abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 december 2024 @ 14:34:04 #176
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215817070
Syrië gaat nu van shithole naar hellhole. Nou, hé, veel plezier ermee!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_215817130
twitter
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_215817190
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2024 00:26 schreef skysherrif het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Alois_Brunner

Deze guy heeft dus meegeholpen aan het ontwerpen van Sednaya en het regime daar.
Wie is de mol?
Edo is de mol...
"Hoorde ik nou ego is de mol?"
Ik boycot AH en z'n zelfscanner vanavond.
*moet-toch-iets-met-dat-machteloze-gevoel"
pi_215817297
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 14:31 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Waarom zou je links moeten zijn om tegen het imperalisme te zijn?
Dat hoef je niet, maar aan de linkse kant is er een bepaalde smaak wappies.
  maandag 9 december 2024 @ 15:14:44 #180
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215817311
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 15:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
En wat voor een smaak wappies zijn het?
pi_215817361
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 15:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Die zijn er rechts vast ook wel.
Ik meen dat Baudet en zijn trawanten Poetin een wereldgozer vinden, en hem de grote hoop voor Europa noemen.
Geert Wilders heeft zich ook vaak positief uitgelaten over Poetin.
Net als de heer Trump overigens.
Trump was ook dol op tiran Kim. Zolang hij er mee op de foto kon tenminste.

Bovendien hebben Trump en Wilders nog altijd meer invloed - lokaal en/of wereldwijd - dan een stel linkse podcasters op het internet.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_215817391
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 15:14 schreef Origami94 het volgende:

[..]
En wat voor een smaak wappies zijn het?
De OG naam is tankie. Mensen die zeggen imperialisme fout te vinden, maar staan te juichen als Rusland in een ander land met tanks over demonstranten heenrijdt. Sinds de koude oorlog zijn ze doorgestroomd naar andere landen die in het buitenland burgers onderdrukken zolang het maar vaag anti het westen is. Zie linkse mensen die de "as van het verzet" toejuichen omdat het anti Israel en VS is, terwijl die geweldige as homo's vermoord en vrouwen terug de keuken inslaat met een verplichte tent aan.
pi_215817427
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2024 14:27 schreef skysherrif het volgende:

[..]
dat zijn juist tankies over het algemeen?
Ik heb echt geen idee welke downie het verzonnen heeft noch wat het betekent.
pi_215817439
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2024 15:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik heb echt geen idee welke downie het verzonnen heeft noch wat het betekent.
Het komt uit de tijd van de Hongaarse opstand.
  maandag 9 december 2024 @ 15:34:54 #185
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215817444
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 15:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De OG naam is tankie. Mensen die zeggen imperialisme fout te vinden, maar staan te juichen als Rusland in een ander land met tanks over demonstranten heenrijdt. Sinds de koude oorlog zijn ze doorgestroomd naar andere landen die in het buitenland burgers onderdrukken zolang het maar vaag anti het westen is. Zie linkse mensen die de "as van het verzet" toejuichen omdat het anti Israel en VS is, terwijl die geweldige as homo's vermoord en vrouwen terug de keuken inslaat met een verplichte tent aan.
Ahhh

Ik heb zo'n idee dat je dit verhaal verzonnen hebt
pi_215817490
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 15:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
In veel westerse landen zijn er genoeg rechtse mensen die ook helemaal niets van homo's en gelijke rechten voor vrouwen moeten hebben. Die zouden het misschien helemaal niet erg vinden als er strenge religieus geïnspireerde wetten zouden worden ingevoerd. Sterker nog: MAGA zit er aardig vol mee. Alleen halen ze die strenge religieuze wetten dan uit de (Trump-) bijbel in plaats van uit de sharia of koran.

En er zijn ook rechtse mensen die pro-Israël zijn en tegelijkertijd Rusland geweldig vinden terwijl Rusland bondgenoot is van het grootste Israël-hatende land Iran.

De haat en drang tot discriminatie alsmede het verlangen naar een totalitair regime is niet gebonden aan een strikte politieke beweging of voorkeur, helaas. Je vindt die gevaarlijke flauwekul in alle kampen. Net zoals je hypocrisie in alle kampen zult aantreffen.
pi_215817503
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 15:34 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ahhh

Zoiets toejuichen zie je de moderne tankie nooit doen. Wel zie je ze zulke zaken negeren, wegwuiven, verklaren, bagatelliseren etc. Useful idiots.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2024 15:41:40 ]
pi_215817530
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 15:40 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zoiets toejuichen zie je de moderne tankie nooit doen. Wel zie je ze zulke zaken negeren, wegwuiven, verklaren, bagatelliseren etc. Useful idiots.
Maak daar maar 'useless idiots' van.
Hoewel dat eigenlijk een pleonasme zou moeten zijn.
Spijtig genoeg is dat lang niet altijd zo. Maar 'useful' zou ik ze nooit willen noemen.
pi_215817647
Voor één kant zijn ze vaak wel nuttig.
pi_215817724
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 15:34 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ahhh

https://en.wikipedia.org/wiki/Tankie
pi_215817739
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 15:38 schreef Toby56 het volgende:

[..]
In veel westerse landen zijn er genoeg rechtse mensen die ook helemaal niets van homo's en gelijke rechten voor vrouwen moeten hebben. Die zouden het misschien helemaal niet erg vinden als er strenge religieus geïnspireerde wetten zouden worden ingevoerd. Sterker nog: MAGA zit er aardig vol mee. Alleen halen ze die strenge religieuze wetten dan uit de (Trump-) bijbel in plaats van uit de sharia of koran.

En er zijn ook rechtse mensen die pro-Israël zijn en tegelijkertijd Rusland geweldig vinden terwijl Rusland bondgenoot is van het grootste Israël-hatende land Iran.

De haat en drang tot discriminatie alsmede het verlangen naar een totalitair regime is niet gebonden aan een strikte politieke beweging of voorkeur, helaas. Je vindt die gevaarlijke flauwekul in alle kampen. Net zoals je hypocrisie in alle kampen zult aantreffen.
En we zullen het nooit op gaan lossen want iedere keer als iemand een bepaalde stroming eruit pakt vindt iemand het nodig om te roepen: ja maar hunnie ook!
pi_215817825
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 13:52 schreef Richestorags het volgende:
Maar goed, Assad weg dus. Mogelijk nog een slimme troef voor Rusland om hem nogmaals onder de bus te kunnen gooien om hun belangen in Syrië enigszins te kunnen behouden of om aan het ICC uit te leveren bij een Oekraïne deal.
Lijkt me zeer stug dat hij Assad daarvoor gaat gebruiken. Dat zou een signaal afgeven aan zijn bondgenoten (bijv. Noord Korea), namelijk dat hij helemaal niet betrouwbaar is - ook niet jegens hen als het erop aankomt. Hij verliest dan in één klap al die andere dubieuze landjes die achter hem staan.
pi_215817856
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 15:44 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Maak daar maar 'useless idiots' van.
Hoewel dat eigenlijk een pleonasme zou moeten zijn.
Spijtig genoeg is dat lang niet altijd zo. Maar 'useful' zou ik ze nooit willen noemen.
Daar is niet iedereen werkzaam in de zorgsector het mee eens.

Beschouw de wereld, met de verschrikkingen van de Rode Gevangenis in Damascus.
pi_215817898
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 16:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
En we zullen het nooit op gaan lossen want iedere keer als iemand een bepaalde stroming eruit pakt vindt iemand het nodig om te roepen: ja maar hunnie ook!
Omdat iemand het (iedere keer?) nodig vindt om een bepaalde generaliserende stroming eruit te pakken en er generaliserend gebazel over uit te kramen.
pi_215817903
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 16:29 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Daar is niet iedereen werkzaam in de zorgsector het mee eens.

Beschouw de wereld, met de verschrikkingen van de Rode Gevangenis in Damascus.
Waren de idiots van welke soort dan ook maar onder de hoede van de zorgsector (mits capabel).
Maar helaas... nochtans en nogmaals: hoe machtig en invloedrijk ze ook zijn, ik zou ze niet 'useful' willen noemen.
pi_215818003
Maar wat vind je nou van die opmerkingen van het verzet dat ze geen probleem met Israël hebben?
pi_215818008
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 16:34 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Omdat iemand het (iedere keer?) nodig vindt om een bepaalde generaliserende stroming eruit te pakken en er generaliserend gebazel over uit te kramen.
Ok tankie.
pi_215818075
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 16:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ok tankie.
Prima. Ik ben al voor van alles uitgescholden in mijn leven. Van fascist, tot Fortuynist, tot communist, tot anarchist, tot neusfetisjist.

Want je moet in een hokje passen, nietwaar?
pi_215818097
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 17:02 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Prima. Ik ben al voor van alles uitgescholden in mijn leven. Van fascist, tot Fortuynist, tot communist, tot anarchist, tot neusfetisjist.

Want je moet in een hokje passen, nietwaar?
Je hokje kan mij geen kont schelen. Ja maar rechts/links ook zijn gewoon zeer vermoeiende opmerkingen.
pi_215818126
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 13:36 schreef luxerobots het volgende:
Assad kan uitgeruild worden zodat Rusland zijn militaire basis in Syrië kan houden.

Bekijk deze YouTube-video
Hij heeft er ook een tandarts met goede opleiding in de aanbieding. Wie biedt?
Schoof heeft al een kunstgebit, en die moeten ook onderhouden worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')