abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215813130
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2024 19:29 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat zou wel een link met terrorisme zijn dan? Die zie ik hier totaal niet
Tenzij je drugsterreur bedoelt
Waarom zou terrorisme niet gefinancierd kunnen worden met drugsgeldopbrengsten?
Drugscriminaliteit is al heel lang verweven met de bovenwereld.

Drugsterreur als middel om de samenleving te ontwrichten.
  zondag 8 december 2024 @ 22:12:03 #152
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215813136
Gevoelsmatig zeg ik dat dit geen zuivere koffie is.
pi_215813155
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dowr mij een beetje denken aan die eerdere explosie in Rotterdam?

Waarbij zo'n gast helemaal verontwaardigd naar de politie was en uiteindelijk zelf drugs bleek te produceren. Al was dat een ongeluk geloof ik, en dit meer een aanslag lijkt
pi_215813171
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 22:13 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Bij een gasexplosie was eea al duidelijk geweest.

Dit neigt weer naar een geweldig stukje multiculti tutti frutti criminaliteit. Weerzinwekkend.
Je zou er maar tussen wonen inderdaad als brave burger en levens verbrand worden doordat je buur een crimineel is en een vete heeft met een andere crimineel (ff aangekomen dat dit het verhaal is).
pi_215813210
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2024 22:17 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Je zou er maar tussen wonen inderdaad als brave burger en levens verbrand worden doordat je buur een crimineel is en een vete heeft met een andere crimineel (ff aangekomen dat dit het verhaal is).
Nou ja dat er onschuldige slachtoffers zijn is een feit. Ondanks dat het een geplande actie is of een ongeluk
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215813237
quote:
Het zal inderdaad eerder om zuivere cocaine draaien :+
  zondag 8 december 2024 @ 22:31:20 #157
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215813308
quote:
Geen illegale vuurwerkopslag, geen gasexplosie....

Nee, dit is geen filterkoffie nee.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215813472
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 22:23 schreef Inbox het volgende:
quote:
[..]
Het zal inderdaad eerder om zuivere cocaine draaien :+
Havelaar Wereldwinkelkofffie van AH, goeie prijs voor de boeren man!
pi_215813483
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 22:11 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Waarom zou terrorisme niet gefinancierd kunnen worden met drugsgeldopbrengsten?
Drugscriminaliteit is al heel lang verweven met de bovenwereld.

Drugsterreur als middel om de samenleving te ontwrichten.
Volgens mij hebben meerdere onderzoeken dat juist reeds aangetoond.
pi_215813558
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2024 22:56 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Volgens mij hebben meerdere onderzoeken dat juist reeds aangetoond.
Wetenschap en onderzoek zegt ook niet alles, zeker met dit soort dingen.Op het moment dat het rapport erover verschijnt, zijn de onderzoeksresultaten alweer verouderd. Maar als je een link hebt, graag.

Want mij is niet duidelijk wie momenteel de drugshandel in handen heeft, en die is ook zeer breed: van pillen gemaakt in china tot cocaïne uit Zuid-Amerika, de hasj -en weed (kweek)handel is ook verre van onschuldig, zeker in Nederland, ook zware criminaliteit met politieke antecedenten.
pi_215813601
twitter
  zondag 8 december 2024 @ 23:18:15 #162
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215813622
Ai, zelfs een 17-jarige....
  zondag 8 december 2024 @ 23:19:25 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215813632
:{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215813655
quote:
9s.gif Op zondag 8 december 2024 23:18 schreef Momo het volgende:
Nou ja 17 45 of 35 het is zwaar kut dat deze mensen dood zijn door iets wat niet had mogen gebeuren.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215813753
quote:
9s.gif Op zondag 8 december 2024 23:18 schreef Momo het volgende:
Even erg als die onschuldige dode van 31, 41 of 45..
pi_215813769
Op nu.nl stond ook een bericht dat vier slachtoffers inmiddels zijn geïdentificeerd.

https://www.nu.nl/binnenl(...)tiger-en-tiener.html

Er staat verder niet bij of het om bewoners of bezoekers ging en of er een relatie tussen de slachtoffers was.

De 31 jarige man uit Voorburg is uiteraard een bezoeker/logé.

De 45 jarige man, 41 jarige vrouw en 17 jarig meisje uit Den Haag zouden, gezien de leeftijden, wel eens tot hetzelfde gezin kunnen hebben behoord.
  Spellchecker maandag 9 december 2024 @ 00:14:23 #167
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215813778
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 00:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Op nu.nl stond ook een bericht dat vier slachtoffers inmiddels zijn geïdentificeerd.

https://www.nu.nl/binnenl(...)tiger-en-tiener.html

Er staat verder niet bij of het om bewoners of bezoekers ging en of er een relatie tussen de slachtoffers was.

De 31 jarige man uit Voorburg is uiteraard een bezoeker/logé.

De 45 jarige man, 41 jarige vrouw en 17 jarig meisje uit Den Haag zouden, gezien de leeftijden, wel eens tot hetzelfde gezin kunnen hebben behoord.
pi_215813826

[ Bericht 100% gewijzigd door Kip_Frites_Appelmoes op 09-12-2024 00:40:13 ]
pi_215813827
quote:
Hahahahaha
pi_215813840
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 21:41 schreef Inbox het volgende:
Voor mij is het na even googlen wel duidelijk inmiddels.

Iemand noemde een Range Rover die uitgebrand was. Dat zal een Range Rover Evoque geweest zijn, gok ik zo.
Te linken aan de bruidsmode zaak op nr. 63 want die stond onlangs te koop op marktplaats met hetzelfde telefoonnummer als de bruidszaak die eveneens het pand op nr. 61 in de verhuur heeft.

Gezien de in brand gestoken auto een Range Rover zou zijn en deze 40m verderop stond geparkeerd kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat deze toko dus het eigenlijke doelwit was en er onschuldige doden gevallen zijn :(
Hahaha sherlock holmes hebben we hier
pi_215813853
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 00:53 schreef Vvdjemoeder het volgende:

[..]
Hahaha sherlock holmes hebben we hier
:P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215813868
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 21:41 schreef Inbox het volgende:
Voor mij is het na even googlen wel duidelijk inmiddels.

Iemand noemde een Range Rover die uitgebrand was. Dat zal een Range Rover Evoque geweest zijn, gok ik zo.
Te linken aan de bruidsmode zaak op nr. 63 want die stond onlangs te koop op marktplaats met hetzelfde telefoonnummer als de bruidszaak die eveneens het pand op nr. 61 in de verhuur heeft.

Gezien de in brand gestoken auto een Range Rover zou zijn en deze 40m verderop stond geparkeerd kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat deze toko dus het eigenlijke doelwit was en er onschuldige doden gevallen zijn :(
Een klant belde dat een jurk waar de explosieve bovenlading van de egaa fraai in uitstak, nog niet geleverd was op de afgesproken datum. Toen is er iemand in paniek geraakt.
pi_215813910
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 20:21 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Ze zullen misschien wel weten wie er nu nog vermist is, maar waarschijnlijk niet wie er nu nog onder het puin liggen.
Maar iemand die niet meld of bereikbaar is die behoord tot de getroffen adressen kan je toch concluderen dat deze nog onder het puin moeten liggen
pi_215813948
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 20:52 schreef Inbox het volgende:

[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)t-door-antitankraket

En de aanslag op de Telegraaf/Panorama ook alweer vergeten? Het is allemaal te verkrijgen, als je maar wat euro's neerlegt.
Je hoeft mij niets over Misdaad te vertellen hoor, kan je nog wel een geval van een Bazooka vertellen, het punt is dat je kennelijk geen idee hebt wat voor schade dit aanricht (Nihil), want een Bazooka is helemaal niet bedoeld om op een huis te schieten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215813982
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 02:35 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Maar iemand die niet meld of bereikbaar is die behoord tot de getroffen adressen kan je toch concluderen dat deze nog onder het puin moeten liggen
Die kan wel een weekendje weg zijn en niet bereikbaar.
pi_215814258
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215814277
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 02:35 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Nee, zolang je die persoon niet levend of dood hebt gevonden kun je dat niet concluderen.
De persoon kan ook elders levend of dood verblijven en om 1001 redenen niet bereikbaar zijn.

Ja, het feit dat er nog geen contact is geweest met de persoon/personen is in zo'n geval wel reden voor de hulpverleners om door te blijven zoeken omdat er een vermoeden is dat zo'n persoon waarmee nog geen contact is gelegd zich nog op de ramplocatie bevindt.
pi_215814628
twitter

twitter
pi_215814701
Je hoopt zo (ook al is dat natuurlijk ook verschrikkelijk) dat dit een ongeluk was en niet een aanslag maar het lijkt er steeds meer op dat dit een aanslag is. Dat mensen dit elkaar aan kunnen doen is onbegrijpelijk.
  maandag 9 december 2024 @ 08:41:25 #181
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215814752
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 08:31 schreef -river- het volgende:
Je hoopt zo (ook al is dat natuurlijk ook verschrikkelijk) dat dit een ongeluk was en niet een aanslag maar het lijkt er steeds meer op dat dit een aanslag is. Dat mensen dit elkaar aan kunnen doen is onbegrijpelijk.
Ik weet niet wat erger is, en of het een erger is dan het ander, maar een aanslag, of een buurman die zwaar vuurwerk in huis opslaat, beide zeer fout. Een gaslek, is ook erg maar is een ongeluk.
pi_215814762
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 08:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik weet niet wat erger is, en of het een erger is dan het ander, maar een aanslag, of een buurman die zwaar vuurwerk in huis opslaat, beide zeer fout. Een gaslek, is ook erg maar is een ongeluk.
Een ongeluk voelt iets minder erg dan een bewuste aanslag.
  maandag 9 december 2024 @ 08:44:33 #183
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215814765
twitter
pi_215814890
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 08:43 schreef -river- het volgende:

[..]
Een ongeluk voelt iets minder erg dan een bewuste aanslag.
Ik vind veel/zwaar vuurwerk in huis bewaren (met buren) eigenlijk ook een bewuste aanslag als het mis gaat.
Vorig jaar hoorde ik pas na oud en nieuw dat mijn bovenburen dit dus hadden gedaan. Dat ging gelukkig niet mis.
Maar ik kan je wel zeggen...ik ben er tijd lang niet goed van geweest en voel me nu weer niet veilig en word gelijk weer boos..
Ook al weet ik niet eens of het er nu weer lig/gaat liggen.
Maar het zijn duistere figuren, dus zou me niets verbazen.
pi_215814914
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 09:11 schreef Ebinas het volgende:

[..]
Ik vind veel/zwaar vuurwerk in huis bewaren (met buren) eigenlijk ook een bewuste aanslag als het mis gaat.
Vorig jaar hoorde ik pas na oud en nieuw dat mijn bovenburen dit dus hadden gedaan. Dat ging gelukkig niet mis.
Maar ik kan je wel zeggen...ik ben er tijd lang niet goed van geweest en voel me nu weer niet veilig en word gelijk weer boos..
Ik begrijp je heel goed, hetzelfde als met buren met bv een wietplantage die illegaal stroom aftappen wat vaak fout gaat.
pi_215814927
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 09:15 schreef -river- het volgende:

[..]
Ik begrijp je heel goed, hetzelfde als met buren met bv een wietplantage die illegaal stroom aftappen wat vaak fout gaat.
Dat dus, je leeft toch met een behoorlijke onzekerheid. En als het dan mis gaat en ze worden gepakt. Allemaal net zo zwaar straffen.
  maandag 9 december 2024 @ 09:23:04 #187
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215814948
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 09:18 schreef Ebinas het volgende:

[..]
Dat dus, je leeft toch met een behoorlijke onzekerheid. En als het dan mis gaat en ze worden gepakt. Allemaal net zo zwaar straffen.
Kan je daar geen melding van maken?
pi_215814997
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 09:23 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Kan je daar geen melding van maken?
intimiderende criminelen. Niemand durft hier ooit iets van ze te zeggen hier. Ik dus ook niet :@ .

Zou me niet verbazen als dat meespeelt bij dergelijke ongelukken als hier.
Men hoort, men ziet. Maar men durft niet.
  maandag 9 december 2024 @ 09:45:14 #189
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215815081
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 09:31 schreef Ebinas het volgende:

[..]
intimiderende criminelen. Niemand durft hier ooit iets van ze te zeggen hier. Ik dus ook niet :@ .

Zou me niet verbazen als dat meespeelt bij dergelijke ongelukken als hier.
Men hoort, men ziet. Maar men durft niet.
Snap het. Je kunt altijd meld misdaad anoniem doen.

Dat is altijd het probleem met dit soort criminelen. Hebben zelf niks te verliezen terwijl gehoorzame bijdragende burgers des te meer te verliezen hebben. Ongelijke strijd.
pi_215815122
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 09:11 schreef Ebinas het volgende:

[..]
Ik vraag me altijd af wat ik me moet voorstellen bij dit soort mensen die dit doen. En on-topic: helemaal vraag ik me af wat voor soort gast het is als die de ramp in Den Haag op zijn geweten heeft? Wat voor soort mensdemon is dit?
  maandag 9 december 2024 @ 10:01:54 #191
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215815171
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 09:45 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Dat is altijd het probleem met dit soort criminelen. Hebben zelf niks te verliezen terwijl gehoorzame bijdragende burgers des te meer te verliezen hebben. Ongelijke strijd.
Ik heb ook een keer vermoedens gehad van een onderbuurman die bezig was duistere zaakjes. Superdure bak van een auto met van die lichten er onder en dan ging hij in de avond en nacht op de parkeerplaats van de flat, motor aan en kwam er een auto naast staan voor een paar minuten. Denk niet dat hij drugslab had in de woning, die appartementen waren niet zo groot, maar dan zou hij wel een stash hebben kunnen liggen in de woning. Maar om nou de poilitie/misdaad anoniem te bellen vanwege zoiets. Denk dat meerdere mensen dat wel opviel op een gegeven moment. Trouwens was op nog geen 2 km afstand van de rampplek.
pi_215815193
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 21:35 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk. Meestal zijn de loopjongens die de uitvoering doen geen scheikundigen die de perfecte hoeveelheid en verhoudingen weten te berekenen.
Men spreekt over 2 explosies. Zou mij niets verbazen wanneer de 1e explosie is veroorzaakt door de daders, en de 2e explosie door een drugslab o.i.d.
pi_215815206
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 09:52 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Ik vraag me altijd af wat ik me moet voorstellen bij dit soort mensen die dit doen. En on-topic: helemaal vraag ik me af wat voor soort gast het is als die de ramp in Den Haag op zijn geweten heeft? Wat voor soort mensdemon is dit?
Kansenparels die voor een paar snelle euro's willen verdienen en wellicht hopen wat hoger op de criminele ladder te komen. Zeer waarschijnlijk als gevolg van overpigmentatie, wat soms rare dingen doet met mensen.

Ik denk dat deze aanslag een niet-gewenst gevolg heeft gehad. 'Maar hey, toch mooi een paar honderd euro verdiend!'

[ Bericht 4% gewijzigd door Inbox op 09-12-2024 10:32:51 ]
  maandag 9 december 2024 @ 10:16:27 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215815237
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 09:45 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Snitches get stitches maat. Je wil niet van de verkeerde kant zijn.

Tevens hebben mensen juist in dit soort buurten er best begrip voor dat er wat bijgebeund wordt her en der. Fuck de roverheid.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215815458
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 09:52 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
De bedoeling zal vast niet geweest zijn om het hele complex de lucht in te doen gaan en de dader(s) hebben daar vast ook niet over nagedacht. Die doen maar wat.
pi_215815463
quote:
6s.gif Op maandag 9 december 2024 10:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Tevens hebben mensen juist in dit soort buurten er best begrip voor dat er wat bijgebeund wordt her en der. Fuck de roverheid.
Dit ja. En "wat heb ik er aan om te melden, word er niks wijzer van en kan alleen maar gezeik van komen".
pi_215815566
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 10:01 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik heb ook een keer vermoedens gehad van een onderbuurman die bezig was duistere zaakjes. Superdure bak van een auto met van die lichten er onder en dan ging hij in de avond en nacht op de parkeerplaats van de flat, motor aan en kwam er een auto naast staan voor een paar minuten. Denk niet dat hij drugslab had in de woning, die appartementen waren niet zo groot, maar dan zou hij wel een stash hebben kunnen liggen in de woning. Maar om nou de poilitie/misdaad anoniem te bellen vanwege zoiets. Denk dat meerdere mensen dat wel opviel op een gegeven moment. Trouwens was op nog geen 2 km afstand van de rampplek.
Aan sommige mensen zie betrokkenheid bij de "business" niet, gebruiken zelf niet, leven heel bescheiden, maar steunen financieel duistere zaken. Ik vind dat de gevaarlijkste.
  maandag 9 december 2024 @ 11:07:50 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215815588
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 10:52 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dit ja. En "wat heb ik er aan om te melden, word er niks wijzer van en kan alleen maar gezeik van komen".
We regelen het zelf wel van Bram Endedijk is wel een aardig boek daarover. Hoe gehele volkswijken in Brabant elkaar de hand boven het hoofd houden als het gaat om wietzolders mede vanwege een flinke aversie tegen de overheid.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 9 december 2024 @ 11:16:15 #199
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215815660
quote:
6s.gif Op maandag 9 december 2024 10:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Hele buurt maar een parkeerplaats van maken dan.
  Moderator maandag 9 december 2024 @ 11:17:51 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_215815671
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 11:16 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Hele buurt maar een parkeerplaats van maken dan.
Buiten een portie humor missen we helemaal niets aan Den Haag makker. Trek de stop er maar uit.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')