abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215813707
twitter
pi_215813709
Fuck man wat een hel.

twitter
pi_215813711
twitter
pi_215813712
Sednaya.

Wat een gruwelijkheid.

Kort filmpje (4 min) met iets van Engelstalige ondertiteling. Het open rammen van de poort:

Bekijk deze YouTube-video

Engelstalig item van Al Jazeera (7:51 min)

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 1% gewijzigd door yessie234 op 08-12-2024 23:53:12 ]
pi_215813715
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 23:41 schreef polderturk het volgende:
Fuck man wat een hel.

[ x ]
Deze foto is fake overigens. Maargoed maakt het niet minder erg.
pi_215813723
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 23:27 schreef quo_ het volgende:

[..]
Het is ook wel heel erg dom rechts om te denken dat mensen die gevlucht zijn voor Assad terug kunnen/willen/moeten op het moment dat Assad zelf op de vlucht is geslagen.

Als antwoord gaan we de komende tijd het volgende zien:
Mensen met een zielig verhaal zoals ziek en alles kwijtgeraakt. Brave gristenmensen die in hun kerkje wat christelijke syriers hebben opgenomen en die zo vreselijk ggristelijk zijn dat ze wel moeten blijven. De uitzonderingen op de regel die keurig nederlands spreken en met hun goede baan prima meedraaien in de samenleving. Een paar slimme kinderen die het zo goed doen op het gymnasium.

Deugend nederland doet vervolgens alsof dit de norm is en "vergeet"voor het gemak die tienduizenden die totaal mislukt zijn in deze maatschappij en die voorgoed op de bagagedrager van werkend nederland hebben plaatsgenomen. En ondertussen lekkker door radicaliseren.

En omdat dit allemaal zo goed gaat willen diezelfde deugers de poorten opnieuw wijd open zetten voor de mensen die juist op de vlucht slaan omdat de tegenstanders van Assad het voor het zeggen hebben.
Welkom in mijn land, ofwel ruim baan voor een geimporteerde burgeroorlog.
In de eerste zin al de toon al zetten met "dom rechts" komt niet bijster intelligent over.
Rest van het betoog ook niet, helaas.
  zondag 8 december 2024 @ 23:51:25 #58
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_215813733
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 23:37 schreef quo_ het volgende:

[..]
Je begrijpt kennelijk niet hoe de feitelijke machtsverhoudingen liggen.
Last time I checked zat extreemrechts met 40+ zetels in de kamer, maar die zijn volgens jou van geen enkele invloed op beleid en regeringsbesluiten?

Zo ja, kun je ook uitleggen waarom ze er dan überhaupt zitten?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_215813736
quote:
Tot op met je bluesky.

We willen hier alleen Twitter of truth social.
pi_215813740
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 23:52 schreef polderturk het volgende:

[..]
Tot op met je bluesky.

We willen hier alleen Twitter of truth social.
Die heb ik geen van beiden.
pi_215813743

Erg mooi.
pi_215813747
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 23:33 schreef havanagila het volgende:

[..]
Ach hoepel op joh, 99% is en was tegen Assad.
Hi ha ho.

De topics zijn gewoon terug te bladeren veel leesplezier.

De enige reden dat het westen met ietwat meer sympathie staat momenteel tegenover de rebellen is omdat Rusland de grote boeman is geworden. Dat is dezelfde dynamiek als met de laatste twee Armenië Azerbaycan oorlogen. İn 2020 toen Azerbaycan Armenië aanviel was de wereld te klein. Die duivelse moslims gingen de arme christenen aanvallen! Maar twee jaar later, toen Azerbaycan wer Armenië aanviel, was de Oekraïne oorlog begonnen en Armenië dat in de Russische invloedssfeer zat werd daardoor negatief beïnvloed. İmmers Rusland was de big bad dat Europa bedreigde. En de Azeris die de Russen ook aanpakten waren opeens een stuk sympathieker geworden in de ogen van de Europeanen.

İn dit topic werd dat sentiment door sommige users ook expliciet gezegd. "Als de Russen maar ervan langs krijgen." De eeuwige vijand van mijn vijand is mijn vriend, mantra.

En dan heb ik het niet eens gehad over Hezbollah en Iran, die door dit hele gebeuren een zware slag hebben gekregen. De axis of resistance is no more. En daar zijn veel mensen in het westen die Israël steunen heel blij mee.

Nee de westerse wereld had heel anders gereageerd als Assad was gevallen voor de oorlogen in Oekraïne en Gaza, Libanon. Er zou veel meer zorgen zijn over de jihadis die Assad hebben afgezet.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215813754
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 23:56 schreef egayalS het volgende:

[..]
Hi ha ho.

De topics zijn gewoon terug te bladeren veel leesplezier.

De enige reden dat het westen met ietwat meer sympathie staat momenteel tegenover de rebellen is omdat Rusland de grote boeman is geworden. Dat is dezelfde dynamiek als met de laatste twee Armenië Azerbaycan oorlogen. İn 2020 toen Azerbaycan Armenië aanviel was de wereld te klein. Die duivelse moslims gingen de arme christenen aanvallen! Maar twee jaar later, toen Azerbaycan wer Armenië aanviel, was de Oekraïne oorlog begonnen en Armenië dat in de Russische invloedssfeer zat werd daardoor negatief beïnvloed. İmmers Rusland was de big bad dat Europa bedreigde. En de Azeris die de Russen ook aanpakten waren opeens een stuk sympathieker geworden in de ogen van de Europeanen.

İn dit topic werd dat sentiment door sommige users ook expliciet gezegd. "Als de Russen maar ervan langs krijgen." De eeuwige vijand van mijn vijand is mijn vriend, mantra.

En dan heb ik het niet eens gehad over Hezbollah en Iran, die door dit hele gebeuren een zware slag hebben gekregen. De axis of resistance is no more. En daar zijn veel mensen in het westen die Israël steunen heel blij mee.

Nee de westerse wereld had heel anders gereageerd als Assad was gevallen voor de oorlogen in Oekraïne en Gaza, Libanon. Er zou veel meer zorgen zijn over de jihadis die Assad hebben afgezet.
Maar goed, bombardementen en als je ziet hoe het in de gevangenissen toe gaat.. Je kan niet echt beweren dat Assad goed politiek heeft bedreven, hij had het ook heel anders kunnen aanpakken.
pi_215813756
Het westen was die schoft van een Assad gewoon spuugzat. Niemand verplichtte hem hele woonwijken de tyfus in te bombarderen.
Er worden mensen voor minder gezocht door het ICC.
pi_215813759
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2024 23:54 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]

Erg mooi.
Hij verbergt het niet eens meer.
pi_215813760
Israël kan natuurlijk niet achterblijven

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215813772
Dit is wel netjes van Assad.
quote:
Eerder vandaag was het onduidelijk waar Assad was. Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken meldde al wel dat hij Syrië had verlaten. Hij had volgens de Russen zelf opdracht gegeven tot een vreedzame machtsoverdracht. Alle partijen werden opgeroepen om geen geweld te gebruiken en de problemen vreedzaam op te lossen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 9 december 2024 @ 00:22:28 #68
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215813789
Positiviteit alom, freedom hier, freedom daar, freedom zus, freedom zo. Maar je kunt al van mijlenver zien aankomen dat de Syriërs geen haar beter af zullen zijn onder een eventueel nieuw "regime", als dat laatste er überhaupt al gaat komen.

'Allahu akbar' schreeuwende islamofascistische randdebielen vandaag in het centrum van Zwolle, dat zijn het soort mensen die het er nu voor het zeggen krijgen. Wat een joke.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_215813795
https://en.wikipedia.org/wiki/Alois_Brunner

Deze guy heeft dus meegeholpen aan het ontwerpen van Sednaya en het regime daar.
pi_215813799
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2024 00:22 schreef Lemmeb het volgende:
Positiviteit alom, freedom hier, freedom daar, freedom zus, freedom zo. Maar je kunt al van mijlenver zien aankomen dat de Syriërs geen haar beter af zullen zijn onder een eventueel nieuw "regime", als dat laatste er überhaupt al gaat komen.

'Allahu akbar' schreeuwende islamofascistische randdebielen vandaag in het centrum van Zwolle, dat zijn het soort mensen die het er nu voor het zeggen krijgen. Wat een joke.
Ach schreeuwden ze zo hard dat het pijn deed aan je arme oortjes, wat lastig moet je het hebben gehad zeg. Pfffff wat een ellende allemaal.
  maandag 9 december 2024 @ 00:28:15 #71
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215813801
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2024 00:26 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ach schreeuwden ze zo hard dat het pijn deed aan je arme oortjes, wat lastig moet je het hebben gehad zeg. Pfffff wat een ellende allemaal.
Jij bent er zeker ook zoeen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_215813837
Laten ze Sednaya gevangenis nog maar even staan, prima plek voor Assad om daar in de toekomst te verblijven
pi_215813867
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 23:45 schreef yessie234 het volgende:

[..]
In de eerste zin al de toon al zetten met "dom rechts" komt niet bijster intelligent over.
Rest van het betoog ook niet, helaas.
Ik denk dat mijn post iets te moeilijk voor je is.
-
pi_215813870
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 01:42 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ik denk dat mijn post iets te moeilijk voor je is.
Je denkt? Ah, ligt het daaraan.
pi_215813922
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 23:38 schreef egayalS het volgende:

[..]
De meeste mensen naar toe vluchten :D

De meeste vluchtelingen blijven in de regio bij elke conflict. Zo zijn de meeste Syriërs in de buurlanden van syrie. Maar blijf maar in je vage fantasie geloven dat alle vluchtelingen in de wereld naar Europa wil komen omdat het hier een paradijs is. :')

Lastig heh. Accepteren de multiculturele samenleving. w/
We zullen zien hoe ruimdenkend en inclusief je HTS-helden blijken te zijn en hoeveel multiculti zij in Syrië accepteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')