SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die hebben ook geen humorquote:Op zondag 8 december 2024 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendin was een paardenmeisje.
Daar moest je niet met dit soort grappen aan komen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
En ze stinken ook nog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe mij maar een koe
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Bot tas
Ver stap penAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
5/10quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hulk en bergAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
De één zuipt benzine, de ander alcohol en de 3e ook, maar die maakt er vervolgens Heineken van!quote:![]()
![]()
Ik wacht rustig mijn moment af.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is een heel oude.quote:Op zondag 8 december 2024 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
De één zuipt benzine, de ander alcohol en de 3e ook, maar die maakt er vervolgens Heineken van!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fer raarr ieAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Net als de meeste DTS'ers!quote:Op zondag 8 december 2024 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een heel oude.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nog 20 nachtjes....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mag hopen van wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb nooit getwijfeld.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DTS is here to stay.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb soms even vakantie.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb idd best veel gedaan in die tijd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hele steden uit de grond gestampt?quote:Op zondag 8 december 2024 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb idd best veel gedaan in die tijd.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zal ik jullie even private geven?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja je komt dan wel aan dingen toequote:Op zondag 8 december 2024 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb idd best veel gedaan in die tijd.![]()
Daima kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh lekkerquote:Op zondag 8 december 2024 16:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb binnenkort 2 weken vakantie bij begeleid werk.![]()
![]()
Yupquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GenietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja en lekker rustig aan doenquote:Op zondag 8 december 2024 16:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ga genieten van kleine dingetjes.
2024 was onstuimig.![]()
![]()
Lekker wereldreis makenquote:Op zondag 8 december 2024 16:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb binnenkort 2 weken vakantie bij begeleid werk.Uw ADH vitamine Worst
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
VegetaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Finaaaaaal flaaaaaaaaaaashThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Net post je nog dat je blij bent met de regelmaat morgen.quote:Op zondag 8 december 2024 16:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ga genieten van kleine dingetjes.
2024 was onstuimig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat ook maar wens rust in mijn koppie.quote:Op zondag 8 december 2024 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net post je nog dat je blij bent de regelmaat morgen.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Hebben jullie nog een leuke vakantiebestemming voor in de keuken?Uw ADH vitamine Worst
Het pannenkastje.quote:Op zondag 8 december 2024 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie nog een leuke vakantiebestemming voor in de keuken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Costa del Keukenbladaquote:Op zondag 8 december 2024 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie nog een leuke vakantiebestemming voor in de keuken?![]()
Magnetron le mar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De Syriërs kunnen allemaal weer naar huis.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Mijn meest helse vakantie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 8 december 2024 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Syriërs kunnen allemaal weer naar huis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee dat niet,het stappen was wel leuk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar ik kwam elke dag bekenden tegen en wat een zooitje daar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zag die andere met Sunnekloasquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoort er toch een beetje bij als je jong bentquote:Op zondag 8 december 2024 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee dat niet,het stappen was wel leuk.![]()
Zijn wel grappig gasten die jeroen en die chinees (hoe heet hij ook al weer)They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet gaan als je in een relatie zit.quote:Op zondag 8 december 2024 16:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoort er toch een beetje bij als je jong bent“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon geen relatie hebben op je 16equote:Op zondag 8 december 2024 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet gaan als je in een relatie zit.![]()
![]()
Niels van der Laan en Jeroen Woequote:Op zondag 8 december 2024 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn wel grappig gasten die jeroen en die chinees (hoe heet hij ook al weer)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een wijf.quote:
HihiAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Daar heb ik iets heel fout gedaan.quote:Op zondag 8 december 2024 16:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon geen relatie hebben op je 16e“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wil je erover praten?quote:Op zondag 8 december 2024 16:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heb ik iets heel fout gedaan.![]()
Tsjaaquote:Op zondag 8 december 2024 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het in haar geval zo veel heeft moeten kosten.
Lol. Ik zit in een restaurant en had een koffie besteld omdat het FOK!king koud is buiten. Ik stuurde @Rob een foto en hij vroeg zich af of ik ziek geworden was dat ik om deze tijd koffie had besteld
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wollig figuurquote:Op zondag 8 december 2024 16:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft heel wat minder moeite gekost.![]()
![]()
Jawel hoor,heel kort: Na die vakantie was ik zo klaar met haar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar ja. @ToT had geen koffie melk dus ik liep vanmorgen m'n koffie mis. Moest ik natuurlijk wel even inhalen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Stamp met je voeten...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Whehe sorry!quote:Op zondag 8 december 2024 16:50 schreef DJMO het volgende:
Maar ja. @:ToT had geen koffie melk dus ik liep vanmorgen m'n koffie mis. Moest ik natuurlijk wel even inhalenJa Appie is om de hoek he, we hadden wel ff wat kunnen halen!
![]()
![]()
Vakantieliefde?quote:Op zondag 8 december 2024 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jawel hoor,heel kort: Na die vakantie was ik zo klaar met haar.![]()
Meh, teveel gedoe. Volgende keer beter! We zijn niet voor het laatst 8n de buurt geweestquote:Op zondag 8 december 2024 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe sorry!Ja Appie is om de hoek he, we hadden wel ff wat kunnen halen!
quote:Op zondag 8 december 2024 16:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh, teveel gedoe. Volgende keer beter! We zijn niet voor het laatst 8n de buurt geweest![]()
![]()
Café het hemeltjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De hemel huilt..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Is ook een filmpje van een oudere dame die naar beneden flikkert terwijl ze da doet.quote:Haar gekerm in dat filmpje, damn....
![]()
![]()
Ja apart iets was dat toen.quote:Op zondag 8 december 2024 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, gelijk het volgend jaar met kerst zowat alle kerstversieringen weg op het werk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
CryAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Binnen 3 minuten zoveel chaos.quote:De directe aanleiding was een pakje met sterretjes dat om half één werd aangestoken. Het pakje gaf een steekvlam en door de schrik werd deze omhoog gehouden tegen de volledig uitgedroogde takken. Doordat de kerstversiering niet geïmpregneerd was met een brandwerend middel vlogen de kerstboomtakken meteen in brand.[3]
De brandende massa kwam naar beneden in het overvolle café, en veroorzaakte een felle korte brand waarbij de temperatuur opliep tot 500°C met veel rook. De kerstverlichting smolt waardoor kortsluiting ontstond en het licht uitviel. De brand doofde door zuurstofgebrek binnen drie minuten.
Vluchtroutes
bewerken
Door zuurstofgebrek raakten mensen bewusteloos en struikelden over elkaar bij het vluchten, en kwamen tot vier lagen over elkaar te liggen. Bij het vluchten was er slechts een spiltrap als vluchtweg. De nooduitgang had een greep die verkeerd gemonteerd was en was voorzien van een extra balk. De ramen aan de voorzijde waren voorzien van een traliewerk waardoor de bezoekers niet weg konden. Ook op de lagere verdieping, waar zich de Wir War bevond, was een gebrek aan vluchtroutes, waarbij mensen van het dak aan de achterzijde naar beneden sprongen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed nummer wel..quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Simon Keizer overleefde de brand zonder fysiek letsel.[7][8]
Nick Schilder liep derdegraads brandwonden aan zijn rechterhand en een longbeschadiging op.[7]
Kees Tol liep derdegraads brandwonden op aan zijn rechterbovenbeen.[9]
Kees Kwakman overleefde de brand met lichte brandwonden.[10]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GTSTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja volendamThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had ik jou wel kunnen tippen voor die paperclip @ToTquote:Op zondag 8 december 2024 16:50 schreef DJMO het volgende:
Maar ja. @:ToT had geen koffie melk dus ik liep vanmorgen m'n koffie mis. Moest ik natuurlijk wel even inhalen![]()
![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 17:03 schreef maily het volgende:
[..]
Had ik jou wel kunnen tippen voor die paperclip @:ToT![]()
![]()
![]()
[..]
Had ik jou wel kunnen tippen voor die paperclip @:ToT![]()
Ik heb vandaag zelfs nog ff naar paperclips zitten kijken in een goedkoop dumpwinkeltje waar ik wat inkopen heb gedaan, maar helaas....![]()
![]()
[..]
Had ik jou wel kunnen tippen voor die paperclip @:ToT
Nova heeft het feitelijk weer eens niet juist.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De chatbot hier?quote:Op zondag 8 december 2024 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nova heeft het feitelijk weer eens niet juist.![]()
![]()
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mario komt straks heus welquote:
Tadaaa.
Oeiquote:
Mutti nicht zu hause zeker ...
Kijk je wel uit!
Dat is net zo slecht voor je bips als ijsklontjes.![]()
![]()
Zuster maily.quote:Op zondag 8 december 2024 17:09 schreef maily het volgende:
[..]
Oei
Mutti nicht zu hause zeker ...
Kijk je wel uit!
Dat is net zo slecht voor je bips als ijsklontjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee mutti geholt maroni v.kleine kerstmarkt bij supermarkt vor onze wohnblock
maar de wat de maroni gebraten heeft, is zeker geslapen, alles halb verbrannte maroni![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 17:14 schreef mario390 het volgende:
maar de wat de maroni gebraten heeft, is zeker geslapen, alles halb verbrannte maroni![]()
![]()
Wat een amateursquote:Op zondag 8 december 2024 17:14 schreef mario390 het volgende:
Geef ze een slechte recensie.quote:Op zondag 8 december 2024 17:14 schreef mario390 het volgende:
maar de wat de maroni gebraten heeft, is zeker geslapen, alles halb verbrannte maroni“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hat Mutti auch davon gegessen?quote:Op zondag 8 december 2024 17:14 schreef mario390 het volgende:
![]()
Raus mit ihnen.quote:Op zondag 8 december 2024 17:17 schreef mario390 het volgende:
de zijn hard en halbschwarz, zijn für de arsch“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maroni im tüte?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
daar is ToTquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
o jawel. het weekend is wel veel te rap voorbijquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hat sie auch weh am bips?quote:Op zondag 8 december 2024 17:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker zij heeft toch dat tüte maroni geholt![]()
Macaroni in zakkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Jah helaasquote:Op zondag 8 december 2024 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
o jawel. het weekend is wel veel te rap voorbij![]()
![]()
Wel of geen tüte?!quote:Op zondag 8 december 2024 17:20 schreef mario390 het volgende:
geen macaroni hoor,de kreg je niet in tüten![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Misschien toch weer ff een stapje terug doen?quote:Op zondag 8 december 2024 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
o jawel. het weekend is wel veel te rap voorbij![]()
macaroni is best lekker
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar jij hebt altijd weekendquote:Op zondag 8 december 2024 17:26 schreef ToT het volgende:
Ik heb juist een hekel aan weekenden gekregen; dan is Mini-ToT niet bij me.![]()
![]()
yes. in de valse hoop dat dat ook goed smaaktquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ok doeiquote:Op zondag 8 december 2024 17:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ja hallo ik was niet weg.
Pinterestje gedaan.
Nu welof niet
![]()
![]()
ja. maar die is er morgen weerquote:Op zondag 8 december 2024 17:26 schreef ToT het volgende:
Ik heb juist een hekel aan weekenden gekregen; dan is Mini-ToT niet bij me.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 8 december 2024 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja. maar die is er morgen weerJazeker!
Voor mij gaat de schoolweek altijd veel te snel.![]()
ho! inderdaadquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja het is lastig om aan Mini-ToT uit te leggen wie de kerstman is en of die wel of niet bestaat.
"Ja het is de broer van Sinterklaas, en die brengt cadeautjes in Amerika en andere landen."
- "Ja maar in mijn klas is een jongen die zegt dat hij niet bestaat."
"Ehhh goeie, vraag de juf maar hoe het zit."
- "Die zegt dat die het ook niet weet!"
Kut!![]()
![]()
waar vanafquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo jammer ...quote:Op zondag 8 december 2024 17:33 schreef ToT het volgende:
Ja het is lastig om aan Mini-ToT uit te leggen wie de kerstman is en of die wel of niet bestaat.
"Ja het is de broer van Sinterklaas, en die brengt cadeautjes in Amerika en andere landen."
Kut!![]()
haha die schuift het mooi terug naar de ouders.quote:Op zondag 8 december 2024 17:33 schreef ToT het volgende:
Kut!
dat pakt ze slim aan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja precies, er zullen altijd ouders zijn die gaan zeiken van "Wat heb je mijn kind verteld?!?"quote:Op zondag 8 december 2024 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
haha die schuift het mooi terug naar de ouders.
dat pakt ze slim aan![]()
ow. ik las echt macaroni.quote:
sorry
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 8 december 2024 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow. ik las echt macaroni.
sorry![]()
![]()
SNAÜP JE!quote:Op zondag 8 december 2024 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow. ik las echt macaroni.
sorry![]()
![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 17:26 schreef ToT het volgende:
Ik heb juist een hekel aan weekenden gekregen; dan is Mini-ToT niet bij me.![]()
Oh nou van de kerstman vind ik het helemaal prima, is geen Nederlandse cultuur en het leeft hier niet zo.quote:Op zondag 8 december 2024 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
Van die kinderen die zeggen dat hij niet bestaat.
Van Sinterklaas zou wel wat jammer zijn natuurlijk.
De hoofdddame van Mini-ToT z'n harem is 7 en die gelooft er ook nog steeds in. Zo leuk!
Toch hamer ik er allemaal niet te veel op, ik vond het als kind allemaal echt vreselijk verwarrend en had het gevoel voorgelogen te worden, en toen ik er achter kwam dat ik (net als alle andere kinderen uiteraard) voorgelogen was, was het echt een enorme schok voor me.![]()
In een tute.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee ik heb 5 keer maroni geschrevenquote:Op zondag 8 december 2024 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Du machst wohl mal typfehler, vandaar das wir dachten du meinst "macaroni".![]()
Ja maar als er gezegd wordt datquote:Op zondag 8 december 2024 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nou van de kerstman vind ik het helemaal prima, is geen Nederlandse cultuur en het leeft hier niet zo.
Van Sinterklaas zou wel wat jammer zijn natuurlijk.
De hoofdddame van Mini-ToT z'n harem is 7 en die gelooft er ook nog steeds in. Zo leuk!
Toch hamer ik er allemaal niet te veel op, ik vond het als kind allemaal echt vreselijk verwarrend en had het gevoel voorgelogen te worden, en toen ik er achter kwam dat ik (net als alle andere kinderen uiteraard) voorgelogen was, was het echt een enorme schok voor me.wel bestaat en
niet, dat is ook een beetje raar...
![]()
wie of wat is maroni?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt, je typte het steevast op dezelfde manier dus was het me ook wel duidelijk dat het niet om pasta-elleboogjes ging.quote:Op zondag 8 december 2024 17:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik heb 5 keer maroni geschreven![]()
![]()
Ja precies.quote:Op zondag 8 december 2024 17:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar als er gezegd wordt datwel bestaat en
niet, dat is ook een beetje raar...
Ingewikkeld allemaal.![]()
![]()
zegt maily nu macarons? ,man man man
MMMMMMAAAAAAAARRRROOOOONNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
is dat zo schwer te snapppen?![]()
oké. ik heb er nog nooit van gehoord.quote:
dat zegt natuurlijk ook niet alles ...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet zo happen marioquote:Op zondag 8 december 2024 17:40 schreef mario390 het volgende:
zegt maily nu macarons? ,man man man
MMMMMMAAAAAAAARRRROOOOONNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
is dat zo schwer te snapppen?![]()
![]()
Op netflix is daar een goeie vlaams/nederlandse film over die het uitlegt op een kinderfilm manier.quote:Op zondag 8 december 2024 17:33 schreef ToT het volgende:
Kut!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je ze weleens uit het vuur gehaald?quote:Op zondag 8 december 2024 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oké. ik heb er nog nooit van gehoord.
dat zegt natuurlijk ook niet alles ...![]()
Wij moesten ook googlen hoor!quote:Op zondag 8 december 2024 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oké. ik heb er nog nooit van gehoord.
dat zegt natuurlijk ook niet alles ...![]()
![]()
Voor mario?quote:Op zondag 8 december 2024 17:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je ze weleens uit het vuur gehaald?![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Sorteert hoedtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: