dat vergde wel wat experimenteren met welk deel als verse, hook, bridge en chorus ingezet werdenquote:Op zondag 8 december 2024 12:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Onnverwachts best leuk. Dat hehehehe heeft die AI leuk omgezet in een muzikale hook.
ja hequote:Op zondag 8 december 2024 12:49 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Best een leuk (matig) liedje!
quote:
te laat, de stemming is al rondquote:Op zondag 8 december 2024 12:41 schreef DJKoster het volgende:
Op naar de nummer 1 in de Top2000 met deze hit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Of eentje over haaahaha's kledingrek!quote:Op zondag 8 december 2024 15:06 schreef Ceviche het volgende:
Hahaha, wat een klassieker is het ook.
Nu is het hopen op een versie van dat topic met die gast die via marktplaats een walkie talkie verkoopt aan een rare gast in een bushalte
Link naar het topic staat onderaan in de OPquote:Op zondag 8 december 2024 17:52 schreef amaranta het volgende:
Heel leuk! Maar waar komt “garp” dan van?
Ja die ja 👍🏻quote:Op zondag 8 december 2024 15:06 schreef Ceviche het volgende:
Hahaha, wat een klassieker is het ook.
Nu is het hopen op een versie van dat topic met die gast die via marktplaats een walkie talkie verkoopt aan een rare gast in een bushalte
Sunoquote:Op zondag 8 december 2024 18:45 schreef Starhopper het volgende:
Cool met welke AI heb je dat gedaan?
Dankje.quote:Op zondag 8 december 2024 18:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Link naar het topic staat onderaan in de OP
Van de garper.quote:Op zondag 8 december 2024 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dankje.
Maar ik dacht dat het woord “garp” ook een Fokmeme was. En ik vroeg me af waar die dan vandaan kwam.
Deze misschien ?
ONZ / Leuke (matige) garp voor bij Dr. Phil
Ja, dat.quote:Op zondag 8 december 2024 21:15 schreef Zwansen het volgende:
Godver wat slecht, maar toch ook wel weer catchy.
Yvonne haspelt af en toe wel wat woorden door mekaar, volgens mij, daar kwam dat vandaan.quote:Op zondag 8 december 2024 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dankje.
Maar ik dacht dat het woord “garp” ook een Fokmeme was. En ik vroeg me af waar die dan vandaan kwam.
Deze misschien ?
ONZ / Leuke (matige) garp voor bij Dr. Phil
Shout out naar @Mister_Pukequote:Op zondag 8 december 2024 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
laatste bezoek: 90 dagen, 4 uur geleden.
De bedenker van de grap, toont soms een klein teken van leven.
Onbegrijpelijk dat de PTA moderators dat destijds toegestaan hebbenquote:Op zondag 8 december 2024 13:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Matig edoch goed en catchy.
Hoorde die regels over een auto en moest direct denken aan 2 keer de helft, .
'skeer' als woord gebruikenquote:Op zondag 8 december 2024 22:43 schreef KvanG het volgende:
Dit groots aankondigen, maar nog te skeer zijn om een derde rangs zanger in te huren.
Het heeft een van de beste topics ooit opgeleverd in ieder geval, .quote:Op zondag 8 december 2024 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat de PTA moderators dat destijds toegestaan hebben
Is dat ook een topic?quote:Op zondag 8 december 2024 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of eentje over haaahaha's kledingrek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |