Is altijd na het stemmen.quote:Op zondag 15 december 2024 22:39 schreef Marcoss het volgende:
Je moet toch sowieso al voor de eilandraad de troef doorgeven? Dat had later niet meer gekund
Het is maar wat je wilt. Of de halve finale met zekerheid halen wetende dat je kans van slagen 1% is als zwakste schakel. Of de battle aangaan met Hamza zodat je niet het vertrouwen van je best friend for life verliest en dat niet half Nederland je een paar maanden na opnames ziet als een valse rat.quote:Op zondag 15 december 2024 22:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Dus moet je maar meteen opgeven?
Slim van Marijn dat ze fysiek zwakkere meeneemt naar de halve finale ipv Hamza.
Je, de vraag komt er altijd na, maar volgens mij moet het eventuele overdragen daarvoor al gebeurenquote:
Nee toch want dan hadden ze vorige week al geweten dat Marijn hem niet bij zich hadquote:Op zondag 15 december 2024 22:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je, de vraag komt er altijd na, maar volgens mij moet het eventuele overdragen daarvoor al gebeuren
Die snap ik niet helemaal, geloof ik.. bedoel enkel dat je de munt niet meer aan iemand anders kan geven als je de vraag krijgt of je hem in wil zetten.quote:Op zondag 15 december 2024 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee toch want dan hadden ze vorige week al geweten dat Marijn hem niet bij zich had
Ja en nee, als je ziet hoe de onderlinge verhoudingen dit seizoen liggen en je zo met elkaar overeen komt om het op de skills aan te laten komen dan vind ik het toch bijzonder laag van de dames om Hamza zo te kakken te zetten.quote:Op zondag 15 december 2024 22:07 schreef superniger het volgende:
Mooi plan van Marijn en Wasima.
Slim gespeeld. You snooze you lose.
Dit dusquote:Op zondag 15 december 2024 22:42 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Het is maar wat je wilt. Of de halve finale met zekerheid halen wetende dat je kans van slagen 1% is als zwakste schakel. Of de battle aangaan met Hamza zodat je niet het vertrouwen van je best friend for life verliest en dat niet half Nederland je een paar maanden na opnames ziet als een valse rat.
Ik snap dat het spel gespeeld mag worden, en het was de beste move voor haar om de halve finale te halen, maar de manier waarop siert haar zeker niet waardoor ze er uiteindelijk slechter uitkomt.
Dus eigenlijk is Marijn twee rondes achter elkaar geholpen door productie.quote:Op zondag 15 december 2024 22:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Anders had daarna Timor misschien de munt aan Hamza kunnen geven, dan was Marijn eruit gegaan.
Hoezo deugen? Ze konkelde, dat is juist niet deugen.quote:Op maandag 16 december 2024 00:27 schreef freaky40 het volgende:
Marijn was in het begin nog wel een frisse verschijning (een soort Geraldine Kemper) en een leuke deelnemer maar ze ontpopt zich als een ware deug troela die liever haar vriendjes spekt dan dat ze zelf voor de winst gaat, en dat gaat haar nekken, daar win je deze show niet mee.
Nee, want bij het inxetten van de munt kun je hem niet meer afgeven, dat moet je op het eiland doen dus het maakt op de eilandraad niet uit dat Timor eerder was, de munt van Marijn was op het eiland al afgegeven aan iemand anders dat had Timor ook kunnen doen maar dat heeft hij niet gedaan op de eilandraad zelf kan dat niet meerquote:Op maandag 16 december 2024 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Marijn twee rondes achter elkaar geholpen door productie.
Bekijk deze YouTube-video Hier gebeurt het nog wel zo uiteindelijk geeft Niels de munt aan Nicolette.quote:Op maandag 16 december 2024 05:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee, want bij het inxetten van de munt kun je hem niet meer afgeven, dat moet je op het eiland doen dus het maakt op de eilandraad niet uit dat Timor eerder was, de munt van Marijn was op het eiland al afgegeven aan iemand anders dat had Timor ook kunnen doen maar dat heeft hij niet gedaan op de eilandraad zelf kan dat niet meer
Denk wel dat het gesprek met Art iets langer heeft geduurd dan ze lieten zienquote:Op maandag 16 december 2024 09:18 schreef ThijsTH het volgende:
Wowwww deze zag ik niet aankomen! Was helemaal in slaap gesukkeld door het broer-zus gedoe......
wat een valse naaistreek was Ouassima! En wat pakte Hamza het goed op!
Als hij echt boos was en los is gegaan op Ouassima hadden ze daar van gesmuld en het 100% zeker uitgezonden. Dus nee, denk het niet.quote:Op maandag 16 december 2024 09:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk wel dat het gesprek met Art iets langer heeft geduurd dan ze lieten zien
Waarom zie jij deugen altijd als iets slechts?quote:Op maandag 16 december 2024 00:27 schreef freaky40 het volgende:
Marijn was in het begin nog wel een frisse verschijning (een soort Geraldine Kemper) en een leuke deelnemer maar ze ontpopt zich als een ware deug troela die liever haar vriendjes spekt dan dat ze zelf voor de winst gaat, en dat gaat haar nekken, daar win je deze show niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |