar halen die mensen de tijd vandaan johquote:Op maandag 9 december 2024 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je alweer thuis?quote:Op maandag 9 december 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar halen die mensen de tijd vandaan joh
Onder andere met audiobooks op 1,5x snelheidquote:Op maandag 9 december 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar halen die mensen de tijd vandaan joh
Oh dit gaat niet over jezelf?quote:Op maandag 9 december 2024 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mijn moeder kon dat ook, die sloeg om de 5 seconden een pagina om.....eeuhmquote:Op maandag 9 december 2024 12:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder haalt dat wel eens, denk ik. Die leest echt bizar snel.
Oh, ja maar dat vind ik niet echt 'lezen'.quote:Op maandag 9 december 2024 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onder andere met audiobooks op 1,5x snelheid
Een of andere idioot had de verwarming op 22 graden gezetquote:
Bij het volgende bezoekje even 'gezellie mozzarellie' roepenquote:Op maandag 9 december 2024 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei vorige week heerlie de peerlie waar m'n ouders bij waren en nu zijn ze een gesticht voor me aan het uitzoeken.
Die heb ik ook gehad. En helapika en treurie ken gebeurie.quote:Op maandag 9 december 2024 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij het volgende bezoekje even 'gezellie mozzarellie' roepen
Weet je helemaal dat je een versnelde procedure ingaat.
Volgens mij lezen ze dan ook niet echt elke zin, maar mijn stiefmoeder haalt de verhaallijnen er wel precies uit.quote:Op maandag 9 december 2024 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mijn moeder kon dat ook, die sloeg om de 5 seconden een pagina om.....eeuhm
Treurie ken gebeurie zei ik afgelopen weekend ookquote:Op maandag 9 december 2024 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad. En helapika en treurie ken gebeurie.
Kreeg je toen een bombastic side eye?quote:Op maandag 9 december 2024 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik leef echt op een andere planeet dan m'n familie denk ik soms.quote:Op maandag 9 december 2024 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Treurie ken gebeurie zei ik afgelopen weekend ook
We moeten maar vast gaan kijken wat de bezoekuren zijn.quote:Op maandag 9 december 2024 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hebben ze erg vaak zitten testen en dan het leek alsof ze geen enkel woordje gemist hadquote:Op maandag 9 december 2024 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij lezen ze dan ook niet echt elke zin, maar mijn stiefmoeder haalt de verhaallijnen er wel precies uit.
Je kent het wel, als je caafs iets eten en dan ineens bevriezen en je aankijken met een existentiėle crisis? Zo dus.quote:Op maandag 9 december 2024 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kreeg je toen een bombastic side eye?
hier is het ijskoude regen, dus het raam blijft fijn dichtquote:Op maandag 9 december 2024 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een of andere idioot had de verwarming op 22 graden gezet
Is alvast aan het oefenen voor de hel
Veel te warm joh
Ja, vooral Arizona is meesteres der side eyesquote:Op maandag 9 december 2024 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kent het wel, als je caafs iets eten en dan ineens bevriezen en je aankijken met een existentiėle crisis? Zo dus.
Iedere collega die hier beneden komt: huuu het is wel koud hierquote:Op maandag 9 december 2024 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het ijskoude regen, dus het raam blijft fijn dicht
Tja, volgens mij weet je welke woorden je wel en niet moet lezen als je zoveel leeservaring hebt?quote:Op maandag 9 december 2024 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben ze erg vaak zitten testen en dan het leek alsof ze geen enkel woordje gemist had
Hoe hebben hun het koud.quote:Op maandag 9 december 2024 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedere collega die hier beneden komt: huuu het is wel koud hier
HEBBEN JULLIE WEL EEN BLOEDSOMLOOP?
![]()
Ja maar ja dit vage talent had ze maar verder kon ze nog geen eerpel kopen zeiden wij altijd maar liefkozend.quote:Op maandag 9 december 2024 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, volgens mij weet je welke woorden je wel en niet moet lezen als je zoveel leeservaring hebt?
Ja, ik snap dit ook niet zo goed.quote:
Zou echt in slaap vallen bij 24 graden.quote:Op maandag 9 december 2024 12:41 schreef Ama het volgende:
Ohja morgen bij mn pa eten. Vest en tshirt aan zodat ik daar in een tshirt kan zitten want 24 graden.
Laura's Bakery heeft weer bakspullies, maar het is volgens mij meer van hetzelfde.quote:Op maandag 9 december 2024 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Afvallen? In December?
Ben je een afvallige ofzo
Bende gullie soms kouwe retpielen of zo?quote:Op maandag 9 december 2024 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedere collega die hier beneden komt: huuu het is wel koud hier
HEBBEN JULLIE WEL EEN BLOEDSOMLOOP?
![]()
Ja hij woont tussen alleen maar bejaarden. Hij hoeft zelf de verwarming nooit aan te zetten omdat het door die bejaarden gewoon 24° in zijn appartement is.quote:Op maandag 9 december 2024 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou echt in slaap vallen bij 24 graden.
Ja, denk dat ze zo de wereld over gaan nemenquote:Op maandag 9 december 2024 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bende gullie soms kouwe retpielen of zo?
Nou ja, wel handig voor de portemonneequote:Op maandag 9 december 2024 12:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hij woont tussen alleen maar bejaarden. Hij hoeft zelf de verwarming nooit aan te zetten omdat het door die bejaarden gewoon 24° in zijn appartement is.![]()
Ja dat wel want hij is echt ¤30 per maand kwijt ofzo. En dit schat ik nog ruim in.quote:Op maandag 9 december 2024 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, denk dat ze zo de wereld over gaan nemen
[..]
Nou ja, wel handig voor de portemonnee
quote:Op maandag 9 december 2024 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ja dit vage talent had ze maar verder kon ze nog geen eerpel kopen zeiden wij altijd maar liefkozend.
Oooh dat is leuk, ook nog een boeiend genre?quote:Op maandag 9 december 2024 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]Mijn stiefmoeder schrijft ook boeken.
Bodyhorrorquote:Op maandag 9 december 2024 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh dat is leuk, ook nog een boeiend genre?
Wat is dat nou weer?quote:
Nee, dat weer niet.quote:Op maandag 9 december 2024 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh dat is leuk, ook nog een boeiend genre?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oogballen in je maden.quote:
GeMoquote:
Gezellie Mozarelliequote:
quote:
quote:
Mag ik meequote:Op maandag 9 december 2024 12:28 schreef CherryLips het volgende:
En dan in mei weer allemaal tweedehandsboekenzaakjes afstruinen in Londen
Ik ga ook mee, maar dan ga ik wel iets te eten scorenquote:
Met of zonder vleugels ?quote:Op maandag 9 december 2024 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zachtjes mompelende naaktslakken in je keel.
enquote:Hete Oekraļense Matchmaker
mails onder elkaar in de spam.quote:Verlaag Uw Energierekening
Dat hebben ze denk ik niet in Londen. Daar eten ze alleen maar lokale en zeer gezonde productenquote:Op maandag 9 december 2024 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vettige en zoete taart, waarschijnlijk
Uhm.quote:Op maandag 9 december 2024 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
en
[..]
mails onder elkaar in de spam.
Ik zie een Match
Ik vind dit niet zo overtuigend.quote:Op maandag 9 december 2024 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hebben ze denk ik niet in Londen. Daar eten ze alleen maar lokale en zeer gezonde producten
Is dit wat er gebeurt als iemand loopt te grmbl'en?quote:Op maandag 9 december 2024 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zachtjes mompelende naaktslakken in je keel.
Ja het is blijkbaar een goeie matchmaker, van die hete Oekraļners en mensen zonder verwarmingquote:
Boksquote:Op maandag 9 december 2024 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga ook mee, maar dan ga ik wel iets te eten scoren
Lekker naar de Masala Zonequote:Op maandag 9 december 2024 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga ook mee, maar dan ga ik wel iets te eten scoren
Ik vond het wel geloofwaardig. De Britten staan immers bekend over hun gezonde verse groentenquote:Op maandag 9 december 2024 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo overtuigend.
Ik zie alleen maar chaos voor me nu.quote:Op maandag 9 december 2024 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijkt me trouwens wel leuk
Met de KSC op reis
![]()
Oh ik wil.quote:Op maandag 9 december 2024 13:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.masalazone.com/menus/earls-court/dinner/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eh, klinkt goed?quote:
quote:Op maandag 9 december 2024 13:05 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziejewel! Lokale producten!quote:A showcase of food bursting with local flavour
Nou ja.. ik blijf wel kalm hoorquote:
Ik niet.quote:Op maandag 9 december 2024 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. ik blijf wel kalm hoor
Als we Dr_Flash meelokken wordt het allemaal goed voorbereidquote:
Er staat smaak, niet productenquote:
Dit is wel waar.quote:Op maandag 9 december 2024 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als we Dr_Flash meelokken wordt het allemaal goed voorbereid
Kost het jou alleen maar meer energie en mij nietquote:
Die prijzenquote:Op maandag 9 december 2024 13:05 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh de @ vergetenquote:Op maandag 9 december 2024 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Truequote:Op maandag 9 december 2024 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kost het jou alleen maar meer energie en mij niet
Tot op de minuut.quote:Op maandag 9 december 2024 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, bedoelen ze dat je de lokale Britsheid proeft?quote:Op maandag 9 december 2024 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er staat smaak, niet producten
Kweenie
Dan zou jij eens met Fles op vakantie moetenquote:
Kaas.quote:Op maandag 9 december 2024 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, bedoelen ze dat je de lokale Britsheid proeft?
Kaasquote:
Denk dat er dan wel weinig reden is tot paniek voor mij.quote:Op maandag 9 december 2024 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou jij eens met Fles op vakantie moeten
Nanoseconde.quote:
Krijg je een mooi schemaatje in Excelquote:Op maandag 9 december 2024 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat er dan wel weinig reden is tot paniek voor mij.
Ja, maar geen Goorgonzolaquote:
Ja het zit ook al in de naam hequote:
Ja toch.quote:Op maandag 9 december 2024 13:11 schreef essnhills het volgende:
Scheelt wel een hoop stress als alles goed is voorbereid
Oke kapitein obviousquote:
1000 goudvissen liken dit berichtquote:Op maandag 9 december 2024 13:11 schreef essnhills het volgende:
Scheelt wel een hoop stress als alles goed is voorbereid
quote:
1 krat weizenbierquote:Op maandag 9 december 2024 13:11 schreef Ama het volgende:
Even boodschappenlijstje verzinnen voor donderdag in Duitsland.
quote:Op maandag 9 december 2024 13:12 schreef UitStraling het volgende:
Het beste geregeld en het minste avontuurlijke is dat je thuis blijft met bewegwijzering naar toilet, keuken, slaapkamer en huiskamer.
Dat is dus iedereen in deze KSC.quote:
Wasmiddel heb ik echt net genoeg gekocht tot hartje zomer 25.quote:Op maandag 9 december 2024 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 krat weizenbier
1 fles Nordhauser doppelkorn
2 tubes Thomy mayonaise
1x wasmiddel
scheermesjes
en nog wat dingen die ik vergeet
Fles ook niet jongens, dus hij kan nog steeds meequote:Op maandag 9 december 2024 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben best van de voorbereiding, maar niet direct van de voorbereiding per minuut
Ik had het niet direct over Flesquote:Op maandag 9 december 2024 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fles ook niet jongens, dus hij kan nog steeds mee
ik ga een paar dagen voor kerst nog wel even. Dan red ik het wel weer voor de komende tijdquote:Op maandag 9 december 2024 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Wasmiddel heb ik echt net genoeg gekocht tot hartje zomer 25.Hmm Thomy mayonaise heb ik nooit gehaald maar klinkt wel lekker.
Iets met citroen?quote:Op maandag 9 december 2024 13:19 schreef kwiwi het volgende:
Zit koekjesrecepten te zoeken, ga weer voor de buren bakken met kerst
10 kg sowieso. En waarschijnlijk moet er nog meer af intussen.quote:
Wat voor koekjesquote:Op maandag 9 december 2024 13:19 schreef kwiwi het volgende:
Zit koekjesrecepten te zoeken, ga weer voor de buren bakken met kerst
Is nogal fors.quote:Op maandag 9 december 2024 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
10 kg sowieso. En waarschijnlijk moet er nog meer af intussen.
De meeste ongelukken gebeuren thuis.quote:Op maandag 9 december 2024 13:12 schreef UitStraling het volgende:
Het beste geregeld en het minste avontuurlijke is dat je thuis blijft met bewegwijzering naar toilet, keuken, slaapkamer en huiskamer.
RIP essjequote:Op maandag 9 december 2024 13:24 schreef Recce het volgende:
[..]
De meeste ongelukken gebeuren thuis.
Open boek.quote:Op maandag 9 december 2024 13:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een meeting en ik kreeg al te horen door mijn blik "sorry dat het over saaie dingen gaat"
quote:Op maandag 9 december 2024 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zat ik wel aan te denkenEn misschien kerstkransjes.
Lucht.quote:Op maandag 9 december 2024 13:27 schreef essnhills het volgende:
Hmm, nu wil ik misschien ook iets gaan bakken voor de buren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |