Persco om 15.00 uurquote:In een portiekflat in Den Haag woedt zaterdagmorgen een zeer grote brand na een explosie. Op beelden is te zien dat de gevel van enkele woningen is weggevaagd. Hulpdiensten zijn bezig met het zoeken en redden van mensen in het pand.
Niet onverwacht toch?quote:
Die krijgen natuurlijk mee makkelijk Nederlands te praten bij dit soort momenten, en geen technische/moeilijke termen erin te gooienquote:Op zondag 8 december 2024 19:16 schreef Stupidisco het volgende:
Vooralsnog een beetje jeugdjournaal niveau dit.
Zo klinkt het idd welquote:Op zondag 8 december 2024 19:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze denken dat er nog meer mensen onder het puin liggen of in ieder geval om het leven gekomen.
Zouden de daders zich vergist hebben in de grote van de explosie?quote:Op zondag 8 december 2024 19:17 schreef Ebinas het volgende:
Niet te geloven toch een misdrijf waarschijnlijk.
Wat een aanslag ....verbijsterd
Nouja gelukt, ik denk niet dat die 5 personen plus waarschijnlijk nog een paar extra allemaal doelwit waren.quote:Op zondag 8 december 2024 19:18 schreef PinkLow het volgende:
Nou als het echt een misdrijf is.. (en deze opmerking is absoluut buiten perken, dus alvast excuses) is het in ieder geval voor de misdadiger meer dan goed gelukt.
Nee.quote:Op zondag 8 december 2024 19:18 schreef PinkLow het volgende:
Nou als het echt een misdrijf is.. (en deze opmerking is absoluut buiten perken, dus alvast excuses) is het in ieder geval voor de misdadiger meer dan goed gelukt.
Inderdaad..quote:Op zondag 8 december 2024 19:19 schreef Haags het volgende:
Nu krijgen we weer allemaal vragen waar men geen antwoord op kan geven
Daar zit ik ook aan te denken. Of misschien toch opslag ergens van meer explosief materiaal wat mee de lucht in is gegaan.quote:Op zondag 8 december 2024 19:19 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zouden de daders zich vergist hebben in de grote van de explosie?
Ik mag het eigenlijk hopen. Dit is wat anders dan bij al die voordeuren.quote:Op zondag 8 december 2024 19:19 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zouden de daders zich vergist hebben in de grote van de explosie?
Nou nu iig niet meerquote:Op zondag 8 december 2024 19:19 schreef superniger het volgende:
Wonen er daar leden van de mocromafia ?
Ripdeal die gewraakt werd, niet door hebbende dat ze ook een drugslab runde.quote:Op zondag 8 december 2024 19:21 schreef roos94 het volgende:
Als je iemand om wil leggen vanwege drugs of ruzie, eerwraak , crime passionel whatever, blaas je toch niet een halve straat op?
Dat was eerlijk gezegd vanaf het begin mijn gedachtequote:Op zondag 8 december 2024 19:23 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ripdeal die gewraakt werd, niet door hebbende dat ze ook een drugslab runde.
Wat nou als deze explosief een eventueel illegaal vuurwerk die daar misschien is opgeslagen, dit tot ontploffing heeft kunnen brengen?quote:Fröberg: "We houden ook rekening met het scenario dat er een explosief gegooid is, maar daar kunnen we nu nog niets over zeggen. We zijn nog volop bezig met het onderzoek, het is nu nog te vroeg.
Dat laatste inderdaad! Het maakt zware criminelen echt geen moer uit of er andere mensen gewond kunnen zouden raken bij de 'aanslag'.quote:Op zondag 8 december 2024 19:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee.
Het kan ook helemaal uit de hand zijn gelopen.
Maar dat is een risico wat ze dan bewust nemen en daar moeten ze zwaar voor gestraft worden.
Ik neem aan dat "misdrijf" niet per definitie een aanslag hoeft te betekenen, maar dat de aanwezigheid van een drugslab ook onder die noemer geschaard wordt.quote:Op zondag 8 december 2024 19:18 schreef PinkLow het volgende:
Omdat het wel drugs zal zijnquote:Op zondag 8 december 2024 19:25 schreef the-eye het volgende:
Waarom wordt er niet gevraagd of er een link met terrorisme is?
Een paar maanden geleden had er hier zo'n halfie mot met een ander hopeloos geval tijdens een avondje kaarten, liep boos naar huis en kwam terug met een Kalashnikov die hij leegschoot op de ander. Die was nog niet eens dood ook.quote:Op zondag 8 december 2024 19:21 schreef roos94 het volgende:
Als je iemand om wil leggen vanwege drugs of ruzie, eerwraak , crime passionel whatever, blaas je toch niet een halve straat op?
Ik weet niet of ik dat moet geloven, dat ze niet weten om watvoor auto het gaat. Dat ze het niet willen zeggen geloof ik meteen.quote:Op zondag 8 december 2024 19:25 schreef Ebinas het volgende:
Nog steeds is de auto niet duidelijk.
Zoveel camera's tegenwoordig en hier dus (nog) niet
Kan natuurlijk ook zijn dat iemand een waarschuwing wou afgeven met zwaar vuurwerk en dat een onbedoelde gasexplosie of drugslabexplosie tot gevolg had.quote:Op zondag 8 december 2024 19:21 schreef roos94 het volgende:
True.quote:Op zondag 8 december 2024 19:25 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat "misdrijf" niet per definitie een aanslag hoeft te betekenen, maar dat de aanwezigheid van een drugslab ook onder die noemer geschaard wordt.
Wat zou wel een link met terrorisme zijn dan? Die zie ik hier totaal nietquote:Op zondag 8 december 2024 19:25 schreef the-eye het volgende:
Waarom wordt er niet gevraagd of er een link met terrorisme is?
Zou kunnen, maar dan kan ook niemand daar naar uitkijken.quote:Op zondag 8 december 2024 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat moet geloven, dat ze niet weten om watvoor auto het gaat. Dat ze het niet willen zeggen geloof ik meteen.
Dat slaat nergens op, dan zouden ze ook niet oproepen om informatie over die auto.quote:Op zondag 8 december 2024 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat moet geloven, dat ze niet weten om watvoor auto het gaat. Dat ze het niet willen zeggen geloof ik meteen.
Je moet denken aan een tikje erger verbrand dan aangebrande kroket Rochelle Hazes.quote:Op zondag 8 december 2024 19:25 schreef Momo het volgende:
Ze zijn nog steeds bezig met identificeren, dus dan vermoedelijk ook zwaar verminkte lijken?
Bleek ongerelateerdquote:Op zondag 8 december 2024 19:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan kan ook niemand daar naar uitkijken.
Vreemd wel dat die aanhouding op de snelweg (weet niet meer welke) gister niet verder in het nieuws is besproken. Of heb ik dat gemist?
Gebeurt wel vaker, ik zelf heb het in de afgelopen jaren al 2x meegemaakt dat ik in een file stond wegens een aanhouding waar ik daarna niets over kon vinden.quote:Op zondag 8 december 2024 19:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan kan ook niemand daar naar uitkijken.
Vreemd wel dat die aanhouding op de snelweg (weet niet meer welke) gister niet verder in het nieuws is besproken. Of heb ik dat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |