Hoe?quote:Op maandag 9 december 2024 13:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze zouden hem zelfs kunnen inzetten als troefkaart om hun positie in het Oekraine conflict te verstevigen.
Bij Trump erop aandringen dat ze de veroverde gebieden kunnen behouden en als tegenprestatie Assad uitleveren? Het was zomaar een gedachte.quote:
Als ik Assad was zou ik naar Noord-Korea vertrekken.quote:Op maandag 9 december 2024 13:36 schreef luxerobots het volgende:
Assad kan uitgeruild worden zodat Rusland zijn militaire basis in Syri kan houden.
Bekijk deze YouTube-video
Tsja.quote:Op maandag 9 december 2024 13:36 schreef luxerobots het volgende:
Assad kan uitgeruild worden zodat Rusland zijn militaire basis in Syri kan houden.
Bekijk deze YouTube-video
Of naar zuid Amerika op z'n Honecker's.quote:Op maandag 9 december 2024 13:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als ik Assad was zou ik naar Noord-Korea vertrekken.
Datzelfde geldt natuurlijk ook voor de Taliban. Als ze echt niet gewild waren, had de bevolking inclusief het gepimpte regeringsleger ze wel kunnen / willen tegenhouden.quote:Op maandag 9 december 2024 13:01 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
[..]
Doorgaan op dezelfde weg als de afgelopen 13 jaar dus. Ik begrijp de vijandigheid jegens de oppositie wel, daar hebben ze het echt zelf naar gemaakt, maar Assad was ook geen oplossing voor het bloedvergieten. Anders hadden die rebellen niet in 12 dagen het hele land, inclusief alle gebieden met minderheden, veroverd.
Al die prachtlanden die tot 's mans beschikking staan!quote:Op maandag 9 december 2024 13:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als ik Assad was zou ik naar Noord-Korea vertrekken.
Alsnog die basis platwalsen zodra Assad is overhandigd.quote:Op maandag 9 december 2024 13:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bij Trump erop aandringen dat ze de veroverde gebieden kunnen behouden en als tegenprestatie Assad uitleveren? Het was zomaar een gedachte.
Of onderhandelen met de Syrische rebellen over het behoud van hun marinebasis en vliegveld en ze dan Assad op een presenteerblad aanbieden.
Precies. Denk niet dat die naar het westen kijkende Joulani nou zo zit te wachten op blijvende Russische aanwezigheid in Syri nadat Rusland eerst het halve land in puin heeft gegooid.quote:Op maandag 9 december 2024 13:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Tsja.
Als ik Al-Jolani was, zou ik zeggen: "als jullie die lul echt zo graag weer kwijt willen, gooi hem dan maar gewoon uit een raam."
Dat duurde dan ook ruim 3 maanden, niet 12 dagen.quote:Op maandag 9 december 2024 13:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Datzelfde geldt natuurlijk ook voor de Taliban. Als ze echt niet gewild waren, had de bevolking inclusief het gepimpte regeringsleger ze wel kunnen / willen tegenhouden.
Afghanistan heeft een veel lastiger terrein en is veel groter. 3 maanden is peanuts in een land als Afghanistan. De Taliban zijn onderdeel van de grootste etniciteit van Afghanistan.quote:Op maandag 9 december 2024 13:42 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat duurde dan ook ruim 3 maanden, niet 12 dagen.
Er is wel degelijk gevochten tegen de Taliban, dat is mijn punt. Het Afghaanse leger had mooie spullen, maar geen infrastructuur.quote:Op maandag 9 december 2024 13:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Afghanistan heeft een veel lastiger terrein en is veel groter. 3 maanden is peanuts in een land als Afghanistan. De Taliban zijn onderdeel van de grootste etniciteit van Afghanistan.
"Als we Trump een Syrir geven mogen wij een stuk Oekrane hebben"quote:Op maandag 9 december 2024 13:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bij Trump erop aandringen dat ze de veroverde gebieden kunnen behouden en als tegenprestatie Assad uitleveren? Het was zomaar een gedachte.
Of onderhandelen met de Syrische rebellen over het behoud van hun marinebasis en vliegveld en ze dan Assad op een presenteerblad aanbieden.
Wat heeft Trump aan Assad?quote:Op maandag 9 december 2024 14:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
"Als we Trump een Syrir geven mogen wij een stuk Oekrane hebben"
Zoiets?
En wie is de belanghebbende bij een Oekrane deal? V.S.? Europa?quote:Op maandag 9 december 2024 13:52 schreef Richestorags het volgende:
Mogelijk nog een slimme troef voor Rusland om hem nogmaals onder de bus te kunnen gooien om hun belangen in Syri enigszins te kunnen behouden of om aan het ICC uit te leveren bij een Oekrane deal
dat zijn juist tankies over het algemeen?quote:Op maandag 9 december 2024 14:26 schreef Scorpie het volgende:
Is tankies weer iets nieuws wat de pro-hamas-debieltjes hebben verzonnen?
Zie hier iemand die debat is aan Westerse propaganda en Rusland ziet als het kwaad terwijl Nederland op het moment wapens verkoopt om een genocide te waarborgenquote:Op zondag 8 december 2024 21:54 schreef Confetti het volgende:
Dat Rusland slaagt er ook keer op keer in om het absolute meest kwaadaardige of foute te doen wat je kan doen. Assad asiel verlenen past mooi in dat beeld. Is dat om andere moordenaars gerust te stellen dat ze in nood zullen worden geholpen dus kunnen doormoorden?
Ongelooflijk toch wat een enkele kwaadaardige natie voor ellende kan zorgen.
Hamas bestaat nog? Oh well, ik ben eerder benieuwd hoe die denken over die opmerkingen over Isral die de lui van het Syrische verzet maakten. Als Syri voor zichzelf kiest en een deal sluit hebben de Palestijnen pech.quote:Op maandag 9 december 2024 14:20 schreef egayalS het volgende:
İk ben benieuwd hoe tankies hierop gaan reageren![]()
https://threadreaderapp.com/thread/1866104005664948316.html
[ x ]
Waarom zou je links moeten zijn om tegen het imperalisme te zijn?quote:Op zondag 8 december 2024 22:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja ik blijf het echt verwonderlijk vinden hoe linkse anti-imperialisten zo slaafs achter de grootste tirannen en Rusland aan blijven lopen. Laat mij maar in NL onder Amerikaanse dominantie leven ipv een tiran als Assad. Rusland is zelfs nog een koloniaal rijk waar de inheemse bevolking wordt bestraald, vergiftigd en als waardeloos kanonnenvlees wordt ingezet om andere volkeren in te lijven. En het enige wat zo'n type als Assad afhoudt van zelf een imperiaal rijk starten is de zwakheid van de eigen staat.
Ik kijk wel eens naar een zeer linkse anti-imperiale podcast en daar staan ze onironisch te klappen voor de as van het verzet. Alsof burgeroorlogen en buitenstatelijke milities in andere promoten niet precies is wat ze zeggen kut te vinden vd NAVO en VS in het bijzonder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |