dat vergde wel wat experimenteren met welk deel als verse, hook, bridge en chorus ingezet werdenquote:Op zondag 8 december 2024 12:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Onnverwachts best leuk.Dat hehehehe heeft die AI leuk omgezet in een muzikale hook.
ja hequote:Op zondag 8 december 2024 12:49 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Best een leuk (matig) liedje!
quote:
te laat, de stemming is al rondquote:Op zondag 8 december 2024 12:41 schreef DJKoster het volgende:
Op naar de nummer 1 in de Top2000 met deze hit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Of eentje over haaahaha's kledingrek!quote:Op zondag 8 december 2024 15:06 schreef Ceviche het volgende:
Hahaha, wat een klassieker is het ook.
Nu is het hopen op een versie van dat topic met die gast die via marktplaats een walkie talkie verkoopt aan een rare gast in een bushalte
Link naar het topic staat onderaan in de OPquote:Op zondag 8 december 2024 17:52 schreef amaranta het volgende:
Heel leuk! Maar waar komt “garp” dan van?
Ja die ja 👍🏻quote:Op zondag 8 december 2024 15:06 schreef Ceviche het volgende:
Hahaha, wat een klassieker is het ook.
Nu is het hopen op een versie van dat topic met die gast die via marktplaats een walkie talkie verkoopt aan een rare gast in een bushalte
Sunoquote:Op zondag 8 december 2024 18:45 schreef Starhopper het volgende:
Cool met welke AI heb je dat gedaan?
Dankje.quote:Op zondag 8 december 2024 18:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Link naar het topic staat onderaan in de OP
Van de garper.quote:Op zondag 8 december 2024 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dankje.
Maar ik dacht dat het woord “garp” ook een Fokmeme was. En ik vroeg me af waar die dan vandaan kwam.
Deze misschien ?
ONZ / Leuke (matige) garp voor bij Dr. Phil
Ja, dat.quote:Op zondag 8 december 2024 21:15 schreef Zwansen het volgende:
Godver wat slecht, maar toch ook wel weer catchy.![]()
Yvonne haspelt af en toe wel wat woorden door mekaar, volgens mij, daar kwam dat vandaan.quote:Op zondag 8 december 2024 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dankje.
Maar ik dacht dat het woord “garp” ook een Fokmeme was. En ik vroeg me af waar die dan vandaan kwam.
Deze misschien ?
ONZ / Leuke (matige) garp voor bij Dr. Phil
Shout out naar @Mister_Pukequote:Op zondag 8 december 2024 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
laatste bezoek: 90 dagen, 4 uur geleden.
De bedenker van de grap, toont soms een klein teken van leven.
Onbegrijpelijk dat de PTA moderators dat destijds toegestaan hebbenquote:Op zondag 8 december 2024 13:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Matig edoch goed en catchy.
Hoorde die regels over een auto en moest direct denken aan 2 keer de helft,.
'skeer' als woord gebruikenquote:Op zondag 8 december 2024 22:43 schreef KvanG het volgende:
Dit groots aankondigen, maar nog te skeer zijn om een derde rangs zanger in te huren.
Het heeft een van de beste topics ooit opgeleverd in ieder geval,quote:Op zondag 8 december 2024 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat de PTA moderators dat destijds toegestaan hebben
Is dat ook een topic?quote:Op zondag 8 december 2024 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of eentje over haaahaha's kledingrek!
Nu iig nietquote:Op zondag 8 december 2024 23:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het heeft een van de beste topics ooit opgeleverd in ieder geval,.
https://distrokid.com/hyp(...)p-op-een-rommelmarktquote:Op zondag 8 december 2024 23:40 schreef Ceviche het volgende:
Ik wilde het nummer downloaden en op mijn Spotify zetten, maar ja, ik ben een digibeet en uiteraard lukt het me niet
Weet iemand een mogelijkheid zonder YouTube premium te nemen, zodat ik om kwart over zeven 's ochtends dit liedje op de fiets kan luisteren?
'Vis een optie' zou wel een heel kort liedje wordenquote:Op maandag 9 december 2024 00:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat wordt de volgende? Is vis een optie? Of HALLO HALLO HIER DE BRANDWEER HAHAHA HIER DE POLITIE / HANGOOR STIERENKL~?
Mooiste stuk,quote:
Iets met Alberto die de park aan het checken is?quote:Op maandag 9 december 2024 00:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat wordt de volgende? Is vis een optie? Of HALLO HALLO HIER DE BRANDWEER HAHAHA HIER DE POLITIE / HANGOOR STIERENKL~?
quote:Op zondag 8 december 2024 12:36 schreef Danny het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
naar aanleiding van dit legendarische topic:
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Alberto checkt de park kan ook nog.quote:Op zondag 8 december 2024 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of eentje over haaahaha's kledingrek!
zie daar de reden om spaarzaam te zijn met slotjesquote:Op dinsdag 10 december 2024 05:31 schreef Ridocar het volgende:
Nog even het originele topic bekeken. Gezien de eerste matige reacties had het topic zomaar in de vergetelheid kunnen raken...
Lijkt me niet geschikt. Dat is één foto en letterlijk vier woorden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Alberto checkt de park kan ook nog.
6.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me niet geschikt. Dat is één foto en letterlijk vier woorden.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
6.
Alberto loopt de park te checken.
ONZ / Alberto loopt de park te checken
Hmm, dat was niet helemaal wat ik bedoelde. Even een ander uploadplekje zoeken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]HOO dat verandert de zaak
![]()
Oh niet echt
Net zoals mijn-en FOK!'s eerste Lionel Messi topic uit 2005.quote:Op dinsdag 10 december 2024 05:31 schreef Ridocar het volgende:
Nog even het originele topic bekeken. Gezien de eerste matige reacties had het topic zomaar in de vergetelheid kunnen raken...
Kom je nou pas mee.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
zie daar de reden om spaarzaam te zijn met slotjes
Nee, kan gratis bij Suno, maar als je 'm wilt verspreiden en niet alleen voor eigen gebruik wil moet je song gemaakt zijn TIJDENS een betaald abonnement.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet je daarvoor betalen voor zo'n nummer te maken
Hij staat niet (openbaar) op Suno, klopt dat?quote:Op woensdag 11 december 2024 17:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, kan gratis bij Suno, maar als je 'm wilt verspreiden en niet alleen voor eigen gebruik wil moet je song gemaakt zijn TIJDENS een betaald abonnement.
Klopt, staat niet openbaar. Ik zal 't zo ff hier neerzettenquote:Op woensdag 11 december 2024 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Hij staat niet (openbaar) op Suno, klopt dat?
Heb gisteren ook met Suno gespeeld en vroeg me af hoe jouw opbouw/code eruit zag
LYRICS:quote:Op woensdag 11 december 2024 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Hij staat niet (openbaar) op Suno, klopt dat?
Heb gisteren ook met Suno gespeeld en vroeg me af hoe jouw opbouw/code eruit zag
STYLE OF MUSIC:quote:[Verse 1]
Ik weet een leuke maatige grap voor als je op een rommelmarkt bent, Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooit vijftig eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!! hehehe.
[chorus]
Die gozer helemaal flippen natuurlijk: "mijn beeld wat doe je!"
jij zo van ja heb hem toch gekocht he? hehehehe!
[Verse 2]
Ik weet een leuke maatige grap voor als je in een supermarkt bent, Het gaat zo
Je gaat naar een supermarkt waar ze appelmoes verkopen.
Je gooit vijft eurocent naar dat kassameisje en koopt appelmoes voor dat geld.
Dan leg je de appelmoes op de grond en begint er keihard op te stampen!!!! hehehe.
[chorus]
dat Kassameisje helemaal flippen natuurlijk: "mijn appelmoes wat doe je!"
[Chorus]
[Verse 3]
Ik weet een leuke maatige grap voor als je in een piano zaak bent, Het gaat zo.
Je gaat naar een piano zaak waar ze kie boards verkopen.
Je gooit vijfhonderd Euro naar het kassameisje en koopt een kie board voor dat geld.
Dan leg je het kie board op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe.
[chorus]
dat Kassameisje helemaal flippen natuurlijk: "mijn kie board wat doe je!"
[Verse 4]
Ik weet NOG een leuke maatige grap voor als je op de Wallen bent, Het gaat zo.
Je gaat naar de Wallen waar allemaal hoertjes lopen.
Je gooit vijf Eurocent naar een hoertje en koopt niks voor dat geld.
Dan leg je het hoertje op de grond en begin je er keihard op te stampen!!!!
hehehe.
[chorus]
dat hoertje helemaal flippen natuurlijk: "mijn hoertje wat doe je!"
[Verse 5]
Ik weet een leuke maatige grap voor als je in een autozaak bent, Het gaat zo.
Je gaat naar een autozaak waar ze auto's verkopen.
Je gooit dertigduizend Euro naar de autodieler en koopt een Audi TT voor dat geld.
Dan leg je de Audi TT op de grond en begint er keihard op te stampen!!!! hehehe.
[chorus]
Die Autodieler helemaal flippen natuurlijk: "mijn Audi TT wat doe je!"
[Verse 6]
Ik weet NOG een leuke maatige grap, voor als je bij Lock hiet Martin bent, Het gaat zo.
Je gaat naar Lock hiet Martin, waar ze JSF's verkopen.
Je gooit een paar miljoen euro op tafel en koopt voor dat geld één Joint Strike Fighter.
Dan zet je die JSF neer en begint er keihard op te stampen!!!! hehehe.
[Final chorus]
Die Verkoper van Lock hiet Martin helemaal flippen natuurlijk: "mijn JSF wat doe je!"
[end]
Bij de lyrics heb ik sommige woorden wat fonetisch moeten schrijven omdat de AI ze verkeerd uitsprakquote:nederpop, pop rock, uptempo, funny
En lauwstige dan?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:25 schreef Danny het volgende:
[..]
LYRICS:
[..]
STYLE OF MUSIC:
[..]
Bij de lyrics heb ik sommige woorden wat fonetisch moeten schrijven omdat de AI ze verkeerd uitsprak
Daar kwam de ai meequote:Op woensdag 11 december 2024 19:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En lauwstige dan?zat dat in het 'origineel' of heeft AI dat zelf gefabriceerd?
Als in: 'ik weet nog een leuke lauwstige grap' in het laatste 'couplet'
En z'n kloontjes en diens reviews op Trustpilot!@quote:Op woensdag 11 december 2024 20:40 schreef APK het volgende:
Kan er een song over 'SCANMAN!!! TIETUH!!!' gemaakt worden?
Spotify en Apple Music, check:quote:Op zondag 8 december 2024 23:40 schreef Ceviche het volgende:
Ik wilde het nummer downloaden en op mijn Spotify zetten, maar ja, ik ben een digibeet en uiteraard lukt het me niet
Weet iemand een mogelijkheid zonder YouTube premium te nemen, zodat ik om kwart over zeven 's ochtends dit liedje op de fiets kan luisteren?
❤❤❤❤❤❤❤❤❤quote:Op donderdag 12 december 2024 06:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Spotify en Apple Music, check:
FOK! · Single · 2024 · 1 songs
https://music.apple.com/u(...)kt-single/1784829930
quote:Op donderdag 12 december 2024 06:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Spotify en Apple Music, check:
FOK! · Single · 2024 · 1 songs
https://music.apple.com/u(...)kt-single/1784829930
Niet te kritisch, mijn 2e probeersel pas, en (nog) geen geduld om het bij te schavenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:40 schreef APK het volgende:
Kan er een song over 'SCANMAN!!! TIETUH!!!' gemaakt worden?
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Niet te kritisch, mijn 2e probeersel pas, en (nog) geen geduld om het bij te schaven
https://suno.com/song/a8f75985-c07e-442f-886f-be83d5dc4a30
Ik zal meer oefenen, het kan vast slechterquote:Op donderdag 12 december 2024 22:50 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeker een goede poging, maar het ontbeert in mijn optiek nog net die ambachtelijke slechtheid die Danny feilloos weet te raken met zijn Greatest Hits.
quote:Op zondag 8 december 2024 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yvonne haspelt af en toe wel wat woorden door mekaar, volgens mij, daar kwam dat vandaan.
Isabeau in LIT / Het Officiële FOK!woordenboekquote:Garpje door admin Yvonne begonnen gebruik van het woord grapje nadat user Gellarboy deze typefout had gemaakt; door veel fokkers overgenomen
suno.comquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:59 schreef MisterFox het volgende:
@:Danny Hoe maak jij die nummers? Ik heb zelf ook een idee
Spotify en Apple Music, check:quote:Op zondag 8 december 2024 23:40 schreef Ceviche het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |