SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
wij welquote:Op maandag 9 december 2024 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Mensen lijken wel in rap tempo zwakzinniger te worden maar ik merk nog niets aan mezelf.
quote:Op maandag 9 december 2024 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Mensen lijken wel in rap tempo zwakzinniger te worden maar ik merk nog niets aan mezelf.
Dat Koning Willem-Alexander ineens uitslaakt "altijd weer die Marokkanen"quote:Op maandag 9 december 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk buda. ons koningspaar bezoekt de rampplek in den haag
[ afbeelding ]
5 huizen weg; 6 doden. Zijn de helft van die mensen geėmigreerd naar Thailand stiekem?quote:Op maandag 9 december 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaja, dat kun je wel zeggen, maar ik zie alleen maar ruggenquote:Op maandag 9 december 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of ze liggen er nogquote:Op maandag 9 december 2024 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
5 huizen weg; 6 doden. Zijn de helft van die mensen geėmigreerd naar Thailand stiekem?
dat lukt hier ook nietquote:Op maandag 9 december 2024 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je beter op het strand liggen.
18.500 keer per week sporten.quote:Op maandag 9 december 2024 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgende week 5x sporten
Maar goed, ik vreet het er net zo hard weer aan
Want het oog wil ook wat?quote:
Charles Darwin had hier wat van gevonden.quote:Op maandag 9 december 2024 09:34 schreef bitterbal het volgende:
@:crack
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af hoe die dreads ruiken.quote:Op maandag 9 december 2024 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Charles Darwin had hier wat van gevonden.
Kun je gewoon wassen hoor.quote:Op maandag 9 december 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die dreads ruiken.
Naar zo'n vergeten aardappel met harige uitlopers onderaan de keldertrap.quote:Op maandag 9 december 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die dreads ruiken.
quote:Op maandag 9 december 2024 09:34 schreef bitterbal het volgende:
@:crack @:CRACK @Crack
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Nee.quote:
quote:Op maandag 9 december 2024 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar zo'n vergeten aardappel met harige uitlopers onderaan de keldertrap.
Crackquote:Op maandag 9 december 2024 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je nou scheur of crack gedaan
Uitzetten.quote:Op maandag 9 december 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb grammarly, Die vertaald van engels naar NL. Denk dat die nu vervelend aan het doen is
quote:Op maandag 9 december 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Ahhh heb chrome geupdate en nu doet die het weer
Nee juist niet, die doet precies wat die moet doenquote:Op maandag 9 december 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb grammarly, Die vertaald van engels naar NL. Denk dat die nu vervelend aan het doen is
Maakt die "ik" van "k'?quote:Op maandag 9 december 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Geef die man een dextrootje.quote:Koning 'staat te trillen op zijn benen' na bezoek aan plek explosie Tarwekamp
Bal is het niet gewend dat ze verbeterd wordt.quote:Op maandag 9 december 2024 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee juist niet, die doet precies wat die moet doen
bananendoos van de supermarkt?quote:Op maandag 9 december 2024 09:58 schreef Ama het volgende:
Moet deze week eens een grote doos of 2 zien te fiksen zodat ik de keuken leeg kan maken.
er staat hier gewoon 10x crack, geen scheur. Als ie vertaald dan blijft wel staan wat jij typt, maar zie jij het zelf 'vertaald'quote:
ja dat zie ik nu ookquote:Op maandag 9 december 2024 10:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er staat hier gewoon 10x crack, geen scheur. Als ie vertaald dan blijft wel staan wat jij typt, maar zie jij het zelf 'vertaald'![]()
![]()
heb geen 10 meldingen gehad tho want mijne heeft nog een kleine toevoeging
quote:Jay-Z beschuldigd van verkrachting van dertienjarig meisje samen met Diddy
Kan je die bij mij op kantoor ook aan zetten? Het is hier kouder dan bij mij thuisquote:Op maandag 9 december 2024 10:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb de verwarming eens aangedaan @:nattekat
Of ik moet geluk hebben maar denk dat hij net begint met de boel langzaam openen als ik er ben.quote:
Hier staat er ook een in het centrum, maar die heb ik nog niet open gezien tijdens de lunchwandelingen.quote:Op maandag 9 december 2024 10:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Of ik moet geluk hebben maar denk dat hij net begint met de boel langzaam openen als ik er ben.
Vind het ook een leuk dansnummerquote:Op maandag 9 december 2024 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zie ik nu ook![]()
'ja moest aan jou denken
quote:Op maandag 9 december 2024 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je die bij mij op kantoor ook aan zetten? Het is hier kouder dan bij mij thuis
quote:Op maandag 9 december 2024 10:39 schreef Ama het volgende:
Ik denk ineens ik moet bloed laten prikken en als ik dan door fiets naar de Albert Heijn kom ik langs de oliebollenkraam maar die is natuurlijk straks nog niet open.
ahquote:Op maandag 9 december 2024 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier staat er ook een in het centrum, maar die heb ik nog niet open gezien tijdens de lunchwandelingen.
Volgens mij is die ik bedoel met winkeltijden open want zit midden in het centrum maar andere kramen lijkt random te zijn. Bij een vriendin in de wijk staat er ook 1 en zij zegt dat die alleen savonds open is.quote:Op maandag 9 december 2024 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het ook een leuk dansnummer![]()
![]()
[..]![]()
dat is niet best
[..]![]()
hoe laat gaan die dingen eigenlijk open en dicht? Heb het idee dat ze geen hele ruime openingstijden hebben. Heb de kraam hier bij de appie nog nooit open gezien
kan ook aan mij liggen
Ik dacht dat ik hier de taartenbakker wasquote:
Je verwarming voelt zich niet gewaardeerd en is in staking gegaanquote:Op maandag 9 december 2024 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Verwarming is gewoon stuk hier
Al die weken thuis in de kou zitten betaalt zich nu uit, muhaha
ik ben meer een taarteneterquote:Op maandag 9 december 2024 11:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier de taartenbakker was
Spreek ze eens vermanend toequote:Op maandag 9 december 2024 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat een herrie maken mijn collega's.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 9 december 2024 11:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier de taartenbakker was
Ieder zo zijn rolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Net hier een of andere rare machtstrijd gehad over of de verwarming hoger mag.quote:Op maandag 9 december 2024 11:17 schreef Nattekat het volgende:
*Bakt uit protest een taartquote:
Koekjesquote:
Ja primaquote:
Dit is op kantoorquote:Op maandag 9 december 2024 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je verwarming voelt zich niet gewaardeerd en is in staking gegaan
ga knus bij elkaar zittenquote:Op maandag 9 december 2024 11:17 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2024 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is die ik bedoel met winkeltijden open want zit midden in het centrum maar andere kramen lijkt random te zijn. Bij een vriendin in de wijk staat er ook 1 en zij zegt dat die alleen savonds open is.
oeh, klinkt lekker maar nog nooit op. Wat voor soort taart is het?quote:Op maandag 9 december 2024 11:34 schreef TaMieke het volgende:
ik heb een nieuwe bakvorm gekregen, tijd om een keer pecanpie te maken
quote:Op maandag 9 december 2024 11:34 schreef TaMieke het volgende:
ik heb een nieuwe bakvorm gekregen, tijd om een keer pecanpie te maken
Je kantoorverwarming is solidair!quote:Op maandag 9 december 2024 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is op kantoor
Thuis zou ik het nu nog niet eens weten als ie de zomer niet overleefd zou hebben
Ga je helemaal van rollenquote:
Met pecannotenquote:Op maandag 9 december 2024 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga knus bij elkaar zitten
[..]wel chill
[..]
oeh, klinkt lekker maar nog nooit op. Wat voor soort taart is het?
Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, heb het ook nog maar 1x gegeten. maar zie plaatje van Essnquote:Op maandag 9 december 2024 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga knus bij elkaar zitten
[..]wel chill
[..]
oeh, klinkt lekker maar nog nooit op. Wat voor soort taart is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |